Cerro de Hijar***
Evaluaciones Hotel Cerro de Hijar***
Cerro de Hijar, s/n, 29109 , Tolox

Hotel Cerro de Hijar ha obtenido 8,9 sobre 10, basado en 6 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Cerro de Hijar*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Tolox. Además puedes encontrar 15 Fotos de vacaciones de Hotel Cerro de Hijar*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en España. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Andalucía (Costa del Sol / Costa de la Luz). Compara Hotel Cerro de Hijar*** con otros alojamientos en Tolox.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Cerro de Hijar*** / Tolox. Pero puedes agregar una.

6 evaluaciones para Cerro de Hijar***

7,6
Con mi pareja, Ago 2012
"Prima Hotel"traducir
Nico

04/09/2012 Cerro de Hijar Is een heel goed hotel met bijzonder aardigge mensen in de bediening en erom heen. Een fantastisch uitzicht en wij kunnen als geen ander het hotel goed beoordelen. Ik en mijn vriendin zijn ziek geworden en ik moet zeggen wat is het heerlijk om hier ziek te zijn. Personeel wilde alles voor je doen en bleven aardig ook al vroeg je op niet Spaanse tijden om eten of midden in de nacht of je een schoonmaak kar mocht lenen wilde ze het zelfs voor je komen doen maar dat vonden we te ver gaan. Doordat we ziek waren hebben we misschien meer last gehad van de gehorigheid en de blaffende honden buiten. Alhoewel het op dit moment weer meevalt. Ja we zijn er nog en gaan donderdag naar huis. Ik ben zo blij dat we gratis wifi hebben dat verzacht nog een beetje de pijn van een vakantie die niet echt een vakantie is.

Con mi pareja, Abr 2012
"Aaanrader!"traducir
Martin

10/04/2012 Mooi gelegen. Vriendelijke mensen, attent, erg lekker eten. Boden bij het ontbijtbuffet aan om scrambled eggs te maken, het werd niet standaard op tafel gezet "as it would get dry". Ontbijt vanaf 9 uur (conform Spaanse gebruiken) "but if you want if earlier just say so". Had ze van te voren gemaild met de vraag of er een vergunning nodig was voor wandelingen, zoals ik in een Duitse gids had gelezen, kreeg binnen enkele uren antwoord dat ze daar nog nooit van gehoord hadden. Wandelingen in de Sierra de las Nieves zijn schitterend maar je moet er wel over onverharde weggetjes naar toe. Kamers zijn niet zeer luxe maar de bedden zijn prima. Het uitzicht, als je een kamer aan de voorkant hebt, is schitterend,

Fam. con niños , Sep 2010
"Heerlijk verblijf"traducir
Martijn, Anoeska en...

09/11/2010 Mooie kamers, een waanzinnig uitzicht en heerlijk eten.
Een mooie plaats voor een paar dagen rust. Er zijn veel wandelmogelijkheden in de buurt (niet geschikt voor de kinderwagen)

De enige 'maar' is dat de kamers vrij gehorig zijn. De eerste dagen geen last, maar op zaterdag zat het hele hotel vol en toen merkte je dat pas.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Cerro de Hijar...

Con mi pareja, Abr 2010
"Geweldige plek"traducir
Paardekam

30/04/2010 Wat een mooi hotel en prachtige ligging!!!!!
Lieve mensen die direct voor ons klaar stonden.
Het eten was geweldig geen costa voer maar echt en eerlijk spaans eten.
Wij hadden meestal vis en die was precies goed ,op de huid gebakken.
Het toetje moet je echt proberen zeker die met kersen en bos vruchten!!!!
De kamers waren mooi en de toren kamer is helemaal geweldig met een sterrenkijker.

Con mi pareja, Sep 2008
"Prachtige locatie, maar voor een paar dagen!"traducir
miranda horst

13/11/2008 Hotel is mooi, kamers zijn goed, uitzicht fantastisch. Eten vonden wij wel tegenvallen, niet bizonder, ontbijt elke dag hetzelfde. Bovendien is het in the middle of nowhere wel heel erg letterlijk. Zonder auto kun je hier niets. Goed voor een dag of 3.Te beperkt voor ons.

Robin & Chantal

16/10/2005 Een mooi hotel met een prachtig uitzicht in the middel of nowhere! Het uitzicht is adembenemend maar daar betaal je dan ook een prijs voor in de vorm van een flinke auto-rit. Zorg dat je een gedetailleerde kaart bij je hebt en voor het donker aankomt. Het is zeker de moeite waard als je van wijdse uitzichten en rust houdt. Het eten is er erg goed en daar betaal je dan ook een redelijke prijs voor. De hoek-kamers zijn gigantisch groot, de tussenkamers wat aan de kleine kant. Goed startpunt voor bergwandelingen.