Evaluaciones Apartamento Ionian Arches***

Ionian Arches***
Evaluaciones Apartamento Ionian Arches***
Tzavros, GR-491 00, Gouvia

Apartamento Ionian Arches ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 147 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Ionian Arches*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Gouvia. Además puedes encontrar 168 Fotos de vacaciones de Apartamento Ionian Arches*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apartamento Ionian Arches***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Corfú. Compara Apartamento Ionian Arches*** con otros alojamientos en Gouvia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Ionian Arches*** / Gouvia. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

147 evaluaciones para Ionian Arches***

7,9
8,6
7,4
Amigos, Jul 2013
"Fantastische sfeer en heerlijk eten!"traducir
Romy
Cantidad de espacio

05/08/2013 10 dagen verbleven in dit apart.hotel met 4 personen. Perfecte service en ongekende gastvrijheid. De kamers zijn iets verouderd maar wel schoon en voorzien van goede airconditioning en alle voorzieningen die je nodig hebt tijdens een zonvakantie. Een aantal keer hier gegeten op het terras en iedere maaltijd was erg goed. Dagelijks worden er in het restaurant Griekse specialiteiten aangeboden voor een prijs waar je zelf niet eens voor kunt koken!

Con mi pareja, Jun 2013
"Fijn appartement"traducir
yvette_jaap
Cantidad de espacio

26/06/2013 Is een prima vakantiestek, kamers inderdaad wat verouderd, wij hadden 2 klein balkonnetjes, mooie omgeving, het is prima te lopen naar Gouvia, personeel is top!, ze doen alles voor je, ondanks hun respectabele leeftijd.. je kan er goed eten, schoonmaak zou meer mogen, niet echt kindvriendelijk.

Jun 2013
"Fantastische plek"traducir
de GT girls
Cantidad de espacio

09/06/2013 Mijn vriendin en ik zijn net terug van een fantastische week in dit app. We hebben genoten van de Griekse gastvrijheid van de eigenaren, die er plezier in hebben het hun gasten optimaal naar het zin te maken. Een aanrader!! Complex is schoon en verzorgt. Eten is goed, en als je s'morgens aangeeft dat je er sávonds een keer wilt eten dan wordt er naast de kaart heerlijk voor je gekookt. Ze gaan ons zeker terug zien. Wij leven buiten in onze vakantie, maar app is van alle gemakken voorzien, en de drukke weg heeft ons niet uit onze slaap gehouden. Bedden zijn perfect. Wij hebben meteen bij hun een auto gehuurd en zij gaven ons perfecte tips. Als we terug kwamen namen we altijd even een GT bij het zwembad en daar kwam altijd een een versnapering bij. Ook als we er niet aten en we sávonds rond 22.00 terug waren hebben we leuke gesprekken gevoerd met ze, en zelfs hun eigen gemaakte wijn geproeft. Kortom wij gaan zeker terug keren op deze leuke vakantie stek.

Con mi pareja, Sep 2012
"Een plek waar je je direct thuis voelt!"traducir
Sonja Hoosbeek
Cantidad de espacio

09/10/2012 Prachtige ligging, mooi uitzicht!
Net even buiten het centrum, als je slecht ter been bent of een slechte conditie hebt, kun je beter voor iets anders kiezen.
Personeel was fantastisch, gezelig in de omgang en altijd tijd voor een praatje. Het eten was fantastisch, als je hier de hele dag wilt vertoeven, is dat goed mogelijk zowel ontbijt, lunch als diner...of een borrel!
Kamers ruim, alleen een extra laken/handdoeken wissel zou wat ons betreft geen extra luxe zijn met de behoorlijke temperaturen overdag en 's nachts.

Con mi pareja, Sep 2012
"Een hele fijne plek om vakantie te vieren"traducir
Raymond en chantal
Cantidad de espacio

24/09/2012 Een fijne plek om te zijn vooral door de ongekende service van het personeel. Alles kan je vragen en bijna alles kan ook. Goede centrale ligging op het eiland (autotje huren is wel een aanrader). Voor het eten hoef je echt de deur niet uit. Het eten is zeer goed en met name de dag specials zijn aan te raden. De kamers zijn iets gedateerd... Maar ik denk dat dit wel een beetje bij dit soort plekken hoort.

Viaje en grupo, Sep 2012
"Gastvrije en ontspannende appartement,"traducir
Fam.
Cantidad de espacio

10/01/2013 Ionian Arches is in eerste instantie een beetje te duur betaald. De appartementen zijn schoon maar verouderd. Badkamer met bad is wel aan een renovatie toe. Je doucht in bad maar het bad is niet groot en de douchekop hangt te laag.

Maar aan deze ongemaken raak je snel gewend als je open staat voor de gast vrijheid de het personeel. Angelo, Nicolas en Toni geven je echt gezellige familiare verblijf. Niets is hen teveel en heeft onze vakantie een stuk aangenamer gemaakt. Waar voor mijn dank.

Het stukje lopen naar Gouvia valt reuze mee en is goed voor de spijsvertering. Onder de vele keus uit de resaurantjes zitten er een aantal waar je, voor grieken begrippen, verrassend goed te eten krijgt. Bij Arrie's zijn echt verrast. O ja, het kiezel strand is zo heerlijk rustig. Super.

"Wat een fantastische plek!!!!"traducir
F.v.d.Meulen
Cantidad de espacio

23/10/2012 Wat hebben wij genoten!Wat een mooi eiland en wat een fantastisch appartement,prachtige ligging en mooi uitzicht.De hele dag word je verwend door Angelo,Nicolas en Toni niets is hun teveel gevraagd. Het eten is een aanrader,ze bereiden de lekkerste griekse maaltijden en de appeltaart van Angelos vrouw moet je echt geproeft hebben!!Het zwembad is schoon en er zijn genoeg ligbedden en parasols of schaduwplekken onder de prachtige palmbomen.De kamers zijn schoon en ruim en de airco werkt uitstekend.Wifi was in heel het apartement aanwezig en werkte prima!De kamers waren schoon en de handoeken werden geregeld verschoont .We hebben echt een prachtige vakantie gehad!!

Fam. con niños , Ago 2012
"Geweldige relaxte sfeer"traducir
fam. tiebie
Cantidad de espacio

20/08/2012 Bij Angelo en nicolas ben je echt te gast, heerlijke sfeer, verzorgt kleinschalig hotel, prachtig uitzicht, zalig eten, beetje gedateerde kamers maar dat hoort nu eenmaal bij dit soort eilanden. Hotel is perfect vertrekpunt naar gouvia (10 min lopen), corfu stad ( 25 min met de bus), auto huren (doe dit via nicolas) en ga naar liapades om een bootje te huren en langs de westkust varen.

Fam. con jóvenes, Jul 2012
"Fantastisch, voor herhaling vatbaar!!"traducir
Christine
Cantidad de espacio

25/07/2012 Ideale ligging, vriendelijke eigenaren. We zijn goed verzorgd niets was te veel.
Het uitzicht was voortreffelijk, zwembad prima, we kwamen niets te kort.
Naar Gouvia was het ongeveer 15 minuten lopen geen enkel probleem. Huur je een auto zit je snel in Ipsos wat een prachtige boulevard heeft. Een echte aanrader!!

Con mi pareja, Jun 2012
"Fantastisch"traducir
Ans en Bert Peters
Cantidad de espacio

10/06/2012 accommodatie is gedateerd, maar denk dat voor griekse begippen ruim voldoende is. Lounge gedeelte en binnen restaurant ziet er wel perfect uit.
Geweldig uitzcht.
Personeel en eigenaar zijn geweldig. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. Eten is gewoon perfect. en zeker niet te duur.Wil je graag de griekse keuken laten proeven. Schoonmaak om de dag.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente