Evaluaciones Hotel Cerro de Hijar***

Cerro de Hijar***
Evaluaciones Hotel Cerro de Hijar***
Cerro de Hijar, s/n, 29109 , Tolox

Hotel Cerro de Hijar ha obtenido 7,7 sobre 10, basado en 15 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Cerro de Hijar*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Tolox. Además puedes encontrar 35 Fotos de vacaciones de Hotel Cerro de Hijar*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en España. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Andalucía (Costa del Sol / Costa de la Luz). Compara Hotel Cerro de Hijar*** con otros alojamientos en Tolox.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Cerro de Hijar*** / Tolox. Pero puedes agregar una.

15 evaluaciones para Cerro de Hijar***

8,5
7,8
7,2
8,1
6,5
7,6
Amigos, 2014
"Een unieke plek, boven op de berg."traducir
Rita Degraeve

29/08/2014 Een oase van rust, grote kamers. Nog niet alle kamers hebben airco...
Heel lekker eten, mooie tuin, fantastisch uitzicht!

"Prachtige ligging"traducir
Joan en Daniëlla

27/08/2014 Hotel Cerro de Hijar in Tolox is alleen al om haar ligging, hoog boven het dorpje Tolox op een uitgestoken rots, de moeite om er enkele dagen te verblijven. De rit naar het hotel is een belevenis, een redelijk smalle bergweg die vertrekt in het dorpje (en eigenlijk al voor het dorp) en naar boven slingert met bij momenten redelijke steile afgronden. Eenmaal boven staat er een mooi hotel met prachtig zwembad van waaruit de hele vallei inclusief het 250m lager liggend dorpje te bewonderen valt.
De kamers mogen een opfrisbeurt krijgen, wij verbleven in de "juniorsuite", het sanitair is misschien voor sommigen wat oubollig maar de sfeer is authentiek en vooral Andalusisch. Het personeel is fantastisch, maar je mag geen bediening verwachten zoals in een 5-sterren hotel. Het ontbijt is volledig en gezond, maar de menu van het restaurant, waar het eten overigens zeer goed is, blijkt wat aan de duren kant. Geen nood, in het dorp beneden zijn enkele fantastische lokale restaurants.

Viaje en grupo, 2014
"Heerlijk verblijf"traducir
Ans

17/08/2014 In een adembenemend landschap ligt dit hotel dat ik al meermaals heb bezocht. De kamers zijn erg ruim, heerlijk schoon en huiselijk. Het personeel is enorm vriendelijk en staat altijd voor je klaar, welke vraag je ook hebt; ze doen hun uiterste best voor je. Eten in het restaurant van El Cerro is een feestje. Er is erg veel zorg besteed aan het heerlijke (en mooi uit ziende) eten, dat op alle diëten kan worden aangepast. Het ontbijtbuffet is afwisselend en uitgebreid. Het zwembad is niet al te groot, maar voldoet zeker in voor- en naseizoen. In de tuin is het heerlijk toeven, met wijds uitzicht op de prachtige bergen, vooral bij zonsopkomst met wat mist zijn deze adembenemend. Ditzelfde uitzicht is er vanaf de Spa (sauna/whirlpool). Er starten diverse wandelroutes vrijwel direct vanuit het hotel. Het ligt wat afgelegen, maar dat geeft ook veel rust. Prijs/kwaliteit is - zeker naar Nederlandse maatstaven - uitmuntend. Een echte aanrader!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Cerro de Hijar...

"Sublieme locatie in de Sierra de las Nieves"traducir
Johan en Carine

14/08/2014 Uitstekend gelegen voor 'rustzoekers', authentiek interieur, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk en behulpzaam personeel, fenomenale keuken, ligt hoog in de bergen (rit naar en van het hotel vraagt concentratie). Goede locatie voor wandelingen/mountainbike in bergen.

"Waauw!!"traducir
Glenn Dugardin

16/08/2014 Hotel Cerro de Hijar ligt zo'n 600m hoog in de Sierra de las Nieves. Het is een fantastische ontdekking met alles er op en er aan: een echte room with a view en dito zwembad, superlekker eten (chef Samuel!!) aan betaalbare prijzen. Wij waren hier oprecht welkom!
We'll be back...

Fam. con niños , Ago 2014
"Prachtig uitzicht + zwembad en sauna"traducir
Johan Leemans

01/09/2014 Mooie ligging met zicht op de ruime omgeving.
Authentieke haciënda.
Gemoedelijke sfeer.
Uitstekende keuken.
Prachtig gelegen zwembad en sauna.

Con mi pareja, Jul 2014
"Indrukwekkende ligging, heerlijk eten: aanrader!"traducir
Charlotte

06/08/2014 Sinds 2010 kom ik regelmatig terug naar dit heerlijke hotel. De ligging, hoog op een berg met uitzicht tot aan de kust bij Málaga, maakt het een imposante en tevens stille plek, waar je heerlijk bij kunt komen. Het eten is absoluut heerlijk, al is het wat prijzig. Het hotel voelt als thuis zijn bij iemand: de ongedwongenheid en vriendelijkheid van de staf, af en toe even zelf wat gaan halen, maar dat maakt ook dat je niet het gevoel hebt 'op te hoeven zitten'. Voor mij is Cerro de Hijar echt even helemaal bijkomen in de ruige, pure Andalusische natuur.

Con mi pareja, 2014
"LA PIRE EXPERIENCE HOTELIERE DE MA VIE"traducir
marc vandeveert

13/06/2014 Une route plein de dangereux tournant, la nuit pour te tuer.
Sur la web de jolies photos, mais bien loin de la realitée, un hotel AFREUX!!! De vieux meubles sales et cassés. PAS de personel, une seule personne pour tous faire. Donc pas question de demander un café, il faut suplier et atendre 30 minutes. Le personel impoli et désagreable. Les repas hors de prix, impossible de dinner pour moin de 100€
La piscine sale et les essuies de piscine pleine de trous. 6 chaisse longue pour 30 personnes. Vacances GACHÉE

Con mi pareja, May 2014
"Mooie ligging; de rest is benedenmaats!"traducir
Peter en Sandra

02/06/2014 De weg er naartoe is levensgevaarlijk zodra er een tegeligger passeert (geen vangrail naast steile afgronden). Op het terras komt niemand naar je toe. Je moet op zoek naar iemand om iets te willen bestellen. Middagkeuken alleen open tussen 13.30 en 15.30. Diner tussen 20.30 en 22.00. Daartussen mag je het zelf "uitzoeke"n. Eten lekker, maar zeer aan de prijs. 9 euro voor een bord soep! 9 euro voor friet met een gebakken ei. Aan het ontbijt geen gratis eieren. Deze kosten 2 euro per stuk. Dat hebben wij nog nooit meegemaakt. Zonder te vragen worden brood en olijven neergezet en berekend; dat vinden wij praktijken die niet in een hotel van enig allure thuishoren. Aftandse oude bad/douche-kranen, smalle badkuip, smoezelig douchegordijn en beschimmelde kitranden. Deuren knellen of gaan niet helemaal open. De sofa's zien er afgeragd uit en als je erin gaat zitten, zit je bijna op de grond. slecht liggende ligbedden bij het zwembad. Zwembad mooi/ uitzicht fenomenaal! zeer ongezellig hotel

Con mi pareja, Ago 2012
"Prima Hotel"traducir
Nico

04/09/2012 Cerro de Hijar Is een heel goed hotel met bijzonder aardigge mensen in de bediening en erom heen. Een fantastisch uitzicht en wij kunnen als geen ander het hotel goed beoordelen. Ik en mijn vriendin zijn ziek geworden en ik moet zeggen wat is het heerlijk om hier ziek te zijn. Personeel wilde alles voor je doen en bleven aardig ook al vroeg je op niet Spaanse tijden om eten of midden in de nacht of je een schoonmaak kar mocht lenen wilde ze het zelfs voor je komen doen maar dat vonden we te ver gaan. Doordat we ziek waren hebben we misschien meer last gehad van de gehorigheid en de blaffende honden buiten. Alhoewel het op dit moment weer meevalt. Ja we zijn er nog en gaan donderdag naar huis. Ik ben zo blij dat we gratis wifi hebben dat verzacht nog een beetje de pijn van een vakantie die niet echt een vakantie is.

¿En qué país prefieres conducir?