Evaluaciones Apartamento Ionian Arches***

Ionian Arches***
Evaluaciones Apartamento Ionian Arches***
Tzavros, 491 00, Gouvia

Apartamento Ionian Arches ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 159 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Ionian Arches*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Gouvia. Además puedes encontrar 210 Fotos de vacaciones de Apartamento Ionian Arches*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apartamento Ionian Arches***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Corfú. Compara Apartamento Ionian Arches*** con otros alojamientos en Gouvia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Ionian Arches*** / Gouvia. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

159 evaluaciones para Ionian Arches***

7,8
7,4
7,9
9,1
Sep 2014
"Het was een heerlijke vakantie!"traducir
marjolijn-sdb
Cantidad de espacio

20/09/2014 Ionian Arches was een geweldige ervaring!! De eigenaren Angelo en Nikos met Rula en Toni zijn super vriendelijke mensen! Het complex is klein, maar perfect en gezellig! Ontbijt, gewoon bestellen wat je wilt! 's Avonds kan je eten van de kaart, maar ook bestellen waar je zin in hebt. We hebben daar 4 x gegeten, waarvan 2 x hun specialiteit (een pittig vis gerecht uit Corfu en Sofrito) en 1 x onze speciale wens (Chicken Lemonata), heerlijk!!!!!
Afstand naar het centrum is ongeveer 15 minuten lopen, voor ons geen bezwaar. Daar veel leuke restaurantjes te vinden en waar lekker te eten is!!
Ionian Arches is niet de ideale plek om met kleine kinderen naar toe te gaan, maar dat staat duidelijk omschreven!
Zwembad is perfect. Genoeg bedjes en genoeg schaduwplekken als je daar behoefte aan hebt!!
Kortom: Wij voelden ons er erg thuis!!! We stonden daar bekend als W&W(water en wine)

Amigos, Sep 2014
"Heerlijke vakantie gehad"traducir
Rob van Schaik
Cantidad de espacio

13/09/2014 Het appartement was heel goed , en de ontvangst allervriendelijkst , niet van dat officiele gedoe , men zij daar als je niet geboekt hebt kom je niet.
Kamers waren Fris en schoon, Bediening lekekr gewoon , zwembad was netjes , en iedere ochtend een lekker ontbijtje, en wij hebben 2 X het diner gegeten , 1 x de VIS van het huis en 1 X de Kip van het huis , een goede aanrader ,

Fam. con niños , Ago 2014
"Je wilt er niet naar toe, je Moet!"traducir
Leon
Cantidad de espacio

29/08/2014 Heerlijk klein complex met zeer behulpzame eigenaren. Via een steile helling van +/-80 mtr kom je bij het complex. Simpele, maar goed voorziene app. met gratis airco en wifi. Groot zwembad met diepte van 1-3 meter met genoeg ligstoelen/ruimte. Zoals al gemeld, zeer vriendelijke eigenaren helpen met alles, auto huren [veel goedkoper dan bij reisorg. en onder zelfde voorwaarden], koken op verzoek heerlijke recepten [vooral de vis!!].
Ideale uitvalbasis voor verkennen eiland, bushalte op 200 meter naar Kerkyra [Corfu stad], kleine supermarkt op 80 mtr [overkant vd weg], grote supermarkt op 500 mtr, Gouvia op 1 km lopen.

Mensen, DE plek om te zijn geloof me. Praat met de eigenaren, blijf is gezellig bij het complex eten/drinken, je zult er versteld van staan.

kleine minpuntjes: ligt relatief bij een drukke weg, je merkt hier weinig van.
App. is aan de kleine kant maar voldoende.

Fam. con niños , Ago 2014
"Geen tweede keer."traducir
E
Cantidad de espacio

24/09/2014 Van buiten leuk app .maar binnen een drama ( tenminste op onze kamer )
Klein voor 4 pers., maar het ergste ontzettend vies, schimmel in de badkamer,vieze wc, spinnenwebben, en heel veel stof, over de airco maar niet te spreken.de bijgevoegde foto zegt genoeg. Ligging is oke, echter wel aan een drukke gevaarlijke weg. Zwembad is lekker diep, maar je komt eruit met blauwe voeten ( verf laat los ) Eigenaren vriendelijk zolang je er je maaltijden gebruikt, anders worden ze toch afstandelijker. Er wordt vermeld 24 uurs receptie niets is minder waar, om 23.00 alles op slot.

Fam. con jóvenes, 2014
"Heerlijk relaxed"traducir
collini
Cantidad de espacio

18/08/2014 Het is heerlijk toeven bij Ionian Arches, we hebben een erg leuke en relaxte vakantie gehad. De eigenaren zijn zeer sympathiek en de keuken is prima.

Con mi pareja, Jun 2014
"Geweldig verblijf gehad, fantastisch"traducir
_J
Cantidad de espacio

06/07/2014 Leuke tijd hier gehad, wij verbleven hier 13 weken op basis van logies. Maar zijn ook vaak uit eten geweest in het appartement, waar ze heerlijk voor je koken. Zeer vriendelijk personeel, staan overal voor open en doen alles voor je. Appartement misschien wat gedateerd, maar prima onderhouden en netjes, viel goed te doen. De rest zeer verzorgd, mooi buiten terras en een heerlijk zwembad. Wel een wat steile helling naar beneden, die uitkomt op een drukke weg precies in een bocht. Kan wat onhandig zijn met de auto of scooter. Verder goede ligging, er is veel te doen in Gouvia en binnen een half uur met de bus zit je in Corfu-stad. Prachtig eiland om naartoe te gaan, en het appartement is zeker een aanrader!!

Jun 2014
"Een beetje thuis komen....."traducir
marianne
Cantidad de espacio

16/06/2014 Net weer terug van een weekje Ionian Arches. Dat we hier weer terug kwamen voelde het echt weer als een beetje thuis komen. De gastvrijheid is ongekend. Wij zaten dit keer in een geheel opgeknapte kamer, met nieuwe keuken. Voor ons is dit gewoon een perfecte vakantie stek. De eigenaren blijven alles doen om je verblijf zo gezellig mogelijk te maken. Geven je de mooiste tips.. Eten is prima, vraag, en zij maken het voor je . Het zwembad is lekker groot. Wij huren meteen bij hun ook een auto voor deze week, zo zie je ook veel van dit mooie groene eiland...En verder leef je buiten en niet in je kamer, die trouwens ruim genoeg is, schoon en netjes, en waar niets op aan te merken valt...Ach, wat kan ik meer zeggen dan dat mijn vriendin en ik zeker weer terug gaan naar deze voor ons ideale vakantie stek ...Topper. Angelo, Nicolay, Barbera, en Tony we missen jullie al weer...en misschien wachten we geen jaar....

Con mi pareja, May 2014
"Geweldige vakantie gehad samen met mn vriendin!!"traducir
Fenno Van Ee
Cantidad de espacio

06/06/2014 Ionian arches is een geweldige uitval basis, je kan hier naast het overnachten heerlijk eten zwemmen en een drankje doen in de bar. De eigenaren Angelo en Nikos zijn super vriendelijk heel gastvrij, wij hadden ontbijt bij onze overnachting de laatste dag stonden ze om half 6 sochtends in de keuken om ontbijt te maken!!!! Echt een aanrader!

"Paradijsje"traducir
Anton en Marjon
Cantidad de espacio

15/06/2014 Prachtige plek, mooi schoon onderhouden zwembad, prachtige balkonS, supermarkttje en groentemarkt aan overzijde straat, bushalte. Op 3 minuten lopen.
De gastheren zijn bereid alles voor je te doen of te regelen.

"Heerlijke plek"traducir
Liesbeth & Wim
Cantidad de espacio

06/06/2014 Voor de 10e keer dit complex bezocht en het blijft een geweldige plek. Angelo, Nikos, Barbara en Tony doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Niets is hen teveel. De kamers zijn wat gedateerd, maar worden goed schoongehouden en zijn prettig om in te verblijven. Geweldig uitzicht over de baai en het zwembad. Een plek waar je totaal tot rust komt !!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?