Grand Portoroz*****
Evaluaciones Hotel Grand Portoroz*****
Obala 43, 6320, Portoroz

Hotel Grand Portoroz ha obtenido 7,6 sobre 10, basado en 3 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Grand Portoroz***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Portoroz. Además puedes encontrar 12 Fotos de vacaciones de Hotel Grand Portoroz***** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Eslovenia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Eslovenia. Compara Hotel Grand Portoroz***** con otros alojamientos en Portoroz.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Grand Portoroz***** / Portoroz. Pero puedes agregar una.

3 evaluaciones para Grand Portoroz*****

6,6
Con mi pareja, 2012
"Toller wochenendurlaub"traducir
grid

21/07/2012 wir waren 3 tage in grandhotel, muss sagen uns hat es sehr gut gefallen , schade ist nur das du am abreisetag das service am strand nicht mehr nutzen kannst, wir wären noch gerne dort gebliebn, so mussten wir wo anders hin

Con mi pareja, May 2012
"Leuke vakantie"traducir
Geert en Els

10/05/2012 Hotel Grand Hotel Portoroz is uitstekend gelegen aan de promenade, pal in het centrum. Onze kamer had lateraal zeezicht (zeer ver),geen terras, was basic maar proper. Personeel in het restaurant is zeer vriendelijk, het eten was lekker maar er was zeer weinig variatie. Het is een zeer groot hotel, een rondleiding krijg je niet, je moet alles zelf uitzoeken. Het zwembad wordt gedeeld met gasten van 2 andere hotels. Sauna is niet gratis. We verbleven daar begin mei en hadden prachtig, zonnig weer.
Toch werd de zonneterras voor 2 dagen gesloten zonder enige communicatie naar de gasten toe. Het prive strandje was ook nog niet open. Een open zwembad is er niet, je kan gebruik maken van het open zwembad van Hotel Riviera maar daar kan het zeer druk zijn. ( weer te delen met gasten van 2 andere hotels + je moet over straat gaan, er is geen interne verbinding)

Fam. con niños
"Altijd leuk portoroz"traducir
portoroz badgasten

28/08/2009 Portoroz waar ik als kind altijd kwam en 17 jaar op vakantie ben geweest is ontzettend veranderd in hun voordeel qua winkels en lekkere eet tentjes de ijsjes man zat er ook nog steeds na zoveel jaar.... in word geweldig... maar er zijn ook dingen veranderd na zoveel jaar en logisch maar voor de kinderen zijn ze wel erg streng bij het strand misschien wel goed maar ik ervaar het als iemand die weet waar ik mee bezig ben niet goed en kind onvriendelijk op het prive strand van dit hotel.... Ik heb het persoonlijk anders meegemaakt....

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?