Desde kr 895
Ribe Byferiecenter***
Evaluaciones Parque de vacaciones Ribe Byferiecenter***
Damvej 34, DK-6760, Ribe

Parque de vacaciones Ribe Byferiecenter ha obtenido 8,4 sobre 10, basado en 57 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Ribe Byferiecenter*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ribe. Además puedes encontrar 71 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Ribe Byferiecenter*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Parque de vacaciones Ribe Byferiecenter***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Dinamarca. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Jutlandia. Compara Parque de vacaciones Ribe Byferiecenter*** con otros alojamientos en Ribe.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Ribe Byferiecenter*** / Ribe. Pero puedes agregar una.

57 evaluaciones para Ribe Byferiecenter***

Fam. con niños , Ago 2013
"Geweldig vakantiepark"traducir
T. H.
Alojamientos

14/08/2013 Prachtige huisjes, mooi schoon en wit. Wij hadden een huisje met beneden een ruime slaapkamer en boven een kamer met 3 bedden. Beetje gehorig, maar goed te doen.
Bij de receptie kun je elke morgen verse broodjes ophalen, ze hebben er veel info over de omgeving en veel spellen die je gratis kunt lenen waaronder een mand met allemaal ballen en cricket. Naast het park ligt een groot grasveld en is een basketbalveld. De kinderen vonden de speeltuin met o.a. 2 trampolines geweldig.
In d

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Nette comfortabele vakantiehuisjes"traducir
Marielle
Alojamientos

12/08/2013 Wij hebben hier een weekje gelogeerd met onze zoon van 12 en onze hond. Denemarken is een echt "hondenland" : honden zijn (bijna) overal welkom. Wij hebben ons vakantiehuisje voornamelijk gebruikt als uitvalsbasis naar Legoland ( +/- uurtje rijden), Vikingcentrum ( 2 km), Esbjerg zwembad en visserijmuseum ( +/- 1/2 uur rijden)., trip naar Fano (wadlopen en bezoek eiland) Huisjes zijn netjes en fris ingericht en voorzien van complete keukeninrichting en ommuurd binnenplaatsje van +/- 36 m2. Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam.

Fam. con niños , Jul 2013
"Tegenvaller!"traducir
Jan Vijn
Alojamientos

23/07/2013 Wij kwamen uit een fantastisch park in Gjern en toen kwamen we hier. Drie keer niks!!! Kraak-- en smaakloze huisjes, totaal onpersoonlijk zeer ouderwets ingericht.. Geen achertuin, maar een met grijze tegels bedekt plaatsje aan alle kanten grenzend aan buren. Je ziet en hoort echt alles van elkaar. Bedden redelijk. Speeltuin oke, hier hebben onze kinderen van 9 en 7 zich goed vermaakt. Ribe is een sfeervol stadje. Vikingcenter is erg leuk, interactief.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Parque de vacaciones...

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Heerlijke vakantieplek"traducir
tjipke_1
Alojamientos

20/07/2013 Een top vakantiepark, dit. Het is een kleinschalig en zeer netjes vakantiepark aan de rand van Ribe, een (naar verluidt) oud Vikingsstadje. Het centrum van dit stadje is op loopafstand; best wel levendig maar ook wel toeristisch. De huisjes staan in groepjes van 2 of 3 naast elkaar en zijn zeer netjes. Voor kids is er een speeltuintje; voor de oudere kids kun je bij de receptie spellen lenen (voetbal, skeelers) of terecht bij de xBox met Kinect (ook buiten receptietijden - met de huissleutel kun je via de zijtrap naar binnen). Barbecueplek is ook dik voorelkaar: 5 BBQ's; kolen en aanmaakblokjes aanwezig. Zwemmen kun je (gratis) in het plaatselijke zwembad (niet op loopafstand trouwens) en in het Svommestadion in Esbjerg (aanrader, wel 35 km rijden). Nadelen van het huisje zijn: de gevaarlijke steile trap en dat het boven niet afgesloten is (licht, rumoer van beneden). Wifi signaal is zwak (mailen, internetten: OK, youtube: laat maar). Er is geen winkel op het park.

Fam. con niños , Jun 2013
"Aanrader"traducir
marieke guit
Sitios para comer

13/06/2013 Leuk kleinschalig park. Zeer verzorgd en rustig (in juni). Centraal gelegen tov de waddeneilanden Romo (met auto het strand oprijden en vliegeren) en Mando (met tractorbus naartoe en zeehonden tour boeken met paard en wagen via mandoebussen.dk), strand Blavand met vuurtoren en bunkers WO2, Vikingcenter, Legoland.. Huisjes netjes en alles erop en eraan, maar 1 nadeel: de bedbank in de woonkamer. Onze kinderen lagen in de slaapkamer en dus bleven voor ons 2 dunne (bank)matrasjes over die we maar naast elkaar hebben gelegd op de grond. Ook geen verduistering in woonkamer en slechts een beetje i/d slaapkmr. Ondanks dat toch prima huisje met kleine patio of groot balkon. Aldi op 5 min per auto en daar ook tankstations en burger king op 5 min rijden. 10 min wandelen Ribe centrum in. Authentiek centrum met paar leuke winkeltjes en heerlijke ijssalon vlak aan het water. Zowel huisjes, faciliteiten en ligging kortom een aanrader!

Fam. con niños , May 2013
"Uitstekend appartement"traducir
Irene
Sitios para comer

15/05/2013 In de mei vakantie een week naar Ribe Byferie geweest. Uitstekend appartement type A2. Prima bedden, grote inloopdouche, keuken waarin alles aanwezig is. Zelfs een mixer. Leuke speeltuin met twee grote trampolines. Naast het complex ligt een groot sportveld waarop je kan voetballen, badmintonnen enz. Vergeet niet een keer een kampvuurtje te maken Alles is aanwezig. Er ligt hout. (met de sleutel van je app kan je deze kist openen) en er zijn stokken waar je broodjes aan kan prikken zodat de kinderen broodjes kunnen roosteren boven het vuur. Daarnaast zijn er grote BBQ's aanwezig. Kolen, aanmaakblokjes alles ligt er en mag gebruikt worden. Ribe, supermarkt, vikingcenter, mando en stranden in de buurt. Legoland uurtje rijden via de rijksweg. Leuk zwembed in Edsjberg. Zwembad ligt vol met speelgoed voor kinderen en voor de grote een leuke klim en klauterbaan in het 25 meter bad. Uitstekende vakantie gehad.

Viaje en grupo, 2013
"Mooie woningen"traducir
Carina
Alojamientos

24/04/2013 Hele mooie huisjes met veel lichtinval. Allemaal erg schoon en netjes. Bedden lagen prima. Vanaf het park kan je naar de plaats Ribe wandelen. Ontzettend leuke tijd gehad.

Fam. con niños , Ago 2012
"Mooi, kindvriendelijk park."traducir
G. Dahles
Alojamientos

21/08/2012 mooie accommodatie, van alles voorzien en zeer belangrijk, goede bedden. Wij hadden 2 huisjes naast elkaar, met een poort in de schutting wat makkelijk was voor de kinderen. Leuke speeltuin, speelhal dus voldoende voor de kids.
Je kunt het aflopen naar het gezellige centrum. Personeel was behulpzaam en zeer vriendelijk.
Een zwembad op het park zou wel zeer wenselijk zijn, wij zijn naar een camping geweest of even te zwemmen, dat was jammer.
Ook was het animatieteam afgelopen toen wij kwamen omdat in Denemarken de scholen weer begonnen, ook jammer. Veel huisjes stonden denk ik daarom ook leeg.

Fam. con jóvenes, Jul 2012
"Prima parkje vlakbij leuk stadje en wadden"traducir
j.jonker
Sitios para comer

20/08/2012 Keurig park. Kinderen genoten van gratis chocolademelk bij de receptie (voor ons koffie), xbox kinect en de grote trampolines. Park is vlakbij het mooie stadje. Lekker gegeten van Chinees buffet in Ribe, zelf ijs tappen erg leuk. Wasserette handig, wel onbegrijpelijke uitleg bij de droger. Leuke dingen in omgeving, Legoland op 1 uur was toch leuk om een keer te zien. Naar Romo gereden en met de auto het strand op, best komisch. Viking gevecht in het viking centrum gezien. Kinderen hebben zilveren munt geslagen en pijl en boog geschoten. Voor een andere keer zijn er nog musea en waddeneilanden te bezoeken. We waren blij dat we hier 4 nachten waren ipv oorspronkelijk geplande 3. Helaas zagen we pas op de 1 na laatste dag dat er ook nog een goed verduisteringsgordijn was in onze slaapkamer. Nadeel van dit huisje was dat de slaapkamer boven geen deur had zodat de tv heel zacht moest. Zwembad in Ribe: douchen zonder badpak met inzeepinstructies, mogelijk algemeen Deens verschijnsel.

Fam. con niños , Jul 2012
"Geweldige vakantieplek met de kinderen"traducir
David
Sitios para comer

08/08/2012 De accommodatie was heel schoon, netjes ingericht en zeer kindvriendelijk. Het complex was autovrij. Supermarkten en eetgelegeheden waren nog geen vijf minuten van het park. Personeel waren erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeren was mogelijk in een afgesloten parkeerplaats. Wij gaan zeker weer terug!!