Desde kr 795
Ribe Byferie Resort***
Evaluaciones Parque de vacaciones Ribe Byferie Resort***
Damvej 34, DK-6760, Ribe

Parque de vacaciones Ribe Byferie Resort ha obtenido 8,4 sobre 10, basado en 62 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Parque de vacaciones Ribe Byferie Resort*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Ribe. Además puedes encontrar 86 Fotos de vacaciones de Parque de vacaciones Ribe Byferie Resort*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Parque de vacaciones Ribe Byferie Resort***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Dinamarca. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Jutlandia. Compara Parque de vacaciones Ribe Byferie Resort*** con otros alojamientos en Ribe.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Ribe Byferie Resort*** / Ribe. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 siguiente

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Aanrader! Zeer leuke vakantie doorgebracht!"traducir
kris heddebauw
Alojamientos

05/08/2014 Gezellig vakantiepark, op wandelafstand van het historische centrum van Ribe.

Positief: centrale BBQ met zitbanken/ groot voetbalveld/ free WIFI in de huisjes.

Slechts één minpunt: in 4 persoonsbungalow: 1 dubbelbed en 1 hard(!) uitschuifbaar zetelbed.

Ribe: leuke markt op woensdag/ mooi panorama op kerktoren/ lekker ijssalon aan 't water/ grote supermarkten op 5 minuten autorijden.

Uitstappen: Eiland Romo: met de wagen op het strand. Eiland Mando: met traktorbus. (prachtige natuur!). Esbjerg stad: voetbalstadion/ beeldengroep en (gratis) zwembad.

Legoland, niet goedkoop, doch zeker de moeite!

Fam. con jóvenes, Abr 2014
"Vooral voor gezinnen met jonge kinderen."traducir
meneer Loff
Sitios para comer

04/05/2014 Mooi en net park. Tevens goed verzorgde huisjes. Veel gezinnen met jonge kinderen. Voor tieners weinig te beleven. Ribe is een mooi historisch plaatsje en lopend te bereiken vanaf het park.

Fam. con jóvenes, Abr 2014
"Geweldig vakantiepark"traducir
rob.kouveld
Alojamientos

01/05/2014 Erg mooi gelegen aan de rand van Ribe, net een dorpje op zich met leuke huisjes in straatjes, speeltuintje voor kleinere kinderen. Huisjes zijn sfeervol en erg netjes. Personeel super vriendelijk, handige broodservice en leuke spellen/speelgoed te leen ook als de receptie dicht is. Boven de receptie is een ruimte met tafeltennis, playstation, lego en X-box, zonnebanken en sauna. Auto staat naast het park op een afgesloten gedeelte.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Parque de vacaciones...

Fam. con niños , Ago 2013
"Geweldig vakantiepark"traducir
T. H.
Alojamientos

14/08/2013 Prachtige huisjes, mooi schoon en wit. Wij hadden een huisje met beneden een ruime slaapkamer en boven een kamer met 3 bedden. Beetje gehorig, maar goed te doen.
Bij de receptie kun je elke morgen verse broodjes ophalen, ze hebben er veel info over de omgeving en veel spellen die je gratis kunt lenen waaronder een mand met allemaal ballen en cricket. Naast het park ligt een groot grasveld en is een basketbalveld. De kinderen vonden de speeltuin met o.a. 2 trampolines geweldig.
In d

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Nette comfortabele vakantiehuisjes"traducir
Marielle
Alojamientos

12/08/2013 Wij hebben hier een weekje gelogeerd met onze zoon van 12 en onze hond. Denemarken is een echt "hondenland" : honden zijn (bijna) overal welkom. Wij hebben ons vakantiehuisje voornamelijk gebruikt als uitvalsbasis naar Legoland ( +/- uurtje rijden), Vikingcentrum ( 2 km), Esbjerg zwembad en visserijmuseum ( +/- 1/2 uur rijden)., trip naar Fano (wadlopen en bezoek eiland) Huisjes zijn netjes en fris ingericht en voorzien van complete keukeninrichting en ommuurd binnenplaatsje van +/- 36 m2. Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam.

Fam. con niños , Jul 2013
"Knap staaltje Deense gastvrijheid"traducir
Rudidesterck
Sitios para comer

02/07/2014 RIbe was onze laatste stop in een 12 daagse rondreis langs Karrebaeksminde , Kopenhagen, Faaborg en RIbe. We zijn hier 4 dagen gebleven en ondanks het mindere weer, was dit de beste ervaring van de vakantieparken die wij hebben aangedaan. Denen zijn zeer gastvrij en vriendelijk, maar in Ribe Biferie deden ze er echt nog een ferme schep bovenop. Niets is hen te veel: receptie, kinderanimators, ... altijd en overal lachende gezichten. Het stadje vind ik persoonlijk wel wat overroepen, maar er is genoeg te zien en te doen om er een fijne ervaring van te maken. Legoland ligt op 45 minuutjes rijden en de kust is ook niet veraf.

Fam. con niños , Jul 2013
"Tegenvaller!"traducir
Jan Vijn
Alojamientos

23/07/2013 Wij kwamen uit een fantastisch park in Gjern en toen kwamen we hier. Drie keer niks!!! Kraak-- en smaakloze huisjes, totaal onpersoonlijk zeer ouderwets ingericht.. Geen achertuin, maar een met grijze tegels bedekt plaatsje aan alle kanten grenzend aan buren. Je ziet en hoort echt alles van elkaar. Bedden redelijk. Speeltuin oke, hier hebben onze kinderen van 9 en 7 zich goed vermaakt. Ribe is een sfeervol stadje. Vikingcenter is erg leuk, interactief.

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Heerlijke vakantieplek"traducir
tjipke_1
Alojamientos

20/07/2013 Een top vakantiepark, dit. Het is een kleinschalig en zeer netjes vakantiepark aan de rand van Ribe, een (naar verluidt) oud Vikingsstadje. Het centrum van dit stadje is op loopafstand; best wel levendig maar ook wel toeristisch. De huisjes staan in groepjes van 2 of 3 naast elkaar en zijn zeer netjes. Voor kids is er een speeltuintje; voor de oudere kids kun je bij de receptie spellen lenen (voetbal, skeelers) of terecht bij de xBox met Kinect (ook buiten receptietijden - met de huissleutel kun je via de zijtrap naar binnen). Barbecueplek is ook dik voorelkaar: 5 BBQ's; kolen en aanmaakblokjes aanwezig. Zwemmen kun je (gratis) in het plaatselijke zwembad (niet op loopafstand trouwens) en in het Svommestadion in Esbjerg (aanrader, wel 35 km rijden). Nadelen van het huisje zijn: de gevaarlijke steile trap en dat het boven niet afgesloten is (licht, rumoer van beneden). Wifi signaal is zwak (mailen, internetten: OK, youtube: laat maar). Er is geen winkel op het park.

Fam. con niños , Jun 2013
"Aanrader"traducir
marieke guit
Sitios para comer

13/06/2013 Leuk kleinschalig park. Zeer verzorgd en rustig (in juni). Centraal gelegen tov de waddeneilanden Romo (met auto het strand oprijden en vliegeren) en Mando (met tractorbus naartoe en zeehonden tour boeken met paard en wagen via mandoebussen.dk), strand Blavand met vuurtoren en bunkers WO2, Vikingcenter, Legoland.. Huisjes netjes en alles erop en eraan, maar 1 nadeel: de bedbank in de woonkamer. Onze kinderen lagen in de slaapkamer en dus bleven voor ons 2 dunne (bank)matrasjes over die we maar naast elkaar hebben gelegd op de grond. Ook geen verduistering in woonkamer en slechts een beetje i/d slaapkmr. Ondanks dat toch prima huisje met kleine patio of groot balkon. Aldi op 5 min per auto en daar ook tankstations en burger king op 5 min rijden. 10 min wandelen Ribe centrum in. Authentiek centrum met paar leuke winkeltjes en heerlijke ijssalon vlak aan het water. Zowel huisjes, faciliteiten en ligging kortom een aanrader!

Fam. con niños , May 2013
"Uitstekend appartement"traducir
Irene
Sitios para comer

15/05/2013 In de mei vakantie een week naar Ribe Byferie geweest. Uitstekend appartement type A2. Prima bedden, grote inloopdouche, keuken waarin alles aanwezig is. Zelfs een mixer. Leuke speeltuin met twee grote trampolines. Naast het complex ligt een groot sportveld waarop je kan voetballen, badmintonnen enz. Vergeet niet een keer een kampvuurtje te maken Alles is aanwezig. Er ligt hout. (met de sleutel van je app kan je deze kist openen) en er zijn stokken waar je broodjes aan kan prikken zodat de kinderen broodjes kunnen roosteren boven het vuur. Daarnaast zijn er grote BBQ's aanwezig. Kolen, aanmaakblokjes alles ligt er en mag gebruikt worden. Ribe, supermarkt, vikingcenter, mando en stranden in de buurt. Legoland uurtje rijden via de rijksweg. Leuk zwembed in Edsjberg. Zwembad ligt vol met speelgoed voor kinderen en voor de grote een leuke klim en klauterbaan in het 25 meter bad. Uitstekende vakantie gehad.

1 2 3 4 5 6 7 siguiente

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?