Evaluaciones Apart hotel Avra Beach Resort****

25 julio 2014

Avra Beach Resort****
Evaluaciones Apart hotel Avra Beach Resort****
Isllissou Av Greece Ialyssos Ave, GR-85100, Ixia

Apart hotel Avra Beach Resort ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 499 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Avra Beach Resort**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ixia. Además puedes encontrar 307 Fotos de vacaciones de Apart hotel Avra Beach Resort**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apart hotel Avra Beach Resort****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Rodas. Compara Apart hotel Avra Beach Resort**** con otros alojamientos en Ixia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Avra Beach Resort**** / Ixia. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

499 evaluaciones para Avra Beach Resort****

8,4
8,3
8,2
Fam. con niños , Jul 2014
"Top!"traducir
Sandra

19/07/2014 Wij waren hier met onze 2 kids van 5 en 7. We wilden eigenlijk nog niet weg na 10 dagen! Prachtig complex, groot zwembad voor jong en oud, heerlijk en uitgebreid eten (zeker niet eentonig), zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, en er hangt een ontspannen sfeer. Altijd opgeruimd en netjes door personeel dat continu alles in de gaten houdt.
Kom je voor 9u dan heb je gegarandeerd een bedje, tussen 8 en 8.30u worden onbeheerde handdoeken nml weggehaald; zeer effectief!
Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is het de kamer in ons geval; wij hadden liever 2 kamers gehad ipv de glazenschuifwa

Con mi pareja, Jul 2014
"Aanrader"traducir
Nico Sikkes

05/07/2014 Zijn net terug hebben 10 dagen genoten van het mooie weer het super vriendelijk personeel, eten was goed en genoeg het was onze tweede keer hier en komen vast nog een keer terug. Waren met zijn drieën. Man vrouw en haar zuster. Groeten Nico, Astrid en Jenny. Van 22-06 tot 1-7-2014

Con mi pareja, Jun 2014
"Prima, gewoon goed , een aanrader !"traducir
R.F.Klumperman

08/07/2014 Goed hotel, direct aan zee. Kamers goed, schoon en compleet . Hygiëne prima in orde. Alles wordt keurig schoon gehouden. Eten goed met voldoende keuze. Erg vriendelijk personeel en hulpvaardig. Ze doen wat ze beloven. Een aanrader met een prima prijs / prestatie verhoudng .

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apart hotel Avra Bea...

Fam. con niños , Jun 2014
"Redelijk Hotel, toch niet voor herhaling vatbaar"traducir
Chris van der Bijl

22/06/2014 Hier twee weken geweest met partner en dochter van 2 1/2 jaar. Hotel ligt zeer gunstig direct aan zee met bijna altijd een verfrissend windje. Rondom het hotel weinig te doen en afgelegen armoedige buurt. Animatie, personeel, zwembad, kamers zijn vriendelijk en goed. Wat wij absoluut zeer matig vonden was het eten. Amper fruit, vaak lauw of koud eten maar bovenal weinig variatie en voor all- inclusive weinig keuze. Na één week wist ik precies wat en in welke volgorde het buffet eruitzag. De snacks overdag ( tussen ontbijt, lunch en diner ) is een lachertje. Mini worstenbroodjes en mini pizza kaas ham en cake en koekjes. Eten algemeen vond ik onder de maat. Verder is dit dit een handdoekje-leg-hotel. Na het ontbijt een grote zee van lege bedjes met blauwe handdoekjes. Buiten het airco-seizoen 15-6 t/m 15-9 moet er voor airco € 10 per dag worden betaald. Belachelijk. Dit kan je dus voor twee weken € 140 kosten. Wifi ( zeer slecht ) € 15 per 24 uur. Potje pool € 2 etc.. Geen 2e keer dus

Viaje en grupo, May 2014
"Fantastische plek"traducir
Mary Kokxhoorn

31/05/2014 Avra Beach Resort is dicht bij Rhodos stad/haven. Bus stopt voor hotel en biedt veel mogelijkheden het eiland te bezoeken. Het hotel is prima. Het all-inclusive arrangement is uitstekend. Het personeel is vriendelijk en spreekt o.a.engels.

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 31/05/2014
El propietario dice::  Beste gast, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Tevens hartelijk dank voor uw positieve reactie over ons hotel. Wij zijn blij dat u genoten heeft van ons eten en onze service. Wij zullen ons personeel op de hoogte brengen van uw complimenten. Wij hopen u van harte nog eenste mogen begroeten. Met vriendlelijke groeten, Photini Mina

Fam. con jóvenes, May 2014
"Goede prijs-kwaliteitsverhouding"traducir
Familie Beijer

08/07/2014 Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Hoteltuin met zwembad liggen direct aan het strand, dit ziet er zeer goed uit. In het dorp is niks te doen, erg armoedige omgeving. Auto huren is zeker aan te raden om bijvoorbeeld naar Rhodos-stad en Lindos te gaan. Het kiezelstrand is smal, maar voor begin juni zijn er genoeg bedjes. Het eten was erg goed, genoeg variatie en alles voldoende aangevuld, wel weinig variatie in fruit. De snacks overdag waren slecht, opgewarmde minipizza's, droge koekjes en cake. Cocktails daarentegen erg lekker en voldoende keuze! Het personeel is erg vriendelijk, de kamers worden dagelijks schoongemaakt met dagelijks schone handdoeken. Voor ons is dit een fijne vakantie geweest, een aanrader!

Con mi pareja, May 2014
"Hotel ligt langs rumoerige hoofdweg"traducir
Hennij

08/06/2014 mooie entree maar kamers zijn gedateerd en airco alleen in hoogseizoen
of tegen betaling .Personeel uiterst vriendelijk .Bij het diner ook Griekse
specialiteiten dus voor ieder wat wils. Helaas wifi zeer slecht alleen in receptie goede ontvangst.

Con mi pareja, May 2014
"Leuk hotel, aardig personeel, goede voorzieningen"traducir
Remco

17/05/2014 Zeer leuk hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kwaliteit/prijsverhouding is uitstekend te noemen. Het all-in buffet is zeker goed te noemen vooral kijkend naar de prijsklasse van het hotel. Enig nadeel betreft het eten zijn de snacks bij het zwembad, bestaande uit wat droge stukken pizza en droge plakjes cake en koekjes.

De kamers zijn netjes en worden dagelijks goed schoongemaakt. De ligging is prima. Alleen zijn er weinig ligbedden aanwezig in verhouding tot het aantal gasten. Wij zaten gelukkig in mei nog met redelijk weinig gasten en hadden wel plaats maar de mensen in het hoogseizoen zullen toch om 0400 er uit moeten voor een ligbed schat ik zo (terwijl dit officieel vlgs. de regels van het hotel is verboden).

Al met al een prima hotel. Voor mij niet van belang maar wat me opviel en wat je ook hoorde van gasten met kinderen is dat er maar weinig variatie in het animatie team was. Er zijn iedere dag op exact dezelfde tijden dezelfde spelletjes.

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 18/05/2014
El propietario dice::  Beste gast, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben. Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en zeker dat u tevreden was over ons personeel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini Mina Public Relations

"Prima hotel"traducir
Gerard

23/05/2014 We zijn net terug het is een goed hotel een mooie plek als het warm is altijd een beetje wind,het personeel is een grote familie nergens geen stres ,de bar is zeer goed naast bier ,frisdrank ,sterkedrank en 15 soorten cocktails het restaurant is goed veel variatie van Griekse gerechten tot Europees kip ,rund,varken,vis,pasta,rijst paella,saladebar, en nog veel meer de animatie en het avond programma shows zijn leuk ,wij hadden een bungalow genoeg plaats ,we gingen weg na 10 dagen zeer leuke vakantie gehad

Public Relations Photini Mina, Public Relations, 26/05/2014
El propietario dice::  Beste Gerard, Vriendlelijk dank voor het kiezen van Avra Beach Resort voor uw vakantie. Het was een genoegen om u als gast to hebben! Wij zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en zeker dat u tevreden was over ons personeel. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Photini Mina

Con mi pareja, May 2014
"Fijn complex op goede locatie"traducir
Aalbert Drenthe

05/07/2014 De kamers zijn eenvoudig maar voldoen uitstekend. Ook voor de koffers is voldoende ruimte vermits je met niet meer dan twee personen in de kamer verblijft. De bedden zijn stevig maar slapen heerlijk De badkamer is voldoende ruim en er is altijd warm water ( niet gewoon in Griekenland) . Bijna elke dag schoon beddengoed en handdoeken ook wordt de minibar aangevuld met flesjes water en frisdrank.
Het restaurant is verzorgd met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kwaliteit/prijsverhouding is uitstekend te noemen. Het all-in buffet is zeker goed te noemen vooral de prijsklasse van het hotel in acht genomen. De Nederlands sprekende restaurantmanager probeert het een ieder naar de zin te maken. Conclusie: heerlijk genoten en gegeten tijdens onze mei vakantie in een accommodatie die geheel aan onze verwachting voldeed en zelfs nog meer gaf als gastvrijheid en service dan wij in voorgaande jaren in een meer sterren hotel in Spanje hebben mogen ontvangen.
Komen graag nog eens terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?