Evaluaciones Hotel Perla Palace****

21 octubre 2014

Lamentablemente todavía no disponemos de fotografías Añadir la primera fotografía
Evaluaciones Hotel Perla Palace****
Calle Los Pinos/Avenidas 4 de Mayo y Rómulo Betancourt, Porlamar

Hotel Perla Palace ha obtenido 7,4 sobre 10, basado en 5 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Perla Palace**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Porlamar. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Isla Margarita. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Isla Margarita. Compara Hotel Perla Palace**** con otros alojamientos en Porlamar.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Perla Palace**** / Porlamar. Pero puedes agregar una.

5 evaluaciones para Perla Palace****

Con mi pareja
Michel

27/02/2008 Wij zijn in 1998 1 week in dit hotel geweest. Hadden eerst 'n rondreis gemaakt door het schitterende vastenland van Venezuela.
Sliepen dat in gelegenheden wat de naam hotel niet mochten hebben.
Dus voor ons was het veel luxe, lekker eten, drinken en prachtig weer.
Hotel lag wel wat afgelegen moesten met busje naar strand.
Al met al de moeite waard.

chris

23/01/2005 Ben in 1996 en 1997 twee keer in dit fantastische hotel geweest,echt de moeite waard.ben in vele hotels in de wereld geweest maar perla palace vind ik het beste hotel waar ik tot nu toe ben geweest.vind het ook schandalig van qxxl dat ze zo,n hotel uit hun programma halen!!!als iemand weet hoe ik wel weer in dat hotel een lekkere 2 weekse vakantie kan boeken hoor ik het graag
want dit hotel geld voor mij als de beste !!en uiteraard het personeel was zeer goed,niet te gemaakt vriendelijk maar oprecht en recht door zee(wel makkelijk als je spaans spreekt)

linda

05/09/2004 ben er in 2000 geweest en het was een goed hotel (ga er niet met pasen heen dan is het daar super druk met eigen volk en die worden wel wat voorgetrokken)
Maar echt een leuke vakantie gehad.

erik stapper

30/05/2004 Ben een jaar of 5 geleden 2 weken in dit hotel geweest. Het hotel word niet meer op de nederlandse markt aangeboden. Het hotel was op basis van all-inclusief. Het hotel was goed. De service was prima, eten en drinken perfect en er heerste een gezellige sfeer. Mooie ruime kamers. Enig nadeel was de wat donkere lobby en receptie. Hotel ligt niet ver buiten de uitgaansgebieden.

Pablo

02/02/2004 In tegenstelling tot marcel vind ik de ligging geweldig! deur uitlopen en je staat op de 4de Mayo, dus midden in het centrum,
'k was er in '99, eet altijd buiten de deur dus die kwaliteit kan ik niet echt veel van zeggen, kortom een top hotel

¿En qué país prefieres conducir?