Evaluaciones Camping Fyns Hoved***

Fyns Hoved***
Evaluaciones Camping Fyns Hoved***
Fynshovedvej 748, 5390, Martofte

Camping Fyns Hoved ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 5 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Fyns Hoved*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Martofte. Además puedes encontrar 17 Fotos de vacaciones de Camping Fyns Hoved*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Dinamarca. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Fionia e islas. Compara Camping Fyns Hoved*** con otros alojamientos en Martofte.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Fyns Hoved*** / Martofte. Pero puedes agregar una.

5 evaluaciones para Fyns Hoved***

9,3
5,8
7,5
Amigos, 2014
"Mooie plek, ruime camping"traducir
Familie
Estado de los sanitarios

19/08/2014 Wat ons vooral opviel, was de enorme ruimte die deze camping biedt. Ze hadden er makkelijk een camping van kunnen maken met honderden plekken, maar hebben er voor gekozen om iedereen ruimte te geven. Het is groen en rustig. De ligging is geweldig en het strand hield onze kinderen de hele dag bezig. Ook zeer hondvriendelijk!

Con mi pareja, Jul 2013
"Camping an einem wunderschönen Ort"traducir
Buchholz
Estado de los sanitarios

02/08/2013 Der Campingplatz ist schon etwas in die Jahre gekommen, ein bischen "old school".
Aber sauber und ansprechend und super freundliche Mitarbeiter!
Ganz tolle Lage.
Auch gut für Zelt-Urlauber zu empfehlen.
Der Supermarkt ist nicht so toll, schützt aber effektiv vor dem Hungertod und bietet morgens frisches Brot.
Kurzum: unsere Empfehlung

Fam. con niños , Jul 2012
"Heerlijke plek!"traducir
Mark Pereira
Estado de los sanitarios

17/08/2012 Wat een heerlijke plek is dit toch! Nu voor de vijfde keer teruggeweest en weer genoten. Fyns Hoved ligt in een soort microklimaat waardoor het heel zonnig is. De plekken zijn ruim, en diegenen die van water houden hebben alle mogelijkheden. Kanoeen, vissen, waterskieen of met een bootje door de ondiepe wateren varen, allemaal leuk. Het sanitair is ietwat gedateerd, maar schoon. Lars en Lise zorgen ervoor dat je je thuisvoelt en zijn bereid van alles te regelen voor je. Hier kom je echt tot rust, en raak je toch een beetje verslaafd aan deze prachtige plek.

Con mi pareja
m couvee

16/07/2008 heerlijke camping waar tot rust kunt komen en een ongerepte natuur
heeft wat

Con mi pareja, Jun 2008
"Hier kom je weer helemaal tot rust!"traducir
Lucienne
Estado de los sanitarios

24/08/2008 Ik kom hier al jaren. Vanaf dat ik een jaar of 7 was. En ik ben nu 43 dus dat zegt genoeg. Ik wil graag ieder jaar weer even echt "bijkomen" en dat kan hier heel goed. Gelukkig wil mijn man dat ook graag en dat doen we dus ook ieder jaar.

¿En qué país prefieres conducir?