Desde £ 135
Crieff Hydro****
Evaluaciones Hotel Crieff Hydro****
Ferntower Road, PH7 3LQ, Crieff

Hotel Crieff Hydro ha obtenido 8,6 sobre 10, basado en 11 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Crieff Hydro**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Crieff. Además puedes encontrar 19 Fotos de vacaciones de Hotel Crieff Hydro**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Escocia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Escocia. Compara Hotel Crieff Hydro**** con otros alojamientos en Crieff.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Crieff Hydro**** / Crieff. Pero puedes agregar una.

11 evaluaciones para Crieff Hydro****

8,9
Con mi pareja, 2010
"Je voelt je King!"traducir
Nick Peeraer

08/09/2010 Crieff Hydro is een zeer mooie locatie gelegen tenzijde van een berg. Het geeft je een kasteel gevoel langs de buitenkant waar je net als binnen ook enkele moderne toetsten opmerkt. De inkomhal is vernieuwt wat het verschil tussen ground en 1st floor groot maakte en dus 1st floor ook een beetje oud en ouwbollig werd.
Ik ben verliefd geworden op het dorpje Crieff, de mensen en dit hotel! Zeker nog eens terug!!!

Fam. con niños
"Super hotel.....perfect met kinderen"traducir
wit

05/05/2010 Mooi Hotel,ligt in een prachtige omgeving. veel faciliteiten van golf tot paard rijden. kamers zijn goed. ontbijt zeer uitgebreid (full Scotisch breakfast)aanrader is de brasserie

"Zeer kindvriendelijk"traducir
Hesselink

11/08/2009 Via touroperator in dit hotel terecht gekomen en dat is goed bevallen. Vriendelijk personeel. Nette, schone kamer. Tapijt in gangen moet echt vernieuwd worden. Bedden zijn te klein voor de langere Nederlander. Ontbijt matig--> Schotten eten gewoon zwaar in de ochtend; worsten, aardappelen, haggis(!!)bonen in tomsaus etc. Als je geen kinderen bij je hebt ben je, denk ik, niet helemaal op je de juiste plaats in dit toch wel sjieke hotel. Misschien komen we nog eens terug, in ieder geval voor de omgeving die is fantastisch!!!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Crieff Hydro**...

Con mi pareja, Oct 2008
"Aanrader!"traducir
Margje

21/10/2008 Een hotel met voor elk wat wils! Ontzettend veel faciliteiten en een prachtige omgeving.
De kamer was schoon en lekker ruim met een heerlijk kingsize bed!
Het ontbijt was goed, en het overige eten ook. Zowel een chique restaurant als een gemoedelijke brasserie. Ideaal!

Amigos, Ago 2008
"Een heel super hotel met een super ligging"traducir
Len Oudshoorn

06/01/2009 Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer verrassend gebouw
voldoende parkeer mogelijkheden
een parel in het DFDS aanbod!!
zeer zeker voor herhaling vatbaar

Con mi pareja, Ago 2008
"Heerlijk hotel"traducir
w. lolkema - van do...

15/10/2008 Wij zijn eind augustus 2008 een aantal dagen in dit hotel geweest. Het is ons prima bevallen een prachtige kamer met tv, ligbad en je kan zelf koffie of thee maken. In de brasserie kun je heerlijk eten en het personeel is zeer vriendelijk. De omgeving is prachtig en we hebben dan ook mooie wandelingen gemaakt. Wij gaan regelmatig op vakantie naar Engeland/Schotland en dit is de eerste keer in een hotel, meestal kamperen wij. We hebben besloten om nog een keer terug te komen.

Jun 2008

FRIENDLY , EFFICIENT STAFF,
ALL FACILITIES EXCEEDED OUR EXPECTATIONS

Con mi pareja
Yvette Tevel

14/12/2007 Fantastisch hotel in een schitterende omgeving.Overal leuke wandelroutes te vinden. Alles is helemaal in stijl, met iets te dik tapijt, kroonluchters en spiegels, ouderwetse bankjes her en der. De kamer echter was modern ingericht.
Wil je lekker eten ga dan naar de Brasserie, hele lekkere gerechten, net iets anders als anders.
Het personeel is oprecht vriendelijk en behulpzaam. Momenteel wel op wat plaatsen aan het verbouwen, maar meer dan een bouwmuur zie je daar niet van.
Door de bouw van het kasteel liggen sommige kamers wat verder verwijderd: wij moesten de lift naar de tweede verdieping, dan een gang door en een trap op, weer een gang door, maar dan zaten we ook helemaal bovenin in een zijtorentje.

Con mi pareja, Sep 2006
Helga

29/09/2006 zeer oud kasteel, de inrichting was hier ook naar, zeer oud en gebruikt, details ontbraken. qua verblijf erg duur. service liet te wensen over.

Hans

29/08/2006 Het Crieff Hydro resort is een modern kasteel wat omgeturnd is tot een luxe hotel met alle voorzieningen die je maar kan wensen. Er is een buitenbaan voor bowlen, een voetbalveld, tennisbanen, twee golfbanen en een complete manege.
Het hotel heeft een zeer goed en luxe restaurant, maar ook een gemoedelijke bistro. Wij zaten in een van de cottages die in de bossen bij het hotel liggen, wat zeer prettig was. 's Avonds in het hotel is het lekker plat Engels gezellig met "foute" Engelse live muziek.

La gente más simpática las encuentras en: