Evaluaciones Hotel Auberge Magnette

9,4

21 octubre 2014

Auberge Magnette
Evaluaciones Hotel Auberge Magnette
7 Magnette, 03190, Audes (Allier)

Hotel Auberge Magnette ha obtenido 9,1 sobre 10, basado en 5 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Auberge Magnette y otros datos útiles para tus vacaciones en Audes (Allier). Además puedes encontrar 6 Fotos de vacaciones de Hotel Auberge Magnette en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Francia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Auvernia. Compara Hotel Auberge Magnette con otros alojamientos en Audes (Allier).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Auberge Magnette / Audes (Allier). Pero puedes agregar una.

5 evaluaciones para Auberge Magnette

8,8
9,3
9,4
Amigos, 2013
"Un petit coin de paradis"traducir
Lolix03

01/10/2013 Au bord du canal de Berry, l'auberge de Magnette est très bien située. La terrasse avec la pergola sous les mûriers platanes est un endroit très agréable pour dîner... L'accueil est très sympa et l'on mange très bien. N'hésitez pas à vous arrêtez pour y faire une pause.

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Heerlijke tussenstop"traducir
H.H. Huikeshoven

20/08/2013 Een zeer prettig Hotel in het midden van Frankrijk, waar je na een lange reis uit Nederland of Spanje lekker kan eten en goed kan slapen. Zeer vriendelijk en gezellig wordt ontvangen door zomaar twee Nederlanders. Zij hebben het voor elkaar gekregen om opgenomen te worden in het Franse platteland, waardoor ook de lokale bevolking gezellig komt mee-eten op het terras.

Con mi pareja, Jul 2012
"Superleuke auberge met veel sfeer"traducir
Barbara

18/08/2012 Onderweg naar Nederland zagen we vanuit de auto een terras vol Franse families die lekker buiten zaten te eten. Daar zijn we meteen bij gaan zitten om mee te smullen van gefrituurde visjes in citroensaus... mmm! De inrichting binnen (en ook buiten) is heel sfeervol met zelfgemaakt smeedwerk en stripkunst.

Con mi pareja, 2011
"Geweldig!"traducir
Caroliene Penninkho...

15/06/2011 Goede ligging, vooral voor 'doorreizers'. Ruime, frisse kamers met goede bedden (groot genoeg voor Nederlanders) en keurig sanitair. Gezellige kleinschaligheid -er zijn maar 5 kamers- maar alles is schoon en netjes. Maar vooral hele leuke mensen die erg gastvrij zijn. Steven zet met humor op tafel wat Nelleke kookt. Het plaatselijke sinaasappelaperitief is een aanrader en het eten is zeer goed!

Viaje en grupo, May 2011
"Paradijs voor de motor"traducir
Dirk Penninkhof

10/06/2011 Wij hebben het erg goed gehad in Auberge Magnette in Audes (Allier na een lange rit waren wij erg moe en is onze groep 7 man in de watten gelegd ook onze hond was welkom niet op de kamer maar hier hadden ze een mooie plek voor aan de bar
mocht iemand die kant op gaan ze zijn gek op kaneelstokken. Top plek voor een goede prijs nogmaals bedankt van motorclub de roosjes uit Amsterdam.

PS wij komen snel weer langs

¿En qué país prefieres conducir?