Evaluaciones Apartamento Edelweiss***

Edelweiss***
Evaluaciones Apartamento Edelweiss***
Argasi Village, main rd at town cent, GR-29100, Argassi

Apartamento Edelweiss ha obtenido 9,0 sobre 10, basado en 26 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Edelweiss*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Argassi. Además puedes encontrar 95 Fotos de vacaciones de Apartamento Edelweiss*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Zante. Compara Apartamento Edelweiss*** con otros alojamientos en Argassi.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Edelweiss*** / Argassi. Pero puedes agregar una.

26 evaluaciones para Edelweiss***

Con mi pareja, Ago 2014
"Leuk appartement"traducir
Carmen
Cantidad de espacio

21/08/2014 Mooi appartement met mooie kamers. Wij hadden een studio en dit was mooi,schoon en genoeg voor twee personen. Er werd elke dag goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Argasi ligt dichtbij en is erg gezellig. Lekker gegeten bij Pappilon en Platos! Voor een lekkere en goedkope lunch gingen wij naar café 24/7. Wij vonden het wel jammer dat er savonds niks georganiseerd werd bij het appartement zoals bijvoorbeeld een Griekse avond.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Rustig appartementencomplex."traducir
Karin Hooijmans
Cantidad de espacio

13/08/2014 De eigenaren waren erg behulpzaam en vriendelijke. Het appartement was eenvoudig maar prima voor een land waar je veel buiten leeft . Mooi balkon. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt.
Het was een rustig appartementen complex , net buiten het centrum. Strand, winkels en restaurants op loopafstand.

Con mi pareja, Jul 2014
"Heerlijke vakantie gehad"traducir
Susan
Cantidad de espacio

09/08/2014 Goede ontvangst door deze vriendelijke familie, wij hadden een studio geboekt, deze was prima enige wat we miste was een klein zitje binnen en douchebak iets klein. Gehele complex is schoon, mooi zwembad waar het bekende handdoekje leggen niet van toepassing is! In het complex veel Nederlanders en laatste dagen ook Britten. Strand van argassi stelt weinig voor, wij gingen naar vasilikos beach. Centrum is 5 minuten lopen hier haalde we brood sochtends, in de avond veel restaurants aanraders Papilion en yamas tapas.

"Geweldig app. complex"traducir
Joke en Stef
Cantidad de espacio

30/06/2014 vriendelijke eigenaars, goed en vriendelijk personeel, alles was tip top, mooie aangelegde tuin, veel ruimte om zwembad en in de tuin, prima zwembad, ruime en super schone appartementen, buiten de drukte van de hoofdstraat, kleine helling voor het appartement

"Top"traducir
van den ing

12/07/2014 netjes schoon gastvrij
strand stelt niet veel voor
maar zeewindje maakt veel goed

"Like Home!"traducir
mirella
Cantidad de espacio

01/07/2014 Warm welkom door elina en familie. Zeer leuk kleinschalig complex. Netjes ingerichte app. Ruim zwembad en handwerkje leggen kennen ze hier niet. App. Liggen dichtbij het centrum van argassi. Zakynthos stad 4 km verwijderd.
Edelweiss is zeker een aanrader en 1 van de beste app. Van argassi

May 2014
"Mooie plek, fijne appartementen"traducir
X-eke
Cantidad de espacio

30/07/2014 In mei 2014 hier in een 2 kamer appartement verbleven. Goed bevallen. Schone en ruime appartementen. Vriendelijk personeel. Het appartement ligt in een zeer rustig gedeelte van Argassi. Toch ben je binnen 5 minuten bij de restaurants en winkeltjes. Het strand is ongeveer 10 min lopen. Zeer goed te doen. Argassi bestaat vooral uit restaurantjes en winkels maar toch vonden wij de sfeer erg leuk.

May 2014
"Heeeerlijke vakantie gehad"traducir
Ria Nieuwenburg
Cantidad de espacio

24/05/2014 Een fijne accommodatie, gezellig, uitstekende ligging (rustig) maar voor de liefhebbers van het strand toch op loopafstand (15 min). Mooi zwembad, en een fijne familie die haar best doet, om het naar je zin te maken.
Prijs/kwaliteitverhouding prima.

Con mi pareja, May 2014
"Picture Perfect !! :)"traducir
Peet & Ier
Cantidad de espacio

26/05/2014 Wat een Warm bad, waar wij in terecht kwamen! Elina en haar ouders zijn ongelooflijk lieve, gastvrije, gezellige en hardwerkende eigenaars! De accommodatie, vooral samen met de tuin en het zwembad zijn een klein paradijsje op zich! Ondanks dat wij persoonlijk nogal wat ellende op ons bordje kregen (schoonvader in ziekenhuis op aankomstdag en zelf gevallen, waardoor ik in een brace terecht kwam en we niet veel meer konden en 3 dgn eerder naar huis moesten met een speciale vlucht), hebben Elina en haar ouders en een paar overige zeer lieve gasten (o.a. Corrie en Gerard!) ons een Onvergetelijke hartverwarmende ervaring gegeven! De kamer was ook enorm ruim (2ka) en schoon, het uitzicht schitterend, de omgeving heerlijk rustig (op de bijbehorende natuurlijke geluiden van hanen, honden en krekels na ;) ) Het eten bij het zwembad is goed (ruime porties) en wat moet ik nog meer zeggen? Ervaar het zelf, wij gaan zeker terug!!! We missen jullie nu al !

Con mi pareja, May 2014
"Super appartement/hotel, Schoon, Vriendelijk"traducir
ronald_deijkers
Cantidad de espacio

18/05/2014 Kleinschalig hotel wat niet direct aan het strand ligt en wat gerund wordt door de een zeer vriendelijke en behulpzame familie. Ze zijn trots op hun hotel. Dit laten zij dagelijks zien door er voor te zorgen dat het hun gasten aan niets ontbreekt. De kamers zijn up to date en worden perfect schoon gehouden.
Het zwembad is groot genoeg voor deze locatie en kinderen kunnen hier zonder problemen gebruik van maken. Voor alle gasten is er een ligbed aanwezig.
Hoewel het hotel niet aan het strand ligt, mis je dit niet. Het is uberhaupt aan te raden een auto te huren. Je kunt dan zonder problemen naar de meest fantastische stranden rijden.
Hoewel wij jaarlijks meerdere malen op vakantie gaan is dit slechts de tweede recensie die we schrijven. Dat zegt denk ik genoeg. Dit hotel verdiend het gewoon.

La gente más simpática las encuentras en: