Evaluaciones Apartamento Ammos

Ammos
Evaluaciones Apartamento Ammos
Malia

Apartamento Ammos ha obtenido 8,8 sobre 10, basado en 23 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Ammos y otros datos útiles para tus vacaciones en Malia. Además puedes encontrar 81 Fotos de vacaciones de Apartamento Ammos en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apartamento Ammos. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Creta. Compara Apartamento Ammos con otros alojamientos en Malia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Ammos / Malia. Pero puedes agregar una.

23 evaluaciones para Ammos

Amigos, Jul 2014
"Super appartement"traducir
fam Versluijs
Cantidad de espacio

24/07/2014 Wij hebben met 2 gezinnen super genoten van ons verblijf bij Ammos. Zeer mooi kleinschalig complex. Wordt goed onderhouden en de kamers zijn zeer schoon. Lekker rustig in een zijstraat van een winkelstraat gelegen. Strand super dicht bij, met fijne ligbedden te huur. Ook aan t zwembad altijd plaats, tot 6 uur kan je genieten van een drankje aan de bar! Winkels en restaurants zeer dichtbij. Je kan richting Stalida op lopen of de andere kant richting bar street, nog iets verder kom je in oud Mlia, waar je hele goede restaurantjes kunt vinden.
Bij Ammos kom je bijna alleen Nederlanders tegen, dus altijd wel iemand om een praatje mee te maken! Ik kan Ammos aan iedereen aan bevelen

Con mi pareja, Jun 2014
"Toppie"traducir
franka
Cantidad de espacio

30/06/2014 Zeer mooi appartement en vooral schoon. Mooi rustig zwembad. Op loopafstand naar strand en restaurants.

Amigos, May 2014
"Top appartement op een heerlijke locatie!"traducir
Cindy
Cantidad de espacio

31/05/2014 Mooie rustige éénkamer appartementen op een geweldige plek. Binnen 5 minuten sta je op het strand en de supermarkt waar je dagelijks verse broodjes kunt kopen is denk ik een minuutje lopen?
De appartementen worden goed schoon gehouden, de eigenaar en zijn zoon zijn erg vriendelijk en er heerst een ontspannen sfeer. Aan het zwembad was het elke dag rustig.

Con mi pareja, May 2014
"Amore Ammos"traducir
Amore Ammos
Cantidad de espacio

14/05/2014 Zeer verzorgde accommodatie met prachtig uitzicht naar zee links en bergen rechts. Rustig gelegen, 5 minuten lopen van het strand, waar het vroeg in de ochtend prachtig is als de zon opkomt. Op 2 minuten loopafstand van supermarkt en overige winkels/restaurantjes. Aan zee kan meer dan voldoende ligplekken !
De eigenaar Lefti is zeer attent en behulpzaam. Een super prijs/kwaliteit verhouding.
De kamers werden elke dag (behalve op zondag) super schoon gehouden, compliment hiervoor.
Voor mij een plek waar ik optimaal heb kunnen genieten, al was het te kort !!
Wij gaan er zeker nog eens terug.

Con mi pareja, Sep 2013
"Heerlijk rustig en luxe appartement"traducir
Nel
Cantidad de espacio

03/11/2013 We hebben met veel plezier en heel relaxed 4 weken verbleven in een 2 kamer hoek-appartement , nr. 305 met een ruim privé -balkon met prachtig uitzicht op zee, Malia en de bergen
Het complex ligt in een rustig wandelstraatje naar zee.
.s Morgens konden we op het voor-balkon in het zonnetje ontbijten en 's middags als het op het voor balkon te hard waaide (oktober)
konden we op de galerij achter uit de wind in het zonnetje zitten.
Alles werd super schoon gehouden door Monda, de super vriendelijke interieurverzorgster. Ook Lefteris en Yannis zijn zoon waren altijd in voor een praatje en heel behulpzaam.
20 euro uitgeven voor Wifi is niet nodig, want op het balkon was Free Wifi bereikbaar en ook bij Theo Star app. 100 m. verder gelegen, krijg je zo het wachtwoord.
In oud-Malia achter de kerk is een grote supermarkt, voordeliger dan de Spar.
Neem een klamboe mee voor om het bed want het complex ligt tussen akkers en daardoor veel muggen.
Aanrader: restaurant Paradise - straat rechtsaf

Con mi pareja, Sep 2013
"Uitstekende appartementen vlak bij het strand"traducir
Geert Jan
Cantidad de espacio

17/09/2013 Keurig onderhouden appartementen in een gebouw uit 2006 of 2007, maar dat er uit ziet alsof het enkele maanden oud is. Naast het gebouw de ontvangstruimte, een eenvoudige bar, een aantrekkelijk terras en een prachtig zwembad omringd door een subtropische tuin met mooie palmbomen. De bar sluit om zes uur 's avonds en is uitsluitend bedoeld voor een drankje t.b.v. de zwembadbezoekers. Zoon Yannis is de bijzonder vriendelijke exploitant van de bar en immer bereid jou te helpen of te adviseren. Zijn vader is echter de eigenaar en tevens grote drijfveer achter dit recreatiebedrijf en is een zeer creatief persoon, mede gezien enkele artistieke kunstvoorwerpen die in de ontvangstruimte worden geëxposeerd.
De ligging van het complex is zeer gunstig voor strandliefhebbers, maar zeker ook op loopafstand van het prachtige oud-Malia waar enkele zeer goede en prachtig gelegen restaurantjes zijn gevestigd aan kleine pleintjes die opdoemen tussen de nauwe straatjes van dit authentieke deel van Malia

Fam. con niños , Ago 2013
"Uitstekende accomodatie"traducir
Cock Rosier
Cantidad de espacio

19/08/2013 Keurig onderhouden appartementen complexje met nette kamers, strak vormgegeven zwembad en tuin eromheen alles tiptop onderhouden.Personeel( vader,zoon,dochter) vriendelijk en behulpzaam.Zoals je zelf iemand behandeld,zo zal een ander je ook behandelen.Geen handdoekje leggen langs het zwembad en de appartementen relatief rustig te noemen, uitzicht op de zee als er geen palmboom voor staat.

Amigos, Jul 2013
"Mooie plek zeker een aanrader"traducir
JAYSEEGERS
Cantidad de espacio

11/09/2013 mooie accommodatie kort bij restaurantjes en bij de ze. je hebt mooi uitzicht op de zee, zwembad en de bergen. we zouden er zeker nog eens terug willen gaan. restaurant het vergulde varken is zeker een aanrader het word gerund door mensen uit nederland. verder alles tip top in orde wel een beetje weinig ruimte met 4 personen in een appartement maar met een beetje behelpen lukt het wel.

"Kleinschalig paradijsje"traducir
Susan
Cantidad de espacio

21/08/2013 2 studio's naast elkaar geboekt en..gekregen! Ontzettend schoon en netjes voor Griekse begrippen. Schoonmaakster werkt hard. Zwembad is ook top, genoeg bedden en parasols en bomen! Eigenaar Lefteris was af en toe aanwezig, maar zoon Yiannis bemand de pool-bar, op geheel eigen wijze...Spreekt slecht Engels en komt soms wat autistisch over, doet wel zijn best. Familie is ook eigenaar van winkel in de BeachRoad.
Overal lekker dichtbij! Wij konden de laatste dag de kamer niet houden, druk! Huur een auto en geen quad!!! je komt op dezelfde plekken, hebt airco, goedkoper in benzine, geen helm en gezellig samen in de auto is tof en veiliger!
Tip: Heerlijk Grieks eten bij taverna Candia! (linksaf richting het centrum)
of Napolitana (rechtsaf bij MCdonalds en een stuk doorlopen)
Drossia voor vermaak en overheerlijke cocktails (overdag goede plek voor ongelukjes op de kruising)
Bezoek ook het heerlijke strand vlakbij het Minoische Paleis (dat dicht is op maandag en dat is VER lopen)

Amigos, Jul 2013
"Heel mooi appartement met een goede ligging"traducir
Armanda
Cantidad de espacio

06/08/2013 Afgelopen juli zijn wij met zijn twee (twee jongere meiden) op vakantie geweest naar Malia. Bij aankomst konden we direct in onze kamer. Wat we daar aantroffen was een mooi ingerichte ruime luxe kamer.

Ammos is een mooi kleinschalig appartementencomplex, waarvan wij van mening zijn dat de prijs/kwaliteitsverhouding erg goed is. Ook kun je overdag altijd terecht bij iemand van de receptie voor als er vragen zijn of als er iets mis zou zijn.
Wel een kleine tip voor het appartement zelf. Het is erg jammer dat er overal in Malia gratis wifi te vinden is, behalve in het appartement. Er is wel wifi, maar dat betaal je zo'n 20,- euro voor. Dat vonden wij wel een beetje krom als je zag dat er echt overal in Malia gratis wifi aangeboden werd.

Maar nogmaals, we hebben echt een hele leuke tijd gehad in appartement Ammos. Ook het zwembad wat lekker rustig is, is een fijne plek om even af te koelen als je bijvoorbeeld van het strand komt.

La gente más simpática las encuentras en: