Evaluaciones Camping La Rosaleda*****

La Rosaleda*****
Evaluaciones Camping La Rosaleda*****
Carretera del Pradillo, Km. 1,3, 11140, Conil de la Frontera

Camping La Rosaleda ha obtenido 7,9 sobre 10, basado en 9 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping La Rosaleda***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Conil de la Frontera. Además puedes encontrar 8 Fotos de vacaciones de Camping La Rosaleda***** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en España. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Andalucía (Costa del Sol / Costa de la Luz). Compara Camping La Rosaleda***** con otros alojamientos en Conil de la Frontera.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para La Rosaleda***** / Conil de la Frontera. Pero puedes agregar una.

9 evaluaciones para La Rosaleda*****

7,5
7,4
7,6
Con mi pareja, Sep 2013
"Guter Platz"traducir
Rainer stommel
Estado de los sanitarios

27/12/2013 Sehr guter Platz um Conil und die Umgebung zu erkunden. Toller, sehr gepflegter breiter und langer Strand. Viele Orte mit jede Menge Unterhaltung und Kultur (Cadiz, Sevilla, Jerez und viele mehr). Immer wieder gern!

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Goede camping, de moeite waard"traducir
Pim
Estado de los sanitarios

10/09/2013 Grote camping. Goed geleden vlak bij Conils. Ruime plaatsen. Schoon. Goede wasvoorzieningen. Groot zwembad en ligweide en bedjes. ook andere goede voorzieningen. Campingwinkel, niet te groot, maar voldoende voor gewone boodschappen

Fam. con niños , Jun 2012
"Voor herhaling vatbaar"traducir
ester
Estado de los sanitarios

24/06/2012 We zijn hier geweest in juni met 2 kinderen van 8 en 11 jaar in een bungalow. We werden vriendelijk ontvangen in de receptie( tot verbazing werken er daar 2 die NL praten) en vertelden ons veel dingen wat er te doen is daar in de buurt. Daarna naar de Bungalow, zien er mooi uit en waren schoon. bedden sliepen lekker. Conil ligt in een heel mooi gedeelte van Andalucie veel groen en hele brede ZANDstranden.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Camping La Rosaleda*...

Fam. con jóvenes, Jul 2011
"Très bon souvenirs"traducir
PIACENTILE
Estado de los sanitarios

27/04/2012 Nous étions au calme dans des Mobilhomes tout neufs. La piscine est propre et bien surveillée. Des spectacles uniquement en espagnol compte tenu du peu de français présents. Le restaurant est sympa et "Momo" se fait un plaisir de vous satisfaire. La chaleur reste supportable et la plage n'est pas loin même si la voiture reste indispensable pour s'y rendre.
De bonnes vacances......

Fam. con jóvenes, Jul 2011
"Jammer te duur geworden"traducir
cor
Estado de los sanitarios

01/08/2011 Camping la Rosaleda is een goede camping ik heb er 10 keer onze vakantie
door gebracht altijd eengoedetijd gehad tot voorig jaar toen zijn ze met
polsbandjes gaan werken deze kan niet af doen zo dat iedereen het dorp kan zien waar je verblijft (dit geef mij geen goed gevoel)
En is de camping toch wat aan de dure kant (2010 4 pers. 55 euro p/dag
2011 4 pers. 65 euro p/dag)
Daarom zijn we op zoek gegaan naar een andere camping.
en zijn terecht gekomen bij camping Roche .
en goed alternatief en een mooie prijs. 4pers 42,65 euro p/dag

Con mi pareja, Ago 2010
"Prima camping tussen de Spanjaarden"traducir
Roelof_en_Elke
Estado de los sanitarios

30/08/2010 Zonder reservering van 22 tot 28 augustus verbleven wij op deze camping. Desondanks hadden we ruime keuze uit een aantal grote staanplaatsen (weinig tot veel schaduw). Dit uiteraard vanwege het feit dat hier vrijwel alleen maar Spanjaarden komen en voor hen liep de vakantieperiode veelal ten einde. Bij de receptie wordt ook Engels gesproken maar de rest van het personeel spreekt eigenlijk alleen maar Spaans. Wij hebben voor een grote, schaduwrijke plek gekozen en dat is maar goed ook want de temperatuur liep tegen de 40 graden. Het afval werd 2x per dag opgehaald, het sanitair was schoon en het zwembad met ligweide heerlijk. Zowel voor jonge kinderen als volwassenen was er animatie, zij het wel in het Spaans. Verder is er genoeg te doen in de omgeving; Conil heeft een prima strand met heldere, blauwe zee en een aardig centrum en verder zijn Sevilla, Cadiz en Jerez de la Frontera op rij-afstand. Al met al een verrassend positief begin van onze vakantie. Foto's volgen evt. later..

Con mi pareja, Jun 2010
"Zeer goede camping"traducir
bisschop janssens
Estado de los sanitarios

04/06/2010 mooie verzorgde camping met zeer goed zwembad,gratis wifi met goede ontvangst aan staanplaats

Fam. con niños , May 2010
"Klantonvriendelijke camping"traducir
Marco
Estado de los sanitarios

19/05/2010 We zijn hier verbleven van 6 tot 11 mei 2010, 4 dagen korter dan gepland, in een bungalow.
Prima park en bungalows, leuke uitstapjes gemaakt (Feria in Jerez de la Frontera, flamingo's spotten in Park Donana), maar geen water in zwembad. Uitleg bij de receptie: te koud. Vorig jaar aan Costa Brava hebben onze kids heerlijk gezwommen. Of het te koud is is aan de kinderen. Camping had gewoon eerlijk kunnen zeggen dat men economisch het zwembad niet wil onderhouden op dit moment voor relatief weinig gasten.
Genant: bij familiefeesten in het weekend werd bij het restaurant voor de spaanse kids het springkussen opgezet. Daarna werd dit plezier niet gegund aan kinderen die op de camping verbleven. Zakelijke/niet vriendelijk campingpersoneel.
Prijs aan de hoge kant (60 euro per nacht). Vergelijk Camping Albufeira in de Algarve waar wij daarna hebben verbleven (1 ster meer, 3 zwembaden MET water) voor 44,50 per nacht.

Fam. con niños , Ago 2009
"Leuke gezellige niet te grote camping"traducir
Daan
Estado de los sanitarios

14/11/2009 Wij hadden met 2 volwassenen en 2 kinderen een huisje gehuurd, echt super!
Mooi groot huis, verder groot zwembad.
Je komt hier geen Nederlanders tegen eigenlijk alleen spaanse toeristen.
Zeker de moeite om terug te gaan.
Animatie is ook eigenlijk alleen is het spaans, wel heel leukk