Evaluaciones Villa Enastron****

1 evaluación
Evaluaciones Villa Enastron****
24500, Kyparissia

Villa Enastron ha obtenido 7,0 sobre 10, basado en 1 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Villa Enastron**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Kyparissia. Además puedes encontrar 2 Fotos de vacaciones de Villa Enastron**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Peloponeso. Compara Villa Enastron**** con otros alojamientos en Kyparissia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Enastron**** / Kyparissia. Pero puedes agregar una.

1 comentarios paraEnastron****

1 evaluación
Con mi pareja, May 2011
"Mooie appartementen, prachtig uitzicht!"traducir
Puck
Cantidad de espacio

12/08/2011 Wij hebben Enastron villa's mei 2011 bezocht. Zonder twijfel staat dit complex op een prachtige plek met een fantastisch uitzicht. Het dorpje Raches waar het complex staat stelt niets voor en het enige restaurant wat het dorp rijk is was gesloten. Jammer genoeg waren wij, gedurende de 3 weken dat wij waren de enige gasten en ook de bar was gesloten. Helaas was er in de omgeving niets te beleven (voorseizoen). Restaurants gesloten, de stranden boden met halfverzakte strandtentjes een troosteloze aanblik om over de zgn boulevards maar te zwijgen. Om te eten zijn we 2 keer naar Kyparissia geweest maar ook dat is geen stad om eens een gezellige avond door te brengen. In dit deel van de Peloponesos hebben ze nog niet goed begrepen dat het toerisme geld in het laatje brengt. Wij reden dus vaak naar het zuiden van de Peloponesos en zochten daar de gezelligheid op bv Marathopoli (leuke restaurants!) Gialova, Pylos, Methoni, kalamata enz. Jammer dat Enastron villa's niet in het zuiden staat.