Evaluaciones Apart hotel Casa La Molineta de Guaro***

20 abril 2014

Casa La Molineta de Guaro***
Evaluaciones Apart hotel Casa La Molineta de Guaro***
Carretera Coin-Ronda A 366 km 50, 29108, Guaro

Apart hotel Casa La Molineta de Guaro ha obtenido 9,1 sobre 10, basado en 43 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Casa La Molineta de Guaro*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Guaro. Además puedes encontrar 80 Fotos de vacaciones de Apart hotel Casa La Molineta de Guaro*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apart hotel Casa La Molineta de Guaro***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en España. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Andalucía (Costa del Sol / Costa de la Luz). Compara Apart hotel Casa La Molineta de Guaro*** con otros alojamientos en Guaro.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Casa La Molineta de Guaro*** / Guaro. Pero puedes agregar una.

43 evaluaciones para Casa La Molineta de Guaro***

9,4
8,9
8,4
9,5
9,3
Con mi pareja, Mar 2014
"Van een heerlijke week vakantie genoten"traducir
Edwin Bollen

13/04/2014 We hebben via de veiling van Mannen voor Kika voor een schijntje een week bij Bianca en Dan op La Molinetta mogen verblijven.
La Molinetta is een fraai tegen de heuvels gelegen accommodatie. De appartementen zijn op zijn Spaans (eenvoudig) maar schoon en met prima bedden en uitstekende douche. Het vakantiecomplex is omgeven door citroen-, olijf, sinaasappel- en amandelbomen ligt heerlijk rustig.

Bianca had ons een uitgebreide routebeschrijving met foto's gestuurd en daarom was het goed te vinden.
Veel gewandeld en veel gezien. Niet alleen maar de echte toeristische plaatsen bezocht maar juist de kleinere Spaanse dorpjes.

De zondag was een traktatie. De eerste barbecue die Dan dat jaar verzorgde. Heerlijk gegeten met 2 andere stellen en de kinderen Cat en Sam. Als afsluiter de voetbalwedstrijd Real Madrid - Barcelona in een dorpscafé in Guaro. Onvergetelijk.

Bianca en Dan zijn prima gastvrouw/heer.Kortom heerlijke week gehad.
Ik geef niet snel een 10 maar dit zit er heel kort bij.

Con mi pareja, Nov 2013
"Fantastische plek"traducir
Corrie en Leen

15/12/2013 Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad, genoten van het mooie uitzicht, een mooie kant van Spanje gezien maar vooral ook genoten van de gastvrijheid van Bianca en Dan. Vriendelijke mensen die alles voor je willen doen. Heerlijk ontbijt met veel gezonde producten uit eigen tuin.Zeker de moeite waard om op vakantie te gaan. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij komen zeker nog eens terug maar dan op jullie nieuwe locatie.

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Tranen toen we weggingen"traducir
astrid de Jong

20/08/2013 Een prachtig stukje authentiek Spanje, daarvoor kom je naar deze streek, Mooi uitzicht op de bergen en een paar kleine dorpjes in de buurt. Het huis heeft een groot terrein waar je kunt wandelen en hoekjes kan ontdekken, spelen met de pony en met de 2 ontzettend lieve hondjes. Wat het voor ons zo fijn maakte was de combinatie van de mogelijkheid om van de rust te genieten, maar ondertussen hadden de kinderen van 13, 10 en 7 ongelooflijk veel pret met andere kinderen.
Veel respect voor Bianca en Dan die met zoveel enthousiastme het iedereen naar de zin maken. Tips in overvloed en voor de kinderen keer op keer weer iets nieuws in petto.
Wij verbleven zowel in een huis als een appartement, het huis vonden wij superdeluxe, maar het appartement is ook prima.
We hebben ons uitstekend vermaakt met dagtrips (wel vroeg weg want het is er tijdens de zomermaanden erg warm) en gewoon relaxen in en rond huis, zalig!
Met recht, tranen bij onze jongste toen we weer vertrokken..

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apart hotel Casa La ...

Fam. con niños , Ago 2013
"Fijne vakantieplek voor grote en kleine mensen"traducir
Annemarie Stolp

18/09/2013 Heerlijk rustig met een boek onder de parasol, prachtig uitzicht over het landschap, af en toe een duik in het zwembad, een stukje wandelen naar het riviertje, meedoen met een lekker en ongedwongen etentje verzorgd door Bianca en Dan, aan de lange tafel met de andere gasten.
Dochterlief (7) de hele dag aan het spelen, zwemmen en rondstruinen met de andere kinderen, ook een paar keer gezellig samen knutselen met Bianca aan de lange tafel. En er zijn ook nog een pony, 2 hondjes en een poes.
Bianca en Dan hebben een hele fijne vakantieplek gecreëerd voor grote en kleine mensen. Echte gastvrijheid.

Con mi pareja, Jul 2013
"Fantastiche plek"traducir
j.siemons

05/09/2013 zijn van 16-07-2013 een week naar la molineta geweest en het was een prachtige week met geweldige mensen--ook voor kinderen een ideale plek

Fam. con niños , Jul 2013
"Fantastische, kindvriendelijke vakantieplek"traducir
Familie Piets

11/08/2013 Wij hebben hier genoten van een fantastische vakantie. Bianca en Dan, gastheer en -vrouw, zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten bij Lord Cani (in het dorp Guaro) is heerlijk evenals het door La Molineta georganiseerde dineravondjes. Onze meiden van 6 en 8 hebben het reuze naar hun zin gehad met alle kinderen. Ze hebben alle ruimte in het zwembad en op het ruime terrein of om met de aanwezige spelletjes en boekjes te spelen. Dit is zeker een plek om een keer naar terug te keren.

Fam. con niños , Jun 2013
"Ontspanning"traducir
Marijke

12/07/2013 Wij verbleven in een van de huisjes. Heerlijk ruim en een eigen terras. Prima om zelf te koken. Wel zelf schoonhouden. Mooi uitzicht op bergen. Veel faciliteiten gericht op kinderen: speeltuin (ook leuk voor mijn dochter van bijna 1,5), opblaasbadje, zwembad (ook lekker voor volwassenen), loopwagen, fietsjes, basket, leesboekjes, kinderstoeltjes en zelfs dreumes- en kindvriendelijke honden. Kleinschalig. Aardige gastheer en -vrouw. Het ligt in de bergen, dus een grotere stad (Malaga, Marbella) is minimaal 40 minuten rijden. Dichtbij natuurpark maar daar hebben wij met onze kleine niet veel mee gedaan. Iedere ochtend genoten van vers afgebakken broodjes en jus uit eigen tuin. Heerlijk ontspannen vakantie van 2 weken gehad.

Fam. con niños , Abr 2013
"Aanrader, Paradijsje!"traducir
Qot2013

31/05/2013 Twee jaar terug zijn we hier al eens op doorreis geweest en het was er zo fijn en betaalbaar dat we dit jaar twee hele weken gebookt hebben in de Meivakantie. We hebben weer ontzettend genoten van de rust, de natuur en de zon! De afgelopen twee jaar zijn er wat dingen nog leuker geworden: hangmatten op de mooiste plekken, een spelletjestafel voor jonge kinderen bij de receptie en natuurlijk mag de grote trampoline in de speeltuin niet onvermeld blijven! Je kunt nu ook boeken, tijdschriften en dvd's gratis lenen bij de receptie en in ons appartement stond nu ook een DVD- speler. Allemaal dingen die bijdroegen aan ons vakantieplezier! Het is een prachtige plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers, en in de vakanties ook erg gezellig voor kinderen. In onze Meivakantie sprongen er een stuk of veertien kinderen tussen de 1-7 jaar rond, die heerlijk samen speelden, speurtochten deden, en voor wie af en toe pony rijden, armbandje rijgen en pizza bakken georganiseerd werd. We hebben heimwee!

Fam. con niños , Abr 2013
"Geweldig!"traducir
T. Koppelaar

27/04/2013 We hebben met onze dochter van bijna 5 een heerlijke tijd gehad bij Bianca, Dan, Cat en Sam. Prachtige omgeving, mooi, fijn huis en van alle gemakken voorzien, heel servicegericht, ideaal gelegen in de buurt van Malaga, Ronda en Marbella. Kortom, geen minpuntje te ontdekken. Wat ons betreft, voor herhaling vatbaar!

Viajando sólo, Oct 2012
"Eenvoudig maar goed appartement, prima service"traducir
heer Esveldt

16/10/2012 Prima service, kamers zijn eenvoudig maar goed, bedden niet geschikt voor lange mensen.
Onverharde weg naar locatie is zeer slecht.