Evaluaciones Parque de vacaciones Lochend Chalets***

29 agosto 2014

Lochend Chalets***
Evaluaciones Parque de vacaciones Lochend Chalets***
Stirling, FK8 3JZ, Port of Menteith

Parque de vacaciones Lochend Chalets ha obtenido 9,2 sobre 10, basado en 24 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Lochend Chalets*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Port of Menteith. Además puedes encontrar 44 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Lochend Chalets*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Escocia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Escocia. Compara Parque de vacaciones Lochend Chalets*** con otros alojamientos en Port of Menteith.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Lochend Chalets*** / Port of Menteith. Pero puedes agregar una.

24 evaluaciones para Lochend Chalets***

Fam. con niños , Abr 2014
"Fijne plek"traducir
vd neut
Sitios para comer

14/05/2014 Via de ferry geboekt en vonden het een zeer prettig verblijf. Alles is in het huis aanwezig. De keuken is compleet (schoon) en de eigen wifi is ook prettig. Buiten dat het uitzicht prachtig was, is ook de omgeving mooi. Binnen een uur in Glasgow en de reis naar de Hooglanden was goed te doen. Laat je niet weerhouden voor het links rijden, want Schotten houden hier rekening mee. Stirling castle en het William Wallance monument liggen om de hoek en het bezoeken waard. Wij gingen oa voor vissen, maar dat kan aan het gelegen Lake of Menteith alleen met vliegvissen. Op het park kan men een bootje krijgen en men kan hiervoor les in krijgen. Voor pike dus snoek kon bij het Lake of Vanacher. Bootje gehuurd bij John en fantastische dag gehad. Laat je niet leiden door de verhalen over het slechte weer..in een week een dag regen in de voorjaarsvakantie..in Nederland was het op dat moment slechter. De gastvrije Schotten, de restaurants, de reis met de boot is het een avontuur!

Con mi pareja, Nov 2013
"Prima weekje. Aanrader!"traducir
Jankees Schwiebbe
Sitios para comer

13/11/2013 Voor de 9e keer Schotland en 1e keer in de buurt van Loch Lomond. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden voor activiteiten! Park is prima en ligt op een geweldige plek.

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Gewoonweg fantastisch!"traducir
Dirk De Meyer
Alojamientos

19/07/2013 De 'place to be' voor wie van rust houdt! Zelfs beter dan wat er op hun website wordt beloofd. Ideaal gelegen om centraal Schotland te verkennen.

Fam. con niños , Jul 2013
"Geweldige locatie"traducir
Raffi
Alojamientos

01/08/2013 We zijn hier een week geweest en vooral de locatie is geweldig. De directe omgeving is rustig, maar het is een prima plek om hier vanuit van alles te gaan ondernemen.
Het weer was ronduit prachtig, de kinderen (7 en 9) hebben zich hier erg goed vermaakt en veel gezwommen in het warme ondiepe water.
We hebben gelogeerd in de Pine Lodge en alle voorzieningen waren aanwezig.

Con mi pareja, Ago 2012
"Super!"traducir
Fam David
Alojamientos

06/09/2012 Heerlijke vakantie gehad , ondanks het soms wat mindere weer, Lochend Chalets is een heerlijke plek om te vertoeven met superzicht op het mooie meer. Heerlijk rustig. Warm welkom en eigenaren altijd direct te vinden wanneer nodig. De chalets zijn knus ingericht , en ook buiten een behoorlijk stuk prive-tuin. Overal kun je heerlijk zitten. Lochend Chalets is door de centrale ligging in Schotland een prima uitvalsbasis om rond te trekken, We komen beslist terug, want de tijd is omgevlogen!

Fam. con niños , Ago 2012
"Heerlijke plek !"traducir
Tijs en Katelijne
Alojamientos

25/09/2012 Schitterend gelegen, bij het meer, dat ondiep begint en perfect is voor kinderen om te pootjebaden en te zwemmen.

Verwacht geen park van keten met alles erop en eraan (daarmee bedoel ik restaurantjes, een subtropisch zwembad, een bowlingbaan, etc, maar net dat is de charme. Wie rust zoekt en toch mogelijkheden voor kinderen om in het water te ravotten, moet hier naartoe komen. (het water is wel frisjes ;-) )

Uiterst vriendelijke lokale familie baat de chalets uit, zorgt dat alles draait naar behoren. (er is nu trouwens ook wifi). De grotere 'appartements' hebben ook wasmachine en vaatwas, je kunt er perfect koken. Wil je iets gaan eten, moet je een ritje in de wereld maken, maar een bezwaar kan dat niet zijn in dergelijke omgeving. Een aanrader voor wie de rust wil opzoeken.

Amigos, Jul 2012
"Je moet het beleefd hebben, om het te geloven!"traducir
Aad van der Struijs
Alojamientos

28/07/2012 De Lochend Chalets leveren veel meer, dan zij op Internet of in prospecti beloven.
Het op 22 juli 2012 beëindige 10daagse reisarrangement was van begin tot eind 100%. Zelfs op woensdag, 18 juli, toen highways en B-roads vol met 'floods' geconfronteerd werde, was het genieten geblazen.
Ik ben me er van bewust, dat wij de gehele week prachtig weer hebben gehad (ondanks die ene dag regen). De Highlands, de Lochs, het totale landschap zijn iedere keer weer verrasend mooi bij de verschillende luchten.
Het verblijf in de Lochend Chalets roept geen enkele 'ontevredenheid/klacht' naar boven. De ligging van de chalets aan de Loch of Memmeith levert een dikke 10 in de beoordeling op.

Con mi pareja, Jul 2012
"Riverside chalets"traducir
peter aitken
Sitios para comer

11/08/2012 very nice location good amenities lovely peaceful place to stay must say was very quiet considering the amount of children that were there but would definately recommend to anyone, very nice chalets with all you need and made feel very welcome when we arrived all in all will definately stay here again fantastic holiday owners very helpful

Fam. con niños , Jul 2012
"Nog beter dan internetbeoordelingen!"traducir
Marielle
Alojamientos

03/08/2012 Wij hebben altijd onze twijfels over internetbeoordelingen, maar Lochend Chalets bleek nog geweldiger dan we op grond daarvan verwacht hadden! Zeer gastvrije ontvangst, sfeervol en heel volledig ingerichte cottages (zelfs een zaklamp en vogel-/bloemengidsen zijn aanwezig) met een magnifiek uitzicht op het meer. Een gezamenlijke spelletjeskamer met leuke dvd's en spannende boeken (ook Nederlandstalig) maken het ook met slecht weer leuk. Oudere kinderen vermaken zich hier prima, voor jongere kinderen is er iets minder te doen. Het gastenboek geeft zeer veel tips voor leuke uitjes en eetgelegenheden in de omgeving. Wij zaten er eveneens in de week van de genoemde 'floods', op het park gaf dat komische situaties met de eenden, die in de plassen op het grasveld aan het zwemmen waren, en de schapen om de hoek die een eigen Loch gekregen hadden. Wij komen zeker terug!

Fam. con jóvenes, Jun 2012
"Schitterende omgeving, rust."traducir
Piet Noordegraaf
Alojamientos

16/08/2012 Mooi chalet in een enorm mooie omgeving. Uitzicht vanuit chalet fantastisch. Staat in een zeer rustig park met een paar chalets. Je wordt vriendelijk ontvangen en kan zelf goed koken in het keukentje. Het kunnen gebruiken van gratis snel internet is top. Ontzettend veel vogeltjes bij het huis, veel vogelgeluid. Heerlijk. We hebben genoten. Kan heel mooie tochten naar steden en in de omgeving houden. Mooie wandelingen gemaakt.
Fantastisch .

La gente más simpática las encuentras en: