Evaluaciones Apartamento Ionian Arches***

Ionian Arches***
Evaluaciones Apartamento Ionian Arches***
Tzavros, 491 00, Gouvia

Apartamento Ionian Arches ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 154 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Ionian Arches*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Gouvia. Además puedes encontrar 174 Fotos de vacaciones de Apartamento Ionian Arches*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apartamento Ionian Arches***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Corfú. Compara Apartamento Ionian Arches*** con otros alojamientos en Gouvia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Ionian Arches*** / Gouvia. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Con mi pareja, Jun 2014
"Geweldig verblijf gehad, fantastisch"traducir
_J
Cantidad de espacio

06/07/2014 Leuke tijd hier gehad, wij verbleven hier 13 weken op basis van logies. Maar zijn ook vaak uit eten geweest in het appartement, waar ze heerlijk voor je koken. Zeer vriendelijk personeel, staan overal voor open en doen alles voor je. Appartement misschien wat gedateerd, maar prima onderhouden en netjes, viel goed te doen. De rest zeer verzorgd, mooi buiten terras en een heerlijk zwembad. Wel een wat steile helling naar beneden, die uitkomt op een drukke weg precies in een bocht. Kan wat onhandig zijn met de auto of scooter. Verder goede ligging, er is veel te doen in Gouvia en binnen een half uur met de bus zit je in Corfu-stad. Prachtig eiland om naartoe te gaan, en het appartement is zeker een aanrader!!

Jun 2014
"Een beetje thuis komen....."traducir
marianne
Cantidad de espacio

16/06/2014 Net weer terug van een weekje Ionian Arches. Dat we hier weer terug kwamen voelde het echt weer als een beetje thuis komen. De gastvrijheid is ongekend. Wij zaten dit keer in een geheel opgeknapte kamer, met nieuwe keuken. Voor ons is dit gewoon een perfecte vakantie stek. De eigenaren blijven alles doen om je verblijf zo gezellig mogelijk te maken. Geven je de mooiste tips.. Eten is prima, vraag, en zij maken het voor je . Het zwembad is lekker groot. Wij huren meteen bij hun ook een auto voor deze week, zo zie je ook veel van dit mooie groene eiland...En verder leef je buiten en niet in je kamer, die trouwens ruim genoeg is, schoon en netjes, en waar niets op aan te merken valt...Ach, wat kan ik meer zeggen dan dat mijn vriendin en ik zeker weer terug gaan naar deze voor ons ideale vakantie stek ...Topper. Angelo, Nicolay, Barbera, en Tony we missen jullie al weer...en misschien wachten we geen jaar....

Con mi pareja, May 2014
"Geweldige vakantie gehad samen met mn vriendin!!"traducir
Fenno Van Ee
Cantidad de espacio

06/06/2014 Ionian arches is een geweldige uitval basis, je kan hier naast het overnachten heerlijk eten zwemmen en een drankje doen in de bar. De eigenaren Angelo en Nikos zijn super vriendelijk heel gastvrij, wij hadden ontbijt bij onze overnachting de laatste dag stonden ze om half 6 sochtends in de keuken om ontbijt te maken!!!! Echt een aanrader!

"Paradijsje"traducir
Anton en Marjon
Cantidad de espacio

15/06/2014 Prachtige plek, mooi schoon onderhouden zwembad, prachtige balkonS, supermarkttje en groentemarkt aan overzijde straat, bushalte. Op 3 minuten lopen.
De gastheren zijn bereid alles voor je te doen of te regelen.

"Heerlijke plek"traducir
Liesbeth & Wim
Cantidad de espacio

06/06/2014 Voor de 10e keer dit complex bezocht en het blijft een geweldige plek. Angelo, Nikos, Barbara en Tony doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Niets is hen teveel. De kamers zijn wat gedateerd, maar worden goed schoongehouden en zijn prettig om in te verblijven. Geweldig uitzicht over de baai en het zwembad. Een plek waar je totaal tot rust komt !!

Fam. con jóvenes, Abr 2014
"Enorm gastvrije ontvangst"traducir
Iris Bowles
Cantidad de espacio

11/05/2014 De eigenaren van het complex deden hun uiterste best om ons welkom te voelen. We kregen een heel prettige, persoonlijke ontvangst. Ook de rest van de week hebben ze bijgedragen aan een prettig verblijf.
Sommige appartementen zijn wat oud, maar met mooi weer is dat geen enkel probleem. De andere appartementen zijn net opgeknapt en zijn weer helemaal state of the art.

Fam. con niños , Abr 2014
"Fantastische gezinsplek"traducir
FMR
Cantidad de espacio

05/05/2014 Dit appartement is erg leuk om met jonge kinderen te boeken. De eigenaren zijn erg lief, gastvrij en zorgzaam, kinderen meer dan welkom. Erg praktisch ook als er 's avonds lekker voor je wordt gekookt en de kinderen na het voorgerecht op bed kunnen. De appartementen zitten in hetzelfde gebouw als het restaurant, dus goed bereik met de babyfoon. Een auto huren is een aanrader als je iets van het eiland wil zien. Boek dit bij de eigenaren, dat is een stuk goedkoper dan vanuit Nederland. We hebben ondanks het iets minder goede weer een topweek gehad. Dit is mede dankzij Angelo en NIkos. Wij gaan hier zeker terugkomen!

Amigos, Jul 2013
"Fantastische sfeer en heerlijk eten!"traducir
Romy
Cantidad de espacio

05/08/2013 10 dagen verbleven in dit apart.hotel met 4 personen. Perfecte service en ongekende gastvrijheid. De kamers zijn iets verouderd maar wel schoon en voorzien van goede airconditioning en alle voorzieningen die je nodig hebt tijdens een zonvakantie. Een aantal keer hier gegeten op het terras en iedere maaltijd was erg goed. Dagelijks worden er in het restaurant Griekse specialiteiten aangeboden voor een prijs waar je zelf niet eens voor kunt koken!

Con mi pareja, Jun 2013
"Fijn appartement"traducir
yvette_jaap
Cantidad de espacio

26/06/2013 Is een prima vakantiestek, kamers inderdaad wat verouderd, wij hadden 2 klein balkonnetjes, mooie omgeving, het is prima te lopen naar Gouvia, personeel is top!, ze doen alles voor je, ondanks hun respectabele leeftijd.. je kan er goed eten, schoonmaak zou meer mogen, niet echt kindvriendelijk.

Jun 2013
"Fantastische plek"traducir
de GT girls
Cantidad de espacio

09/06/2013 Mijn vriendin en ik zijn net terug van een fantastische week in dit app. We hebben genoten van de Griekse gastvrijheid van de eigenaren, die er plezier in hebben het hun gasten optimaal naar het zin te maken. Een aanrader!! Complex is schoon en verzorgt. Eten is goed, en als je s'morgens aangeeft dat je er sávonds een keer wilt eten dan wordt er naast de kaart heerlijk voor je gekookt. Ze gaan ons zeker terug zien. Wij leven buiten in onze vakantie, maar app is van alle gemakken voorzien, en de drukke weg heeft ons niet uit onze slaap gehouden. Bedden zijn perfect. Wij hebben meteen bij hun een auto gehuurd en zij gaven ons perfecte tips. Als we terug kwamen namen we altijd even een GT bij het zwembad en daar kwam altijd een een versnapering bij. Ook als we er niet aten en we sávonds rond 22.00 terug waren hebben we leuke gesprekken gevoerd met ze, en zelfs hun eigen gemaakte wijn geproeft. Kortom wij gaan zeker terug keren op deze leuke vakantie stek.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: