Evaluaciones Hotel Sunrise

Sunrise
Evaluaciones Hotel Sunrise
Po. Box: 69 , 83103, Ireon

Hotel Sunrise ha obtenido 8,8 sobre 10, basado en 4 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Sunrise y otros datos útiles para tus vacaciones en Ireon. Además puedes encontrar 8 Fotos de vacaciones de Hotel Sunrise en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Samos. Compara Hotel Sunrise con otros alojamientos en Ireon.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Sunrise / Ireon. Pero puedes agregar una.

4 evaluaciones para Sunrise

9,6
9,8
9,3
8,3
Viajando sólo, Jul 2014
"Gastvrij hotel!"traducir
Han

31/07/2014 In hotel Sunrise wordt je zeer hartelijk ontvangen door eigenaresse Popi. De ligging is ronduit prachtig, vanuit de kamers met zeezicht hoor je de zee en zie je in de ochtend de zon prachtig opkomen. Kamer is eenvoudig, maar zeer schoon met elke dag schone handdoeken en een koelkastje. Ontbijt biedt voor elk wat wils.Het ligt gunstig t.o.v. de diverse strandjes en vele tavernes liggen op loopafstand. Een aanrader voor wie rust en authentieke Griekse sfeer zoekt en respecteert.

Con mi pareja, Ago 2013
"Heerlijk Hotel"traducir
Gerard Beij

13/08/2013 Geweldig Hotel, Perfecte ligging. Popi is een hele lieve gastvrouw. Super schoon. Voor Griekse begrippen een heel goed ontbijt. Kortom een aanrader. Vanaf het vliegveld ben je er met een taxi voor 12 euro binnen 10 minuten. Ireon is een heerlijk rustig maar gezellig dorpje met een lief strandje en je zit vlakbij Pappa Beach wat ook een aanrader is.

Fam. con niños , 2012
"Super!"traducir
sandrazomerschoe

10/09/2012 Perfect voor wie rust, mooi uitzicht en op loopafstand restaurantjes wil.
Gastvrouw Popi zeer vriendelijk en zeer! behulpzaam.
Sfeer is heel relaxt
Massatoerisme is hier ver te zoeken.

Con mi pareja, 2012
"Fantatstisch uitzicht"traducir
Wim Staal

20/07/2012 Sunrise hotel heeft een zwembad, Het hotel staat pal aan zee, en honderd meter verderop een strandje,Helder water. Vanaf balkon hadden we uitzicht op het haventje met vissersbootjes op Turkije, Kamer had koelkastje(gratis) en air conditioning tegen betaling ( 5 euro per dag). Hadden we in die periode hard nodig. Heel rustig alles, en een geweldige gastvrouwe Pope, die ons bij alles hielp. Ontbijt was naar onze maatstaven prima en gebruikten we in de veranda met uitzicht op zee. Restaurantjes lagen allemaal binnen 150 meter van het hotel, waar ook weer de rust ons uitermate beviel. Wifi was aanwezig, en de laptop konden we ten alle tijden gebruiken (en skypen). Om het eiland te verkennen is een huur auto noodzakelijk, maar in Ireon kun je gemakkelijk tegen prettige prijzen huren. Er staat een pinautomaat in het centrumpje van Ireon. We hebben een geweldige vakantie achter de rug, en eerlijk gezegd moet je niet teveel reclame maken voor dorpjes als Ireon. Dus niet verder vertellen.

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?