L'Hort de Sant Cebrià
Evaluaciones Bed and Breakfast L'Hort de Sant Cebrià
Ctra. Sant Pere Pescador 1, 17474, Torroella de Fluvia

Bed and Breakfast L'Hort de Sant Cebrià ha obtenido 10,0 sobre 10, basado en 2 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Bed and Breakfast L'Hort de Sant Cebrià y otros datos útiles para tus vacaciones en Torroella de Fluvia. Además puedes encontrar 12 Fotos de vacaciones de Bed and Breakfast L'Hort de Sant Cebrià en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en España. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Cataluña (Costa Brava y Costa Dorada). Compara Bed and Breakfast L'Hort de Sant Cebrià con otros alojamientos en Torroella de Fluvia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para L'Hort de Sant Cebrià / Torroella de Fluvia. Pero puedes agregar una.

2 evaluaciones para L'Hort de Sant Cebrià

9,4
9,6
Con mi pareja, Jul 2011
"Een geweldige ervaring"traducir
annie en leo

25/09/2011 We hebben het geluk gehad van een week te verblijven in L'Hort de San Cebria. De gastheren zijn geweldig en doen echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. Het huis is prachtig, alleen het zwembadje is echt klein. Wij logeerden in kamer 1, een geweldige kamer. Het ontbijt is prima en een diner in L'Hort is een belevenis. Het kader, de bediening maar vooral het respect dat de gastheren aan de dag leggen tegenover hun gasten is geweldig.

Wij gaan zeker terug.

Con mi pareja, Jun 2010
"Super ! Aanrader !"traducir
Chantal en Dirk

12/08/2010 Onze verwachtingen ware groot, want na een bezoekje aan de website stelden wij ons vragen over hoe het er eigenlijk in werkelijkheid zou uitzien, en ja hoor, heel het plaatje klopt. Een super romantische B&B waar beide gastheren Jordi en Juan Carlos, tot in de kleinste details, alle moeite van de wereld doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Na het super heerlijke ontbijt met dagelijks vers brood van de warme bakker kan je kiezen of je heerlijk vertoefd aan het zwembad of een prachtige uitstap maakt naar Pals, Figueres,Besalu, Rosas, Girona en tal van mooie plaatsen in de omgeving. Jordi adviseert je graag in uitstekend frans en Juan Carlos in perfect engels. Een super aanrader dus voor wie van een luxueuze, romantische en persoonlijk getinte vakantie houdt. Voor eventuele vragen mag je ons steeds per mail contacteren.

La gente más simpática las encuentras en: