Evaluaciones Hotel Melissa***

Melissa***
Evaluaciones Hotel Melissa***
Matala, Iraklion, 702 00 , Matala

Hotel Melissa ha obtenido 7,7 sobre 10, basado en 37 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Melissa*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Matala. Además puedes encontrar 19 Fotos de vacaciones de Hotel Melissa*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Creta. Compara Hotel Melissa*** con otros alojamientos en Matala.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Melissa*** / Matala. Pero puedes agregar una.

37 evaluaciones para Melissa***

6,6
8,2
Con mi pareja, Jul 2012
"Gezellig, charmant hotelletje!"traducir
Kim

30/07/2012 Dit is een gezellig hotel uitgebaat door een typisch griekse familie. Voor wie houdt van rust is dit hotel zeker een topper!

Het hotel ligt op 20 minuutjes lopen van het stadje Matala, het is doenbaar maar soms wel heel warm om 's middags te doen. Voor mensen die slecht te been zijn, kan je ook een bus nemen maar die komt pas om het uur.

Alle kamers zijn heel proper en worden elke dag schoongemaakt (linnen en badhanddoeken worden ook verschoond).

Over het eten waren wij ook tevreden. 's Morgens is het wel zeer basic, klein buffetje (brood, kaas, hesp, cornflakes, confituur e.d.) maar voor ons absoluut voldoende. 's Avonds krijg je griekse maaltijden (4 gangen vaak). Je kan hierin wel niet kiezen, en het is dus ook geen buffet. Maar de maaltijden zijn zeer smaakvol. 's Middags kan je ook een croque-monsieur, pizza of dergelijke krijgen.

Wij hadden een super-vakantie!

Con mi pareja, Jul 2012
"Gezellig, charmant hotelletje!"traducir
kim

Over het eten waren wij ook tevreden. 's Morgens is het wel zeer basic, klein buffetje (brood, kaas, hesp, cornflakes, confituur e.d.) maar voor ons absoluut voldoende. 's Avonds krijg je typische griekse maaltijden (4 gangen vaak). Je kan hierin wel niet kiezen, en het is dus ook geen buffet. Maar de maaltijden zijn zeer smaakvol. 's Middags kan je ook een croque-monsieur, pizza of dergelijke krijgen.

Wij hadden een super-vakantie!

Fam. con jóvenes, Ago 2011
"Dit nooit meer "traducir
T kienhuis

19/08/2011 lopen naar strand--centrum 25 min !!!
Eten is niet wat je van een hotel verwacht.geen griekse lekkernyen !!
bedden en kamerdeur verschrikkkelyk kraken kamer 15
by vertrek geen koffie of ontbyt aangeboden en dat om 7.30
nee dit niet weer .

Mvg Tonny

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Melissa*** en:

Con mi pareja, Ago 2011
"Heerlijke vakantiebestemming!"traducir
Marjolein

16/09/2011 Dit is echt de ideale plek om heerlijk te ontspannen. Het hotel is rustig en heel schoon. De vriendelijke schoonmaakster maakt dagelijks de kamers schoon en om de 2 dagen zijn er schone handdoeken en beddengoed. Ontbijt en diner zijn basic maar lekker, gevarieerd en gezond (veel groenten/fruit). Het zwembad is ruim en diep en wij hadden het vaak voor ons alleen. Er is geen zeezicht, maar je kijkt uit over het mooie landschap van Zuid Kreta. Op 15 min lopen ligt het sfeervolle dorpje Matala aan een leuke baai met een mooi zandstrand. Op 30 min lopen ligt een aantal km lang zandstrand waar je je in Thaise sferen kunt wanen. Scooter/auto huren is leuk als je meer van de omgeving wilt zien (een aanrader want er zijn nog veel stille baaitjes waar je je eigen prive strand hebt!), maar zeker niet noodzakelijk om naar de stranden in de omgeving te gaan. Zoek je rust, strand, zon en een prachtige omgeving; dit is dé plek! (wij snappen dan ook echt niets van voorgaande reactie..)

Fam. con niños , Ago 2011
"NOOIT MEER!!!!"traducir
Peter en Marry

25/08/2011 Van iedereen die wij spraken snapte niemand deze goede beoordeling. Ontbijt:14dagen droog brood-slechte kaas en slechte tomaat,slechte koffie-alle eten was slecht; de goedkoopste ingrediënten, niets verrassend (in de stad kun je wel lekker eten!) Alles druipt in vet. 4-gangen lees ik hier soms, je krijgt eerst een klein bordje rauwkost, dan een groente die druipt in het vet en dan stuk droog vlees en 14dagen na elkaar kregen we rode watermeloen die dan nog eens smakeloos was! Grieks eten noemt men dit??Voor het eten hoef je hier echt niet te komen.Saai hotel-onvriendelijk eigenaren. Loopt continue te roepen en te schelden tegen zijn dochter van 12! die dan nog eens keihard moet werken. Geen sfeer, zelfs geen muziekje bij het eten-geen animatie en norse eigenaar. Hebben al veel gereisd en zijn niet veeleisend maar hier ben je echt niet welkom en men doet er niets aan om de sfeer een beetje aangenaam te maken. Wij waren zeker niet de enigen die er zo over dachten! Plaats tekort....

Con mi pareja, Ago 2011
"Kleinschalig Familiehotel"traducir
Gerrit

22/08/2011 Dit hotel ligt zo'n 20 minuten lopen van het strand. Een wandeling die 's avonds best een beetje eng is voor dames alleen.
Het hotel zelf is een familiehotel. Leiding moeder, vader, en dochter van 12 ook is er een werkster.
Kamers schoon en elke dag schone handoeken (als je dat wenst) een extra kussentjes vragen is geen probleem. Airco extra betalen 6 euro, koelkast extra betalen 3 euro beiden per dag.
Er zijn kamers voor in het hotel maar als je pech hebt staan daar de hele dag busjes voor dus geen uitzicht. De mooiste kamers zijn 16, 17, 18 en 19. Maar dat zijn 2 persoonskamers. De 4 en 6 persoonkamers liggen allemaal beneden. Ga je met 4 personen vraag dan specifiek om twee 2 persoonskamers anders krijg je een kamer en lig je 4 op een rij...
De vrouw kookte het is echt grieks hoewel een Griek veel vlees eet hier dus niet.
Eigenaar is niet kindvriendelijk en tip: betaal per dag ze kunnen het niet bijhouden

Con mi pareja, Jul 2011
"Beste hotel van Matala"traducir
LOUKAS

29/08/2011 In tegenspraak met enkele voorgaande reacties vind ik het onbijt en het eten in hotel Melissa wel zeer goed. Alle dagen is er kraakvers brood (bakker komt elke morgen leveren, zelf gezien) en een naar Griekse normen uitgebreid ontbijtbuffet met verse Griekse producten (o.a.griekse kazen) Het diner is ook echte Griekse kost
die dagdagelijks vers bereid is.Ik begrijp dat sommige mensen zeer kieskeurig zijn op hun eten en niets lusten maar sommige reacties vind ik toch fel overdreven.
De gastvrijheid van de eigenaars is gewoon zeer goed en gemeend.De kamers zijn kraaknet (worden zes maal per week gepoetst) maar vertonen hier en daar wel enkele slijtagepuntjes zoals een krakende deur (even melden en het wordt opgelost)
Kortom een schitterend hotel zeker voor hetgeen je betaald.
En omdat Grieken hun stem verheffen wil niet zeggen dat ze roepen en tieren maar wel op een normale zuiderse manier communiceren tijdens het werk of discusie.
Loukas

Fam. con jóvenes, Jul 2011
"Leuk charme hotel !"traducir
Danny & Inge

25/07/2011 Familiaal charme hotel dat we zeker nog eens zullen boeken ! Ok, misschien even wandelen tot aan Matala dorp maar dat heeft ook zo zijn voordelen. Vriendelijke griekse uitbaters, lekker gegeten, leuk zwembad... Bezoek zeker ook eens het café- restaurant Labyrinth bij de zéér vriendelijke Poolse uitbaatster; echte aanrader !

Con mi pareja, Jul 2011
"Heel goed"traducir
Ed en Bieke

18/07/2011 het verblijf in hotel Melissa was voor ons een zeer aangename ervaring
De rust die we zowel in het hotel als in Matala vonden was ongekend voor een badplaats.
Het eten is even wennen (traditioneel grieks)waar was best lekker.
Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar

Con mi pareja, Sep 2010
"Absolute aanrader"traducir
P.Hamers

24/09/2010 Mooi hotel net buiten Matala.
Hotel ligt lekker rustig en dus geen lawaai overlast van wat dan ook. Zwembad met bar aanwezig.
Eenvoudige kamers (voorzien van airco en koelkast) maar erg netjes en goed onderhouden.
Lekkere maaltijden omdat authentiek Grieks gekookt wordt met verse ingredienten, hier wordt geen toeristen voer aangeboden. Ontbijt is in buffetvorm niet erg uitgebreid maar voldoende.
Uitbaatster is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom aanrader...

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?