Desde £ 44
St. Aubin
Evaluaciones St. Aubin

¿Tienes curiosidad por saber como otros han opinado sobre sus vacaciones en St. Aubin? Averigua en esta página las valoraciones de otros viajeros sobre St. Aubin. ¿Has estado de vacaciones en St. Aubin? Entonces añade tu propia valoración.
St. Aubin ha obtenido 7,3 sobre 10, basado en 7 evaluaciones
¿Tienes curiosidad en saber lo que otros viajeros han opinado sobre sus vacaciones en St. Aubin? Aquí puedes ver las valoraciones de otros viajeros sobre St. Aubin. ¿Has estado de vacaciones en St. Aubin? Entonces añade aquí tu propia valoración. Aquí puedese encontrar opiniones de 1 Apartamento, 4 Hoteles, 3 y 3 Pensions en St. Aubin. En Zoover encuentras además 39 Fotos de vacaciones de St. Aubin. En esta página puedes ver todos los alojamientos en St. Aubin. También puedes ver otros alojamientos en Inglaterra. Ver todas las posibilidades de pernoctar en Islas del Canal.
Lamentablemente no hay de momento evaluaciones en español para el destino St. Aubin. Pero puedes dejar tu evaluación para el destino St. Aubin .

¿Has estado en este destino?

7 evaluaciones para St. Aubin

Con mi pareja, Ago 2014
"Strand st Aubin"traducir
rene69
Cuidado de la naturaleza

16/08/2014 voor de optimale standbeleving op Jersey adviseren wij St Brelades Bay, hier zijn meer faciliteiten zoals terrasjes / strandstoelen verhuur

Con mi pareja, May 2014
"Leuk plaatsje en prima wandelbestemming"traducir
RZ
Cuidado de la naturaleza

12/05/2014 St. Aubin is klein en sfeervol havenstadje met een aantal gezellige restaurants aan de kade. Achteraf prijzen wij ons gelukkig voor St. Aubin en niet St. Helier als verblijfplaats te hebben gekozen.
Jersey is een klein eiland dat een leuke wandelbestemming is maar niet veel meer dan dat te bieden heeft. We hadden het geluk een week lang goed wandelweer te hebben gehad, anders zou de E-reader overuren hebben gemaakt.

Con mi pareja, Ago 2007
"Immer wieder"traducir
rico block

03/02/2009 Wir waren 16 Tage auf einen Campingplatz in der o
Ortschaft St.Martin
Die Insel ist einfach genial.
Es gibt sogar einen Zoo.Sehr zu empfehlen ist ein Sonnenuntergang am Corbière-Leuchturm.
Ich würde sofort wieder hinfahren

Los mejores precios y ofertas de última hora para St. Aubin en:

Michel uit België
Playas

31/05/2007 Net zoals de andere kanaaleilanden is jersey bijzonder mooi, met vele bloemen, prachtige baaien en gezichten. St Aubin is een nogal druk kustplaatsje met een aantal traditionele hotels nogal dicht op mekaar gepakt; goed om te bezoeken, maar persoonlijk raad ik meer de volgende baai aan, die ruimer is opgevat en mooiere uitzichten biedt, het rustigere St Brelades Bay. In het Noorden is het véél kalmer en spectaculairder qua kust. hier zijn baaien zoals Bouley Bay en Bonne Nuit Bay een must. Een bezoek aan Corbière Lighthouse en het stadje Gorey zijn ook aanraders.

Bettie Roos
Playas

19/06/2006 Een week verbleven in St. Aubin, St. Magloire House. Jersey is een prachtig eiland. Het meeste ervan hebben we verkend op de fiets. Dat viel niet altijd mee met de hoogteverschillen. Prachtig weer en een prima plaats om echt tot rust te komen. Pas wel op voor je cholestorol, want elke ochtend een Engels ontbijt kan je wel zwaar op de maag vallen.

Bettie Roos, Spijkenisse

Tiny Vuil
Playas

27/08/2005 Prachtig eiland. Mooi, schoon,veel bloemen en prachtige stranden met een niveau verschil van 12 meter. Parkeren kan een probleem zijn maar de bus verbindingen zijn prima te doen. Het hotel Mount View in St. Helier is grandioos met een echt engels ontbijt. We zijn een weekend geweest maar zeker eens terug. Wij zijn met de auto mee vanuit Weymouth met de Condor ferry gegaan.

Con mi pareja, Jun 2004
fj.nijsen
Playas

02/06/2006 makkelijk bereikbaar vanuit r'dam per vliegtuig, eindeloze mogelijkheden met openbaar vervoer, geen auto nodig. wel drukker en zakelijker dan gernsey

La gente más simpática las encuentras en: