Evaluaciones Apartamento Pierros**

Pierros**
Evaluaciones Apartamento Pierros**
Vezal Area, 29100, Laganas

Apartamento Pierros ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 391 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Pierros** y otros datos útiles para tus vacaciones en Laganas. Además puedes encontrar 447 Fotos de vacaciones de Apartamento Pierros** en Zoover. Puedes ver 3 Videos de Apartamento Pierros**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Zante. Compara Apartamento Pierros** con otros alojamientos en Laganas.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Pierros** / Laganas. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

391 evaluaciones para Pierros**

8,9
7,8
Fam. con jóvenes, Oct 2014
"Niet meer"traducir
johanna
Cantidad de espacio

12/10/2014 Eigenaresse niet gezien. Ontvangst was matig. Receptie was bepaalde tijden geopend alleen zat er nooit iemand als je wat nodig had. Het appartement was smerig, vooral de koelkast.. Om de dag kwam de schoonmaakster en kregen we schone handdoeken. In het restaurant kan je prima eten voor een leuke prijs. We hadden kamer 202 en dat is de mooiste kamer lekker ruim en een mooi uitzicht. Echter nooit meer in oktober naar Griekenland.

"Super eiland!"traducir
Lisa en Eddie
Cantidad de espacio

08/10/2014 Wij hebben een super tijd gehad in Pieros.
Het begon alleen niet zo goed:De ontvangst was echt belabberd.
We werden in een hoekje gezet en moesten 1.5 uur wachten op onze kamer. (Gelukkig hebben we verder niets met de receptie te maken gehad)
Dat opzij gezet:
Wij vonden de kamer prima! om de dag schoon beddengoed en handdoeken, de vloer werd elke dag gedwijld.Met dank aan Valentina!!! De douche is mini en alles wordt nat (Maar ja,dat is Grieks). Het zwembad is een beetje koud en dus heerlijk om even in af te koelen!
We hebben veel leuke mensen leren kennen. Met wie we, samen met het personeel, veel leuke avonden hebben gehad!
Het personeel (Valentina, Nikki, Pannos en Yannos) is echt super! De laatste drie maken het restaurant echt gezellig en lekker!
De omgeving is echt heel mooi en alles is makkelijk te bereiken. Echt een aanrader!

Sep 2014
"Redelijk, goed te doen voor een keer"traducir
corriella
Cantidad de espacio

30/09/2014 Net terug gekomen van onze reis. We waren met drie personen in een maisonette appartement. De ruimte was net te klein voor het leuke, de keuken was goed voor het ontbijt maar meer niet, je mist veel dingen.
Lokatie was goed, dicht bij het strand en bij een levendige straat waar je kan shoppen, eten/drinken en uitgaan.
Personeel is heel vriendelijk, eigenlijk zijn alle grieken die we zijn tegengekomen erg aardig geweest. Het eten is lekker en goedkoop. (met zijn drietjes voor 35 euro)
Eten bij Yannis beviel goed, hij praat leuk nederlands en zijn eten is goed.

Fam. con jóvenes, Sep 2014
"Ze maken er een feestje van."traducir
Jan-wim van Heugten
Cantidad de espacio

05/10/2014 De verzorging in Pierros is prima. Het is er schoon en als er iets is is het personeel heel behulpzaam. Ze doen hun uiterste best om het de gasten daar de zin te maken. Gastvrijheid ten top! Voor het bijbehorende restaurant geldt het zelfde. Een aantal personeelsleden spreekt goed Nederlands. Dat is makkelijk en zorgt soms ook voor hilarische momenten. De accommodatie ligt net buiten de drukte van het dorp, maar wel op loopafstand en direct aan het strand. Wij hebben een supervakantie gehad en weten nu al dat het de volgende keer voelt als 'thuiskomen'. En als je weggaat staat iedereen je uit te zwaaien. Ze zijn bijzonder hartelijk.

"Gemengde gevoelens"traducir
Mark
Cantidad de espacio

30/09/2014 Vooraf was mij bekend dat het grootste gedeelte gerenoveerd was op basis hiervan en de foto's geboekt. Ook door de zeer positieve recensies op zoover.
Echter bij aankomst kregen wij een kamer die niet gerenoveerd was en dat was wel duidelijk.
Kamer erg vies en badkamer verouderd. Rioollucht. Schimmel. Vette vloer.koelkast en waterkoker met schimmel.
Beklag gedaan bij receptie en die werden boos want ze hadden heel goed schoongemaakt hoor.....ongelofelijk. Dus zelf maar proberen schoon te maken. Schoonmaak zelf was ook matig. Haren van andere lagen bij ons op de vloer na het dweilen.
Zijn er dan ook positieve punten?
Ja zeker......
Bedden zijn goed.
Ligging en zwembad zijn prima
Restaurant en personeel zijn super en maakte heel veel goed.
Sfeer was goed.
Winkeltje aan de overkant
Strandtent Oasis is ook een aanrader (stukje door zee lopen)
En heb begrepen dat de gerenoveerde kamers wel in orde waren. Wij zaten in kamer 110 op begane grond

Amigos, 2014
"Erg gezellig"traducir
Jet
Cantidad de espacio

12/09/2014 Het verblijf in Pierros was top. De locatie is goed (heel dicht bij het strand en net ver genoeg van de 'bar straat'' om rustig te kunnen slapen. De bedden en kamers zijn goed. Wel is de badkamer iets aan de kleine kant maar de prijs/kwaliteit verhouding is heel erg goed. Je krijgt meer dan je verwacht.
De mensen die er werken maken de sfeer en zorgen er voor dat je nog een keer Pierros gaat bezoeken. Dit is vooral te danken aan Yannis en Vicky, wat een lieve mensen!

"Heel leuk en gezellig"traducir
bartnibbering
Cantidad de espacio

21/09/2014 De tijd bij Pierros is erg goed bevallen. We zijn twee weken geweest, maar hadden er zo nog een week aan vast kunnen plakken!

Pierros is goed gelegen vlak aan het strand en dichtbij de restaurants. Naast Pierros is een kleine supermarkt. Het personeel is erg vriendelijk en persoonlijk. Vooral Yiannis! Hij is heel behulpzaam en humoristisch. Bovendien spreekt hij erg goed Nederlands.

Enkele keren hebben we bij het restaurant van Pierros gegeten. We vonden het er gezellig en het eten goed. Vooral de versgemaakte chocoladetaartjes!

De kamers werden goed schoongemaakt met om de dag nieuwe handdoeken en beddengoed.

Con mi pareja, Ago 2014
"Echt een aanrader!!!"traducir
S.N.in 't Hof-Tarza...
Cantidad de espacio

15/09/2014 Ruime studio met ruim balkon. Bedden met goed matras. Interieur heeft moderne uitstraling. Bijna alle appartementen hebben uitzicht op zwembad. Elke dag wordt er schoongemaakt en men is zeer behulpzaam bij de receptie.Complex is ook zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.
Supermarktje is 10 stappen en strand 20 stappen van het comlex vandaan.
Restaurant Pierros ( aan het appartementencomplex) hanteert de authentieke griekse keuken en je kunt er goed eten en betaalbaar! Ook aan het strand vind je leuke gezellige eettentjes.
De hoofdstraat met barretjes en souvenirwinkeltjes is ongeveer 10 min lopen. Daar vind je ook de pinautomaten.

Con mi pareja, Ago 2014
"Superleuk app.complex"traducir
n.outhoff
Cantidad de espacio

09/09/2014 Zijn net terug (6 sept) uit Pierros.
Geweldige 8 dagen gehad , superaardig personeel leuk gezellig complex.
Mooie gerenoveerde studio met uitzicht op het zwembad en de zee.
Heerlijk gegeten(niet duur) bij Panos en zijn vrouw en niet te vergeten Yanis.
Zeker een aanrader en ik zie ons er nog wel eens terugkomen.

Amigos, Ago 2014
"Heerlijk!"traducir
G. van Beelen
Cantidad de espacio

11/10/2014 Heerlijke vakantie met vriendinnen gehad. De staf probeert het je heel erg naar de zin te maken en doet alles voor je. Ligging is top, zeker voor ons (twintigers). We liepen zo over het strand naar de bar street maar hadden ook veel rust omdat de appartementen aan het eind van het strandje waren. Dus ook ideaal voor gezinnen. Het enige minpuntje aan ons appartement was dat het weinig ramen gehad en dus een beetje een donker hol was. Werd wel vaak schoon gemaakt!
De restaurantjes aan het strand zijn allemaal goed van kwaliteit en gezellig. Ook de prijzen zijn fijn! Het is een aanrader om een bootje te huren, dit kan via de eigenaresse van Pierros. Heerlijke dag op het water gehad!
Tot slot is het restaurant bij Pierros erg goed. Voor maar een paar eurootjes kun je er heerlijke maaltijden eten.

Kortom: top appartementen complex!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?