Desde 1207580 IDR
Aston Legend Villas
Evaluaciones Villa Aston Legend Villas
Jalan Cemara 33, ID-80228, Sanur

Villa Aston Legend Villas ha obtenido 9,9 sobre 10, basado en 9 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Villa Aston Legend Villas y otros datos útiles para tus vacaciones en Sanur. Además puedes encontrar 17 Fotos de vacaciones de Villa Aston Legend Villas en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Indonesia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Bali. Compara Villa Aston Legend Villas con otros alojamientos en Sanur.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Aston Legend Villas / Sanur. Pero puedes agregar una.

9 evaluaciones para Aston Legend Villas

9,6
9,3
9,8
Con mi pareja, Sep 2009
"Heerlijk privé"traducir
Esther
Decoración

28/09/2009 Veel ruimte zo met z'n tweetjes! De plungepool was erg fijn na een hete lange dag! Bij de entree van het complex verwacht je eigenlijk geen villas, maar het was helemaal prima! Mooie lekkere buitendouche, en de service is helemaal goed! En op loopafstand van het strand waar je lekker en goedkoop een hapje kunt doen!

Con mi pareja, Sep 2009
"Droomvakantie"traducir
Alex en Anika
Cantidad de espacio

17/10/2009 Prachtige villa's. Heerlijk zwembad. Veel privacy. Buiten het park genoeg restaurants. Zeer sfeervol. Ontbijt heerlijk. Kun je zelf kiezen wat je wilt. Alles word zeer goed bijgehouden. Elke dag kun je gratis 2 kledingstukken p.p. laten wassen. Je krijgt het netjes verpakt en schoon de volgende dag weer terug. Alles is in 1 woord geweldig !!!!!!

Fam. con niños , Ago 2009
"Zo veel luxe en service"traducir
YJ & PS
Cantidad de espacio

17/08/2009 Wij verbleven hier 14 dagen en het was heerlijk. Reuze villa met giga privé zwembdad, super service 24 uur per dag. Probeer eens de romantische avond met 1000 rozenbladeren in het water, diner aan de rand daarvan, kaarsen erbij en lekker smullen. Kookles is ook een aanrader. Na 1 week werd het ontbijtmenu uitgebreid zodat je niet 2 weken lang hetzelfde eet - prima!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Villa Aston Legend V...

Fam. con niños
"Buitengewoon fantastisch"traducir
Monique

10/07/2009 Een hele mooie villa in een prachtige omgeving. De service was buitengewoon goed, staff ontzettend vriendelijk en niets is ze te veel. Een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Con mi pareja, Abr 2009
"Schöner urlaub"traducir
monika anding

22/04/2009 aston legend war traumhaft schön. pool klasse
personal reizend und bienen fleißig.essen und preisleistung hervorragend.
wir waren rund um zufrieden.
dieter nd monika aus hamburg

Con mi pareja, Sep 2008
"Geweldige Honeymoon"traducir
Alex en Anika
Cantidad de espacio

08/10/2008 Prachtige villa. Uitstekende service. Heerlijk ontbijt die je zelf kan samenstellen en of in je villa kan opeten of in het restaurant. Prachtige perfect verzorgde tuinen. Villa zeer goed, mooi en zeer schoon. Heerlijk zwembad. De service is uit de kunst. Heel vriendelijk personeel. We kregen een welkomstmassage van een uur. Heeeeerlijk.
Je kunt elke dag 2 kledingstukken per persoon gratis laten wassen. Ideaal. Kun je met een schone koffer weer naar huis. :-)

EEN GROTE AANRADER !

Familia, Jul 2008
"Héél erg goed!!"traducir
Joyce van der Spil
Cantidad de espacio

25/07/2008 Na een lange en vermoeiende reis, die toch heel plezierig was door de service van Singapore Airlines, kwamen we aan in Aston Legend Villa's. Het was echt fantastisch! 's Ochtends werd er een heerlijk ontbijtje gebracht en daar zaten we dan aan ons privé zwembadje in onze eigen super de luxe 'kampong'. De villa bestond uit een open woonkamer en keuken met twee gebouwtjes waarin de slaapkamers met open badkamers waren gehuisvest + het zwembad. Dit alles ommuurd met een toegangspoort en ingericht in een trendy lounge stijl. Dus hou je van privacy, dan is dit een absolute aanrader! De medewerkers waren uiterst vriendelijk en het restaurant van een prima kwaliteit zeker in vergelijking met de rest van de restaurants in de omgeving. Het privéstrandje is niet echt wat maar dat vonden wij persoonlijk niet zo boeiend. Wij gaan zeker nog een keer!!

Con mi pareja, Jun 2008
"Aanrader !!"traducir
Els
Cantidad de espacio

02/07/2008 Wat een luxe. Het complex heeft maar 6 villa's, hierdoor veel rust en persoonlijke aandacht. Het ligt niet direct aan het strand. De appartementen zijn ontzettend mooi ingericht, mooi prive-zwembad en wat is er nu niet geweldig aan buitendouchen onder de sterrenhemel !!

Familia, May 2008
Gemma
Cantidad de espacio

11/05/2008 Wat hebben wij het hier geweldig gehad! We hebben gebruik gemaakt van de 3 kamervilla. Wat een ruimte!
Een badkamer die bijna groter is dan de woonkamer thuis! En natuurlijk je eigen zwembad! Heerlijk om zodra je wakker wordt je bikini aan te trekken en binnen 10 stappen een duik te kunnen nemen.
De service is prima, steeds werden de kopjes meegenomen, nieuwe thee en koffiezakjes bijgevuld. 's avonds sloeg men je bed al open. Je kon er zo inkruipen.
Wij hebben ons prima vermaakt. Ook het eten in restaurant Caramel was prima. naar verhouding wat duurder, maar dat was met alles zo in vergelijking met Java. Het strand vond ik zelf wat minder. Veel troep en zeewier in het water wat het niet echt aantrekkelijk maakt om daar het water in te gaan.
Een echte aanrader!

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?