Evaluaciones Apartamento Pierros**

Pierros**
Evaluaciones Apartamento Pierros**
Vezal Area, GR-29100, Laganas

Apartamento Pierros ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 340 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Pierros** y otros datos útiles para tus vacaciones en Laganas. Además puedes encontrar 355 Fotos de vacaciones de Apartamento Pierros** en Zoover. Puedes ver 3 Videos de Apartamento Pierros**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Zante. Compara Apartamento Pierros** con otros alojamientos en Laganas.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Pierros** / Laganas. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Amigos, Sep 2013
"Top Holiday!!"traducir
Eddy
Cantidad de espacio

06/10/2013 App. Pierros draait op de gastvrijheid en gezelligheid van het restaurant Pierros. De eigenaars van app.Pierros zijn nare klantonvriendelijke mensen. App. zag er modern uit maar van schoonmaak hebben zij niet van gehoord. Om de dag vieze muffe handdoeken en voor de rest niets. Als ze daar meer aandacht aan zullen besteden dan komen vakantiegangers terug!!!Alleen werd de entree, trappenhuis schoon gemaakt! . Keuken gerei één aller gaatje om te kunnen koken moet je creatief zijn met één pan! Wel een prachtig balkon met schitterend uitzicht op het zwembad en de zee. Zwembad met ligbedjes mooi aangelegde tuin maar er ligt een plaat in de vloer daarin zit het filtersysteem, deze plaat levensgevaarlijk is krom hoogstaand als je met je voet/ tenen tegen aan stoot staan je nagels rechtop!!! Dat ze dat zelf niet zien is voor mij niet te vatten. Maar het goede is Yiannos, Nikki en Plantos daar komen mensen voor terug !!!!

Con mi pareja, Sep 2013
"Genieten!!"traducir
Andre en Esther
Cantidad de espacio

19/09/2013 Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad.Appartement was goed,genoeg ruimte,nette keuken,prima bed.Zwembad werd dagelijks gereinigd en was van goed formaat.Strand is 20 meter verderop(weg oversteken).Gezellige opstelling van het geheel.Centrum van Laganas op loopafstand en toch geen last van het uitgaansleven.Het app.complex is geschakeld aan het restaurant Pierros maar heeft wel een andere eigenaar.Bij dit restaurant kan je uitmuntend eten voor een zeer zacht prijsje.Service op en top,niets teveel zelfs niet aan het eind van het seizoen.Je kunt er terecht voor onbijt,drankje,ijs,lunch,diner elk moment van de dag.Wij hebben de moeite niet genomen om ergens anders heen te gaan....goed is goed ..en dit was klasse!!!

Viaje en grupo, Sep 2013
"Fantastische plek app nooit meer restaurant super"traducir
fam.Vijverberg
Cantidad de espacio

07/10/2013 mensen van het appartement zeer onvriendelijk. alleen gericht op geld binnen halen en niks voor je klanten willen betekenen. Daarin tegen mensen van het restaurant super. staan echt voor de klant klaar. Zeker ook voor onze "special people"zoals yannis ze noemde. Dankzij Yannis en de andere van het restaurant een super vakantie.xx
appartement was slecht onderhouden, schoonmaak laat te wensen over en handdoeken waren niet schoon

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Goede locatie, service minder"traducir
Marzena
Cantidad de espacio

03/09/2013 Appartement Pierros ligt direct aan het strand en vlakbij het centrum. We waren er 2 weken, gezin met 2 grote kinderen. 2 kamer appartement met een piepklein badkamer, doucheruimte naast de wc-pot met een super smalle scherm. Constant water op de vloer, na een paar dagen hebben we dit aan de receptie doorgegeven. De volgende dag hebben ze een douchegordijn opgehangen, helaas hielp dit niet. De schoonmaak is slecht, alleen bedden werden opgemaakt en vloeren gedweild. Er is slechts één kledingkast voor 4 personen, het keukentje is heel klein met beperkte uitrusting. De sfeer in het restaurant is goed, personeel doet alles om de klanten te vermaken. Bij aankomst wordt je ontvangen in het restaurant en krijg je een drankje aangeboden. Vervolgens zonder te betalen vertrekt iedereen naar zijn kamer. De avond voor vertrekt rent Jannes door heel complex geld te halen want je hebt een openstaande rekening. Van de dag van aankomst! Dit was geen leuke afsluiting van de vakantie…

"Perfecte ligging"traducir
mariskateunissen
Cantidad de espacio

01/09/2013 Dit appartementencomplex ligt perfect aan de zee (door weg gescheiden) en aan het begin van het strand met alle restaurantjes. Ook dichtbij de barstreet, maar hier absoluut geen geluidsverlast van gehad. De sfeer is er erg gemoedelijk. Schoonmaak is goed; wisseling van de handdoeken en lakens om de 2/3 dagen. Het zwembad is ook groot genoeg voor alle gasten.
De kitchenette is ons appartement stelde niet veel voor; met 1 pan kom je niet ver. Verder was het appartement netjes, goede bedden en bedbanken.
Wij hebben een paar keer in het restaurant van Pierros gegeten (kwaliteit van het eten was echt heel goed!), maar ook een paar keer aan het strand (bij Mambo).
Kortom, een topvakantie gehad op Zakynthos, zeker aan te raden. Met kinderen is het strand en de zee perfect; het loopt heel langzaam af in de zee.

"Voor de 2e keer, wel de laatste keer."traducir
Kroezez
Cantidad de espacio

16/12/2013 De prijzen voor de appartementen zijn best redelijk te noemen, maar na een vermoeiende ochtendvlucht, proberen ze bij het inchecken gelijk voor alles extra te rekenen. Betalen voor internet, kluisje, kinderbedje, de airco etc. Je krijgt van Jiannis een "gratis" welkomstdrankje voor het wachten op de kamer, welke je later gewoon moet betalen. De schoonmaak is zeer minimaal. Wel 6x p/w, maar met de Griekse slag. Het zwembadwater was gedurende ons verblijf zeer troebel, ondanks dat ze s'avonds wel wat aan het rommelen zijn met het water. De bodem is niet te zien. Dan heb je ook nog het restaurant Pierros. Ik denk dat het eten best redelijk is, maar wij troffen het niet. Daarbij hadden wij niet zoveel met het kaboutertje Jiannis met zn te strakke broeken:). de helft loopt met hem weg en de ander helft vind hem een praatjesmaker merkte wij,daarbij vind ik om fooien vragen niet netjes. Veel elders wezen eten(zij straatje van de hoofdstraat) en smiddags bijna elke dag naar beachbar Oasis.

Fam. con niños , Ago 2013
"Viel heel erg tegen helaas..."traducir
m_opdebeek
Cantidad de espacio

05/09/2013 Wat viel dit tegen na alle goede recensies op Zoover een 8.2!? Ik weet niet wat mensen gewend zijn maar niet meer dan 6,5 geef ik
Zwembad was heel vies, mensen niet gastvrij, Jannes is vreselijk nep, naar mannetje Kamers en Pierros horen ook niet bij elkaar Het boeit ze niks allemaal geld is binnen
Zo ken ik de griekse mensen niet Eten was niet goed, drinken erg duur Airco moet je niet betalen want die doet het toch wel als je de deuren dicht doet Schoonmaak redelijk
Thasos en het huren van een boot en auto hebben mijn vakantie aanzienlijk aangenamer gemaakt.
Alles is ten onder gegaan aan het toerisme, denk dat het vroeger prachtig is geweest. Zonde
Laganas is ook vreselijk goor, stranden zijn erg vies klein Voor mooie stranden moet je een stuk rijden met een huurauto a 60 e p d boodschappen zijn duur, uit eten is goedkoop en goed Medversion en Thasos zijn top voor weinig!
Wij zaten 2 weken en dat was echt lang zat. Voor jeugd vindt ik het wel geschikt, maar niet met kleinere kinderen

Con mi pareja, Jul 2013
"Leuk appartemencomplex, op een super locatie!"traducir
anton.
Cantidad de espacio

25/09/2013 Pierros is een kleinschalig appartementencomplex, waar een haast campingachtige sfeer hangt, iedereen zegt elkaar gedag en gezellig zonder verdere verplichtingen.
Betaal géén geld voor de airco, je kunt hiervan de klep openmaken en deze handmatig aanzetten, tijdens gebruik wel de deuren gesloten houden anders doet die het niet. Voor WiFi kun je bij het naastgelegen hotel Nathalie een gratis code vragen.
Bij het inchecken hebben wij best lang moeten wachten tot de kamers gereed waren. In de tussentijd kregen we van Yannis drinken aangeboden, wat overkomt als compensatie voor het moeten wachten, maar let erop dat het restaurant los staat van het hotel, en dit dus gewoon in rekening wordt gebracht. Verder kun je hier overigens goed eten, maar niet heel bijzonder. De ligging van Pierros is ideaal, net buiten de drukte maar wel alles op loopafstand binnen enkele minuten te vinden (barstreet/strand/restaurants/winkels/autoverhuur/enz.). Wij hebben het erg naar ons zin gehad hier!

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Geweldige vakantie gehad!"traducir
Yvonne
Cantidad de espacio

10/09/2013 In juli 15 dagen bij Pierros geweest en ik moet zeggen dat dit echt een geweldig appartementencomplex is! Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door Yannis, hij is heel vriendelijk en probeert echt een praatje met je te maken. We moesten wel wat lang wachten op de kamer maar dat is logisch als je om half 9 's ochtends al op de stoep staat. De ligging is perfect, je zit in een rustige omgeving maar binnen 5 minuten kun je in het drukke uitgaansleven zijn. Let wel op hier zijn súper veel engelsen, nog erger dan geordie shore en the valleys! Het strand en de zee zijn ideaal bij Pierros, strandje is niet heel groot maar genoeg bedjes en de zee loopt echt super langzaam af en schildpadden spotten was bij ons geen enkel probleem. Het enige wat jammer is van de 2 kamer appartementen is dat je maar 1 kledingkast hebt. Wij waren met 3 jongeren op 1 kamer en er was echt te weinig kledingruimte. Kortom, wij hebben een heerlijk verblijf gehad en zouden zo nog eens teruggaan!

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Heerlijk soort "thuiskomen""traducir
Her
Cantidad de espacio

08/08/2013 Na enkele jaren naar andere eilanden en accommodaties ben ik weer een keer naar Pierros gegaan. We zaten in appartement 206 en deze was verbouwd. Appartement helemaal netjes en goed opgeknapt.

Het was weer een warm welkom om Yannis, Niki, Panagiotis en de andere (Bar/restaurant) weer te zien en te spreken. Ik ben het niet eens met de kritiek dat je "niet welkom" bent als je geen consumpties gebruikt.

Het klopt inderdaad dat de medewerkers van het appartement zelf minder gastvrij zijn. Maar indien nodig zeker bereid om te helpen.

Pierros is en blijft voor mij één van de favoriete accommodaties op Zakynthos. De ligging zorgt er voor dat je drukte van Laganas kan opzoeken, maar ookzo naar de rust van Agios Sostis kan gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente