Evaluaciones Apartamento Iris**

Iris**
Evaluaciones Apartamento Iris**
31084, Nidri

Apartamento Iris ha obtenido 9,3 sobre 10, basado en 155 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Iris** y otros datos útiles para tus vacaciones en Nidri. Además puedes encontrar 275 Fotos de vacaciones de Apartamento Iris** en Zoover. Puedes ver 7 Videos de Apartamento Iris**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Leucas. Compara Apartamento Iris** con otros alojamientos en Nidri.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Iris** / Nidri. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

155 evaluaciones para Iris**

8,7
8,6
Con mi pareja, Sep 2014
"Plek om naar terug te gaan"traducir
Stefan
Cantidad de espacio

27/09/2014 Hotel/appartementen Iris is een van de betere gelegenheden in de omgeving van Nidri op Lefkas. Behalve dat de eigenaren uitblinken in vriendelijkheid en zorgzaamheid ligt het complex op de juiste plaats om te genieten. Net ver genoeg van het drukke centrum van Nidri maar weer niet te ver om er naar toe te gaan lopen. Er staan ook een paar leenfietsen die je mag gebruiken. De sfeer op het complex is uitstekend; met een grap en grol wordt je geholpen aan alles wat je maar kan wensen. Appartement 22 en 23 zijn de minste, zeker wat ligging betreft. Je kijkt tegen de zijmuur van het hoofdcomplex maar je krijgt er wel gratis de schaduw voor terug. Geen airco nodig. Verschoning ligt ook op een goed niveau. In de directe omgeving zijn er voldoende horecagelegenheden van goede kwaliteit en prijsvoering. Eigenaar hoopt op korte termijn nog een aantal appartementen erbij te kunnen bouwen. Dit complex is zeker aan te bevelen.

"Fantastisch!"traducir
sandra
Cantidad de espacio

24/10/2014 Wij zijn er laatst aug begin sept geweest. Geweldig hotel! Eigenaren weten hoe ze gasten naar hun zin moeten maken, en zijn ontzettend gastvrij!! Je voelt je meteen thuis als je aankomt! Ligt lekker rustig aan t eind van de straat dus ook geen druk verkeer, mooi uitzicht op t water en zeilhavens. De afstand naar centrum is echt goed te doen ong 10 min lopen. Wij hadden kamer 22 en was vrij ruim en zeer schoon! We zaten onder dus geen airco nodig gehad! De bbq die ze op vrijdag organiseren was echt heerlijk! Al het eten wat je besteld is eigenlijk erg lekker! Echt een toppertje dit hotel echt een familiebedrijfje. Effi christos en lila zijn ook echt toppertjes die je op en top in de watten leggen!

"Vakantie was super"traducir
M. van Dongen
Cantidad de espacio

06/09/2014 Zeer gastvrije eigenaars. Je wordt met open armen ontvangen. Mooi appartement. Leek wel een 4 sterren hotel. Zo mooi en schoon. Prachtig uitzicht over de baai. Hebben ook boten die je kan huren. Ook bij de boten is alles tip top verzorgd.

"Werkelijk top!"traducir
Madi
Cantidad de espacio

09/09/2014 Moet het eigenlijk niet zeggen maar Iris is het beste en mooiste appartement dat wij ooit in Griekenland hebben gehad. De eigenaren zijn lieve mensen die het hun klanten naar hun zin willen maken. Je kunt zelfs bootjes huren. Een super vakantie gehad.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Aanrader als je naar Lefkas gaat"traducir
jeanette Koers
Cantidad de espacio

07/08/2014 Zodra je op de stoep staat van het gebouw voel je je al welkom, gastvrouw Effie en gastheer Christos doen alles om je thuis te laten voelen. De appartementen zijn schoon en ruim, de ligging fantastisch, het uitzicht super, het eten prima en als het weer dan ook goed is heb je een topvakantie. Zo was ons verblijf....TOP. Bootje huren bij Christos is een aanrader en ook een boottocht met de grotere boten vanuit de haven is leuk. Op loopafstand van het centrum waar veel eetgelegenheden zijn maar heb je even geen zin in een wandeling eet dan gewoon bij Iris niet duur en erg lekker.

Fam. con niños , Jul 2014
"Het was geweldig"traducir
joyce
Decoración

04/08/2014 we hebben echt super weken gehad in appartement Iris, de eigenaren zijn zo tof, zo aardig, iedereen werkt hard en willen het beste voor iedereen. Bootje huren bij de eigenaar is een aanrader, wat was dat gewelig. Nog geen 10 min lopen dan ben je bij de winkeltjes en vele restaurants. Appartement is groot en schoon, alleen jammer dat je voor de airco moest betalen, ik vond dat best prijzig...

Fam. con jóvenes, Jun 2014
"Fantastic holiday!!!"traducir
Roelandt

13/07/2014 Top!!!
Very friendly people, you feel welcome. Family atmosphere.
Nice view over the bay. Restaurant is open all day long with delicious food.
We already miss Evi, Christos & his sister and their great BBQ!

Con mi pareja, May 2014
"Fabtastisch"traducir
a en d
Cantidad de espacio

28/08/2014 GZijn super!!appartementen gebouwen en zij (de eigenaren) doen stinkend hun best om het 100% te laten zijn (hetgeen ook nog lukt) we gaan voor de tigste keer naar Iris toe en hebben voor 2015 alweer geboekt, dat zegt alles over Iris hoe goed het is.

Con mi pareja, Ago 2013
"Geweldige vakantie gehad"traducir
liesbeth4164
Cantidad de espacio

12/09/2013 Prima appartement. Mooi uitzicht over de zeilhaven. De eigenaren werken er keihard aan om het de gasten goed naar de zin te maken; werkelijk niets is teveel. Appartement is erg ruim voor Griekse begrippen en van alle gemakken voorzien.Veel opbergruimte, zelf een oventje, strijkplank.. Voor de ramen horren! Mooie badkamer, echte douchebak met schuifwanden en niet zo'n plastic gordijn. Als we ooit nog eens terug gaan naar Lefkas is dit zonder twijfel naar Iris! Het was zo'n kleine 10 minuten lopen richting het centrum, maar prima om de drukte op te zoeken of achter je te laten.

Con mi pareja, Ago 2013
"Niet te verwoorden."traducir
a.burgers
Cantidad de espacio

28/08/2013 Eigenlijk zou ik moeten zeggen:, NIET DOEN!!.
Maar dat zou ik alleen maar doen om zeker te zijn dat er volgende keer weer plaats is.
Wat een heerlijke accommodatie. Zo schoon, mooi, ruim met fantastisch uitzicht. De eigenaren zijn de aardigste en liefste mensen die ik in deze branche heb meegemaakt die precies weten wat Klantvriendelijkheid betekent. Altijd voor je klaar met een persoonlijke benadering. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en voelden ons als speciale gasten en dat gold voor iedereen om ons heen. Volgend jaar zeker weer terug naar Effie en Christos.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?