Evaluaciones Casa de vacaciones Kalloni Village*****

25 octubre 2014

Kalloni Village*****
Evaluaciones Casa de vacaciones Kalloni Village*****
Skala Kaloni, GR-81107, Skala Kalloni

Casa de vacaciones Kalloni Village ha obtenido 9,6 sobre 10, basado en 187 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de vacaciones Kalloni Village***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Skala Kalloni. Además puedes encontrar 126 Fotos de vacaciones de Casa de vacaciones Kalloni Village***** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Lesbos. Compara Casa de vacaciones Kalloni Village***** con otros alojamientos en Skala Kalloni.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Kalloni Village***** / Skala Kalloni. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

9,7
"Absoluut gewelding!!"traducir
Fred en Nicole
Cantidad de espacio

07/10/2014 Net terug van 2 weken Kaloni Village. Wat een geweldige accommodatie is dit! Voorwaarde is wel dat je van rust moet houden. Het park ligt namelijk op zo`n 3 kilometer van het dichtstbijzijnde plaatsje; Skala Kaloni. Op het park zelf is ook niets te doen. Alleen zwembaden een paar speeltuintjes en de centrale bar / restaurant. Heerlijk!
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij eten vegetarisch; er werd altijd speciaal aan ons gedacht bij het ontbijt. Ook bij het diner hoefde we maar te zeggen dat we wilde komen eten en er werd voor een heerlijk gerecht gezorgd. Wij vonden het eten erg goed.
De huisjes staan mooi en rustig. Zijn erg compleet en mooi ingericht.
Het strand kun je omschrijven als natuurlijk. Het is er ook erg rustig.
Kortom: Het is echt een aanrader! Het is niet moeilijk je hier thuis te voelen.

"Fantastische accomodatie"traducir
de vries
Cantidad de espacio

21/09/2014 een heerlijke relaxte week in Kaloni Village gehad. Ontzettend aardig personeel die het iedereen naar z'n zin wil maken en je het gevoel geeft thuis te komen. prachtig huisje met alles erop en eraan, op loopafstand van het strand en met keuze uit verschillende zwembaden. Wij hebben hier een top vakantie gehad.

Sep 2014
"Beste keus van Lesbos, Koloni Village!"traducir
mM. Post
Cantidad de espacio

27/09/2014 Een top accommodatie en super lieve mensen. Niets is teveel. Wij waren verrast door de ruime en vrijstaande woning, helemaal super ingericht en een heerlijk zwembad, perfecte schoonmaak. een wasmachine aanwezig, heerlijk. We werden aan het einde van de week uitgezwaaid door de eigenaar en personeel, deze mensen zijn echt gemeend vriendelijk. Halverwege de week kregen we een presentje:). We werden prima opgevangen. Na een vertraging van 6 uur kwamen we laat aan maar eten was geen probleem en een heerlijke keuken. Huur een auto omdat de locatie heerlijk rustig ligt is het handig om vervoer te hebben. Bij receptie gratis fietsen verkrijgbaar maar dit zijn wel oudjes.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Casa de vacaciones K...

Con mi pareja, Sep 2014
"Prima accommodatie voor relax vakantie."traducir
G
Cantidad de espacio

03/09/2014 Hartelijk welkom geheten in dit gastvrije complex. Vriendelijk personeel en in appartement staat fruitmand met fruit uit eigen tuin klaar samen met 2 flessen wijn en een fles water in de koelkast. Appartement in kelder is ook ons prima bevallen. Inderdaad ruimer dan de bovenliggende appartementen en bovendien lekker koel. Tuin is mooi groen en goed onderhouden. Veel zwembaden waardoor je altijd privé zwembad tot je beschikking hebt.
Eiland verkennen per scooter hebben wij als ideaal ervaren.

Con mi pareja, Sep 2014
"Een adres om steeds weer thuis te komen."traducir
Louis de Boer
Cantidad de espacio

17/09/2014 Wij hebben ons hier 14 dagen volledig thuis gevoeld.
Het personeel doet eer alles aan om je vakantie tot een succes te maken.
De kamer wordt 6 keer per week uitstekend schoon gemaakt en Rosie is altijd wel even in om een praatje met je maken.
Aphrodite en Frank die overdag de bar restaurant bemannen is niets te veel, ze doen werkelijk alles voor de gasten.
Wij hadden een appartement rechtstreeks aan het zwembad 6 treedjes naar beneden en wij lagen op onze gratis bedjes.
Ook het strand dat overigens wel van hard scherp zwart zand is is een prima plaats om van de zee en de zon te genieten.
Een diner voor 2 kost misschien ietsjes maar dan in Skala Kalonis maar kost zo'n 8 tot 10 euro per peroon en de maaltijd is van een uitstekende kwaliteit.
Zoals altijd valt er ook hoier iets aan te merken en ons geval is dat het bed.
Het bed is te smal, te kort maar vooral veels te hard naar onze maatstaven.
Maar voor de rest niest dan lof

"Heerlijke vakantie!"traducir
Fam. Westerduin
Cantidad de espacio

10/09/2014 We hebben een week genoten in Kaloni Village. Fijne huisjes in een mooi park, alles heel schoon, zwembad vlakbij, strand dichtbij met heerlijk zwemwater, een goede kok en alle medewerkers waren super gastvrij en lieten middels kleine attenties merken dat ze hart voor de gasten hebben.
Een rustige omgeving, van waaruit je per auto het eiland fijn kunt verkennen. We komen graag terug!

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Voor de vierde maal"traducir
p. van Klaveren
Cantidad de espacio

17/09/2014 Hier is het thuis komen. Worden opgewacht met zeer vriendelijke begroetingen en kussen. Ontvangst met een drankje naar keuze. In het huis, villa, is alles aanwezig tot en met een wasmachine. Wij hadden geen voordeelkamer, dus wij hadden een prachtig uitzicht en konden naar keuze in de schaduw of zon zitten.
Ontbijt voor 5 euro is zeer goed, vers fruit, yoghurt, brood en broodjes kaas en worstwaren,jams en honing dit is heerlijk op de yoghurt, er is te veel om op te noemen.
Bij een verjaardag kregen wij een ijstaart, zo groot dat wij deze gedeeld hebben met de buren.
Wij willen zeker terugkomen.

Con mi pareja, Ago 2014
"Einfach super"traducir
Stefan Isekeit
Cantidad de espacio

15/09/2014 Wir waren das 2. Mal im Kaloni Village und werden wieder kommen.
Die Appartment sind bestens ausgestattet. Es ist ruhig. Das Personal ist sehr sehr freundlich. Alles ist sehr sauber.
Unbedingt ein Mietauto buchen. Sehr gute Ausflugsmöglichkeiten.
An den Pools und am Strand gibt es genügend Liegen und Sonnenschirme .Das Restaurant der Anlage ist sehr gut, das reichhaltige Frühstückbuffet köstlich (vor Ort buchen). Man kann frühstücken gehen oder selbst im App. frühstücken, täglich wie man will.
Im Minimarkt kann man das Wichtigste kaufen.
Alles in allem einfach wunderbar.

Ago 2014
"Een echte aanrader"traducir
Maria, Wilma en Hen...
Cantidad de espacio

13/09/2014 Kalloni Village is een prachtig complex. De appartementen omgeven door mooie groene gazons en borders met prachtige bloemen, palmen, bananen, peren en- appelbomen. Altijd stond er wel een vaasje met een paar rozen uit de eigen tuin op tafel.
Het personeel is super vriendelijk en geeft je meteen het gevoel 'thuis' te zijn.
Eenmaal per week wordt er een Griekse avond georganiseerd. Heel erg gezellig, ook om mee te doen.
De appartementen zijn van alle gemakken voorzien (o.a. een wasmachine) en worden kraakhelder schoon gehouden.
Het bijbehorende strand is ruim en rustig. Langzaam aflopend en de bedden en parasols worden gratis beschikbaar gesteld.
De twee punten die er echt uitspringen is het prachtig aangelegde complex en bovenal het ontzettend aardige en klantvriendelijke personeel.
Hele grote pluim !!!

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Heerlijk!!"traducir
miranda
Cantidad de espacio

29/08/2014 Heerlijke accomodatie. Wij hadden benedenwoning en is (in tegenstelling tot andere waarderingen) prima bevallen. Heerlijk koel en wat ruimer. Wij zaten helemaal aan het eind wat rustiger is omdat er niet heel veel doorloop is. Voor ons prima. Al het personeel is super vriendelijk. Aan te bevelen restaurant in skala kaloni is Sampo. Lekker eten en niet duur. Veel authentieke (streek) gerechten en erg leuk personeel. Voor kids is het strand van Vatera erg leuk. Achteraan bij stranttent Arena hebben ze een groot speelkussen in zee staan. Vanaf skala kaloni ong 45 min rijden maar door de leuke afwisseling in omgeving lijkt het helemaal niet zo lang. Op zondag is het er heel erg druk vanwege de grieken die zelf lekker dagje strand doen maar de andere dagen Super rustig :-). Auto zeker aan te bevelen om het eiland te verkennen. Wij hadden die via de mail bij George van Dimitri's in skala kaloni gehuurd. Zeer fijne service. Wij willen echt wel weer een keer terug. Top!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?