Evaluaciones Apartamento Los Elefantes*

Los Elefantes*
Evaluaciones Apartamento Los Elefantes*
Calle Tirma 2, E-35100, Playa del Inglés

Apartamento Los Elefantes ha obtenido 7,5 sobre 10, basado en 15 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Los Elefantes* y otros datos útiles para tus vacaciones en Playa del Inglés. Además puedes encontrar 1 Foto de vacaciones de Apartamento Los Elefantes* en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en España. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Gran Canaria. Compara Apartamento Los Elefantes* con otros alojamientos en Playa del Inglés.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Los Elefantes* / Playa del Inglés. Pero puedes agregar una.

15 evaluaciones para Los Elefantes*

8,8
8,1
6,5
Con mi pareja, Jul 2008
"Erg prettige locatie"traducir
Janneke
Cantidad de espacio

20/07/2009 voor mij is de ligging van een acoomodatie één van de belangrijkste punten om een bepaalde accomodatie te boeken. De ligging van dit complex is heerlijk. Je bent zo op het strand en de Kasbah is ook erg dichtbij! Onder het appartementencomplex zit een supermarkt, ideaal. Inrichting is simpel, maar wel gewoon prima. Zwembad is niet al te groot, maar zijn wel genoeg bedjes. Weinig parasols.

Con mi pareja, May 2008
G. Bosman
Cantidad de espacio

13/05/2008 Schoonmaak uitmuntend,bewaking slecht dag en nacht alle deuren open en snachts ligt de bewaker te slapen hoort je niet dus ook een ander niet.
Te veel spaanse eigenaren die in het weekend verhuren aan jeugd uit las palmas daarom veel lawaai, radio,s telefoons ook snachts en smorgens vroeg, jammer want het is een leuke accomodatie maar niet voor mensen die gewoon snachts willen slapen.

JP van Asselt

10/10/2005 Een heerlijk appartementen complex, waar ik weer veel vrienden heb leren kennen. De mensen die voor het complex een leuk barretje hebben wilde me zelfs aan werk helpen en uiteindelijk helpen me te vestigen in Playa. Dit is en zal altijd een droom blijven, omdat ookj hier in Los elefantes is gebleken, dat6 er plekken zijn op aarde waar mensen respect hebben voor elkaar en dat met die eeuwige lach. Herhaling naar Los Elefantes is zeker niet uiitgesloten mede doordat je vanuit hier snel overal kan komen. Mijn vrienden die in Playa werken zijn dus voor een redelijke prijs goed te bezoeken.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apartamento Los Elef...

Annemarie

20/09/2005 Wij zijn 2jaar geleden in los elefantes geweest en vonden het geweldig voor herhaling vatbaar maar wie weet bij welk reisburo we het appartement kunnen boeken?

Roy en co

18/08/2005 Wij zijn ook bij Los Elefantes geweest, qua prijs een goed app. Wij hadden wel last van kakkerlakken, en vonden de lucht die bij de chinees vandaan kwam niet altijd even prettig... en de receptionist was een beetje stug. Hebben er wel goed geslapen, en verder ook een leuke vakantie gehad. Kun je goed heen gaan!!

De Boompjes

19/07/2005 Wij vonden het een super app.de ligging is geweldig vlak bij het strand en de winkelcentra yumbo, kashba en metro liggen er vlakbij. Onder het app. zit een supermarkt met elke dag vers brood. Wij zaten aan de voorkant van het app. dan heb je een mooi uitzicht vergeleken met de achterzijde die is niet veel aan. Ze hebben 2 liften. en de trap.Prima app.vriendelijk pers. en wordt goed schoon gehouden.

Jeroen

22/10/2004 Wij komen al 6 x in Playa del ingles geweest en o.a ook in Los Elefantes.
Leuk appartement mede door de leuke ligging.
Vriendlijk personeel en bedden die prima waren.
Bijna bij elk appartement in Playa del ingles is het gehorig.
Wat wel zo is dat je aan de voorkant moet zitten van het appartement anders zit je aan de achterkant en kijk je uit op de voordeuren van de appartementen die aan de voorkant liggen en dat is nu niet echt een gezellig gezicht.
Prijs/kwaliteit verhouding scoort dit bij ons hoog mede door de gunstige ligging, de herrie viel bij ons reuze mee!!!!!!!!

Elly

07/09/2004 Los Elefantes is een eenvoudig maar goed appartement. Alles is aanwezig. Het werd vaak schoongemaakt en we hebben gelukkig geen last gehad van kakkerlakken. Het is inderdaad wel een beetje gehorig. Het zwembad is niet zo groot, maar wel leuk met ligbedden.
Bij de receptie waren ze ook altijd behulpzaam en je kon er terecht met vragen.
De ligging is erg goed. Het is vlakbij het strand en vlakbij de Kasbah. Ik zou het zeker nog een keer boeken!

Fay

24/08/2004 Leuke appartement idd wel erg gehorig, maar verder heel goed. De bedden waren ook goed.

Pascale

11/08/2004 Het appartement was schoon, er werd iedere dag schoon gemaakt en inderdaad vouwde de housekeeper je pyama op. Wel heel gehorig. Verder heel netjes, alles zit erin wat je nodig hebt. Lekker zwembad, aardige mensen.
De bedden verschillen erg van hardheid. Sommige bezoekers klaagden over een te hard bed, anderen weer niet. Ik had zelf ook een heerlijk zacht bed. Geslaagde vakantie en ik kan het iedereen aanraden om daar heen te gaan.

La gente más simpática las encuentras en: