Evaluaciones Apart hotel Avra Beach Resort****

21 septiembre 2014

Avra Beach Resort****
Evaluaciones Apart hotel Avra Beach Resort****
Isllissou Av Greece Ialyssos Ave, GR-85100, Ixia

Apart hotel Avra Beach Resort ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 512 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Avra Beach Resort**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ixia. Además puedes encontrar 350 Fotos de vacaciones de Apart hotel Avra Beach Resort**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apart hotel Avra Beach Resort****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Rodas. Compara Apart hotel Avra Beach Resort**** con otros alojamientos en Ixia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Avra Beach Resort**** / Ixia. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

512 evaluaciones para Avra Beach Resort****

8,5
7,8
7,7
Fam. con niños , Ago 2014
"Heerlijke vakantie in vriendelijk Avra Beach"traducir
Familie Steenbergen

29/08/2014 Net terug van 12 dagen Avra Beach. Heerlijke vakantie gehad. Hotelkamer aan achterkant complex zonder problemen kunnen wisselen voor bungalow met zwembad en zeezicht. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad handdoeken beschikbaar. Airco op kamer, ook een fohn aanwezig. Zee via trap bereikbaar, waterschoentjes mee. Elke dag rond half 9 worden onbeheerde bedjes bij zwembad en zee leeggehaald. :-) . Geen overlast door vliegtuigen. Ze vliegen voorlangs ipv overlangs. Eten kan ook op overdekt terras in buitenlucht en met zeezicht. Het eten is prima, genoeg keus maar niet spectaculair. Complex door faciliteiten en personeel 4 sterren, eten 3 sterren. Animatie ook leuk. Aanstekelijk, vriendelijk en niet opdringerig. Taxi nr Rhodos stad 8-9 euro enkele reis, 5 minuten in taxi. Gewoon op straat aanhouden. Ligging is rustig. Wij vinden Avra Beach een echte aanrader! Zou er zo weer naar toe gaan.

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste familie Steenbergen, Het is altijd prettig te horen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zullen uw complimenten ann ons personeel doorgeven. Hartelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens vriendelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel bij andere gasten. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Photini Mina

Con mi pareja, Ago 2014
"Goed, maar niet uitstekend!"traducir
Chantal

30/08/2014 Avra Beach Hotel ligt pal aan het strand, je moet geen drukke baan over. De kamers zijn net en elke dag krijg je verse handdoeken. Wifi niet optimaal. Het eten is lekker, maar niet echt uitgebreid. Weinig variatie in fruit. Op de eerste dag stond er een mand vol appelen met bruine blutsen! Het personeel was niet echt vriendelijk en de tafels werden niet direct afgeruimd. De sfeer was anders wel losjes, niet in lange broek voor de mannen voor het avondeten. Ook het animatieteam bruiste van energie. Veel activiteiten op elk uur van de dag voor jong en oud. Ook s'avonds was het altijd gezellig aan de bar met een show. Het zwembad was ruim en open van 7 tot 19u. Ligbedden genoeg. De klusjesman doet van 8u tot 8u30 zijn ronde aan de onbelegen ligstoelen. Hij plooit alle handdoeken netjes op en legt ze aan de kant. Zo hoef je niet om 6u uit je bed om een ligstoel te bemachtigen. Het strand is een kiezelstrand met een ferme branding, dus zwemschoenen zijn onontbeerlijk!

"Voor de 5e keer een supervakantie gehad!!"traducir
Esther Reijerkerk

12/09/2014 Voor de 5e keer ,2008,2009,2011,2012 en dit jaar, naar Avra Beach geweest, en het is zeker niet de laatste keer! Mooie kamer met uizicht op zwembad/zee, iedere dag prima schoonmaak met schone handdoeken en zelfs handdoeken voor het zwembad! Het eten is prima, er is echt altijd wel iets wat lekker is, wat dat aan gaat is er genoeg keuze! Het animatieteam deed het superleuk, er was genoeg animo voor, zonder dat ze opdringerig waren! De avondanimatie was ook heel leuk, dit keer ook van buitenaf, wat wij heel leuk vonden! Vroeg opstaan om de handdoek neer te leggen hoeft ook niet meer, tussen 8 uur en half 9 worden alle handdoeken van onbezette bedjes weggehaald, hadden ze veel eerder moeten doen! Het personeel is super vriendelijk, belangstellend, ook in het winkeltje, ze doen alles om het de gasten naar hun zin te maken! De ligging direct aan zee, via trap bereikbaar is ook ideaal, al liggen er wat stenen in het begin. Het was weer een topvakantie en we hopen volgend jaar weer te komen!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apart hotel Avra Bea...

"Mooi, gezellig hotel"traducir
D.

24/08/2014 Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed verzorgd, eten veel variatie, die mensen die zeuren over het eten en fruit hebben ongelijk. Alles goed verzorgd, enige nadeel was dat het zwembad niet goed schoon was, dus had je snel last van uitslag, gelukkig apotheek aan de overkant

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste gast, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens hartelijk dank voor uw positieve reactie over ons hotel. Wij zijn blij dat u genoten heeft van ons eten en onze service. Wij zullen ons personeel op de hoogte brengen van uw complimenten. Wij hopen u van harte nog eenste mogen begroeten. Met vriendlelijke groeten, Photini Mina

Con mi pareja, 2014
"Warm welkom"traducir
Marck Maanster

11/08/2014 Een leuk hotel met heel erg vriendelijk personeel.
Dit jaar mijn 2e keer in Avra Beach en het ontvangst was warm en hartelijk.
De ligging van het hotel is centraal tussen rhodos stad en trianda.
Direct aan de zee voor onder andere een mooie zonsopkomst en ondergang genietend met een cocktail bij de poolbar.
Al met al een heel fijn hotel met vriendelijk personeel en animatie voor alle leeftijden.
Wij gaan zeker weer terug!

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste Marck, Het is altijd prettig te horen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zullen uw complimenten ann ons personeel doorgeven. Hartelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens vriendelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel bij andere gasten. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Photini Mina

"Supermooie locatie"traducir
Fam.Jansen

19/08/2014 Mooi,schoon hotel op mooie locatie met enorm gastvrij en kindvriendelijk personeel.Goed eten in buffetvorm.De hele dag animatie.Vlakbij het mooie centrum van Rhodos,met de bus ongeveer een kwartier rijden.

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste familie Jansen, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens hartelijk dank voor uw positieve reactie over ons hotel. Wij zijn blij dat u genoten heeft van ons eten en onze service. Wij zullen ons personeel op de hoogte brengen van uw complimenten. Wij hopen u van harte nog eenste mogen begroeten. Met vriendlelijke groeten, Photini Mina

Fam. con niños , Jul 2014
"Volgend jaar weer."traducir
F. van Dijk

21/08/2014 Goed eten keus. Iedere dag schone handdoeken. Ook badlaken voor strandstoelen.Goeie zaak s morgens worden de handoeken van de strandstoelen verwijderd als er niemand zit Klasse mogen ze van mij overal doen.

Fam. con niños , Jul 2014
"Fantastiche plek zeker een aanrader"traducir
jenifer van dijk

11/08/2014 Waar voor je geld, kamers netjes, eten goed, er zijn altijd aardappels, friet, rijst en pasta, groentes/vlees/kip/vis wisselen maar van ieder is er altijd wat van en de salades zijn lekker. Als dessert div toetjes en veel wisseling van divers fruit. Je krijgt elke dag schone handdoeken en zelf heb je handdoeken voor bij het zwembad/strand. Je kan bij het zwembad of strand liggen, rond half 9 loopt er iemand een rondje en verwijderd alle handdoeken die er liggen waar niemand bij ligt dus je hoeft niet vroeg je bed uit om een bedje te bemachtigen. Animatie gedurende dag is er, voor volwassen en kids. 's avond om 20.30 uur kinder disco en rond 21.30 uur voor de volwassene. Je als je op het strand ligt geen last van de muziek maar ook niet in de bungalows of hotel.

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste Jenifer, Het is altijd prettig te horen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zullen uw complimenten ann ons personeel doorgeven. Hartelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens vriendelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel bij andere gasten. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Photini Mina

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Leuk resort niet al te groot"traducir
Tamara

27/07/2014 Goed hotel, strand met grotere kiezels dus waterschoenen zijn geen luxe, mooie zee en na twee meter zand onder je voeten, mooi zwembad, animatie eenvoudig maar doen erg hun best!! Winkels stellen niet veel voor in omgeving, maar binnen 10 minuten ben je in Rhodos stad. Autoverhuur meteen bij resort ( eraan vast) vroegen 200 euro voor week .eten goed maar we vonden de keuze beperkt ( niet te vergelijken met all in in Turkije) maar wat er was was van redelijk goede kwaliteit. Daar en tegen was het restaurant vooral buiten gedeelte erg fijn. Eten met zeezicht!! Veel nationaliteiten, geen Russen en inderdaad dicht bij vluchthaven, maar aanvliegroute is niet over complex maar over zee, dus weinig last van. Prima locatie!! Handoekservice kan beter!! Wissel pas maar een week!! Ook vaak te weinig handoeken voor te douchen en heb mezelf maar wc rol uit karretje gepakt!!

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste Tamara, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben! Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en zeker dat u tevreden was over ons personeel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini Mina

Con mi pareja, Jul 2014
"Een leuk verblijf"traducir
bolle_danny

05/08/2014 mooi hotel aan het strand ( met kiezelstenen ) en mooi zwembad.je heb daar alles wat je wenst.lekker eten,redelijk goede animatie ( voor kinderen en volwassenen ).aan de receptie doen ze wel niet veel moeite om je te helpen, bij onze aankomst kregen we de sleutel van de kamer en dat was het,zoek het maar uit !! internet is ook niet gratis. kamers zijn wel ouderwets en niet mooi gekuist,je kon niet op blote voeten lopen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?