Evaluaciones Apart hotel Avra Beach Resort****

29 agosto 2014

Avra Beach Resort****
Evaluaciones Apart hotel Avra Beach Resort****
Isllissou Av Greece Ialyssos Ave, GR-85100, Ixia

Apart hotel Avra Beach Resort ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 509 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Avra Beach Resort**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ixia. Además puedes encontrar 332 Fotos de vacaciones de Apart hotel Avra Beach Resort**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apart hotel Avra Beach Resort****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Rodas. Compara Apart hotel Avra Beach Resort**** con otros alojamientos en Ixia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Avra Beach Resort**** / Ixia. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

8,3
Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Mooi, gezellig hotel"traducir
D.

24/08/2014 Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed verzorgd, eten veel variatie, die mensen die zeuren over het eten en fruit hebben ongelijk. Alles goed verzorgd, enige nadeel was dat het zwembad niet goed schoon was, dus had je snel last van uitslag, gelukkig apotheek aan de overkant

Con mi pareja, 2014
"Warm welkom"traducir
Marck Maanster

11/08/2014 Een leuk hotel met heel erg vriendelijk personeel.
Dit jaar mijn 2e keer in Avra Beach en het ontvangst was warm en hartelijk.
De ligging van het hotel is centraal tussen rhodos stad en trianda.
Direct aan de zee voor onder andere een mooie zonsopkomst en ondergang genietend met een cocktail bij de poolbar.
Al met al een heel fijn hotel met vriendelijk personeel en animatie voor alle leeftijden.
Wij gaan zeker weer terug!

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Supermooie locatie"traducir
Fam.Jansen

19/08/2014 Mooi,schoon hotel op mooie locatie met enorm gastvrij en kindvriendelijk personeel.Goed eten in buffetvorm.De hele dag animatie.Vlakbij het mooie centrum van Rhodos,met de bus ongeveer een kwartier rijden.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apart hotel Avra Bea...

"Volgend jaar weer."traducir
F. van Dijk

21/08/2014 Goed eten keus. Iedere dag schone handdoeken. Ook badlaken voor strandstoelen.Goeie zaak s morgens worden de handoeken van de strandstoelen verwijderd als er niemand zit Klasse mogen ze van mij overal doen.

Fam. con niños , Jul 2014
"Fantastiche plek zeker een aanrader"traducir
jenifer van dijk

11/08/2014 Waar voor je geld, kamers netjes, eten goed, er zijn altijd aardappels, friet, rijst en pasta, groentes/vlees/kip/vis wisselen maar van ieder is er altijd wat van en de salades zijn lekker. Als dessert div toetjes en veel wisseling van divers fruit. Je krijgt elke dag schone handdoeken en zelf heb je handdoeken voor bij het zwembad/strand. Je kan bij het zwembad of strand liggen, rond half 9 loopt er iemand een rondje en verwijderd alle handdoeken die er liggen waar niemand bij ligt dus je hoeft niet vroeg je bed uit om een bedje te bemachtigen. Animatie gedurende dag is er, voor volwassen en kids. 's avond om 20.30 uur kinder disco en rond 21.30 uur voor de volwassene. Je als je op het strand ligt geen last van de muziek maar ook niet in de bungalows of hotel.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Leuk resort niet al te groot"traducir
Tamara

27/07/2014 Goed hotel, strand met grotere kiezels dus waterschoenen zijn geen luxe, mooie zee en na twee meter zand onder je voeten, mooi zwembad, animatie eenvoudig maar doen erg hun best!! Winkels stellen niet veel voor in omgeving, maar binnen 10 minuten ben je in Rhodos stad. Autoverhuur meteen bij resort ( eraan vast) vroegen 200 euro voor week .eten goed maar we vonden de keuze beperkt ( niet te vergelijken met all in in Turkije) maar wat er was was van redelijk goede kwaliteit. Daar en tegen was het restaurant vooral buiten gedeelte erg fijn. Eten met zeezicht!! Veel nationaliteiten, geen Russen en inderdaad dicht bij vluchthaven, maar aanvliegroute is niet over complex maar over zee, dus weinig last van. Prima locatie!! Handoekservice kan beter!! Wissel pas maar een week!! Ook vaak te weinig handoeken voor te douchen en heb mezelf maar wc rol uit karretje gepakt!!

Con mi pareja, Jul 2014
"Een leuk verblijf"traducir
bolle_danny

05/08/2014 mooi hotel aan het strand ( met kiezelstenen ) en mooi zwembad.je heb daar alles wat je wenst.lekker eten,redelijk goede animatie ( voor kinderen en volwassenen ).aan de receptie doen ze wel niet veel moeite om je te helpen, bij onze aankomst kregen we de sleutel van de kamer en dat was het,zoek het maar uit !! internet is ook niet gratis. kamers zijn wel ouderwets en niet mooi gekuist,je kon niet op blote voeten lopen.

"Echt een aanrader."traducir
John Wildhagen

19/08/2014 Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken, Eten is goed ,kamers en hotel ,zwembad enz worden goed schoongemaakt. Goed zwembad en ook het animatie team was erg leuk . Ook in de avond was er leuk vermaak met o,a cover bands ,dans act ,goochelaar. Ook was echt alles all in en van goede kwaliteit .en wat ook fijn is dat je direct aan zee zit en niet zoals bij veel hotels dat je eerst een drukke straat over moet steken.

"Leuk hotel"traducir
patrick

28/07/2014 voor de derde keer geweest en in Oktober wordt het de 4e keer.
Ook nu was het wederom een lekkere vakantie.
Minpuntjes:
De ligbedjes zijn nu echt overleden. Tenminste de kunstoffen. Er zijn nieuwe aluminium, echter ook nog een paar oude kunstoffen.
De animatie was dit jaar minder, misschien kwam dit ook dat wij de andere twee keren gewent waren.
's Ochtends bij het ontbijt was normaliter lekkere rustige Griekse achtergrond muziek. Dit had wel iets unieks.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Kamers zijn niet luxe, iets gedateerd maar een dikke voldoende.
Het eten is gewoon goed. Diverse soorten groente, vlees.
Thuis eet ik ook geen kaviaar of 3 soorten vlees...
Daardoor is de prijs/ kwaliteit er ook na.
Denk er aan dat je in het buitenland bent en pas je hierin ook aan, dan heb je de tijd van je leven!
Wij verheugen ons al op Oktober.

"Top!"traducir
Sandra

19/07/2014 Wij waren hier met onze 2 kids van 5 en 7. We wilden eigenlijk nog niet weg na 10 dagen! Prachtig complex, groot zwembad voor jong en oud, heerlijk en uitgebreid eten (zeker niet eentonig), zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, en er hangt een ontspannen sfeer. Altijd opgeruimd en netjes door personeel dat continu alles in de gaten houdt.
Kom je voor 9u dan heb je gegarandeerd een bedje, tussen 8 en 8.30u worden onbeheerde handdoeken nml weggehaald; zeer effectief!
Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is het de kamer in ons geval; wij hadden liever 2 kamers gehad ipv de glazenschuifwa

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: