Savica Bled***
Evaluaciones Hotel Savica Bled***
Cankarjeva 6, SI-4260, Bled

Hotel Savica Bled ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 19 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Savica Bled*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Bled. Además puedes encontrar 29 Fotos de vacaciones de Hotel Savica Bled*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Savica Bled***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Eslovenia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Eslovenia. Compara Hotel Savica Bled*** con otros alojamientos en Bled.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Savica Bled*** / Bled. Pero puedes agregar una.

19 evaluaciones para Savica Bled***

8,4
8,5
8,9
8,1
Fam. con niños , Ago 2014
"Mooi omgeving met veel ongerepte natuur"traducir
Ruben Baelen

12/09/2014 Vriendelijk personeel in hotel Savica Bled. Je kan steeds terecht bij het personeel voor vragen. Zeer kindvriendelijk; geweldige animatie voor de kinderen. Onze kinderen wilden steeds graag naar de activiteiten. Animatie voorziet ook excursies, waarvan we er één hebben meegedaan en dit was een zeer aangename uitstap. Uitgebreid en lekker ontbijt. Het buffet 's avonds is zeer uitgebreid: allerlei warme gerechten, dessertjes, soep, groenten, fruit, ... kortom iedereen vind hier wel iets naar zijn zin. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Elke dag worden de bedden opgemaakt en de badkamer onder handen genomen.
Dit hotel is 100% aan te raden; zeker ook voor gezinnen met kinderen. Het was een prachtige vakantie!

Con mi pareja, 2014
"Goede service"traducir
meneer Den Dulk

09/07/2014 Prijskwaliteit verhouding is in goed evenwicht, personeel zeer klantvriendelijk

Fam. con niños , Jul 2014
"Fijn, kindvriendelijk hotel met ontspannen sfeer"traducir
Jane

05/08/2014 Zojuist vijf nachten in hotel Savica doorgebracht met gezin met twee jongens (8 en 10 jaar). Fijn hotel. Kinderen kunnen ontspannen op grasveld met elkaar spelen en er zijn leuke activiteiten. Mooi zwembad in nabijgelegen hotel, wel grotendeels binnenbad. Eten prima en de kok maakte voor onze allergische zoon steeds iets lekkers. Wat ook erg leuk is dat het meer op ee paar minuten lopen licht waardoor je daar in de avond lekker langs kunt lopen. Kortom een aanrader dit hotel

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Savica Bled***...

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Goede prijs / kwaliteit"traducir
Marc

30/07/2013 De kamers zijn gerenoveerd en voorzien van een terras, en zeer proper.
Het ontbijt is vrij ontbijt maar de broodjes, de koffiekoeken vond ik niet van de beste kwaliteit. Het avondeten is in het 4 sterren hotel Golf waar je vanuit de eetzaal een zeer mooi uitzicht hebt op het meer. Het buffet is vrij lekker al waren de warme groentjes enkel gekookt en niet in olie of boter gestoofd

Fam. con niños , Jul 2013
"Keurig hotel mooi gelegen"traducir
Harmen Jan

06/08/2013 Savica Bled is een mooi hotel vlakbij het meer. Wij hadden een familiekamer, waren 2 kamers naast elkaar met open deuren. Was perfect met leuk balkon. Vriendelijke mensen en erg leuke dingen in de buurt zoals het meer, wandelroutes en een waterval. Receptionist Oliver was zeer behulpzaam en in het tegenoverliggende hotel kunnen de kinderen perfect zwemmen en handdoeken krijg je daar van het hotel. Iedere dag verse !!

Fam. con niños , Jul 2013
"Mooi en zeer kindvriendelijk hotel"traducir
stefan_fiory

06/08/2013 Wij sliepen 3 nachten in dit hotel.
Wij hadden een familiekamer. Deze was zeer ruim. Hadden zelf een klein keukentje.
Badkamer was netjes en met bad.
Ontbijt was wel in hotel zelf. Voor het diner moest je naar het er tegenover gelegen hotel Golf. Dat zelfde geld voor het zwembad. Wij hebben dit absoluut niet als vervelend ervaren.
Hotel ligt een paar 100 meter vanaf het meer. Wel veel trappetjes lopen.
Er was voor de kinderen in hotel genoeg te doen. Op iedere etage een speelhoek en beneden een speelkamer.
Wifi alleen in de hal bij de receptie.

Fam. con niños , Jul 2012
"Mooie plek met veel mogelijkheden"traducir
ingrid

10/08/2012 Het hotel ligt 200 meter van het meer. Het is een prima hotel voor een gezin met kinderen. De enigste facilitiet is een ontbijt ruimte. Er is ook een speelruimte maar dan moet je jou kind opgeven of deze is op speciale tijden open. Het avondeten doe je in het tegenover gelegen hotel golf waar ook tevens het zwembad is. Voor volwassen is het eten er prima. Onze kinderen waren deze mening niet gedeeld omdat er geen frietjes waren. Het zwembad is groot en je krijgt telkens schone handdoeken mee die je daar weer achterlaat. Het hotel ligt erg gunstig voor vele uitstapjes in de omgeving.
Het enige wat jammer was dat er voor ouders weinig is in de avonduren. Het hotel heeft geen bar (wel een minibar op de kamer) en op de kamer is er weinig ruimte om s'avonds gezellig te zitten. Onze kinderen zijn nog vrij jong en moeten redelijk op tijd gaan slapen anders worden ze erg vervelend. Er is internet in het hotel alleen niet op de kamer alleen bij de ingang. Wij hebben er een prima vakantie gehad.

Fam. con niños , Ago 2011
"Schitterend hotel gericht op kinderen"traducir
familie

16/08/2011 We hebben hier 4 heerlijke dagen gehad, we hadden 2 kamers, de kinderen hadden een eigen kamer met badkamer.
Het is eten was erg lekker, de kinderen waren deze mening niet toegedaan omdat er weinig voor hen was.
Daarentegen was het ontbijt erg goed.
Het zwembad in het hotel Golf was prachtig, wel een klein buitenbad, het is meer gericht op het binnenzwemmen.
Absolute aanrader, prachtig hotel in een schitterende omgeving

Fam. con jóvenes, Ago 2011
"Niet twijfelen, DOEN !"traducir
Bert

07/01/2012 Enige minpuntje: Kille onthaal.
Al het overige was voor ons ZEEEER GOED.
Mooie verzorgde familiekamer, geen lawaai, mooi uitzicht op het kasteel.
Uitgebreid ontbijt, gevarieerd en lekker diner.
Heel chique zwembad bij Hotel Golf (aan de overkant van de parking).
2 min stappen naar het meer van Bled.
Veel uitstapmogelijkheden in de omgeving (Rodelbaan met hoogteparcours, meer van Bohinje met Savica waterval, Vogelberg, Rudno Polje op Pokuljuka, Vintgarkloof, zwemmen in het meer, Ljublijana...)
Prima vakantie dus voor groot en klein.

Fam. con niños , Jul 2011
"Mooie omgeving"traducir
anoniem

14/08/2011 Het is een prachtig omgeving.
Je kan leuk naar het bledmeer lopen.
Het is ook kindvriendelijk.
Het eten was lekker, vooral bij het ontbijt.
Mooie kamers met balkon.

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?