Desde £ 75
Days London Waterloo***
Evaluaciones Hotel Days London Waterloo***
54 Kennington Road, SE1 7BJ, Londres

Hotel Days London Waterloo ha obtenido 7,7 sobre 10, basado en 44 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Days London Waterloo*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Londres. Además puedes encontrar 45 Fotos de vacaciones de Hotel Days London Waterloo*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Inglaterra. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Gran Londres. Compara Hotel Days London Waterloo*** con otros alojamientos en Londres.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Days London Waterloo*** / Londres. Pero puedes agregar una.

44 evaluaciones para Days London Waterloo***

7,8
7,4
6,4
Con mi pareja, Feb 2014
"Prima voor een stedentrip"traducir
Manon

01/03/2014 Dit hotel is echt prima voor een stedentrip. Wij kwamen om 13.00 uur aan en konden de kamer al in. Eigenlijk is de check-in pas vanaf 14.00 uur. De kamer was niet erg ruim, maar dit hebben wij niet als nadeel ervaren. De badkamer leek ons erg nieuw.

Het ontbijt is niet heel goed. Wel elke dag afgebakken broodjes en croissants, maar bijvoorbeeld geen vleeswaren, kaas en eieren. Je moet het doen met jam, smeerkaas, yoghurt en fruit. Voor ons wat dit prima om de dag mee te starten. Mensen die dit een probleem vinden: Er zit een bakker en supermarkt in dezelfde straat.

Makkelijk is dat het metrostation aan het einde van de straat zit. Erg ideaal.

Echt een aanrader voor een stedentrip!

Con mi pareja, Nov 2013
"Eenvoudig maar keurig hotel"traducir
j.muilwijk

09/12/2013 Days Waterloo is een keurig Hotel, netjes onderhouden. maakt een zeer verzorgde indruk.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Hotel is erg schoon, maakt een goede frisse indruk. standaard ontbijt is zeer eenvoudig en zelfs wat karig, maar voldoende om de dag mee te starten.
wat wij erg fijn vonden is dat het verzorgt, netjes en heel schoon was.
hotel ligt in het centrum, heel goed bereikbaar met openbaar vervoer. binnen 15 minuten lopen ben je bij het oog van londen, en de Big Ben. kortom een aanrader!

Con mi pareja, Nov 2013
"Prima hotel, zeker voor engelse begrippen"traducir
bouke1946

03/05/2014 doordat touroperator failliet ging kwamen we in de problemen dat we niet naar poppyday konden.Het personeel heeft het goed opgelost dat we tegen een redelijke prijs toch een kamer kregen. je zit vlak bij het centrum, lopend of met de metro.Er stopt ook een bus voor de deur die naar victoriastation gaat,voor de trein naar de boot in Harwich.rustige buurt alleen is er een politiebureau, dus hoor je af en toe harde sirene"s van de politie auto"s.
het personeel is vriendelijk en behulpzaam, je kunt de koffers in een bergruimte zetten op de dag van vertrek zodat je nog even de stad in kunt gaan.Er is een restaurant voor je tegen een redelijke prijs goed kan eten.
Het ontbijt is voor engelse begrippen hel goed.
de kamers worden elke dag schoongemaakt en je kunt koffie of thee zetten op je kamer.vlak in de buurt is het Imperial Museum, gratis en interessant voor degene die van oorloggeschiedenis houdt.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Days London Wa...

Con mi pareja, Jun 2013
"Goede ligging"traducir
caroline

21/06/2013 Prima hotel. Bezienswaardigheden op loopafstand. Wel kunnen/willen wandelen.

Fam. con jóvenes, May 2013
"Prima plek om Londen te verkennen."traducir
familie_booij

20/05/2013 Dit hotel zat in het arrangement met de Stena Line bij touroperator. We waren hier al rond 10 uur en toen konden we nog niet in onze kamer , maar onze koffer ging in een opslagruimte en we konden Londen in. In de omgeving valt niet echt veel te beleven maar de metro is erg dichtbij. 'S avonds in de buurt van het hotel gegeten en daarna onze koffer weer opgepikt. Kamer was prima , fijn dat er een waterkoker en toebehoren stond. In onze kamer stonden de bedden tegenover elkaar , voor ons geen probleem , moeder en dochter, maar als stelletje niet gezellig. Ook kan maar een van de twee naar de tv kijken. Ontbijt was inderdaad heel eenvoudig maar niet slecht , er is de mogelijkheid om dit uit te breiden. Koffer weer in de opslag en dan is er nog een Complete dag om in Londen door te brengen. Wat ons betreft een prima keuze.

Fam. con jóvenes, May 2013
"Wij komen zeker terug"traducir
M. Timmerman

08/05/2013 Wij hadden dit Hotel met dochters van 12 en 14 in een arr. met de Stenaline en verbleven hier maar 1 nacht. Toen we 's ochtends 11.00 uur na de trein vanuit Harwich en bus 344 in dit Hotel aankwamen, bleek dat de incheck pas vanaf 14u was. Wij hadden twee 2 pers. kamers en gelúkkig! mochten we alvast in 1 kamer inchecken. Beide kamers lagen tegenover elkaar, 1 ad voorkant en 1 aan de achterkant vh hotel. Het Politiebureau in de straat aan de voorkant verderop verklaarde de sirenes die we diverse keren hoorden. We waren echter te weinig op de kamer om hier erg veel last van te hebben. De kamers zijn prima, waterkoker, föhn handig. Service is aardig, vriendelijk. Dag van vertrek, vroeg uitgecheckt om de dag mee te pikken en was er een speciale ruimte om je bagage te stallen. Eind vd dag kwamen we terug voor onze spullen, beneden nog een drankje en een hapje gehad. Ook hier weer vriendelijke medew. De ligging is perfect. Underground links uit t hotel 2 min lopen.

Con mi pareja, Abr 2013
"Goede keus tijdens stedentrip!"traducir
Sas

20/04/2013 Wij zijn één nacht in dit hotel geweest. We kwamen om kwart over 9 's ochtends aan en konden nog niet naar de kamer, maar wel onze koffer afgeven. Hierna zijn we Londen in gegaan en zijn we pas na 9uur 's avond weer terug gekomen, dat was geen probleem. We hadden een kamer op de begane grond. De kamer zag er netjes en schoon uit en rook ook heel fris. We hadden het idee dat wij een nieuwe badkamer hadden en deze was goed en heel schoon. De bedden waren prima. Extra dekens, kussen en handdoeken lagen in het kastje. 's Nachts hoorden we wel sirenes,maar misschien 3 keer, wij sliepen daarna eigenlijk weer meteen verder. Ligging super! Je loopt zo naar de big ben, of naar de bushalte.
Het ontbijt stelde echt niks voor. Witte en bruine pistoletjes, croissantjes, boter en jam. Meer niet. Geen ander beleg. wel koffie en sap. Maar op iedere hoek zit een starbucks waar je heerlijke broodjes e.d. kan kopen. Op de vertrekdag konden we ook weer de hele dag de koffer in het hotel laten staan!

Viajando sólo, Abr 2013
"Goede uitvalsbasis voor een trip naar Londen"traducir
Nan

11/04/2013 Days inn Waterloo is een prima hotel als je niet te hoge eisen stelt. De service is prima. Er is een gratis internetverbinding. Londen eye en big ben zijn echt op loopafstand. Je bent binnen 15 minuten lopen op trafalgar square. Het ontbijt stelt idd niets voor. De bakker. Is op 20 mtr afstand van het hotel. Pluspunt: je kunt op de vertrekdag je bagage veilig en gratis achter laten in het hotel. Je bagage wordt gelabeld,je krijgt een afhaalbewijs en de deur van de bagageruimte is op slot.

Con mi pareja, Feb 2013
"Gunstig gelegen"traducir
J

13/02/2013 Prettig hotel en zeer gunstig gelegen. De (afbak)broodjes bij het continentale ontbijt zijn erg hard en de bedden naar onze smaak veel te zacht. De schoonmaak is wel goed maar de kitranden in de badkamer zijn echt aan vervanging toe. Verder geen aanmerkingen.

Op de aankomst- èn de vertrekdag konden we onze bagage in bewaring geven om nog zoveel mogelijk gebruik te kunnen maken van onze tijd in Londen. Internet is inbegrepen.

Fam. con niños , May 2012
"Prima uitvalsbasis voor city trip"traducir
JLa

07/05/2012 No nonsens hotel met kleine, maar verzorgde kamers met keurig sanitair. Continental breakfast was prima verzorgd.
De directe omgeving van het hotel is niet interessant, maar in minder dan tien minuten lopen sta je bij de Big Ben en de London Eye. De metro Lambeth North ligt op vijf minuten lopen. Ook de bus is een goede (en goedkope) optie.
Het enige minpunt van het hotel is dat het aan een druk kruispunt is gelegen. Vooral in de kamers aan de voorkant kun je het verkeer goed horen, ook 's nachts.

¿En qué país prefieres conducir?