Evaluaciones Casa de vacaciones Mas des Roses****

26 octubre 2014

Mas des Roses****
Evaluaciones Casa de vacaciones Mas des Roses****
Lieudit Dorde, 46700, Mauroux

Casa de vacaciones Mas des Roses ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 8 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de vacaciones Mas des Roses**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Mauroux. Además puedes encontrar 8 Fotos de vacaciones de Casa de vacaciones Mas des Roses**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Francia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Pirineos Centrales. Compara Casa de vacaciones Mas des Roses**** con otros alojamientos en Mauroux.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Mas des Roses**** / Mauroux. Pero puedes agregar una.

8 evaluaciones para Mas des Roses****

9,2
9,1
8,6
Fam. con niños , Jul 2014
"Prachtige vakantielocatie!"traducir
Vincent
Cantidad de espacio

26/07/2014 Inmiddels is Mas des Roses overgenomen door Adam Frederickson, maar deze plek is nog zo fantastisch als in de eerder genoemde recensies. De gites zijn van alle gemakken voorzien, het zwembad is heerlijk en Adam is een voortreffelijke gastheer met goede tips voor leuke actviteiten en goede restaurants. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Fam. con jóvenes, 2012
"Een Fantastiche STEK"traducir
Laura Verhage
Cantidad de espacio

02/10/2012 Las in een eerdere beoordeling dat het niet aan te bevelen is. Heb het idee dat men waarschijnlijk ergens anders heeft gelogeerd. Wat een heerlijke gite is dit. Wat een fantastisch gastvrij koppel is daar aanwezig en wat hebben wij het met onze zoon heerlijk naar onze zin gehad. Zwembad groot zat, hadden ook niet een Olympisch bad verwacht. Sfeer is prima en we voelden ons daar echt op vakantie

"Fantastische plek"traducir
Rita Mulder
Cantidad de espacio

30/09/2012 De gite Lavendel van Mas des Roses is een prima vakantieverblijf. Schoon, modern en van alle gemakken voorzien. Het ligt op een rustige lokatie.
Enige nadeel vond ik dat het toilet op de begane grond is terwijl de slaapkamers boven zijn. De tuin (met zwembad) is heerlijk.

Con mi pareja, 2012
"Geweldige plek"traducir
marlies van vliet
Cantidad de espacio

30/09/2012 Zowel in 2011 als in 2012 hebben wij een verblijf in mas des roses geboekt. Het verblijf is mooi ingericht en van alle gemakken voorzien.
Buiten een prachtige tuin/boomgaard waar je in het voorjaar heerlijke kersen kunt plukken en lekker kan afkoelen in het zwembad.
De gastheer en vrouw zorgen dat het je aan niets ontbreekt en zijn zeer gastvrij. Een echte aanrader!

Con mi pareja, Sep 2012
"Great place and great hosts"traducir
Gary and Jan Ransom...
Cantidad de espacio

19/10/2012 We first stayed at Mas des Roses with Anne Marie and Wim in 1997 and have been going back ever since. The gites are clean and well equipped and provide a great base for a holiday in the Lot. We always take the opportunity to have meals with Anne Marie and Wim and enjoy every one of them. They are very generous and the food is beautiful. We will be going back next year as they have become much more than "hosts", they are friends

"Een prachtige plek"traducir
Hans Ammerlaan
Cantidad de espacio

30/09/2012 Mas de Roses is een prachtige plek om volkomen tot rust te komen. De gite is comfortabel en staat op een prachtig terrein.
De eigenaren (Wim en Anne-Marie) zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
De omgeving biedt volop mogelijkheden voor leuke in boeiende uitstapjes.

"Niet overeenkomstig realiteit"traducir
criemersma
Cantidad de espacio

28/09/2012 Het betreft twee onder één kap. Voorheen waarschijnlijk 1 gite. Totaal geen privacy, zowel buiten als binnen. Het is zeer gehorig van binnen, de kooklucht van de buren ruik je door de hele gite. Zwembadje is heel erg klein. Terrasje van de twee onder een kap is slechts gescheiden door klein schuttinkje. Meeste afbeeldingen op de site betreffen privé vertrekken van de eigenaars, zoals afgebeelde terras e.d. en hebben niets met de gites te maken. Tuin rondom gites slecht onderhouden. Niet aan te bevelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eigenaar Anne-Marie van den Berg, 02/10/2012
El propietario dice::  Hartelijk dank voor uw reactie. Wij kunnen ons hier echter niet in vinden. Het betreffen inderdaad 2 gîtes, zoals de informatie ook aangeeft. Echter, de gîtes kunnen niet gehorig zijn omdat het hier een domein uit 1612 betreft en de gîtes hierin zijn ondergebracht. De muren zijn meer dan 70 cm dik, waar geen enkel geluid doorheen gaat. Daarnaast hebben deze gasten helemaal geen gebruik gemaakt van de gîte, waardoor zij ook niet kunnen beoordelen of de gîtes wel dan niet gehorig zijn. Het zwembad is 5 x 10 mtr,,. gelegen in een boomgaard van 1 ha waar zich ook de beide gîtes bevinden. Rondom het zwembad is lavendel en rozen geplant. Dit wordt goed onderhouden door de tuinman, evenals de rest van de boomgaard en de tuinen van het domein. Verder werden de dames niet uitgenodigd in onze privévertrekken, zodat hier geen beoordeling door hen over gegeven kan worden. Wij maken het onze gasten graag naar de zin, maar bij deze dames is het ons helaas niet gelukt.

Fam. con niños , Jul 2012
"Een zalige vakantieplek"traducir
Lydia Olgers
Cantidad de espacio

12/08/2012 Een prachtige en zalige rustige plek. Een plek om helemaal tot rust te komen. Een fijne gite, hele fijne eigenaren die er alles aan doen om het naar je zin te maken, prachtige omgeving en een heel lekker zwembad. Prima vakantie plek waar jong en oud aan zijn trekken komt. Een bijzondere plek waar de eigenaren je van mee laten genieter. Een echte aanrader!!!

¿En qué país prefieres conducir?