Evaluaciones Apartamento Iris**

Iris**
Evaluaciones Apartamento Iris**
GR-31084, Nidri

Apartamento Iris ha obtenido 9,3 sobre 10, basado en 145 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Iris** y otros datos útiles para tus vacaciones en Nidri. Además puedes encontrar 219 Fotos de vacaciones de Apartamento Iris** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apartamento Iris**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Leucas. Compara Apartamento Iris** con otros alojamientos en Nidri.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Iris** / Nidri. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

145 evaluaciones para Iris**

8,6
8,5
9,1
"Geweldige vakantie gehad"traducir
liesbeth4164
Cantidad de espacio

12/09/2013 Prima appartement. Mooi uitzicht over de zeilhaven. De eigenaren werken er keihard aan om het de gasten goed naar de zin te maken; werkelijk niets is teveel. Appartement is erg ruim voor Griekse begrippen en van alle gemakken voorzien.Veel opbergruimte, zelf een oventje, strijkplank.. Voor de ramen horren! Mooie badkamer, echte douchebak met schuifwanden en niet zo'n plastic gordijn. Als we ooit nog eens terug gaan naar Lefkas is dit zonder twijfel naar Iris! Het was zo'n kleine 10 minuten lopen richting het centrum, maar prima om de drukte op te zoeken of achter je te laten.

"Niet te verwoorden."traducir
a.burgers
Cantidad de espacio

28/08/2013 Eigenlijk zou ik moeten zeggen:, NIET DOEN!!.
Maar dat zou ik alleen maar doen om zeker te zijn dat er volgende keer weer plaats is.
Wat een heerlijke accommodatie. Zo schoon, mooi, ruim met fantastisch uitzicht. De eigenaren zijn de aardigste en liefste mensen die ik in deze branche heb meegemaakt die precies weten wat Klantvriendelijkheid betekent. Altijd voor je klaar met een persoonlijke benadering. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en voelden ons als speciale gasten en dat gold voor iedereen om ons heen. Volgend jaar zeker weer terug naar Effie en Christos.

"Een heerlijke uitvalsbasis"traducir
Jeroen
Cantidad de espacio

09/09/2013 Een lekker ruim appartement, ontzettende gastvrije eigenaren en personeel die je overal bij kunnen en willen helpen.
De afstand naar de boulevard viel mij mee, maar de route er naar toe is wel minder goed onderhouden. Daar zal men in Griekenland wel op bezuinigd hebben.

Amigos, Jul 2013
"Super week"traducir
Rianne
Cantidad de espacio

20/09/2013 iris is een goed en gezellig klein complex. de eigenaren rennen voor je. het zwembad is niet heel groot en ook niet echt voor jonge kinderen, ik hoorde wel dat er een zwembad bijgebouwd gaat worden. het ligt wat afgelegen van het stadje zelf maar dat is op loopafstand goed te doen. en van de watersporters heb je weinig tot geen last. een topaccommodatie dus

"Feels Like Home "in a good way!""traducir
Andrew Dobson
Cantidad de espacio

20/07/2013 My family and I stayed at the Iris for seven days after a weeks sailing. We have stayed in many places and never before have we met such nice and hospitable people. The Hotel is family run all of whom will do anything for you. The rooms are spacious and well equipped (we stayed in a maisonette), with cooking facilities, superbly tiled bathrooms and superb servicing every day. As already stated, the Hotel is family run by Effie and and Christo, both of whom are always there to help and are very welcoming, ensuring any queries are dealt with courteously. Next year we may sail somewhere else, but we will be booming here again. This is "Lefkas's little Gem"

Con mi pareja, Jul 2013
"Heerlijk, ontspannen en comfortabel"traducir
Peter
Cantidad de espacio

14/07/2013 Een prima plek om te verkeren. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, faciliteiten zijn modern en schoon. Dat er papa's zijn die steeds moeten laten weten dat ze (deze week) de leukste vader zijn, en dat kindertjes Bas... & Jas.... alleen maar kunnen schreeuwen, en niet gewoon praten, daar kan men daar ook niets aan doen. Dan maar een bootje en/of een auto huren, wordt ook fijn geregeld. Aanrader

Fam. con niños , Jul 2013
"Heerlijke plek als uitvalsbasis op Lefkas"traducir
judith lemmers
Cantidad de espacio

05/08/2013 Hulde voor Effie en Christos die het iedereen naar de zin weten te maken.
Ze weten een gemoedelijke sfeer te creëren waar iedereen zich thuis voelt.
Prima overzichtelijk zwembad, direct aan het terras. Gelegen net iets buiten Nidri. Lekker eten voor een redelijke prijs. Wij hadden een groot appartement voor 5 personen. Ruim en schoon met groot terras.
Hier komen we zeker een keer terug.

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Geweldige appartementen/super gastvrije eigenaren"traducir
Nicole Hartman
Cantidad de espacio

05/08/2013 Ruime schone appartementen, lekker eten, magnifiek uitzicht, gastvrije sympathieke eigenaren. Wel stukje lopen naar centrum Nidri (vooral als het erg heet is, is dat niet prettig) (maar dit is persoonlijk) 10/15 minuten. Veel afval langs de weg naar het centrum. De zeilers die bij het appartement aanleggen, vonden wij erg gezellig. Geen overlast van gehad. Hele gezellige prettige sfeer. Wij hebben gezeild, gedoken, parasailing, scooters gehuurd bij Avis. Echt een aanrader dit appartementen complex. Christos en Effie bedankt!!!!!!!!

Fam. con niños , Jul 2013
"Heerlijk ontspannen ook met de kinderen"traducir
NEM vd Lugt
Cantidad de espacio

03/07/2013 We zijn een week hier geweest met onze twee kinderen van 1 en 3 jaar. Was heerlijk ontspannen voor ons als voor de kinderen. Hebben heerlijk gezwommen en gespeeld en sávonds konden wij in de bar een drankje drinken met de babyfoon terwijl de kinderen in bed lagen. Zeer vriendelijk personeel en lekker kleinschalig

Con mi pareja, Jun 2013
"Geweldig"traducir
monique
Cantidad de espacio

03/07/2013 Mooi, kleinschalig appartementencomplex met lieve gastvrije eigenaren (Effie en Christos) en vriendelijk personeel. Allen geven ze je een echt vakantiegevoel. De weg naar Iris is 's avonds niet donker meer want eindelijk is er dan verlichting geplaatst tot grote vreugde van Christos.
Gaan we weer naar Lefkas dan hoeven we niet na te denken want dan boeken we app. Iris weer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente