Evaluaciones Apart hotel Avra Beach Resort****

30 octubre 2014

Avra Beach Resort****
Evaluaciones Apart hotel Avra Beach Resort****
Isllissou Av Greece Ialyssos Ave, GR-85100, Ixia

Apart hotel Avra Beach Resort ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 516 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Avra Beach Resort**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ixia. Además puedes encontrar 361 Fotos de vacaciones de Apart hotel Avra Beach Resort**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apart hotel Avra Beach Resort****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Rodas. Compara Apart hotel Avra Beach Resort**** con otros alojamientos en Ixia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Avra Beach Resort**** / Ixia. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

516 evaluaciones para Avra Beach Resort****

8,4
7,8
7,7
Con mi pareja, Sep 2014
"Heerlijke plek, vriendelijk personeel"traducir
Nancy

13/10/2014 Onze eerste keer in Avra Beach en beslist niet de laatste keer. Mooi complex, goede ruime kamer (in het gedeelte dat in de tuin ligt) lekker eten en bovenal zeer vriendelijk personeel. Het eten is prima, ontbijt en lunch geweldig, diner wat eentonig (als je meer dan een week blijft herhaalt het menu zich) maar goed van smaak en voor elk wat wils. Schoonmaak prima, elke dag schone handdoeken en een aantal maal per week schone lakens. Strand- zwembadhanddoeken worden ook gewoon gewisseld als ze bij de gebruikte handdoeken neergelegd worden. Servicegericht en zeer vriendelijk personeel. Speciale dank aan Natalia, Nicolas, de vriendelijke manager van de eetruimte en alle anderen voor twee heerlijke weken! Tot de volgende keer.

Con mi pareja, 2014
"Ruim maar niet massaal: aanrader"traducir
FH

27/09/2014 hadden ruim app. in een van de blokjes naast het hoofdgebouw. De familiekamer is ruim met 4 volwaardige bedden (mss in maar 20% van de kamers een slaapbank)

Het is een compact complex, zonder op elkaars lip te zitten. Alles keurig schoongehouden zowel algemene ruimtes als de kamer (dagelijks schoongemaakt en 4 x in de week schoon beddengoed).

buffetten zijn prima; voor ieder wat wils en zeer smakelijk. geen dag gehad dat je denkt 'nah..' Volop plek binnen, maar ook op terras.

bij zwembad prima bar (de snacks zijn zozo; lauwe stukjes pizza of bladerdeeghapjes, maar lekkere koekjes en cake) met volop fris, drank en ijs.

zwembad ruim genoeg voor rust, gespetter en zwemmen. Kiezelstrand.

winkeltje in complex is ok (5 min. naar rechts is grote, goedkopere supermarkt). bus naar Rhodos-Stad stopt recht voor de deur.

aanvliegroute stoort nauwelijks.

Kortom: aanrader !

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 08/10/2014
El propietario dice::  Beste gast, Vriendelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben! Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini Mina Public Relations

Viaje en grupo, Sep 2014
"Bridgeruimte is ronduit slecht"traducir
Henny

16/10/2014 Via touroperator hier een week gespeeld. Touroperator berekende een forse bijdrage, maar had niets te bieden. Bridgezaal was magazijn zonder ramen en voor de gasten was geen drankje of hapje geregeld. Zeer ongezellige accomodatie en zeer lawaaiig. Met Dhr Hiemstra gemaild, maar deze gaat duidelijk voor het geld wat ermee wordt verdient.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apart hotel Avra Bea...

Fam. con niños , Ago 2014
"Heerlijke vakantie in vriendelijk Avra Beach"traducir
Familie Steenbergen

29/08/2014 Net terug van 12 dagen Avra Beach. Heerlijke vakantie gehad. Hotelkamer aan achterkant complex zonder problemen kunnen wisselen voor bungalow met zwembad en zeezicht. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad handdoeken beschikbaar. Airco op kamer, ook een fohn aanwezig. Zee via trap bereikbaar, waterschoentjes mee. Elke dag rond half 9 worden onbeheerde bedjes bij zwembad en zee leeggehaald. :-) . Geen overlast door vliegtuigen. Ze vliegen voorlangs ipv overlangs. Eten kan ook op overdekt terras in buitenlucht en met zeezicht. Het eten is prima, genoeg keus maar niet spectaculair. Complex door faciliteiten en personeel 4 sterren, eten 3 sterren. Animatie ook leuk. Aanstekelijk, vriendelijk en niet opdringerig. Taxi nr Rhodos stad 8-9 euro enkele reis, 5 minuten in taxi. Gewoon op straat aanhouden. Ligging is rustig. Wij vinden Avra Beach een echte aanrader! Zou er zo weer naar toe gaan.

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste familie Steenbergen, Het is altijd prettig te horen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zullen uw complimenten ann ons personeel doorgeven. Hartelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens vriendelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel bij andere gasten. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Photini Mina

Con mi pareja, Ago 2014
"Leuk plekje"traducir
els

22/09/2014 het hotel is prima de service is prima jammer dat je met de strandhandoek de hele week moet doen die je krijg. de uitzicht is mooi .
het eten is lauw wat jammer is

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 08/10/2014
El propietario dice::  Beste gast, Vriendelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben! Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en zeker dat u tevreden was over ons personeel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini Mina Public Relations

Con mi pareja, Ago 2014
"Goed, maar niet uitstekend!"traducir
Chantal

30/08/2014 Avra Beach Hotel ligt pal aan het strand, je moet geen drukke baan over. De kamers zijn net en elke dag krijg je verse handdoeken. Wifi niet optimaal. Het eten is lekker, maar niet echt uitgebreid. Weinig variatie in fruit. Op de eerste dag stond er een mand vol appelen met bruine blutsen! Het personeel was niet echt vriendelijk en de tafels werden niet direct afgeruimd. De sfeer was anders wel losjes, niet in lange broek voor de mannen voor het avondeten. Ook het animatieteam bruiste van energie. Veel activiteiten op elk uur van de dag voor jong en oud. Ook s'avonds was het altijd gezellig aan de bar met een show. Het zwembad was ruim en open van 7 tot 19u. Ligbedden genoeg. De klusjesman doet van 8u tot 8u30 zijn ronde aan de onbelegen ligstoelen. Hij plooit alle handdoeken netjes op en legt ze aan de kant. Zo hoef je niet om 6u uit je bed om een ligstoel te bemachtigen. Het strand is een kiezelstrand met een ferme branding, dus zwemschoenen zijn onontbeerlijk!

"Voor de 5e keer een supervakantie gehad!!"traducir
Esther Reijerkerk

12/09/2014 Voor de 5e keer ,2008,2009,2011,2012 en dit jaar, naar Avra Beach geweest, en het is zeker niet de laatste keer! Mooie kamer met uizicht op zwembad/zee, iedere dag prima schoonmaak met schone handdoeken en zelfs handdoeken voor het zwembad! Het eten is prima, er is echt altijd wel iets wat lekker is, wat dat aan gaat is er genoeg keuze! Het animatieteam deed het superleuk, er was genoeg animo voor, zonder dat ze opdringerig waren! De avondanimatie was ook heel leuk, dit keer ook van buitenaf, wat wij heel leuk vonden! Vroeg opstaan om de handdoek neer te leggen hoeft ook niet meer, tussen 8 uur en half 9 worden alle handdoeken van onbezette bedjes weggehaald, hadden ze veel eerder moeten doen! Het personeel is super vriendelijk, belangstellend, ook in het winkeltje, ze doen alles om het de gasten naar hun zin te maken! De ligging direct aan zee, via trap bereikbaar is ook ideaal, al liggen er wat stenen in het begin. Het was weer een topvakantie en we hopen volgend jaar weer te komen!

"Mooi, gezellig hotel"traducir
D.

24/08/2014 Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed verzorgd, eten veel variatie, die mensen die zeuren over het eten en fruit hebben ongelijk. Alles goed verzorgd, enige nadeel was dat het zwembad niet goed schoon was, dus had je snel last van uitslag, gelukkig apotheek aan de overkant

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste gast, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens hartelijk dank voor uw positieve reactie over ons hotel. Wij zijn blij dat u genoten heeft van ons eten en onze service. Wij zullen ons personeel op de hoogte brengen van uw complimenten. Wij hopen u van harte nog eenste mogen begroeten. Met vriendlelijke groeten, Photini Mina

Con mi pareja, 2014
"Warm welkom"traducir
Marck Maanster

11/08/2014 Een leuk hotel met heel erg vriendelijk personeel.
Dit jaar mijn 2e keer in Avra Beach en het ontvangst was warm en hartelijk.
De ligging van het hotel is centraal tussen rhodos stad en trianda.
Direct aan de zee voor onder andere een mooie zonsopkomst en ondergang genietend met een cocktail bij de poolbar.
Al met al een heel fijn hotel met vriendelijk personeel en animatie voor alle leeftijden.
Wij gaan zeker weer terug!

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste Marck, Het is altijd prettig te horen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zullen uw complimenten ann ons personeel doorgeven. Hartelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens vriendelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel bij andere gasten. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Photini Mina

"Supermooie locatie"traducir
Fam.Jansen

19/08/2014 Mooi,schoon hotel op mooie locatie met enorm gastvrij en kindvriendelijk personeel.Goed eten in buffetvorm.De hele dag animatie.Vlakbij het mooie centrum van Rhodos,met de bus ongeveer een kwartier rijden.

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 06/09/2014
El propietario dice::  Beste familie Jansen, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens hartelijk dank voor uw positieve reactie over ons hotel. Wij zijn blij dat u genoten heeft van ons eten en onze service. Wij zullen ons personeel op de hoogte brengen van uw complimenten. Wij hopen u van harte nog eenste mogen begroeten. Met vriendlelijke groeten, Photini Mina

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?