Evaluaciones Apartamento Ilena***

Ilena***
Evaluaciones Apartamento Ilena***
Acharavi, 491 00, Acharavi

Apartamento Ilena ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 11 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Ilena*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Acharavi. Además puedes encontrar 37 Fotos de vacaciones de Apartamento Ilena*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Grecia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Corfú. Compara Apartamento Ilena*** con otros alojamientos en Acharavi.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Ilena*** / Acharavi. Pero puedes agregar una.

11 evaluaciones para Ilena***

Fam. con niños , Jul 2013
"Super vakantie gehad"traducir
sylvia Reurink
Cantidad de espacio

13/07/2013 We hebben een hele fijne vakantie gehad in App. complex Ilena! Het ligt vlak bij de zee, waar wel stenen liggen. Het complex is werkelijk fantastisch met de beplanting. De appartementen zijn ruim,schoon en liggen leuk verspreid over het terrein. Fijn zwembad en hele aardige en behulpzame mensen.

Jun 2013
"Super vakantie"traducir
Aswin
Cantidad de espacio

05/07/2013 Het is een gezellig appartementen complex, met een leuk zwembad.
De barman Vasilis zorgt voor de dagelijkse gang van zaken. Hij organiseerd eenmaal in de 2 weken een Gfriekse avond met een bbq, dit is echt een aanrader. Voor nog geen 10 euro per persoon kun je overal eten. Wel is een auto huren een aanrader.
Wij komen zeker terug.

Fam. con niños , Jul 2011
"Gezellig, vriendelijk en klein complex"traducir
Marjolein
Cantidad de espacio

05/08/2011 Als je op zoek bent naar een kleinschalig complex met een vriendelijke atmosfeer, dan is Ilena echt een aanrader. Wij en onze kinds 6 en 8 hebben het super gehad. De appartementen zijn ruim functioneel maar wel eenvoudig. Je leeft buiten dus dat is geen probleem. De tuin is mooi met veel bloemen. Het zwembad is prima en er zijn voldoende ligbedden. Niemand legt er 's morgens al een handoekje neer. De barman Vasilis is altijd aanwezig en het aanspreekpunt voor alles. Een maal per twee weken organiseert hij een leuke BBQ. Je kunt bij de bar eenvoudig eten en zelfs ontbijten. Kiezelstrand: 4 min lopen. Centrum: 10 min. Supermarkt 4 min. Een auto (bij Vasilis te regelen) is aan te raden om wat van het mooie Corfu te zien . Acharavi is geen drukke badplaats. Voor gezinnen is er voldoende vertier met resaurants, winkeltjes en rustige bars. Aanrader om te eten is Afros (veel vis) aan het strand. Erg knus en mooie zonsondergang.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apartamento Ilena***...

Fam. con jóvenes, Jul 2011
"Gemoedelijk en relaxt"traducir
Familie Maasdam
Cantidad de espacio

27/07/2011 Een prima kleinschalig appartementencomplex bestaande uit 16 appartementen, gelegen in een prachtige tuin. De appartementen hebben een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Het geheel wordt gerund door een zeer vriendelijk echtpaar Ilias en Yolena, geassisteerd door Vasili die vrijwel de gehele dag te vinden is bij de poolbar. Wij logeerden op de begane grond in 2-kamer appartement 105 met prima bedden en zelfs een douchecabine. Advies is om wel een fiets of auto te huren want het is best wel een stukje stappen naar het centrum. Kiezel/zandstrand ligt op ca 300 mtr. Wij hebben een prima vakantiegehad die zeker voor herhaling vastbaar is.

Fam. con niños , 2011
"Voor herhaling !!!!"traducir
Fam. de Koning
Cantidad de espacio

05/06/2011 Wij zijn net terug van een heerlijke week op Corfu.Het appartement is uitstekend maar inderdaad een beetje harde bedden, maarja dat is dan ook alles.
Je hebt alles wat je nodig hebt in het appartement.
2x per week schone handdoeken.
De tuin bij het appartement is mooi aangelegd en alles ziet er keurig uit. De eigenaren hebben we niet gezien.Vasilis neemt in het voorseisoen de boel waar en is een gezellige man.De BBQ was die er is word verzorgd door de man van de schoonmaakster en dit was echt lekker!
Zowieso kun je in griekenland lekker eten een aanrader is odysseus in het Acharavi zelf lekkere verse visgerechten als je er van houd!!
Het is de moeite om een auto te huren je bent in 45 minuten in Corfu stad.Met kinderen is Het Aquapark erg leuk maar ook wij hebben ons er prma vermaakt.

Fam. con jóvenes, Jul 2010
"Heerlijke plek, ontspannen, gezellig, relaxed."traducir
Fam Koekkoek
Cantidad de espacio

06/08/2010 Een heerlijk klein complex. Persoonlijk welkom van eigenaresse Yolena en barman Vasilis. Veel mensen komen hier al jaren. De appartementen zijn ruim en eenvoudig. De bedden vrij hard, maar ach, een paar baantjes zwemmen en je bent weer soepel. Het eten is heerlijk, de sfeer super, zeker voor herhaling vatbaar.
Een auto is erg leuk om 1 of meerdere dagen wat van het eiland te zien. Prachtig groen en alles in bloei!

Fam. con jóvenes, Jul 2009
"Goed complex"traducir
Sander ter Beek
Cantidad de espacio

15/06/2010 Appartement Ilena is een heel mooi appartement in Acharavi. Het ligt mooi; in 5-10 minuten loop je in het centrum (grote straat met leuke winkeltjes) en in een paar minuten ben je op het kiezelstrand. Voor zandstrand moet je wel ver lopen, maar een kiezelstrand heeft ook voordelen hoor (zand blijft niet plakken).

Wij zaten in het eerste appartement als je binnenkomt. Er zijn in totaal 3 gebouwen, waarvan er 1 is met maar 1 verdieping en 2 appartementen, waarin wij zaten. Het was verouderd en leek eerst helemaal niks, maar uiteindelijk viel het nog wel mee omdat je wel 3 terrassen had (2 appartementen worden 1). Andere gebouwen met 2 verdiepingen leken mooier.

Bazin Yelena is heel aardig, spreekt redelijk Engels. Maakt hele lekkere frappé's, aanrader! Eens in de 2 weken is er een Griekse avond met lekkere gerechten die ze heeft gemaakt. Barman is ook aardig, staat alleen 's avonds achter de bar.

Al met al een geweldige vakantie gehad!

Fam. con jóvenes, Jul 2009
"Gemoedelijk en zeer gastvrij"traducir
Fam Slor
Cantidad de espacio

16/08/2009 Eigenares Yolena is zeer gastvrij en kan heerlijk koken.Ook het overige personeel is erg vriendelijk.
Er heerst een gemoedelijke sfeer en je voelt je als gast thuis/welkom.
Wel zijn de appartementen minimaal ingericht , maar je leeft toch meer buiten dan binnen dus dat was voor ons niet echt een probleem.
De locatie is prima ook het eten en drinken was zeer betaalbaar,een aanrader wat ons betreft!!!

Con mi pareja, May 2009
"Zeer matig"traducir
Marcel
Cantidad de espacio

12/05/2009 Wij hebben dit complex uitgezocht op eerdere beoordelingen; 8.5 echter naar onze mening is deze beoordeling veel te hoog.
Bedden als planken, niet passende lakens, 1 x per week verschoning. Douche geen heet water of in het geheel geen druk en de kop niet op te hangen.
Management was wel erg vriendelijk.
Aan het strand restaurant Alex is zeer aan te bevelen.

Con mi pareja
Ilona
Cantidad de espacio

14/07/2008 Helemaal geweldig, wij bedoelen hier ook de appartementen van touroperator.Zeer vriendelijke service. Yolena is de eigenaresse van dit complex en zorgt ervoor dat je tijdens de vakantie niks tekort komt.
absolute aanrader

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?