Avra Beach Resort****
Evaluaciones Apart hotel Avra Beach Resort****
Isllissou Av Greece Ialyssos Ave, GR-85100, Ixia

Apart hotel Avra Beach Resort ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 483 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Avra Beach Resort**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ixia. Además puedes encontrar 298 Fotos de vacaciones de Apart hotel Avra Beach Resort**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apart hotel Avra Beach Resort****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Rodas. Compara Apart hotel Avra Beach Resort**** con otros alojamientos en Ixia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Avra Beach Resort**** / Ixia. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,3
Fam. con niños , Oct 2013
"2e keer en op naar de 3e keer"traducir
patrick

23/10/2013 Nu voor de verandering eens niet in het hoog seizoen maar in de herftsvakantie.
Het was gewoonweg wederom een schitterende vakantie.
Wij hebben nu al heimwee. Goede service, vriendelijk personeel.
Alleen de ligbedjes aan het zwembad zijn nu toch echt wel aan vervanging toe.

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 26/10/2013
El propietario dice::  Beste Patrick, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens hartelijk dank voor uw positieve reactie over ons hotel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini Mina Public Relations

Con mi pareja, Oct 2013
Cor

17/10/2013 Niet grootschalig hotel , genoeg bedjes bij het strand en zwembad, kamer niet super de luxe , wel schoon. Eten lekker alleen weinig fruit. Leuk animatie team , ZEER vriendelijk personeel / bediening zowel achter de receptie, restaurant , bar. Hele leuke tijd gehad en weer iets moois om op terug te kijken!!

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 18/10/2013
El propietario dice::  Beste Cor, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben! Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en zeker dat u tevreden was over ons personeel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini Mina

Viajando sólo, Sep 2013
"Lovely place next year again"traducir
Rudy van dijkum

17/10/2013 Was there last year okt 2012 and game back in may and sept okt 2013 staf in all Parts where lovely friendly and taling care .
Animation where attent and friendly

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apart hotel Avra Bea...

Amigos, Sep 2013
Ton van Elewout

11/10/2013 Het kiezelstrand wat vaak negatief wordt omschreven valt reuze mee. Zodra je 5 meter het water in bent wordt het een mooie zandbodem. Zeer leuke contacten gehad me de "hoofd schoonmaakster op de 3e verdieping, barkeepers, animatie team, en met name de PR medewerkers waar we nu nog contacten mee hebben. Gezien de nog steeds hoge/mooie temperaturen waren we blij dat we aan het resort aan de westkant is gelegen. De doorgaans weste wind was welkom :)
Iedereen zal zijn eigen ervaringen hebben ...... wij (3 stellen van middelbare leeftijd) hebben het prima naar ons zin gehad. Het was voor ons de derde keer Rhodos. Mochten we nogmaals voor Rhodos kiezen ...... (zie titel ! )

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 14/10/2013
El propietario dice::  Beste Ton, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben! Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en zeker dat u tevreden was over ons personeel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini Mina

Con mi pareja, Jul 2013
"Beste ligging van Ixia"traducir
Conings Heidi

25/07/2013 Eerste indruk was een beetje teleurstellend aangezien de kamers heel eenvoudig zijn,vooral de badkamer is heel basic. De ligging en het prachtige uitzicht maken echter heel veel goed.
Het eten is heel lekker, voldoende afwisseling en vriendelijk personeel. Je kan buiten eten met zicht op zee, wat een zeer groot pluspunt is.
Men zou wel moeten verbieden dat de gasten met handdoeken de stoelen reserveren aan het zwembad en strand...wanneer je niet om 7 uur opstaat heb je geen ligbed meer...en dat terwijl sommige mensen pas in de late namiddag er gebruik van maken.

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 28/07/2013
El propietario dice::  Beste Heidi, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben! Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en zeker dat u tevreden was over ons personeel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini MIna

Jul 2013
"Geweldig!!!!!!"traducir
Susan

03/09/2013 Avra Beach is echt een fantastische plek, het is netjes, personeel is enorm vriendelijk en het heeft een gezellige sfeer!! De animatie is erg leuk voor de kinderen en de griekse mentaliteit is erg goed! Het ligt overal dichtbij, als je wil winkelen ben je er in 10 minuten en de zee is aangegrenst aan het hotel! Kortom: Perfect!!

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 04/09/2013
El propietario dice::  Beste Susan, Het is altijd prettig te horen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zullen uw complimenten ann ons personeel doorgeven. Hartelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens vriendelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel bij andere gasten. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Photini Mina Public Relations

Amigos, Jul 2013
"Prima hotel!"traducir
saskia

02/08/2013 Avra beach resort is een prima hotel met zowel wat positieve als negatieve punten. Het eten is prima, verse groenten en fruit, wel veel van hetzelfde maar dan net even anders. Jammer is dat er weinig Griekse gerechten bij zaten.
Het personeel is vriendelijk en werkt hard, onvoorstelbaar soms als je ziet wat sommige toeristen er een bende van maken evenals de hoeveelheden eten/drinken die ze soms laten staan.
Overdag doet de animatie veel activiteiten, 's avonds is het vermaak niet heel bijzonder maar het gebeurt wel met heel veel enthousiasme. Naast de enorme kakkerlak in de badkamer is er wel een groot minpunt en dat zijn de ligbedden. Er zijn volgens de receptie 600 gasten en 350 ligbedden(dat is natuurlijk al veel te weinig), maar zoveel bedjes zijn er echt niet! Ondanks dat de regel is dat er vooraf geen handdoeken op de bedden neergelegd mogen worden doet iedereen dat, dus loop je ook om 5 uur met je handdoek naar het strand. De rest van de mensen zit op een stoel aan het zwembad.

Public Relations Photini MIna, Public Relations, 03/08/2013
El propietario dice::  Beste Saskia, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben. Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en zeker dat u tevreden was over ons personeel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini Mina Public Relations

Con mi pareja, Jun 2013
"Fantastic location"traducir
Marck & Irmanda

01/07/2013 Stayed here for 10 days and lovee every second of being here!
Very Nice and kind personel and a great variety of food and drinks!
Definitely going back and enjoying the warm kindness of the greek hospitality

Public Relations Photini Mina, 03/07/2013
El propietario dice::  Dear Marck & Irmanda, Thank you so much for your wonderful feedback. We are very happy that you have enjoyed your staying in our hotel. It was a pleasure to have you here as our guests and we are looking forward to welcoming you back next year. Best Regards Photini Mina

Con mi pareja, May 2013
"Zeer fine vakantie hier gehad!"traducir
Hans en Isolde

11/06/2013 Hotel/kamers:Binnen grote receptie met zitjes. Kamer prima met badkamer met bad en zeer goede douche
Buiten:Zeer mooi met ruim (!) voldoende nieuwe bedjes. Handdoeken voor op de bedjes waren trouwens inclusief op de kamer! Poolbar direct aan zee met een kiezelstrand. Zee blijft tot ver zeer ondiep. Neem wel waterschoentjes mee.
Personeel:Ongelooflijk aardig en servicegericht, of het nu receptie is, schoonmaak, poolbar of de manager van het restaurant! Animatie verder prima, zaten wij niet op te wachten maar ze dringen ook niet op en na 11 uur in de avond is het ook stil.
Eten, drinken:Goed, veel keuze, afwisseling, ook vers fruit als meloen etc. Standaard elke dag zoals macaroni, spaghetti in verschillende uitvoeringen, rijst idem maar ook wisselende dingen als mousaka, gyros, gevulde tomaat, overschotels etc etc. Drinken ook alle keus in restaurant van water, fris, bier, wijn etc etc.
Bij poolbar alle keuze, ook wijn, bier, buitenlands gedestilleerd.

Public Relations Photini Mina, 21/06/2013
El propietario dice::  Beste Hans en Isolde, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens hartelijk dank voor uw positieve reactie over ons hotel. Wij zijn blij dat u genoten heeft van ons eten en onze service. Wij zullen ons personeel op de hoogte brengen van uw complimenten. Wij hopen u van harte nog eenste mogen begroeten. Met vriendlelijke groeten.

Viajando sólo, May 2013
Nicole

09/06/2013 Avra beach hotel is een succes om een geslaagde vakantie door te brengen. De animatie is top en ze zorgen echt dat je een ontspannen en vooral relaxte vakantie hebt. Mooi en schoon hotel word keurig onderhouden en schoongemaakt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging is perfect en de zee ligt er direct aan dus nogmaals een perfecte accomodatie en zeer zeker aan te raden!!!!

Public Relations Photini Mina, 21/06/2013
El propietario dice::  Beste gast, Het is altijd prettig te horen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zullen uw complimenten ann ons personeel doorgeven. Hartelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens vriendelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel bij andere gasten. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente