Evaluaciones Hotel Hesperia Playa el Agua****

20 agosto 2014

Hesperia Playa el Agua****
Evaluaciones Hotel Hesperia Playa el Agua****
Avenida 31 de Julio, 11000, Playa El Agua

Hotel Hesperia Playa el Agua ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 35 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Hesperia Playa el Agua**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Playa El Agua. Además puedes encontrar 18 Fotos de vacaciones de Hotel Hesperia Playa el Agua**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Isla Margarita. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Isla Margarita. Compara Hotel Hesperia Playa el Agua**** con otros alojamientos en Playa El Agua.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Hesperia Playa el Agua**** / Playa El Agua. Pero puedes agregar una.

35 evaluaciones para Hesperia Playa el Agua****

7,3
Con mi pareja, Abr 2009
"Aldrig mere"traducir
Laila Johnsen

13/04/2009 Dette hotelkompleks ligger fint i forhold til strand og lokale indkøb, men værelserne i bungalows er meget slidte og terrassen er utrolig beskidt.
Mange aircondition på værelserne larmer meget og er så tit i stykker, at reparatøren kører fast rundt og fylder freon på hele dagen.
Maden i Buffet er ikke særlig varieret og det ville være rart med lidt international mad også.
Ved den store pool må man dagen igennem lytte til 2 forskellige slags musik fra hver sin ende - forvirrende.
Stranden er fin med gratis solsenge og en lille bar med gratis drinks, hvis man har All inclusive, men der er desværre rigtig mange strandsælgere, der nok hver især kommer til dig 10 gange i løbet af en dag.
Der er bygget nye værelser bag ved hovedbygningen som forhåbentlig er bedre end disse ældre bungalows, selvom de har den bedste beliggenhed.

" Dit nooit meer""traducir
Marc

02/02/2009 Dit nooit meer

Zijn juist terug .
Bij aankomst geen kamer vrij,dankamer gekregen airco liep water uit.
In badkamer een waterlek, mijn vriendin nam douche plafond naar beneden , kamer zeer vuil kennen geen water onhygienisch
voor de rest was alles normaal

"Nooit weer"traducir
van der burg

06/11/2008 14 dagen geweest
eerst zijn we in 1 van de towers geweest kamers erg smerig oude bloed vlekken nog op de vloer een airco die alleen aan of uit kan met het geluid van een vliegtuig 3 dagen bijna niet geslapen drie dagen en dreigen met een ander hotel werd ons een nieuwe kamer aan geboden deze was perfect.

het eten is er slecht echt elke dag het zelfde waren veel meer mensen die er over geklaagd hebben we zijn dan ook maar vaak uit eten gegaan om nog iets fatsoenlijks te eten. aanraders zijn el pacifico en hotel kosta linda. het weekend meer dan een uur in de rij gestaan zo druk
de restaurants op de resort waren de hele week dicht behalve op zaterdag
als je vraagt waarom woord er geen antwoord gegeven.ook is het er niet echt schoon en stinkt het af en toe echt in de eetzaal een advies als je gaat laat je nooit in in van de flats plaatsen en houd rekening met uit eten gaan.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Hesperia Playa...

fam. de Windt

28/05/2008 We zijn onlangs in dit hotel geweest
en een prima vakantie gehad. Het seizoen liep af dus het was erg rustig. Topkamers (nieuwe gedeelte althans) en verder prima voorzieningen
Wat ons betreft een absolute aanrader

Barry

09/03/2008 Goed hotel als je alleen voor de zon gaat vlak op het strand alleen in de avond weinig te beleven

Albert Scholz

29/02/2008 Gelet op de prijs is dit een fantastische accommodatie. Het is wel megagroot! Dineren in de grote zaal is dan ook zeer massaal. Beter af ben je in het a la carte restaurant Guayamuri. Wil je rustig zitten bij een van de vele zwembaden zonder luide muziek en animatie,ga dan naar de alcoholvrije Orinoco bar. Wij sliepen in de nieuwe geel blauwe blokken. De kamer was zeer ruim,schoon en van alle gemakken voorzien. Dat schijnt anders te zijn in de zgn Towers en de bungalows. Eten van het buffet is zeer uitgebreid, maar kent desondanks een beperkte variatie en de smaak is niet echt verfijnd. De vis was overheerlijk. Minpuntje: s'avonds geen relaxte plek om comfortabel je cocktail te drinken uit een fatsoenlijk glas. Je zit dan bij het zwembad en drinkt uit plastic bekers en zit op plastic stoeltjes of een zwembad ligstoel.De omgeving stelt weinig voor.

Viajando sólo, Ene 2008
stefan

20/02/2008 Belangrijkste in het Hesperia: zorg dat je NIET in de hoteltorens komt te zitten. Deze zijn vies en lawaaierig en zijn nog geen 2 sterren waard. Het enorme park heeft appartementen en bungalows, die een stuk beter zijn. Ik heb 3 weken in een bungalow gezeten en dat is me prima bevallen. Schone kamers, mooi park. Veel groen, mooie zwembaden en behoorlijk AI service. Het buffet is erg veel van hetzelfde, er zijn nog 2 restaurants waar ander eten wordt geserveerd dat is aan te raden. Het Hesperia is duidelijk het beste hotel in playa el agua, maar verwacht geen europese 4 sterren.
Het hotel wordt door een weg (boulevard) gescheiden van het strand. Zorg dat je in de nacht niet alleen op de boulevard loopt, een vriend van mij is om 4.30 bij terugkomst uit de Woody's (de leukste bar in Playa el Agua op zo'n 200m lopen van het hotel) overvallen. Al met al een prima tijd gehad in een goed hotel

scholten

17/12/2007 na aankomst kamer gekregen was vies het stonk er muf douche deur hing uit zijn scharnieren schuifdeur naar balkon kon niet of nauwelijks open en als die open was ging hij niet meer dicht airco maakte veeeel herrie na 1 dag ander onderkomen gekregen was wel beter. Het avond eten was elke dag lauw dit hotel verdient zeker geen 4 sterren eeder 2 echt niet meer was echt niet goed we zijn 12 december 2007 terug gekomen zonde van het geld

Con mi pareja, Nov 2007
Frans & Yolanda

11/12/2007 Wij hadden bewust voor en nieuwe kamer gekozen, en die was super een duidelijk instelbare airco, schoon, ruim en gezellig ingericht het verschil in prijs was niet eens zo groot het is echt een aanrader. Het eten was prima, niet altijd zoals wij gewend zijn maar zeer smakelijk en veelzijdig, wij vonden het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, en inderdaad ze spreken niet zo goed engels, maar we konden er altijd goed uitkomen. Wij vinden Hesperia op Isla Margartia een absolute aanrader.

Familia, Oct 2007
Ed

29/10/2007 Ruim opgezet complex met goede faciliteiten.
Wij zaten in de bungalows, helaas was onze airco niet instelbaar, maar het was wel te doen.
Als je hier een bungalow krijgt (we hadden weliswaar hotel geboekt maar i.v.m. Nationale Feestdag zat dat vol) kan je om een koelkastje vragen, wordt binnen 10 minuten gebracht !
Voldoende nette kamers en schoonmaak.
Vrolijk en behulpzaam , en een animatieteam dat er wat van maakt !
Ruime keuze met buffet, smakelijk en veelzijdig.
Levendig strand met bij opkomende vloed wel wat zand in de golven: voor rustiger zee moet je aan de Caribische kant van het eiland zijn.
Heerlijke vakantie gehad.

La gente más simpática las encuentras en: