Edelweiss***
Evaluaciones Apartamento Edelweiss***
Argasi Village, main rd at town cent, GR-29100, Argassi

Apartamento Edelweiss ha obtenido 8,8 sobre 10, basado en 14 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Edelweiss*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Argassi. Además puedes encontrar 53 Fotos de vacaciones de Apartamento Edelweiss*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Zante. Compara Apartamento Edelweiss*** con otros alojamientos en Argassi.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Edelweiss*** / Argassi. Pero puedes agregar una.

14 evaluaciones para Edelweiss***

8,7
8,9
8,9
8,5
9,1
Con mi pareja, Sep 2013
"Goed hotel voor een goede prijs"traducir
arnhem987
Cantidad de espacio

02/10/2013 Hotel edelweiss op zakynthos is een goed hotel. De eigenaaren doen er alles aan om de gasten het zo goed mogelijk na hn zin te maken. De kamers zijn erg ruim en centraal om het zwembad gelegen. Het zwembad is mooi ruim en er zijn goede ligbedden en parasols. Ook het ontbijt is super wat je van de kaart mag kiezen!! Ook is de ligging erg goed argassi is best een leuk plaatsje! Advies ga een keer bij zorbas eten lekker eten voor een goede prijs. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ook als er iets mis was op de kamer werd het direct verholpen dat is goede service.

Con mi pareja, Sep 2013
"Fantastische accomodatie!"traducir
A.van Dijk

23/09/2013 Wij zijn tussen 9 september en 21 september te gast geweest in dit
fantastische Appartement Edelweiss en raden dit echt aan we hebben 12 dagen erg naar ons zin gehad en vooral de eigenaar en eigenaresse en dochter eline deden er alles aan om de klanten hun goede service te bieden!!Ook de schoonmaak van de kamers was prima! Ook kon men heerlijk ontbijten en ook kon men kiezen uit een kleine menu kaart.
De appartementen waren ruim ingericht! Alleen was het programma aanbod van de aanwezige tv matig geen nederlandse zenders!Ondanks het feit dat er veel nederlandse gasten komen. Prijs /kwaliteit verrhouding was goed! Zeker aanrader!

Con mi pareja, Ago 2013
"Top accommodatie!"traducir
Danielle
Cantidad de espacio

03/09/2013 Heb hier samen met mijn vriend een top vakantie gehad. Wij hadden een studio die voor twee personen zeker groot genoeg is. Prima bedden, badkamer met (kleine) douche, keukenblokje en een balkon.
Iedere dag even een kleine schoonmaak en om de twee dagen schone handdoeken.

Het complex ligt op 5min. lopen vanaf het gezellige centrum van Argassi. In Argassi is het in de avond gezellig druk en zijn er genoeg leuke restaurantjes te vinden. Voor de afwisseling is een avondje Zakynthos Stad ook zeker een aanrader. Met de taxi voor €8,- of met de bus €1,70, mits die komt opdagen.

Voor diegene die nog gaan, veel plezier en geniet ervan!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apartamento Edelweis...

Con mi pareja, Jun 2013
"Geweldig maar dan met hoofdletters"traducir
Klaas
Cantidad de espacio

09/07/2013 In Juni zijn wij hier 10 dagen geweest en het was simpelweg geweldig!
De familie is vriendelijk en doet, zoals al vaker gezegd, er alles aan om jouw vakantie tot in de puntjes te verzorgen! De manier waarop de familie je ontvangt zorgt er meteen voor dat je je thuis voelt waardoor je heel ontspannen op vakantie bent.

Er zijn 3 gebouwen, 2 nieuwbouw en een ietsjes ouder gebouw. Zelf zaten wij in het iets oudere gebouw en dit was heerlijk. Voor degene die dit lezen voordat ze gaan, appartement no. 4 is hartstikke sfeervol gelegen op de 2e verdieping waardoor je een prachtig uitzicht hebt op zee. Ook hoor je hier weinig van de muziek van het zwembad, ook al is dit helemaal niet storend.

Bij het zwembad heb je de mogelijkheid om wat te eten en te drinken wat prima geregeld is! Pizzaatje, Griekse Salade of gewoon een Milkshake, het kan allemaal!

Het dorpje zelf is ook prima, niet te groot, niet te klein. Wil je meer zien van het eiland, huur dan zeker een Quad!

Meer weten? Vraag maar!

Con mi pareja, 2013
"Prachtig appartement, maar geen rust"traducir
Rianne
Cantidad de espacio

07/06/2013 Prachtig appartement, aardige eigenaar! Mooi zwembad, voldoende ligstoelen. Op loopafstand van de winkels en de restaurants. Jammer van de harde muziek die de hele dag (tot laat in de avond) aanstaat bij de zwembadbar, rustig op je balkon zitten is er helaas niet bij.

Con mi pareja, Jun 2013
"Uitstekend complex en zeer gastvrij."traducir
Aad en Florie
Cantidad de espacio

16/06/2013 Ik geef nooit een tien maar dat zou Edelweiss eigenlijk wel verdienen!
Een uitstekend, kleinschalig appartementencomplex, gegroepeerd rond het zwembad. Leuke bar waar je wat kunt drinken, ontbijten of iets anders eten. Dagelijks schoonmaak (en dan echt....) van de kamers en het toilet. Van het plaatsje moet je houden: beetje druk dankzij onze oostblokvrienden(en nu was het nog voorseizoen). Maar gelukkig ligt Edelweiss net buiten het centrum. Vijf minuten lopen en je bent bij supermarkt en restaurants. Aanraders: Peppermint, Ethnics, Papillon en Zorba. Toeristentreinje naar de stad € 5,- retour. Hier komen wij zeker nog eens terug!

"Fantastische vakantieplek"traducir
Sonja & Axel
Cantidad de espacio

11/06/2013 Wij zijn net terug van 10 dagen vakantie bij de familie Manesi in Argassi. Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad, wat een gastvrijheid. De hele familie doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Het dorp is op slechts 5 minuten lopen. In het dorp zit o.a. de supermarkt en een aantal heerlijke restaurants. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

Viaje en grupo, May 2013
"Geweldige accomodatie!"traducir
Ellen
Cantidad de espacio

21/06/2013 Prachtig kleinschalig appartementencomplex net buiten het centrum van Argassi. Alles op loopafstand. Hele familie doet z'n uiterste best om iedereen een prettige vakantie te bezorgen.
Appartementen zijn groot en schoon.

Con mi pareja, May 2013
"Nette appartementen"traducir
fvangeenen
Cantidad de espacio

10/06/2013 Appartementen Edelweiss zijn op loopafstand van strand en winkels gelegen. Ook erg rustig. Gerund door een vriendelijke familie.
Wij zijn hier 10 dagen gewesst en hebben het goed naar onze zin gehad.

Con mi pareja, Sep 2012
"Alles erop en eraan!"traducir
Valérie
Cantidad de espacio

24/09/2012 Edelweiss is kleinschalig, rustig en mooi gelegen. De appartementen zijn ruim, schoon, voorzien van een groot balkon/terras met zitje en hebben allemaal zwembad zicht.
Goed bereikbaar, centrum ligt op 5min lopen. Er zijn voldoende eetgelegenheden, supermarkten, winkeltjes.

Het complex word door een echtpaar en hun dochter gerund. Zij stellen alles in werk om je een welkom en ontspannen gevoel te geven. Bijna niets is ze te veel, van het geven van leuke tips tot het meehelpen bij een BBQ. Wanneer iets niet in orde is word er gelijk naar een goede oplossing gezocht!
Er is een poolbar/terras waar je kunt ontbijten/lunchen en evt ook kleine gerechten kunt bestellen. Er is voldoende keuze.

Ons appt werd iedere dag schoongeveegd, bedlinnen om de dag verschoond en de handdoeken wanneer we ze op de grond hadden gelegd. Sanitair werd iedere dag schoongemaakt.

Het complex ziet er net zo uit als op de foto's. Schitterend!
Een echte aanraden voor een ontspannen vakantie! Wij gaan zeker terug!