Evaluaciones Bungaló Brunston Wynd at Brunston Castle****

27 octubre 2014

Brunston Wynd at Brunston Castle****
Evaluaciones Bungaló Brunston Wynd at Brunston Castle****
2 Brunston Wynd, KA26 9GA, Dailly

Bungaló Brunston Wynd at Brunston Castle ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 56 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Bungaló Brunston Wynd at Brunston Castle**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Dailly. Además puedes encontrar 90 Fotos de vacaciones de Bungaló Brunston Wynd at Brunston Castle**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Escocia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Escocia. Compara Bungaló Brunston Wynd at Brunston Castle**** con otros alojamientos en Dailly.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Brunston Wynd at Brunston Castle**** / Dailly. Pero puedes agregar una.

56 evaluaciones para Brunston Wynd at Brunston Castle****

Oct 2014
"3 keer naar Dailly....op naar de 4e !!!"traducir
J. Wester
Cantidad de espacio

20/10/2014 Afgelopen week voor de 3e keer naar Brunston Castle geweest en het was weer als vanouds...fantastisch dus. Wederom hadden we geluk met goed weer en na diverse excursies gemaakt te hebben sloten we de week af met een gezellig hapje en drankje bij Jan en Joanne thuis. Een geweldig gevoel van "meer dan welkom zijn" is waar we weer op terug kijken. Wat ons betreft...op naar de volgende keer Schotland.

Fam. con jóvenes, Oct 2014
"Iedereen aan te raden"traducir
miccch
Cantidad de espacio

23/10/2014 Jan en Joanne zijn fantastische beheerders. Erg behulpzaam en vriendelijk. In het huisje stond het kacheltje aan toen we aankwamen, we voelden ons meteen thuis. Het huisje was schoon, compleet ingericht en knus. De kamers zijn ruim genoeg. De ligging is ideaal voor uitstapjes naar Glasgow en om de kust of het binnenland te verkennen. We hebben ons geen dag verveeld. Er zit een supermarktje vlakbij en in het restaurant verderop bij de golfclub hebben we heerlijk gegeten. Verse broodjes en melk voor het ontbijt is ook ideaal geregeld: Je kunt ze bij Jan en Joanne bestellen en de volgende ochtend staat het klaar bij de receptie. Wij zouden zo terug willen!

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Mooi gelegen huisjes van alle gemakken voorzien"traducir
Ineke
Cantidad de espacio

14/08/2014 Wij kwamen voor het eerst in Schotland en dan meteen op deze mooie plek terecht. Huisjes compleet en ingericht, gastvrij ontvangen. Voor het eerst in Schotland en in deze regio is het wel erg wennen aan de wegen, in alle andere erna bezochte regio's hebben we niet meer zulke smalle wegen en zo veel gaten in het asfalt gezien. Maar zeker een aanrader als uitvalsbasis om de zuid westelijke kust van Schotland te ontdekken of gewoon lekker in alle rust bij te komen met het zachte blaten van de schapen op de achtergrond.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Keurig"traducir
Lenie
Cantidad de espacio

14/08/2014 De bungalows zijn netjes maar niet zo sfeervol en dat geldt eigenlijk ook voor het park. Alles was prima in orde alleen de douche vonden we wat te wensen overlaten. (Weinig water) Er zijn 28 huisjes in beheer van een vriendelijk Nederlands stel en de overige huisjes zijn in ander beheer. (Timesharing) Jammer dat we geen gebruik konden maken van de faciliteiten van de timesharing maar dat wisten we van te voren. Zij reden wel veelvuldig met auto's (onderhoud) of een golfkarretje over het terrein. De omgeving is leuk maar eerder Engels dat Schots. Glasgow is met de trein goed te bereiken en is een gezellige stad.

Con mi pareja, 2014
"Super! een echte aanrader"traducir
hunsche
Cantidad de espacio

11/07/2014 Eind juni weer een paar dagen bij Jan en Jo-Anne mogen verblijven. Vorig jaar een week te gast geweest en we werden ontvangen als goede vrienden.
Na een mooie, lange rit vanuit het noorden van Schotland bij Brunston Castle aangekomen. De voetbalwedstrijd was net 5 minuten bezig. We werden met een drankje bij hen in de kamer gezet zodat we konden kijken. Hapjes erbij: we waren inderdaad bij vrienden.
Geen moeite is ze teveel. Het maakt niet uit waar je vragen over hebt, ze hebben alle hulp en advies voor je.
Huisje helemaal aangekleed met handdoeken, zeep, toiletpapier en een brandende kachel als het fris is. Je voelt je werkelijk welkom!

Con mi pareja, Jun 2014
"Aanrader !"traducir
Sjoukje en Noche
Cantidad de espacio

27/06/2014 Supermooie ligging midden tussen de heuvels, meestal aangename temperatuur, huisjes zeer goed verzorgd. bezienswaardigheden, mooie wandelingen en autoruiten binnen redelijk bereik. Met name het Nederlandse echtpaar wat het geheel runt is bijzonder gastvrij en vriendelijk, stelden zelfs hun eigen huiskamer open om met z'n allen het WK te kijken.
Dank!

Fam. con jóvenes, May 2014
"Echte aanrader !"traducir
trudy bertrums
Cantidad de espacio

26/05/2014 Een fantastische plek !alle bezienswaardigheden binnen handbereik.
Luxe goed verzorgde bungalows !Rust ,ruimte en...... een heel erg warm welkom door de eigenaars,die er alles aan doen om het verblijf nog aangenamer te maken.Thks Jan en Jo-Anne voor de geweldige tijd !
Fam.Bertrums.

Fam. con niños , May 2014
"Heerlijke eerste kennismaking met Schotland"traducir
meneer Hoekstra
Cantidad de espacio

19/05/2014 De ontvangst door het beheerdersechtpaar Jan en Joanne was ontzettend warm. Bij aankomst brandde de kachel al in het huisje. Zij doen werkelijk alle moeite om het hun gasten in de watten te leggen. Voorbeelden: ideeën voor routes aandragen, kleding wassen voor kinderen, tips voor dagjes uit, kortingpas meegeven etc.. Alle hulde daarom voor dit echtpaar !!!

Fam. con jóvenes, May 2014
"Ontdek zuid Schotland en start in Brunston Castle"traducir
Bert
Cantidad de espacio

08/05/2014 Mooie ruime vrijstaande bungalow, Jan en Jo Ann zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Ons huisje viel helaas net buiten het WiFi bereik. Heeft de aandacht. Dit park is een zeer goede uitvalsbasis om het zuid-westen van Schotland te ontdekken (Girvan, Culzean Castle, Turnberry). We zijn vanuit Ayr met de trein naar Glasgow geweest (zonder overstap, wel zo prettig). Als je vanaf New Castle hiernaartoe rijdt kun je de Hadrian's wall bezichtigen. Alleen de route ernaartoe is al fraai. Kortom een fantastisch park op een geschikte locatie. Buiten de bebouwde kom mag het verkeer al vrij snel rond de 90 km/uur rijden. En dat doen ze daar ook. Let op de vele gaten in de weg en laat af en toe het lokale verkeer passeren.

Con mi pareja, Abr 2014
"Rust en Gastvrijheid"traducir
Hans & Margo
Cantidad de espacio

28/04/2014 Na een mooie reis over stille landweggetjes aangekomen bij Jan en Joanne.
Mooie uitzicht over de vallei en golfbaan.
Goede tip van de gastheer over bezoek aan Culzean.
Golfbaan is top. Rijden over de landweggetjes kost wel wat extra tijd want
asfalt is zeker op de bon in Schotland. Dan maar wat langzamer rijden.
Zeker om een keer terug te gaan en dan wat langer boeken.

¿En qué país prefieres conducir?