Evaluaciones Camping Balatontourist Strand-Holiday

2 noviembre 2014

Balatontourist Strand-Holiday
Evaluaciones Camping Balatontourist Strand-Holiday
8243, Balatonakali

Camping Balatontourist Strand-Holiday ha obtenido 6,8 sobre 10, basado en 11 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Balatontourist Strand-Holiday y otros datos útiles para tus vacaciones en Balatonakali. Además puedes encontrar 12 Fotos de vacaciones de Camping Balatontourist Strand-Holiday en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Hungría. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Sitios alrededor del Lago Balatón. Compara Camping Balatontourist Strand-Holiday con otros alojamientos en Balatonakali.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Balatontourist Strand-Holiday / Balatonakali. Pero puedes agregar una.

11 evaluaciones para Balatontourist Strand-Holiday

7,6
7,3
Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Za málo peněz hodně muziky."traducir
Dabo
Estado de los sanitarios

26/08/2013 klady kempu- českoslovenksky hovořící ochotní recepční, stále čisté sociálky, vždy doplněný papír, na velikost kempu několik budov, stále teplá voda ve sprchách, žádné žetony, voda v Balatonu čistá, po schůdcích hloubka 1,2m, pro děti mírnější vstup. Po bouřce byly ve vodě rostliny, dopoledne připlula vodní rolba a odklidila je. V kempu ticho, klid, restaurace a hudba až na pláži, kam je vstup pro ubytované v kempu zdarma. 20 m před kempem prodejna coop, denně čerstvé pečivo, chlazené pivo v plechovkách,...ceny hodně podobné českým. I když do kempu mohli psi, byl zde opravdu klid. Nedáme na kemp dopustit, kdykoliv se vrátíme

Con mi pareja, Jul 2012
"Drama camping!!"traducir
Jenna
Estado de los sanitarios

06/08/2012 Met stip een van de vreselijkste vakanties van mijn leven. Camping wil ik zeker niet aanbevelen en ik denk dat de ANWB hun sticker wel mag weghalen. De mobile home waar we in zaten was oud en smerig, kraakte aan alle kanten, bedden waren steenhard. Bedgoed was smerig en niet voor 6 personen. Wasmachine stond er voor de sier, koffiezetapparat was verdwenen, de douche was gemaakt voor kabouters. Ligging was slecht, meteen naast een treinspoor, waar de goederentreinen om het uur graag van zich lieten horen. Het sanitair was oud en smerig, stonk vreselijk naar de urine. Voor de kids niets te doen, Duitse les.... glijbaan sterk verouderd en moest je voor betalen. Kinderen hadden schuurplekken van het zand wat er doorheen werd gespoeld. Vond de mensen op de camping ook niet echt vriendelijk, in het winkeltje was het het ergst. We hebben het huisje voor 2 weken geboekt maar hebben onze spullen al na 5 dagen gepakt... weg foetsie ons geld, waar we het hele jaar hard voor hadden gewerkt!

Con mi pareja, 2012
"Prachtige camping bij robert"traducir
heer rousseau
Estado de los sanitarios

07/03/2013 ben er al 8 jaar geweest over en rond het balaton meer, prachtige streek,een echte aanrader!!!!!!!

Fam. con niños , Jul 2011
"Super camping met perfecte plaatsen aan het meer!"traducir
Cindy Vermeulen
Estado de los sanitarios

13/08/2011 Balaton strand camping is veruit één van de mooiste camping aan het Balatonmeer.
Geen enkele camping is zo lang gerekt met allemaal plaatsen aan het water!
Elke ochtend ontbijten met het zonnetje en het meer voor je caravan.
Het sanitair is inderdaad wat veroudert, maar het wordt goed schoon gehouden en voldoet. Ideale camping om te watersporten, vissen en zonnen.
Op het bijgelegen vrije strand is veel eten en drinken te krijgen en in de buurt zijn op loopafstand verschillen leuke en lekkere restaurantjes. Nog steeds kan je met zijn 4-en voor rond de 40 euro eten, inclusief drankjes en voorafje.

Het bufé op de camping is gezellig en er wordt lekker eten gemaakt.

Prima camping!

Con mi pareja, Jul 2011
"Nooit meer"traducir
Betsie

06/08/2011 heel slecht sanitair was heel slecht
De weg op de camping heel slecht
de mensen heel onvriendelijk

Fam. con niños , 2010
"Familiale camping"traducir
Danny
Estado de los sanitarios

10/12/2010 De camping is gelegen aan het meer en heeft een groot aantal oeverplaatsen met direct zicht op het meer. Net achter de camping passeert meermaals per dag trein, persoonlijk vonden we dit niet storend. Het sanitair is sterk verouderd, wegens onzekerheid van het voortbestaan van de camping worden er geen directe investeringen gedaan (zo werd ons toch verteld). Bovenop zijn het de mensenzelf die het sanitair vies achterlaten (bij drukkere bezetting). Eten op de camping is zeer minimaal, net buiten heb je kleinere eetkraampjes. Er zijn tal van restaurants in de nabijheid (te voet of per fiets), een echte aanrader is Granarius in Dorggicse. We zijn hier meerdere jaren geweest omdat onze oeverplaats een prachtig uitzicht bood. De sfeer op de camping is familiaal te noemen, ook onder de andere campinggasten die steeds op dezelfde plaatsen staan. De noordkant van het meer - waar de camping gelegen is - is mooier en ruwer van landschap. Een rondvlucht met ulm: +/-70€, aan te raden!

Fam. con niños , Jul 2009
"Rustige camping niet te toeristisch gelegen."traducir
filip
Estado de los sanitarios

27/08/2010 Fijne en rustige camping .Enkel de plaatsen bij de spoorweg hebben last van de trein,dus let op bij boeking.Sanitair een van de betere volgens hongaarse normen.
En op camping strand kan je goed en goekoop eten bij restaurant lalya tevens een vriendelijke uitbater.

Fam. con niños , Jul 2009
"Verouderd en slecht onderhouden!"traducir
Annet
Estado de los sanitarios

30/07/2009 Wij stonden op het strand-gedeelte, een hele mooie plek pal aan het Balatonmeer. Je moet wel van vissen houden, want de hele dag door liggen er hengels in het water en zelfs 's nachts gaat het ge-piep van hengel-verklikkers gewoon door. En grote schijnwerpers erbij.....Helaas is er (aan het einde van de camping)een Hongaarse kliek ontstaan, die een beetje aan een woonwagenkamp doet denken. Geen goede reclame voor je camping. Ze vissen dag en nacht door en worden kwaad als er per ongeluk eens iemand met z'n luchtbedje over hun visdraadje gaat(die ze middenin het meer leggen, dus de kans om er overheen te gaan, is vrij groot).
De camping zelf in nog in exact dezelfde staat als 12 jaar geleden en het sanitair is sterk verouderd en niet netjes!(het enige verschil is, dat wij destijd 10 gulden p/nacht betaalden en nu €43,50!!). Het aangelegde strand naast de camping is wel leuk voor kinderen, alleen wij snapten niet goed, waarom de waterglijbaan 1 euro per keer(!!!)moest kosten.Uitbuiters!

Con mi pareja, Jun 2009
"Prima camping"traducir
piet en hennie duin...
Estado de los sanitarios

11/07/2009 Wij zijn al 3 jaar op deze camping en het bevalt ons daar best.
Hopelijk gaan we er volgend jaar weer naar toe,er is reeds geboekt in het voorseizoen.
De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
De ligging is mooi zo aan het water.
Wc en douch zijn redlijk goed ze worden goed schoon gehoeden.
Het strand is super schoon en erg gezellig.

Familia
"Heerlijk rustige kindvriendelijke camping"traducir
Wilco van Es
Estado de los sanitarios

12/08/2008 Wij hebben op Holiday gestaan direct aan speeltuin. Onze dochter ervaarde het als een paradijs en daarom wij ook. Lekker kunnen zwemmen.
Sanitair werd puik onderhouden. Zelfs op primetime was het er nooit vies

¿En qué país prefieres conducir?