Edelweiss***
Evaluaciones Apartamento Edelweiss***
Argasi Village, main rd at town cent, GR-29100, Argassi

Apartamento Edelweiss ha obtenido 9,0 sobre 10, basado en 23 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Edelweiss*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Argassi. Además puedes encontrar 95 Fotos de vacaciones de Apartamento Edelweiss*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Zante. Compara Apartamento Edelweiss*** con otros alojamientos en Argassi.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Edelweiss*** / Argassi. Pero puedes agregar una.

23 evaluaciones para Edelweiss***

8,9
"Geweldig app. complex"traducir
Joke en Stef
Cantidad de espacio

30/06/2014 vriendelijke eigenaars, goed en vriendelijk personeel, alles was tip top, mooie aangelegde tuin, veel ruimte om zwembad en in de tuin, prima zwembad, ruime en super schone appartementen, buiten de drukte van de hoofdstraat, kleine helling voor het appartement

"Top"traducir
van den ing

12/07/2014 netjes schoon gastvrij
strand stelt niet veel voor
maar zeewindje maakt veel goed

"Like Home!"traducir
mirella
Cantidad de espacio

01/07/2014 Warm welkom door elina en familie. Zeer leuk kleinschalig complex. Netjes ingerichte app. Ruim zwembad en handwerkje leggen kennen ze hier niet. App. Liggen dichtbij het centrum van argassi. Zakynthos stad 4 km verwijderd.
Edelweiss is zeker een aanrader en 1 van de beste app. Van argassi

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apartamento Edelweis...

May 2014
"Mooie plek, fijne appartementen"traducir
X-eke
Cantidad de espacio

30/07/2014 In mei 2014 hier in een 2 kamer appartement verbleven. Goed bevallen. Schone en ruime appartementen. Vriendelijk personeel. Het appartement ligt in een zeer rustig gedeelte van Argassi. Toch ben je binnen 5 minuten bij de restaurants en winkeltjes. Het strand is ongeveer 10 min lopen. Zeer goed te doen. Argassi bestaat vooral uit restaurantjes en winkels maar toch vonden wij de sfeer erg leuk.

May 2014
"Heeeerlijke vakantie gehad"traducir
Ria Nieuwenburg
Cantidad de espacio

24/05/2014 Een fijne accommodatie, gezellig, uitstekende ligging (rustig) maar voor de liefhebbers van het strand toch op loopafstand (15 min). Mooi zwembad, en een fijne familie die haar best doet, om het naar je zin te maken.
Prijs/kwaliteitverhouding prima.

Con mi pareja, May 2014
"Picture Perfect !! :)"traducir
Peet & Ier
Cantidad de espacio

26/05/2014 Wat een Warm bad, waar wij in terecht kwamen! Elina en haar ouders zijn ongelooflijk lieve, gastvrije, gezellige en hardwerkende eigenaars! De accommodatie, vooral samen met de tuin en het zwembad zijn een klein paradijsje op zich! Ondanks dat wij persoonlijk nogal wat ellende op ons bordje kregen (schoonvader in ziekenhuis op aankomstdag en zelf gevallen, waardoor ik in een brace terecht kwam en we niet veel meer konden en 3 dgn eerder naar huis moesten met een speciale vlucht), hebben Elina en haar ouders en een paar overige zeer lieve gasten (o.a. Corrie en Gerard!) ons een Onvergetelijke hartverwarmende ervaring gegeven! De kamer was ook enorm ruim (2ka) en schoon, het uitzicht schitterend, de omgeving heerlijk rustig (op de bijbehorende natuurlijke geluiden van hanen, honden en krekels na ;) ) Het eten bij het zwembad is goed (ruime porties) en wat moet ik nog meer zeggen? Ervaar het zelf, wij gaan zeker terug!!! We missen jullie nu al !

Con mi pareja, May 2014
"Super appartement/hotel, Schoon, Vriendelijk"traducir
ronald_deijkers
Cantidad de espacio

18/05/2014 Kleinschalig hotel wat niet direct aan het strand ligt en wat gerund wordt door de een zeer vriendelijke en behulpzame familie. Ze zijn trots op hun hotel. Dit laten zij dagelijks zien door er voor te zorgen dat het hun gasten aan niets ontbreekt. De kamers zijn up to date en worden perfect schoon gehouden.
Het zwembad is groot genoeg voor deze locatie en kinderen kunnen hier zonder problemen gebruik van maken. Voor alle gasten is er een ligbed aanwezig.
Hoewel het hotel niet aan het strand ligt, mis je dit niet. Het is uberhaupt aan te raden een auto te huren. Je kunt dan zonder problemen naar de meest fantastische stranden rijden.
Hoewel wij jaarlijks meerdere malen op vakantie gaan is dit slechts de tweede recensie die we schrijven. Dat zegt denk ik genoeg. Dit hotel verdiend het gewoon.

Fam. con niños , Abr 2014
"Absoluut een bezoek waard."traducir
Ron Kruiver
Cantidad de espacio

10/05/2014 Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Prima locatie, iedere dag schoonmaak+ en schone handdoeken. Locatie bezocht in April/Mei. Helaas waren veel accommodaties in de omgeving nog gesloten. Omgeving is prachtig.

Con mi pareja, Sep 2013
"Goed hotel voor een goede prijs"traducir
arnhem987
Cantidad de espacio

02/10/2013 Hotel edelweiss op zakynthos is een goed hotel. De eigenaaren doen er alles aan om de gasten het zo goed mogelijk na hn zin te maken. De kamers zijn erg ruim en centraal om het zwembad gelegen. Het zwembad is mooi ruim en er zijn goede ligbedden en parasols. Ook het ontbijt is super wat je van de kaart mag kiezen!! Ook is de ligging erg goed argassi is best een leuk plaatsje! Advies ga een keer bij zorbas eten lekker eten voor een goede prijs. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ook als er iets mis was op de kamer werd het direct verholpen dat is goede service.

Con mi pareja, Sep 2013
"Fantastische accomodatie!"traducir
A.van Dijk

23/09/2013 Wij zijn tussen 9 september en 21 september te gast geweest in dit
fantastische Appartement Edelweiss en raden dit echt aan we hebben 12 dagen erg naar ons zin gehad en vooral de eigenaar en eigenaresse en dochter eline deden er alles aan om de klanten hun goede service te bieden!!Ook de schoonmaak van de kamers was prima! Ook kon men heerlijk ontbijten en ook kon men kiezen uit een kleine menu kaart.
De appartementen waren ruim ingericht! Alleen was het programma aanbod van de aanwezige tv matig geen nederlandse zenders!Ondanks het feit dat er veel nederlandse gasten komen. Prijs /kwaliteit verrhouding was goed! Zeker aanrader!

La gente más simpática las encuentras en: