Evaluaciones Apartamento Havania***

Havania***
Evaluaciones Apartamento Havania***
Havania, GR-72100, Agios Nikolaos

Apartamento Havania ha obtenido 8,5 sobre 10, basado en 88 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Havania*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Agios Nikolaos. Además puedes encontrar 174 Fotos de vacaciones de Apartamento Havania*** en Zoover. Puedes ver 9 Videos de Apartamento Havania***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Creta. Compara Apartamento Havania*** con otros alojamientos en Agios Nikolaos.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Havania*** / Agios Nikolaos. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 siguiente

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Heerlijke plek!"traducir
Inge en Ronny
Cantidad de espacio

29/07/2014 Wij hebben hier enorm genoten!
Het kleinschalige trok ons erg aan.
Het uitzicht is zo ontzettend mooi, het zwembadwater is heerlijk schoon, de drijvende ponton is geweldig, de zee super helder om te snorkellen.
De kids van de eigenaren hebben onze zoon mee op sleeptouw genomen, wat echt super was voor hem.
Het contact met overige nederlandse gasten was erg prettig.
Verder schoonmaak, kamers, kleine kaart etc.. allemaal super goed.
Agios Nikolaos is een plaats welke ons erg verrast heeft. Veel trendy terrassen, super goede betaalbare restaurantjes, hele lange boulevard, veel winkeltjes etc....
Wij raden deze accomodatie zeker aan!.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Schitterende locatie"traducir
marcel doll
Cantidad de espacio

22/07/2014 onze algemene indruk is dat het aan een rustige locatie ligt en dat het uitzicht echt zeer mooi is, personeel is zeer klant vriendelijk en gemoedelijk, de keuken is echt zeer goed vooral de Griekse specialiteiten....kamers worden dagelijks schoon gemaakt, kindvriendelijk?? zeker want de kinderen van de eigenaren nemen iedereen op sleeptouw

Con mi pareja, Jun 2014
"Prettige plek om je vakantie te vieren."traducir
Peter en Gerda
Cantidad de espacio

29/06/2014 Een kleinschalig appartementencomplex met veel Nederlanders. Ligt iets buiten het dorp, toch wel 45 min. lopen van het centrum. Je kunt wel de bus nemen naar Agios of Elounda en Plaka. Eigenaren zijn gastvrij. Regelmatig maakt Catharina een Grieks gerecht, smaakt heerlijk!
De appartementen zijn basic, maar voldoende en elke dag wordt er schoongemaakt (behalve zondag). Er is een klein zwembad met voldoende ligbedden en bij de zee zijn ook ligbedden, onder een parasol of onder een plateau, dus voldoende schaduw. Om in zee te komen moet je een trapje af en via een steiger kom je op een ponton met een trapje. Dat wiebelt best wel, maar je went er wel aan. Als je een taxi wilt of een auto wilt huren, de eigenaar van het appartement regelt het. Al met al een prima adres voor je vakantie.

Con mi pareja, Sep 2013
"Heerlijk vakantieverblijf"traducir
Lia en Arie van Die...
Cantidad de espacio

10/10/2013 Een gastvrije Griekse familie maakt met de prachtige ligging van dit kleinschalige complex direct aan zee dit adres tot een heerlijk vakantieverblijf. Het is geen Hilton, zoek dan wat anders. Prima appartementen met een fantastisch uitzicht, schoon en ruim.

Wij vonden het leuk, eenvoudig maar prima gegeten en komen vrijwel zeker nog een keertje terug (iets wat we vrijwel nooit doen).

Fam. con jóvenes, Sep 2013
"Heel mooi vakantie adres"traducir
Ton van Houten

29/09/2013 Mooi vakantie adres ,
De hele familie draagt daar haar steentje bij om het iedereen naar de zin te maken , de avonden zijn er heerlijk op het prachtige terras direct aan de zee gelegen.
Bij aankomst s'nacht om half 1 was het geen moeite om nog iets te eten voor ons klaar te maken door de eigenaar zelf.
Heel zeker voor herhaling vatbaar.

Con mi pareja, Sep 2013
"Prettige plek"traducir
hoekstra_fam
Cantidad de espacio

23/09/2013 wie pal aan zee wil zitten, wie een rustige plek wil, wie een heerlijk uitzicht wil, wie prettige beheerders wil, hier zit je goed.
De appartenmenten bestaan uit een keukentje en een slaapkamer (met een erg hard bed). Buiten is een zitje. Heb je pech dan zit je aan de oprit en dan is je uitzicht erg beperkt, zit je goed dan kijk je uit over de zee of over de heuvels. Je kunt koken maar dat gaat met enige moeite. De keukenuitrusting is erg summier. We moesten het doen met één pan en gereedschap als een blikopener en vaatwasmiddel en -borstel schaften we zelf aan. Wie niet koken wil kan bij de eigenaars terecht voor een eenvoudige,smakelijke en voordelige hap. Boodschappen doen vraagt een wandeling van 20 minuten, het dichtsbijzijnde restaurant is op 15 minuten, de stad is op een afstand van 40 minuten wandelen.
Kortom veel plezierige eigenschappen van Havania en wat mindere. Het eindoordeel was voor ons evenwel een dikke plus.

Fam. con jóvenes, 2013
"Ons vaste adres"traducir
E.
Cantidad de espacio

03/09/2013 Havania is ons vaste adresje geworden voor een relaxte vakantie. Daarom dit jaat zelfs twee keer bezocht; in juni door één van ons en in augustus door ons gezin. Zoals altijd hebben we er weer een fantastische tijd gehad (vandaar dat we er ook telkens weer terugkomen). Voor de kritische vakantieganger wel het volgende: de appartementen zijn eenvoudig maar prima ingericht maar, op een enkel appartement na, is er geen echte leefruimte. In de keuken staat een tafel met stoelen maar dat is het dan ook. Er is dus geen zithoek. Maar je leeft er natuurlijk buiten en dan kom je ook niets tekort! Bijna iedere avond wordt er een lokaal gerecht gekookt door Katerina en ze staat open voor verzoeknummers.
Voor de geïnteresseerden plaats ik ditmaal foto's van het appartement voor minder-validen. Dit is geheel gelijkvloers te bereiken. Het enige niveau-verschil in het appartement is naar de badkamer maar daarvoor is een uitklapbare rijplaat geïnstalleerd. Het een lekker ruim en koel appartement.

Con mi pareja, Ago 2013
"Mooie omgeving kamers aan de kleine kant"traducir
b_scheepstra
Cantidad de espacio

15/09/2013 Bij aankomst gehaast ontvangen net of zoon de eigenaar er geen tijd voor had en een welkomstdrankje was wel een gemis wel een ltr frisdrank kunnen kopen voor 2,50 Dat er in het restaurant lingo werd uitgezonden en nummers van Koos Alberts werden gedraaid gaf ons nog niet gelijk het gastvrije gevoel van Kreta maar meer van de camping in Nederland. Voor 2 personen vond ik de kamer wel met een aparte keuken gewoon te klein. Er konden net 2 bedden met keiharde matrassen staan(een hunebed ligt dan nog zacht) . Voor oudere mensen is dit niet te doen steeds over de stalen knoppen van het bed te klimmen.. Restaurant is leuk maar wel het nivo van snackbar met kleine kaart en diepvriesmaaltijden maar wel gemakkelijk echter dat opa en oma(oudere eigenaren) lekker potjes koken en gastvriendelijk het thuisgevoel geven heb ik gemist . Wel een nadeel was een pad naast het zitje buiten waar regelmatig met autos en scooters heen en weer werd gereden eerst door de eigenaren maar ook later door gasten.

Con mi pareja, Jun 2013
"Een bijna volmaakte vakantie"traducir
Fred Kop
Cantidad de espacio

01/08/2013 In juni 2 weken in genoemd complex verbleven. Wij hebben voor Havania gekozen vanwege de ligging en de over het algemeen zeer positieve beoordelingen. Wij kunnen alleen maar onderschrijven wat velen voor ons hebben gedaan. Een zeer gastvrije familie die je met alles helpen indien nodig en voor wie niets te veel is. Ook wij hebben de nodige mensen ontmoet die niet voor de eerste keer hun vakantie daar vierden.
Ook voor ons een locatie die wij zeker nog eens gaan boeken.

Mieke en Fred Kop

Con mi pareja, Jun 2013
"Zeker weten"traducir
Anneke
Cantidad de espacio

14/01/2014 Wij waren hier voor de 5de keer. Wederom een geweldige tijd gehad. Ik was erg ziek geworden binnen anderhalve week na aankomst. Wilde de volgende dag naar een arts, maar George, de eigenaar, heeft me meteen diezelfde avond nog naar het ziekenhuis gebracht, waar ik meteen aan het infuus kwam te liggen.
De hele vakantie ziek gebleven en de familie kookte voor mij dingen die ik wel kon verdragen. Ik werd erg verwend, waardoor mijn verblijf prettig werd.
Inmiddels al weer geboekt voor 2014 om de gemiste kansen van het afgelopen jaar in te halen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: