Becquer****
Evaluaciones Hotel Becquer****
Reyes Catolicos 4, E-41001, Sevilla

Hotel Becquer ha obtenido 8,8 sobre 10, basado en 20 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Becquer**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Sevilla. Además puedes encontrar 8 Fotos de vacaciones de Hotel Becquer**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Becquer****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en España. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Andalucía (Costa del Sol / Costa de la Luz). Compara Hotel Becquer**** con otros alojamientos en Sevilla.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Becquer**** / Sevilla. Pero puedes agregar una.

20 evaluaciones para Becquer****

8,9
8,9
8,4
8,7
7,1
Con mi pareja, Sep 2014
"De volgende keer zouden we hier weer boeken"traducir
Roel

15/09/2014 Op doortocht hebben we één nacht in dit hotel geslapen.
Toen we aankwamen werd onze auto door het personeel in de garage geparkeerd. De sleutel wordt opgeborgen. De dag dat we vertrokken (12 u uitchecken) mochten we de auto tot 17 u in de garage laten staan).

De kamers zijn perfect. Netjes, schoon, goede bedden, airco, voldoende kastruimte. Niks op aan te merken.

We kozen voor het ontbijt boven op het dakterras bij het zwembad. Dat was gewoon goed voor de prijs. Verse broodjes, verse jus, lekkere koffie. Misschien had wat meer beleg-keuze het nog beter gemaakt.

Kortom: volgende keer boeken we hier weer. Zeker voor de prijs (79 euro voor een nacht, excl ontbijt).

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Zeer goede prijs/kwaliteit"traducir
lindaderoeck66

11/07/2013 Hotel Becquer heeft een zeer goede ligging, vlakbij de bezienswaardigheden en winkels. We hadden een 3persoonskamer en deze was ruim en praktisch. De badkamer was ruim en luxueus en de bedden zeer comfortabel. We hadden rechtstreeks geboekt met ontbijt op het dak maar hebben voor de 2 andere dagen toch bijbetaald voor het ontbijtbuffet omdat dit uitgebreider was. De mensen aan de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. Er staan steeds taxis voor de deur wat heel gemakkelijk is. Aan het zwembad was er steeds plaats in de schaduw en wordt er een nevel verspreid onder het afdak dat afkoeling biedt. Aan de bar kan je drank en een beperkt menu zoals hamburgers bestellen. Het zwembad is niet groot maar zalig om afkoeling te bieden. Het was nooit overbevolkt. De airco van het hotel is zeer goed en in het salon was het beste bereik voor wifi. In de kamer niet altijd. We zouden dit hotel direct terug kiezen voor de centrale ligging en goede kwaliteit.

Con mi pareja, May 2013
"Uitstekende liggen en prima prijs/kwaliteit"traducir
Peter Hiddema

23/05/2013 We zijn hier geweest van 13 tot en met 17 mei voor een stadsbezoek. Ik heb alle Hotels in het centrum vergeleken vantevoren en deze bleek ook in de praktijk de beste. Vlakbij de kathedraal, real alcazar en santa cruz. Het hotel is rustig, ruimschoots ontbijt, taxi standplaats voor de deur. Prima.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Becquer**** en...

Con mi pareja, Ago 2012
"Zeer goed hotel"traducir
fred_jehee

06/08/2012 Zeer gunstige ligging voor een stadswandeling, mooi hotel, zeer voorkomend personeel, luxe kamer met prachtige badkamer.

Con mi pareja, Mar 2012
"Keurig"traducir
neal_01

24/04/2012 Zeer nette & complete hotelkamer. Schoon. Goede uitvalbasis om de stad in te lopen.

Con mi pareja, Feb 2012
"Becquer ****"traducir
bartkr

26/02/2012 Oude chique. Prima hotel als uitvalsbasis in Sevilla; 10 min. lopen naar de kathedraal. Burgerking op 50 m. ontbijten ook aan de overkant voor weinig geld. Parkeren onder het hotel (e 16,20), wel reserveren. De poetsers kwamen al vroeg en maakten kabaal. Goed geslapen. Betaalden e 75 p/n.

Fam. con jóvenes, Ago 2011
"Hotel tres correct"traducir
cyrille

04/09/2011 hôtel bien situe permettant l accès aux différents quartier de Séville
le rapport qualité prix était très intéressant en cette période creuse pour la ville
petite astuce :passer directement par le site de l hôtel pour la réservation le différentiel de tarifs est plus que significatif

Con mi pareja, 2011
"Prima"traducir
brenda

30/07/2011 Het hotel ligt dicht bij het centrum. Binnen 15-20 min lopen sta je echt helemaal in het centrum. Het ligt vlak bij de stierenarena.
Het hotel is netjes. Het ontbijt was goed geregeld en uitgebreid.
Het zwembad op het dak was zelf heel klein en koud. Maar omdat het zo warm was ook heel lekker om echt even af te koelen.
In de ochtend en vroeg op de middag zijn er genoeg bedjes en stoelen. Na 3 uur is het moeilijker. Dan lag het goed vol.
Buiten het hotel kun je heel lekker eten. Ham kun je het beste eten naast de burgerking. Op de hoek zit een eettentje. Ze hebben daar ook goede wijn. Schuin daar tegenover zit een goede ijssalon. Ook de moeite waard. Maar tapas eten bij azafran weer paar deuren verder vanaf de ijssalon is geweldig.

Con mi pareja, Jul 2011
"Prima"traducir
brenda

Het hotel is netjes. Het ontbijt was goed geregeld en uitgebreid.

Con mi pareja, Jul 2011
"Fantastisch gelegen stedentriphotel"traducir
Marianne van Splunt...

20/08/2011 Prima hotel in Sevilla met alle bezienswaardigheden op loopafstand.Uitstekende airconditioned kamer met groot en goed bed,mooie en schone badkamer,mogelijkheid om koffie en thee te zetten op de kamer,gratis kluis aanwezig op de kamer.Zeer gunstige pijs in hartje zomer.Parkeergarage onder het hotel.Goed ontbijt.Zwembad op het dak.

¿En qué país prefieres conducir?