Evaluaciones Mercat Tours (ghost & history tours)

24 diciembre 2014

Mercat Tours (ghost & history tours)
8,3
Evaluaciones Mercat Tours (ghost & history tours)
28 Blair Street, EH1 1QR, Edimburgo

¿Quieres saber que han opinado otros de Mercat Tours (ghost & history tours) en Edimburgo? En esta página puedes leer los comentarios de Mercat Tours (ghost & history tours).
Mercat Tours (ghost & history tours) ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 4 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Mercat Tours (ghost & history tours) en Edimburgo? Lee las opiniones sobre Mercat Tours (ghost & history tours) en esta página. Puedes ver 5 Fotos de vacaciones de Mercat Tours (ghost & history tours). ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Escocia. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Escocia. Ver todos los alojamientos cerca de Mercat Tours (ghost & history tours) en Edimburgo.

4 evaluaciones para Mercat Tours (ghost & history tours)

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Leuke tour met goede gids"traducir
Lin-B

27/08/2013 Je moet wat geluk hebben met de gids, denk ik, maar de onze wist enorm veel te vertellen over de geschiedenis van de stad Edinburgh, het ontstaan van de stad en vooral over het ondergrondse gangenstelsel waar we doorheen werden geleid. Leuk om te zien en heel interessant.

Viaje de negocios, May 2012
"Opinia"traducir
Urszula Rodakowicz

28/07/2012 Bardzo fajne, takie historyczne komnaty, nawiedzone. Super po prostu.

Viaje en grupo, Abr 2012
"Een mooie ervaring"traducir
Kirsten

23/04/2012 Een paranormale tour door de vaults, waarbij de nadruk werd gelegd op paranormale activiteiten en niet voor de thrill. Was zowel educatief als humoristisch getint waarbij de tourguide een enorme bijdrage leverde. Het was ontzettend leuk en goed verteld. De bezienswaardigheid op zich is misschien niet voor iedereen even spannend, maar je kunt verschillende soorten tours boeken. Ik vind het een aanrader voor mensen die zich bezighouden met paranormale activiteiten.

Viaje en grupo, Jun 2010
"Leuk!"traducir
Jeroen

03/07/2010 We hebben ons (een groep nuchtere Hollandse studenten) laten rondleiden met een Ghost Tour. Iedereen heeft aan het begin zoiets van 'ja het zal wel', maar ze laten je echt schrikken (vooral mij)

Leuk!

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?