Résidence Néméa Le Hameau de l'Aouchet**
Evaluaciones Apartamento Résidence Néméa Le Hameau de l'Aouchet**
Route De Lahitte, Lieu dit Pousset, F-40160, Parentis-en-Born (Landas)

Apartamento Résidence Néméa Le Hameau de l'Aouchet ha obtenido 8,4 sobre 10, basado en 21 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Résidence Néméa Le Hameau de l'Aouchet** y otros datos útiles para tus vacaciones en Parentis-en-Born (Landas). Además puedes encontrar 80 Fotos de vacaciones de Apartamento Résidence Néméa Le Hameau de l'Aouchet** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Francia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Aquitania. Compara Apartamento Résidence Néméa Le Hameau de l'Aouchet** con otros alojamientos en Parentis-en-Born (Landas).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Résidence Néméa Le Hameau de l'Aouchet** / Parentis-en-Born (Landas). Pero puedes agregar una.

21 evaluaciones para Résidence Néméa Le Hameau de l'Aouchet**

Fam. con niños , Sep 2012
"Heerlijk plekje"traducir
kristy_vanderstaal
Cantidad de espacio

07/10/2012 Een weekje naar dit mooie vakantie park geweest met mijn vriend en onze 2,5 jaar oude dochtertje. We hadden een 6-persoonsvilla die buiten het seizoen prima betaalbaar is. Het huisje was mooi en compleet. Schoon en ruim. Het binnenzwembad voldeed prima. Het speeltuintje was leuk voor onze dochter. Buitenzwembad was het helaas echt geen weer voor. Naar het meertje was het zo`n 10 min lopen. Het meertje vonden wij wat vies denk door olie-boringen ook aldaar wel een leuke speeltuin. Omgeving is prachtig en veel te doen. Ook buiten het seizoen alhoewel vrij veel dicht was qua horeca gelegenheden.
MInpunten; Park is nog niet af. Oogt wat rommelig. Behalve het meer is er i.d. niets op loopafstand een auto is wel een must. Wifi tot in het huisje hadden we ook wel gewaardeerd.
We konden overigens de laatste dag vertrekken wanneer we wilden en hadden ook de optie de eind-schoonmaak zelf te doen.

Fam. con niños , Sep 2012
"Heerlijk vakantiepark"traducir
Karina
Cantidad de espacio

23/09/2012 Dit park is heerlijk! Wij zijn er met 2 kids (1 en 3jr) 12 dagen geweest in september. Bijna alle huisjes waren verhuurd maar het was er heerlijk rustig. Midden in de bossen. Lekker zwembad en pierebadje, een speeltuintje en een strandje/meertje (loopt heel langzaam af dus ideaal) op 5 min. lopen, incl. speeltuin. Heel vriendelijke (NL) receptie waar veel mogelijk is. Geen winkeltje, maar de supermarkt is op 5 min. rijden. Huisje (6p hadden wij) was prima, ruim genoeg met alles erin.

Fam. con niños , Jun 2012
"Aanrader; rustig en goed onderhouden vakantiepark!"traducir
benrobbens
Cantidad de espacio

20/06/2012 Heel rustig vakantiepark met een leuk en goed onderhouden verwarmd zwembad. Bij regenweer of op een iets koudere dag komt het overdekte zwembad goed van pas. De villa's zijn netjes, recent en alle basis comfort is er aanwezig. De nederlands sprekende dame aan de receptie is heel vriendelijk en enorm behulpzaam (kinderbedjes, kinderstoelen, upgrade, steengrill, ...).

Je kan inderdaad niet parkeren aan het huisje, maar dat vonden we eerder een voordeel dan een nadeel. We hoefden ons geen zorgen te maken als de kinderen buiten aan het spelen waren; en er zijn voldoende steekkarren om je bagage te transporteren.

Wifi is er enkel rond het receptie gebouw en een stuk van het zwembad (maar deed het wel prima).

Parentis-en-Born heeft niet zoveel te bieden, gelukkig zijn er vier bakkers, twee supermarkten, een leuke markt op donderdag en een aantal lekkere en niet zo dure restaurants om te eten (aan de kerk).

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apartamento Résidenc...

Fam. con jóvenes, 2012
"Pas mal"traducir
ALICOU
Cantidad de espacio

30/04/2012 superbe site, bien placé, les logements sont spacieux et bien aménagés.
Par contre, les activités sont moindres surtout pour les adolescents, le coin espace jeux est dôté d'une PS2 et d'un téléviseur.
Le sauna et le hamam ont fait notre bonheur. Très bon service client, toujours à l'écoute des besoins des résidents.

Con mi pareja, Sep 2011
"Prima nieuw park,mooie huisjes"traducir
Friso
Cantidad de espacio

16/09/2011 We hebben een uitstekende vakantie gehad op dit mooie nieuwe park.
Het is idd erg afgelegen,dus alles moet wel met de auto.
Boodschappen ongeveer 4mn met de auto en een fantastisch strand (Biscarosse plage,Mimizan Plage) op ongeveer 20/25 mn rijden. Het meer is echt 5 mn lopen van het park,ook daar een mooi strand,zeker geschikt voor kleine kinderen.
Op het park mooi zwembad (binnen en buiten),sauna en wat fitnessapparaten. Er is WIFI bij de receptie. Op het park zelf is idd niets te koop.
Voor de fietsers is het wel een mooi gebied,veel natuur en (zeker voor franse begrippen) hele mooie fietspaden!

Ons huisje was ruim en voorzien van goede keuken,prima badkamer. Overigens mochten wij de eindschoonmaak zelf doen,dit itt wat sommige reisaanbieders aangeven.

Aanrader om te gaan bekijken is Le Dune de Pyla (hoogste duin),erg mooi uitzicht. Bordeaux viel ons erg tegen. Wij gingen om te shoppen. Was ongeveer een uurtje rijden.

Wij hadden een strandvakantie,bij regen zou het saai worden!

Fam. con jóvenes, Ago 2011
"Lekker rustig en modern vakantiepark"traducir
J.L.
Cantidad de espacio

21/08/2011 Wij hebben twee weken in een "type 300" appartement gezeten, dit appartement bevond zich met nog 5 appartementen in een gebouw. Enige wat soms doorklinkt zijn de (houten) stoelen die over de vloer schuiven.
's-Avonds is het echt heel rustig, dat ligt ook wel aan het soort mensen dat hier komt (de huisjes behoren niet tot de goedkoopste).
Jammer is dat de WiFi internet verbinding enkel bij de receptie werkt (al werkt die ook geregeld helemaal niet); het is bij het receptiegebouw een komen en gaan van mensen met laptops. Een paar hotspots in het park zou wel een toegevoegde waarde zijn.

Het nabij gelegen meer is op loopafstand en heeft een paar zeer rustige kleine zandstranden. Ideaal ook voor kinderen omdat het (schone!) water tot tientallen meters ver ondiep blijft.
Van de 14 dagen hebben we 2 dagen geen zon gehad, maar daarmee houd je rekening als je in dit deel van Frankrijk zit.

"Fijne bestemmng"traducir
Cindy
Cantidad de espacio

02/09/2011 Een schoon, net, goed onderhouden, nieuw park. Ook erg rustig.
Genoeg bedden aan het zwembad, vriendelijke mensen.
Ligt vlak bij mooi meer. Makkelijk dagje met de trein naar Bordeaux.
Min Punt dat je nog geen ijsje of iets te drinken kan kopen op het park. Ook wandelen naar het dorpje is te ver en de weg erheen te gevaarlijk.

Fam. con niños , Ago 2011
"Great place for a family holiday"traducir
Mr Sykes
Cantidad de espacio

18/09/2011 Residence Nemea Le Hameau de l'Aouchet in Parentis-en-Born is a great place for a family holiday. The accomodation is of good quality and the staff very helpful. The pools are lovely and the slide on the outdoor pool was a big hit with the kids. The site isn't finished, which means it's a bit dusty and dirty in places and access to the lake isn't very good (down a little track alongside a neighbouring site). The site would benefit from a bar/cafe.

Fam. con jóvenes, Ago 2011
"Correspondant à nos attente"traducir
sannié
Cantidad de espacio

17/09/2011 Le studio loué à la résidence Le Hameau de l'Aouchet à Parentis en Born correspondait à nos attente. Piscines très correcte, tranquilité.
Seul petit bémol : le vis à vis avec les autres appartements.

"Gute Mischung aus Feriendorf und Appartmentanlage"traducir
mompi4
Cantidad de espacio

13/10/2011 Ruhige Lage, etwa 300m vom See entfernt, leider keine eigenen Einkaufsmöglichkeiten.

La gente más simpática las encuentras en: