Evaluaciones Bungaló Brunston Castle****

Brunston Castle****
Evaluaciones Bungaló Brunston Castle****
Ayrshire, KA26 9GD, Dailly

Bungaló Brunston Castle ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 45 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Bungaló Brunston Castle**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Dailly. Además puedes encontrar 62 Fotos de vacaciones de Bungaló Brunston Castle**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Escocia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Escocia. Compara Bungaló Brunston Castle**** con otros alojamientos en Dailly.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Brunston Castle**** / Dailly. Pero puedes agregar una.

45 evaluaciones para Brunston Castle****

Fam. con jóvenes, Mar 2014
"Indrukwekkend Schotland"traducir
Joost Breukels
Cantidad de espacio

18/03/2014 Op goed geluk terecht gekomen op Brunston Castle Holiday Resort. Maar wat hebben we er een geweldige tijd gehad. Mooie bungalow, prachtige omgeving, lekker golfen, heerlijke whiskey..... Top!

Fam. con jóvenes, Dic 2013
"Warm welkom, geweldig genoten!"traducir
K. Boogaard-Schuch
Cantidad de espacio

07/01/2014 Heerlijk huis waar we gedurende de week rond Kerst en Oud&Nieuw fijne dagen hebben doorgebracht. Van alle gemakken voorzien, ruime slaapkamers, wel enigszins gedateerd interieur in de woonkamer en de douche behoeft wat modernisering. Maar de huisjes worden tip top in orde gehouden door de super gastvrije beheerders Jan en Joann. Zo'n ontvangst nog nooit eerder mee mogen maken, in een woord Geweldig!
Let wel de toegangsweg tot het park is Zeer slecht.

Fam. con niños , Oct 2013
"Geweldige accomodatie"traducir
Barbara
Cantidad de espacio

29/10/2013 Wij zijn 4 nachten geweest en hebben genoten. We kregen een warm ontvangst van Jan en Jo Ann, die ook de dagen daarna met goede tips en adviezen kwamen. De huisjes zijn geweldig. Veel ruimte, schoon en alles is aanwezig. Het park is rustig. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Fam. con niños , Oct 2013
"Was OK, zou het mensen niet echt aanraden"traducir
Melanie
Cantidad de espacio

16/04/2014 De eigenaren hebben het hart op de juiste plek en zijn bereid je op alle mogelijke manieren te informeren, adviseren of helpen. (Het zijn stevige rokers en als je hun huis/c.q. receptie betreedt loop je tegen een flinke muur van rook aan)
De bungalow die wij kregen was voor 6 personen, i.p.v. 4 zoals wij hadden geboekt; dit schijnen ze vaker te doen. Prettig die mogelijkheid!
We vonden het wel jammer dat m.n. de slaapkamers erg muf roken en 1 was echt vrij vochtig en die combinatie maakte het verblijf in die kamer niet erg comfortabel.
De omgeving is in en in deprimerend, er is kennelijk veel armoede en men voelt niet de noodzaak iets van de omgeving te maken.
Iets verder weg is het wel heel mooi en zeker als je op slingerwegen rijdt tussen de loslopende schapen door is dat echt heel leuk.
Al met al zul je zelf echt heel actief moeten zijn om het een leuke vakantie te maken.

Con mi pareja, Sep 2013
"Heerlijke vankantie herinnering!"traducir
Annelies van Tussen...
Cantidad de espacio

02/11/2013 Half 4 nachten gelogeerd in een hele mooie bungalow met alles erop en eraan. Vooral Jan en Jo-Anne waren zeer gastvrij en hebben er alles aan gedaan om het ons naar onze zin te maken. Lekkere verse broodjes 's morgens, goede tips voor bezoekjes in de omgeving, gezellig bakkie koffie drinken en Hollandse kletspraatjes. We hebben het echt naar onze zin gehad en gaan volgend jaar zeker weer terug naar het prachtige Schotland.
Brunston Castle is echt een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Viajando sólo, Sep 2013
"Schitterende plaats , prachtige omgeving."traducir
H. W. Versluis.

23/09/2013 Alle mogelijke zorg wordt er besteed aan de bungalows om het de
bewoners naar de zin te maken. De verzorging van beddengoed ,
toilet benodigdheden en het schoonhouden is in zeer goede handen.
Van binnen en van buiten zit alles goed in de verf en wordt voort-
durend bijgehouden. Televisie is aanwezig en in de meeste gevallen
kan er van de laptop gebruik gemaakt worden.

Con mi pareja, Ago 2013
"Mooie complete huisjes,heel rustig park"traducir
ea hakhoff

04/09/2013 uit eten kan goed ,in crosshill [10km]
weg naar park toe,ERG SLECHT,tussen de de grote gaten door laveren.
omgeving mooi,rustig,in dorpjes geen terrasje, wel pubs om wat te drinken

Viaje en grupo, Jul 2013
"Fantastisch"traducir
Jansen
Cantidad de espacio

07/08/2013 De omgeving en het uitzicht op Brunson Castle is in een woord geweldig.
De service is ook buitengewoon top !! Het huisje is schoon en erg ruim.
De inrichting is ook geweldig, alles is aanwezig en werkt perfect.
Beter dan in menig hotel-pension !! En zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker terug. Bedankt Jan & Jo-Ann

Fam. con niños , Jul 2013
"Mooi en gezellig park."traducir
christopher
Cantidad de espacio

25/07/2013 Bungalowpark brunston castle in dailly is een heel mooi en rustgevend park. Mooi ingerichte huisjes geven u een rustgevend gevoel. De nederlandse uitbaters jan en jo-anne ontvangen de mensen daar enorm vriendelijk en blij. Als we iets wilden gaan doen konden ze ons perfect vertellen waar en hoe over elke plek. Ook de kindjes waren enorm blij met onze bestemming... Overal staan schapen en koeien , soms zelfs midden op de weg. Ook zijn er heel wat kastelen in de buurt wat natuurlijk adembenemend is voor groot en klein. Ook de vele whiskyhuisjes waar je kan gaan proeven(gratis) zijn een echte aanrader. Dus... Brunston castle is een echte aanrader voor wie een actieve vakantie wil combineren met rust en natuur. Steden zoals Glasgow en edinburg liggen binnen mooie afstand. Super vakantie gehad en voor herhaling vatbaar! Kindjes wilden zelfs niet naar huis. Jan en jo-anne bedankt!

Jul 2013
"Hele mooie vakantie gehad"traducir
Fam Bosman Scherpen...

04/08/2013 Wij hebben een prima tijd gehad! En de ontvangst door Jo-Anne en Jan was bijzonder leuk, dank voor de goede zorgen!