Evaluaciones Apart hotel Casa La Molineta de Guaro***

23 octubre 2014

Casa La Molineta de Guaro***
Evaluaciones Apart hotel Casa La Molineta de Guaro***
Carretera Coin-Ronda A 366 km 50, 29108, Guaro

Apart hotel Casa La Molineta de Guaro ha obtenido 9,3 sobre 10, basado en 52 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apart hotel Casa La Molineta de Guaro*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Guaro. Además puedes encontrar 82 Fotos de vacaciones de Apart hotel Casa La Molineta de Guaro*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apart hotel Casa La Molineta de Guaro***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en España. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Andalucía (Costa del Sol / Costa de la Luz). Compara Apart hotel Casa La Molineta de Guaro*** con otros alojamientos en Guaro.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Casa La Molineta de Guaro*** / Guaro. Pero puedes agregar una.

52 evaluaciones para Casa La Molineta de Guaro***

8,7
9,6
Fam. con niños , Ago 2014
"Top vakantie en ontzettend kindvriendelijk!!!"traducir
Marike van der Donk

27/08/2014 Geweldige, kindvriendelijke locatie! Zout zwembad ipv chloor is erg fijn. De kinderen hebben op hun eigen shetland pony mogen rijden en ik heb met de eigenaresse, Bianca, en nog een paar gasten een rit van 2 uur te paard gemaakt door de bergen! Hiernaast heb ik tevens een yogales mee gedaan. Elke ochtend stond er vers gebakken broodjes en jus d'orange klaar. Om de dag kon je mee eten met diner, van paëlla tot BBQ en tapas, allemaal erg lekker!!!
Gelegen in de bergen bij Guaro, ver weg van de toeristen, maar op een uur afstand van het strand van Marbella of Malaga.

Amigos, May 2014
"Heerlijk bijkomen in prachtige omgeving"traducir
Nicolette

19/05/2014 Met vriendinnen genoten van de gastvrijheid van Dan en Bianca. Wij waren zonder kinderen en hebben genoten van de rust, het prachtige uitzicht, de heerlijke ontbijtjes (jus en jam uit de boomgaard en versgebakken broodjes) en de heerlijke bedden aan het zwembad. Met de gehuurde auto ook wat omliggende stadjes bezocht (Malaga, Marbella, Ronda), maar aan het einde van de dag lagen we het liefst nog even bij het zwembad om 's avonds met de andere gasten van de bbq of pizza te genieten. Ook zonder kinderen dus een heerlijk oord om lekker bij te komen en bij te kletsen met vriendinnen.

"Super complex, erg relaxed"traducir
Carola

19/05/2014 Heerlijke dagen met vriendinnen gehad. Dan en Bianca zijn super vriendelijke mensen en erg gastvrij. Erg leuk complex in een mooie omgeving, waar je 's avonds met alle gasten heerlijk kunt eten, maar ook in de nabij gelegen dorpjes. Zeker voor herhaling vatbaar! Dank jullie wel Dan, Bianca, Cat en Sam voor de heerlijke dagen..

Los mejores precios y ofertas de última hora para Apart hotel Casa La ...

Fam. con niños , May 2014
"Super!"traducir
Familie gotte

14/07/2014 Wij zijn met onze 2 kinderen van 4 en 6 jaar. We zaten in 1 van de huisjes. Alles was tip top in orde.
Kleinschalig met topservice en voor kinderen geweldig.
Ongedwongen sfeer.
Ontbijt en diner wat ze paar keer per week organiseerden waren erg lekker en met een vriendelijke prijs.
Huisje schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig.
Het ligt prachtig en je kunt leuke dagtripjes maken.
Wij kunnen het iedereen aanraden.

"Prachtige plek!"traducir
Marielle

29/05/2014 Het is een prachtige plek, met super vriendelijke eigenaren. We hebben echt genoten van de heerlijke ontbijtjes met veel verse lekkernijen. Daarnaast was de bbq top. Bij het zwembad was het uitzicht fantastisch en konden we prima uitrusten op de bedjes. De appartementen zijn heel schoon en lekker ruim.

Fam. con niños , May 2014
"Dit is het echte Spanje."traducir
Eddie

08/05/2014 Wat een prachtige locatie en wat een gastvrijheid in dit prachtige gedeelte van Spanje. We waren hier met twee gezinnen voor een weekje en hebben het heerlijk gehad. Wij hadden een studio welke precies alles had wat je nodig hebt. Een heerlijk zwembad waar de kinderen niet weg waren te slaan.
Dan en Bianca heel erg bedankt voor de heerlijke week.

Con mi pareja, May 2014
"Rust, ruimte en super gezellig"traducir
Sharon Schroevers

20/05/2014 Wat een heerlijke 11 dagen hebben we gehad bij Dan, Bianca en de kinderen. Het huisje is schoon, ruimtelijk en van alle gemakken voorzien. Iedere dag sinaasappels gekocht en natuurlijk ook verse vijgenjam. Drie x in de wk de mogelijkheid om samen te eten, erg gezellig, de kinderen genoten volop. Het zwembad met ligbedjes ook top en natuurlijk de rit met het paardje naar de rivier was voor onze zoon geweldig. Sorry dat hij de visjes omgooide Kat en Sam, gelukkig zwommen ze vrolijk verder. Wij komen zeker terug, mis het nu al.

Fam. con niños , Abr 2014
"Fantastische voorjaarsvakantie plek"traducir
Tanja en Wim

02/05/2014 Heerlijke plek om Andalusie te ontdekken. Bianca en Dan zijn prima gastvrouw en heer die je alles kunt vragen.
Ook onze kinderen hebben enorm genoten, samen met alle andere kinderen die er waren.
Relexte sfeer, lekkere broodjes voor ontbijt, goede bedden (en al opgemaakt bij aankomst), vele leuke dingen te zien in omgeving ( tip: stuwmeer/el chorro)

Viajando sólo, 2014
"Waar onspanning en geluk samenkomen."traducir
Eric Koot

19/04/2014 Aparthotel Casa La Molineta de Guaro is voor mij de unieke plek om alles wat goed is te combineren. Ontspanning, inspanning en sociale contacten opdoen. De gastvrijheid is enorm, lieve mensen met het hart op de juiste plaats. De omgeving is fantastisch, de service top en het eten geweldig.

Con mi pareja, Mar 2014
"Van een heerlijke week vakantie genoten"traducir
Edwin Bollen

13/04/2014 We hebben via de veiling van Mannen voor Kika voor een schijntje een week bij Bianca en Dan op La Molinetta mogen verblijven.
La Molinetta is een fraai tegen de heuvels gelegen accommodatie. De appartementen zijn op zijn Spaans (eenvoudig) maar schoon en met prima bedden en uitstekende douche. Het vakantiecomplex is omgeven door citroen-, olijf, sinaasappel- en amandelbomen ligt heerlijk rustig.

Bianca had ons een uitgebreide routebeschrijving met foto's gestuurd en daarom was het goed te vinden.
Veel gewandeld en veel gezien. Niet alleen maar de echte toeristische plaatsen bezocht maar juist de kleinere Spaanse dorpjes.

De zondag was een traktatie. De eerste barbecue die Dan dat jaar verzorgde. Heerlijk gegeten met 2 andere stellen en de kinderen Cat en Sam. Als afsluiter de voetbalwedstrijd Real Madrid - Barcelona in een dorpscafé in Guaro. Onvergetelijk.

Bianca en Dan zijn prima gastvrouw/heer.Kortom heerlijke week gehad.
Ik geef niet snel een 10 maar dit zit er heel kort bij.

¿En qué país prefieres conducir?