Evaluaciones Villa Enastron****

Enastron****
Evaluaciones Villa Enastron****
24500, Kyparissia

Villa Enastron ha obtenido 6,2 sobre 10, basado en 3 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Villa Enastron**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Kyparissia. Además puedes encontrar 2 Fotos de vacaciones de Villa Enastron**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Peloponeso. Compara Villa Enastron**** con otros alojamientos en Kyparissia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Enastron**** / Kyparissia. Pero puedes agregar una.

3 evaluaciones para Enastron****

8,2
7,2
Viaje en grupo, Sep 2014
"Zijn geld niet waard"traducir
Veerle Verhoeven
Cantidad de espacio

26/09/2014 Niettegenstaande dat het een nieuw gebouw is en op het eerste zicht prima in orde, zijn we toch teleurgesteld. We zijn met vier volwassenen en daarvoor is de badkamer veel te klein. Geen kasten om je kleren in te leggen, geen materiaal in de keuken. Kookvuur werkt niet, extra vuurtje voor een pot waarmee je op je knieën dient te koken op de grond. Geen keukenhanddoeken. Kamperen is er niets tegen maar dan hebben we wel teveel betaald!

Con mi pareja, Jun 2014
"Geweldige appartementen in rustige omgeving"traducir
mmulleners
Cantidad de espacio

02/10/2014 Prachtige appartementen in olijfboomgaard met geweldig uitzicht over de zee, heel goed afwerkingsniveau en prachtig zwembad. We waren er in juni en ongeveer de enige gasten en hebben ons uitstekend vermaakt, de vrouw des huizes doet haar best het de gasten naar hun zin te maken (de rest van de familie spreek niet echt engels). De omgeving is nog redelijk onontdekt door het massatourisme, maar wij vonden de mensen overal erg aardig. Kyparissia vonden we een leuk stadje en er is genoeg te doen in de omgeving als je het niet erg vindt steeds een stukje te rijden.

Con mi pareja, May 2011
"Mooie appartementen, prachtig uitzicht!"traducir
Puck
Cantidad de espacio

12/08/2011 Wij hebben Enastron villa's mei 2011 bezocht. Zonder twijfel staat dit complex op een prachtige plek met een fantastisch uitzicht. Het dorpje Raches waar het complex staat stelt niets voor en het enige restaurant wat het dorp rijk is was gesloten. Jammer genoeg waren wij, gedurende de 3 weken dat wij waren de enige gasten en ook de bar was gesloten. Helaas was er in de omgeving niets te beleven (voorseizoen). Restaurants gesloten, de stranden boden met halfverzakte strandtentjes een troosteloze aanblik om over de zgn boulevards maar te zwijgen. Om te eten zijn we 2 keer naar Kyparissia geweest maar ook dat is geen stad om eens een gezellige avond door te brengen. In dit deel van de Peloponesos hebben ze nog niet goed begrepen dat het toerisme geld in het laatje brengt. Wij reden dus vaak naar het zuiden van de Peloponesos en zochten daar de gezelligheid op bv Marathopoli (leuke restaurants!) Gialova, Pylos, Methoni, kalamata enz. Jammer dat Enastron villa's niet in het zuiden staat.

¿En qué país prefieres conducir?