Evaluaciones Apartamento Edelweiss***

Edelweiss***
Evaluaciones Apartamento Edelweiss***
Argasi Village, main rd at town cent, GR-29100, Argassi

Apartamento Edelweiss ha obtenido 9,0 sobre 10, basado en 32 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Edelweiss*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Argassi. Además puedes encontrar 102 Fotos de vacaciones de Apartamento Edelweiss*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Zante. Compara Apartamento Edelweiss*** con otros alojamientos en Argassi.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Edelweiss*** / Argassi. Pero puedes agregar una.

32 evaluaciones para Edelweiss***

8,3
8,9
Con mi pareja, Sep 2014
"Prima app. wel erg klein"traducir
Carla
Cantidad de espacio

29/09/2014 in september 2024 2 weken verbleven in appartement Edelweiss.
Wij hadden een studio die vrij klein was, dat is op zich niet zo erg maar de keukeninrichting was ook mini minimaal, je kon geen koffie zetten want daar was niets voor.
Ook de badkamer is wel aan vervanging toe, erg verouderd, geen bergruimte en vreselijk kleine douchebak, alles was altijd kleddernat na het douchen. Verder een prima vakantie gehad.

Con mi pareja, Sep 2014
"Prima accomodatie"traducir
Ferry en Daniella
Cantidad de espacio

21/09/2014 Wij hebben hier een prima verblijf gehad. Een goed ontvangst, een mooie kamer met voldoende inrichting. Elena doet erg haar best om het iedereen naar de zin te maken en niets is haar teveel. Als je iets wilt dan regelt zij het voor je. Het eten is niet hoogstaand, weinig variatie, maar voor een tussendoortje is het te doen. Lekker eten kan je prima in Argassi zelf. Kortom zeker een aanrader.

Fam. con niños , Sep 2014
"Feels like home!"traducir
Valérie
Cantidad de espacio

30/09/2014 De foto's en beoordelingen doen het appt complex absoluut eer aan.
Het is kleinschalig, rustig en alles kan geregeld worden. Ook een koffiezetapparaat, filter/koffiekannetje, extra inventaris indien nodig. Er is voor een gezin met kinderen absoluut voldoende ruimte en speelmogelijkheden. Er word duidelijk geïnvesteerd in de wensen van de gasten. De appartementen/studio's worden een voor een aangepakt en vernieuwd.
Je kunt 's morgens gebruik maken van een ontbijt met bv. sap, ei, brood etc. Daarnaast kun je diverse kleine maaltijden bestellen zoals pizza, pasta, sandwiches etc.
Met jongen kinderen uit eten kun je goed bij Pappillon (in de hoofdstraat) er is een afgesloten speelhoek, kinderstoelen en kinderen kunnen er eerder eten. Dit geld ook voor Pepermint (beneden aan de weg naar Edelweiss) er is een speelhoek, kinderstoelen en (gezond) kindermenu.
De kamers worden iedere dag schoongemaakt,handdoeken wissel, en 2x per week schone lakens.
Wij gaan zeker weer terug!

Viaje en grupo, Sep 2014
"Super"traducir
Luc Vervaet
Cantidad de espacio

22/09/2014 Gezellig en mooi verzorgd familiecomplex met alle faciliteiten om een geslaagde vakantie te beleven. Ruime, netjes onderhouden kamers.
Elke ochtend lekker ontbijten aan het zwembad... Zalig!
Het eiland verkennen met de boot en de quad waren leuke momenten.
Gastvrouw Elina en haar ouders doen er alles aan om het hun gasten aangenaam te maken. Wij kregen toffe suggesties van restaurants in de buurt en zo was het etentje in de "peppermint" echt onvergetelijk!!!
Wij voelden ons na een week zelfs al een beetje familie...

Con mi pareja, Ago 2014
"Uitstekend appartementen complex!"traducir
Camacho
Cantidad de espacio

11/09/2014 Prima ontvangst in complex, beter dan het ontvangst van de touroperator reisleiding! Kregen direct alle benodigde info. Het appartement was schoon, ruim en incl alle benodigdheden. Geen gedoe bij het zwembad altijd plek, het is een rustig complex. Eetgelegendheid was simpel, niet duur, prima! Het ligt op loopafstand van strand en centrum. Hierdoor heb je geen last van de "drukte" van agrassi. Zouden zo terug gaan!

Con mi pareja, Ago 2014
"Leuk appartement"traducir
Carmen
Cantidad de espacio

21/08/2014 Mooi appartement met mooie kamers. Wij hadden een studio en dit was mooi,schoon en genoeg voor twee personen. Er werd elke dag goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Argasi ligt dichtbij en is erg gezellig. Lekker gegeten bij Pappilon en Platos! Voor een lekkere en goedkope lunch gingen wij naar café 24/7. Wij vonden het wel jammer dat er savonds niks georganiseerd werd bij het appartement zoals bijvoorbeeld een Griekse avond.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Rustig appartementencomplex."traducir
Karin Hooijmans
Cantidad de espacio

13/08/2014 De eigenaren waren erg behulpzaam en vriendelijke. Het appartement was eenvoudig maar prima voor een land waar je veel buiten leeft . Mooi balkon. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt.
Het was een rustig appartementen complex , net buiten het centrum. Strand, winkels en restaurants op loopafstand.

Con mi pareja, Jul 2014
"Heerlijke vakantie gehad"traducir
Susan
Cantidad de espacio

09/08/2014 Goede ontvangst door deze vriendelijke familie, wij hadden een studio geboekt, deze was prima enige wat we miste was een klein zitje binnen en douchebak iets klein. Gehele complex is schoon, mooi zwembad waar het bekende handdoekje leggen niet van toepassing is! In het complex veel Nederlanders en laatste dagen ook Britten. Strand van argassi stelt weinig voor, wij gingen naar vasilikos beach. Centrum is 5 minuten lopen hier haalde we brood sochtends, in de avond veel restaurants aanraders Papilion en yamas tapas.

Con mi pareja, Jun 2014
"Geweldig app. complex"traducir
Joke en Stef
Cantidad de espacio

30/06/2014 vriendelijke eigenaars, goed en vriendelijk personeel, alles was tip top, mooie aangelegde tuin, veel ruimte om zwembad en in de tuin, prima zwembad, ruime en super schone appartementen, buiten de drukte van de hoofdstraat, kleine helling voor het appartement

Fam. con jóvenes, Jun 2014
"Het was een fantastische vakantie"traducir
Arnold
Cantidad de espacio

23/09/2014 We zijn in juni naar Argassi geweest, wij vonden deze accommodatie heel goed, zeer vriendelijke mensen die je altijd vrolijk waren.
We zijn zeer te spreken over het totaal, mooie kamers en rustig gelegen en toch redelijk dicht bij het centrum waar je op veel plekken lekker kon eten.
Ook het zwembad was mooi en deze wordt alle dagen netjes schoongemaakt.
Ook de kamers werden alle dagen netjes schoon gemaakt.
We waren voor de tweede keer in Griekenland en we hebben genoten, wat een heerlijk land en wat een vriendelijke mensen.

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?