Evaluaciones Apartamento Havania***

Havania***
Evaluaciones Apartamento Havania***
Havania, GR-72100, Agios Nikolaos

Apartamento Havania ha obtenido 8,5 sobre 10, basado en 91 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Havania*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Agios Nikolaos. Además puedes encontrar 174 Fotos de vacaciones de Apartamento Havania*** en Zoover. Puedes ver 9 Videos de Apartamento Havania***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Creta. Compara Apartamento Havania*** con otros alojamientos en Agios Nikolaos.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Havania*** / Agios Nikolaos. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

91 evaluaciones para Havania***

8,8
8,3
Oct 2014
"Prachtige plek!"traducir
Marion Kloosterman
Cantidad de espacio

17/10/2014 Een heerlijke plek om vakantie te vieren. Het uitzicht is prachtig en de omgeving mooi. Agios Nikolaos is een leuke en gezellige plaats met zijn terrasjes en haven. In de omgeving zijn vele leuke plaatsjes te bezoeken, waaronder Elounda. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaakster liep iedere dag te zingen. Voor een leuke prijs via touroperator heb je een geweldige vakantie, vooral vanwege de huurauto erbij. In de bistro/restaurant kun je goed eten.

Fam. con jóvenes, 2014
"'Fantastische plek"traducir
Fam. van Schaik, Ti...
Cantidad de espacio

16/09/2014 Gezellig familie appartement. Rustig. Alles is aanwezig. Restaurant om te ontbijten, lunchen, diner of om gezellig iets te drinken. Heerlijk zwembad en fijne vlonder om de zee in te gaan. Ook fijn dat er overal ligbedjes staan. Ons 3 kamer appartement was net nieuw. Mooi ruim balkon en genoeg zitruimte voor 4 volwassenen. Het keukentje is heeft minimaal keukengerei. Koken kan je er eigenlijk niet. Wel en ei bakken of zo. Verder is het appartement schoon.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn zeker van plan nog eens terug te gaan.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Geweldige plek"traducir
ben
Cantidad de espacio

27/09/2014 We waren hier al eens eerder geweest en terugkomen is geen tegenvaller.De eigenaar herkende ons en het was alsof je weer thuis kwam. Het complex is in de sfeer van niets moet alles kan. We hadden een 2/3 kamer app en de ruimte was zeker goed. Werd schoon gehouden en om de dag schone handdoeken. Dus prima. Bij de receptie zit ook het terras en bar waar je iets kunt eten en drinken. Er wordt een aantal keren per week naast de gewone kaart iets speciaals klaargemaakt (grieks) wat zeer zeker lekker smaakt dus een aanrader is.Naast een lekker zwembad kan je ook de zee induiken waar je geweldig kan snorkelen. Het stadje agios nikolaos ligt net even te ver om te lopen dus vervoer regelen is aan te bevelen. Hierbij kan Yorgos je prima helpen. Kortom een geweldige plek om te genieten. Gasten komen geregeld terug en dat is in mijn ogen toch een teken dat het goed is.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Heerlijke plek!"traducir
Inge en Ronny
Cantidad de espacio

29/07/2014 Wij hebben hier enorm genoten!
Het kleinschalige trok ons erg aan.
Het uitzicht is zo ontzettend mooi, het zwembadwater is heerlijk schoon, de drijvende ponton is geweldig, de zee super helder om te snorkellen.
De kids van de eigenaren hebben onze zoon mee op sleeptouw genomen, wat echt super was voor hem.
Het contact met overige nederlandse gasten was erg prettig.
Verder schoonmaak, kamers, kleine kaart etc.. allemaal super goed.
Agios Nikolaos is een plaats welke ons erg verrast heeft. Veel trendy terrassen, super goede betaalbare restaurantjes, hele lange boulevard, veel winkeltjes etc....
Wij raden deze accomodatie zeker aan!.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Schitterende locatie"traducir
marcel doll
Cantidad de espacio

22/07/2014 onze algemene indruk is dat het aan een rustige locatie ligt en dat het uitzicht echt zeer mooi is, personeel is zeer klant vriendelijk en gemoedelijk, de keuken is echt zeer goed vooral de Griekse specialiteiten....kamers worden dagelijks schoon gemaakt, kindvriendelijk?? zeker want de kinderen van de eigenaren nemen iedereen op sleeptouw

Con mi pareja, Jun 2014
"Prettige plek om je vakantie te vieren."traducir
Peter en Gerda
Cantidad de espacio

29/06/2014 Een kleinschalig appartementencomplex met veel Nederlanders. Ligt iets buiten het dorp, toch wel 45 min. lopen van het centrum. Je kunt wel de bus nemen naar Agios of Elounda en Plaka. Eigenaren zijn gastvrij. Regelmatig maakt Catharina een Grieks gerecht, smaakt heerlijk!
De appartementen zijn basic, maar voldoende en elke dag wordt er schoongemaakt (behalve zondag). Er is een klein zwembad met voldoende ligbedden en bij de zee zijn ook ligbedden, onder een parasol of onder een plateau, dus voldoende schaduw. Om in zee te komen moet je een trapje af en via een steiger kom je op een ponton met een trapje. Dat wiebelt best wel, maar je went er wel aan. Als je een taxi wilt of een auto wilt huren, de eigenaar van het appartement regelt het. Al met al een prima adres voor je vakantie.

Con mi pareja, Sep 2013
"Heerlijk vakantieverblijf"traducir
Lia en Arie van Die...
Cantidad de espacio

10/10/2013 Een gastvrije Griekse familie maakt met de prachtige ligging van dit kleinschalige complex direct aan zee dit adres tot een heerlijk vakantieverblijf. Het is geen Hilton, zoek dan wat anders. Prima appartementen met een fantastisch uitzicht, schoon en ruim.

Wij vonden het leuk, eenvoudig maar prima gegeten en komen vrijwel zeker nog een keertje terug (iets wat we vrijwel nooit doen).

Fam. con jóvenes, Sep 2013
"Heel mooi vakantie adres"traducir
Ton van Houten

29/09/2013 Mooi vakantie adres ,
De hele familie draagt daar haar steentje bij om het iedereen naar de zin te maken , de avonden zijn er heerlijk op het prachtige terras direct aan de zee gelegen.
Bij aankomst s'nacht om half 1 was het geen moeite om nog iets te eten voor ons klaar te maken door de eigenaar zelf.
Heel zeker voor herhaling vatbaar.

Con mi pareja, Sep 2013
"Prettige plek"traducir
hoekstra_fam
Cantidad de espacio

23/09/2013 wie pal aan zee wil zitten, wie een rustige plek wil, wie een heerlijk uitzicht wil, wie prettige beheerders wil, hier zit je goed.
De appartenmenten bestaan uit een keukentje en een slaapkamer (met een erg hard bed). Buiten is een zitje. Heb je pech dan zit je aan de oprit en dan is je uitzicht erg beperkt, zit je goed dan kijk je uit over de zee of over de heuvels. Je kunt koken maar dat gaat met enige moeite. De keukenuitrusting is erg summier. We moesten het doen met één pan en gereedschap als een blikopener en vaatwasmiddel en -borstel schaften we zelf aan. Wie niet koken wil kan bij de eigenaars terecht voor een eenvoudige,smakelijke en voordelige hap. Boodschappen doen vraagt een wandeling van 20 minuten, het dichtsbijzijnde restaurant is op 15 minuten, de stad is op een afstand van 40 minuten wandelen.
Kortom veel plezierige eigenschappen van Havania en wat mindere. Het eindoordeel was voor ons evenwel een dikke plus.

Fam. con jóvenes, 2013
"Ons vaste adres"traducir
E.
Cantidad de espacio

03/09/2013 Havania is ons vaste adresje geworden voor een relaxte vakantie. Daarom dit jaat zelfs twee keer bezocht; in juni door één van ons en in augustus door ons gezin. Zoals altijd hebben we er weer een fantastische tijd gehad (vandaar dat we er ook telkens weer terugkomen). Voor de kritische vakantieganger wel het volgende: de appartementen zijn eenvoudig maar prima ingericht maar, op een enkel appartement na, is er geen echte leefruimte. In de keuken staat een tafel met stoelen maar dat is het dan ook. Er is dus geen zithoek. Maar je leeft er natuurlijk buiten en dan kom je ook niets tekort! Bijna iedere avond wordt er een lokaal gerecht gekookt door Katerina en ze staat open voor verzoeknummers.
Voor de geïnteresseerden plaats ik ditmaal foto's van het appartement voor minder-validen. Dit is geheel gelijkvloers te bereiken. Het enige niveau-verschil in het appartement is naar de badkamer maar daarvoor is een uitklapbare rijplaat geïnstalleerd. Het een lekker ruim en koel appartement.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?