Evaluaciones Apart hotel Casa La Molineta de Guaro***

28 noviembre 2014

Casa La Molineta de Guaro***
Evaluaciones Apart hotel Casa La Molineta de Guaro***
Carretera Coin-Ronda A 366 km 50, 29108, Guaro

Apart hotel Casa La Molineta de Guaro ha obtenido 9,3 sobre 10, basado en 57 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Casa La Molineta de Guaro*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Guaro. Además puedes encontrar 82 Fotos de vacaciones de Apart hotel Casa La Molineta de Guaro*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apart hotel Casa La Molineta de Guaro***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en España. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Andalucía (Costa del Sol / Costa de la Luz). Compara Apart hotel Casa La Molineta de Guaro*** con otros alojamientos en Guaro.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Casa La Molineta de Guaro*** / Guaro. Pero puedes agregar una.

57 evaluaciones para Casa La Molineta de Guaro***

9,1
9,4
9,2
8,7
9,6
9,5
Fam. con niños , 2014
"Heerlijke plek voor zowel ouders als kinderen"traducir
Elsbeth

17/11/2014 Wij hebben hier twee heerlijke weken gehad! De kinderen vermaakten zich prima bij het zwembad, met pony Raio en de andere kinderen die er verbleven. Het uitzicht is echt fantastisch. Mooi groen in de bergen en binnen 40 minuten ben je op het strand. Malaga, Rhonda, Marbella zijn allemaal dichtbij en een bezoek meer dan waard. Het mee-eten met Dan en Bianca was elke keer weer een feestje. Zeer gastvrij en je voelt je er erg welkom. Ook als je niet mee wilt eten met de groep en lekker alleen met je gezin wilt eten is dat geen enkel probleem. Alles kan en mag, echt vakantie dus!

Fam. con niños , Oct 2014
"Prachtige plek, fantastische gastvrouw/man!"traducir
coco appels

22/10/2014 Dan en Bianca doen alles voor hun gasten. Zo ook voor ons, soms meer dan je mag / kunt verwachten. Niets is te gek. Ze zijn zo flexibel, als jij het maar naar je zin hebt. We zijn hier nu 5 x geweest en het blijft ons verbazen hoe zij met hun gasten omgaan, Dan en Bianca, jullie kids trouwens ook, jullie zijn een verademing in vakantieland. We wensen jullie een prachtige (nieuwe) plek (je mag hier ook graag blijven wat ons betreft) maar waar jullie ook terechtkomen, wij komen zeker bij jullie op vakantie!
Noa heeft "heimwee" naar jullie! Wij wensen jullie alle goeds en waar jullie ook terecht komen, ook daar maken jullie weer een topper van, daarvan zijn wij overtuigd!

Viaje en grupo, Sep 2014
"Fantastische plek"traducir
Pepe

19/11/2014 Ik arriveer en dacht: o nee in the middle of nowhere, maar dat gevoel was na 1 dag al helemaal weg. Prachtige locatie, schone en grote appartementen, mooi uitzicht, gezellig aangeklede terrassen (jawel meerdere). Bianca en Dan zijn prachtige mensen met een geweldig positieve instelling en super flexibel. Bianca kookt heerlijk. Je komt aan niets te kort en alles kan. Ze begeleiden je ook tijdens de excursies. Een echte aanrader!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apart hotel Casa La ...

Viaje en grupo, Sep 2014
"Goed en knus/gezellig apartementencomplex"traducir
eddie38

15/11/2014 Knus en gezellige sfeer en in relaxe omgeving. Mooie appartementen, vrij groot en schoon.

Fam. con niños , Ago 2014
"Top vakantie en ontzettend kindvriendelijk!!!"traducir
Marike van der Donk

27/08/2014 Geweldige, kindvriendelijke locatie! Zout zwembad ipv chloor is erg fijn. De kinderen hebben op hun eigen shetland pony mogen rijden en ik heb met de eigenaresse, Bianca, en nog een paar gasten een rit van 2 uur te paard gemaakt door de bergen! Hiernaast heb ik tevens een yogales mee gedaan. Elke ochtend stond er vers gebakken broodjes en jus d'orange klaar. Om de dag kon je mee eten met diner, van paëlla tot BBQ en tapas, allemaal erg lekker!!!
Gelegen in de bergen bij Guaro, ver weg van de toeristen, maar op een uur afstand van het strand van Marbella of Malaga.

Fam. con niños , Jun 2014
"Heerlijk."traducir
Henri Noeken

16/11/2014 In 2013 voor het eerst in La Molineta. Een ding stond vast. Voor onze kleinzoon die mee was van destijds 2 jaar was dit het paradijs. De pony, het enkeldiepe riviertje, het zwembad, Clara en Indy en de gastvrije "redder" Dani. In 2014 moesten we dus weer terug. Heerlijk.

Amigos, May 2014
"Heerlijk bijkomen in prachtige omgeving"traducir
Nicolette

19/05/2014 Met vriendinnen genoten van de gastvrijheid van Dan en Bianca. Wij waren zonder kinderen en hebben genoten van de rust, het prachtige uitzicht, de heerlijke ontbijtjes (jus en jam uit de boomgaard en versgebakken broodjes) en de heerlijke bedden aan het zwembad. Met de gehuurde auto ook wat omliggende stadjes bezocht (Malaga, Marbella, Ronda), maar aan het einde van de dag lagen we het liefst nog even bij het zwembad om 's avonds met de andere gasten van de bbq of pizza te genieten. Ook zonder kinderen dus een heerlijk oord om lekker bij te komen en bij te kletsen met vriendinnen.

"Super complex, erg relaxed"traducir
Carola

19/05/2014 Heerlijke dagen met vriendinnen gehad. Dan en Bianca zijn super vriendelijke mensen en erg gastvrij. Erg leuk complex in een mooie omgeving, waar je 's avonds met alle gasten heerlijk kunt eten, maar ook in de nabij gelegen dorpjes. Zeker voor herhaling vatbaar! Dank jullie wel Dan, Bianca, Cat en Sam voor de heerlijke dagen..

Fam. con niños , May 2014
"Super!"traducir
Familie gotte

14/07/2014 Wij zijn met onze 2 kinderen van 4 en 6 jaar. We zaten in 1 van de huisjes. Alles was tip top in orde.
Kleinschalig met topservice en voor kinderen geweldig.
Ongedwongen sfeer.
Ontbijt en diner wat ze paar keer per week organiseerden waren erg lekker en met een vriendelijke prijs.
Huisje schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig.
Het ligt prachtig en je kunt leuke dagtripjes maken.
Wij kunnen het iedereen aanraden.

"Prachtige plek!"traducir
Marielle

29/05/2014 Het is een prachtige plek, met super vriendelijke eigenaren. We hebben echt genoten van de heerlijke ontbijtjes met veel verse lekkernijen. Daarnaast was de bbq top. Bij het zwembad was het uitzicht fantastisch en konden we prima uitrusten op de bedjes. De appartementen zijn heel schoon en lekker ruim.

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?