Sol Garden Istra + dependances****
Evaluaciones Hotel Sol Garden Istra + dependances****
Katoro bb 2, HR-52470, Umag

Hotel Sol Garden Istra + dependances ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 64 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Sol Garden Istra + dependances**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Umag. Además puedes encontrar 96 Fotos de vacaciones de Hotel Sol Garden Istra + dependances**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Croacia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Istria. Compara Hotel Sol Garden Istra + dependances**** con otros alojamientos en Umag.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Sol Garden Istra + dependances**** / Umag. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 siguiente

8,9
Fam. con niños , 2013
"Niet zo waaw"traducir
marieke thooft

17/09/2013 We hadden niet zo'n toffe vakantie, veel te druk, en eten ook niet zo goed ( niet warm, was meestal lauw)

Fam. con niños , Ago 2013
"Super vakantie in Kroatie"traducir
debeld

01/09/2013 Net terug van een leuke vakantie in dit zeer kindvriendelijke hotel !
We hadden een geschakelde familiekamer in het bijgebouw met zeer goede geluidsisolatie en een goede airco . Bij aankomst was er schimmel in de douche en in de minibar ! Na melding aan de receptie werd dit direct met 2 personen opgelost + de ganse kamer werd nog eens gepoetst ,ramen en al .
Ze doen echt hun best om een goede indruk na te laten . Er werd zelfs voorgesteld om een andere kamer te kiezen .

Enige minpuntje is dat er onderweg geen bewegwijzering naar het hotel is , geen Nederlandstalige informatie alsook geen Nederlandstalige animatie . Voor de kinderen is dit soms wel lastig .

De animatie is echt van topniveau , ook de avondanimatie en shows met professionele dansers waren super !

Over het eten hadden we geen klagen en de kinderen genoten zowat van een all-in .

Fam. con niños , Jul 2013
"Mooi complex"traducir
Remco78

28/07/2013 Dit hotel is wat ons betreft zijn vier sterren absoluut waard. Onze kamer (premium met zeezicht) was comfortabel, schoon en ruim. Verbeterpuntje voor de kamers; een buitenlamp op het balkon zou wel handig zijn voor s avonds. Het hotel staat een paar honderd meter van zee. De stranden zijn rotsstranden, met zeer helder water. Het hotel heeft een aantal mooie zwembaden , met een aquapark (glijbanen etc) erbij. Er wordt veel georganiseerd voor kinderen (kinderdisco, musicals etc), voor iedere leeftijdsgroep is er wel een kidsclub. Zowel het ontbijt als avondeten is in buffetvorm, met heel veel keuze en voordat het op is wordt het al bijgevuld. De grote eetzaal is wel erg rumoerig, maar er zijn nog twee andere zalen. Het hotel ligt op een ongeveer vijf kilometer van het dorp Umag, maar dichtbij het hotel kun je iedere 20 minuten in een treintje stappen dat naar het centrum van Umag rijdt. Vlakbij het hotel zijn wel een supermarkt, enkele restaurants en een pinautomaat.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Sol Garden Ist...

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Heel leuk hotel !"traducir
Anneke

15/08/2013 Wij verbleven hier een week met jongens tussen 13 en 15 jaar, zij gingen meestal naar de tienerclub die écht gericht was op hun leeftijd. Het is er trouwens ook heel leuk voor jongere kinderen, per leeftijdsgroep waren er verscheidene clubs. Bovendien was er ook een sportclub waar verscheidene sporten werden aangeboden, ik ben zelf gaan spinnen en vond het heel goed. De zwembaden en waterglijbanen vielen ook in de smaak, er is wel niet veel zwembadanimatie. De zee ligt er vlakbij alsook kleine voetbalveldjes waar onze jongens 's avonds ook nog goed gesjot hebben omdat er verlichting was ( moest wel aangevraagd en bijbetaald worden ).
Het eten was zowel 's morgens als 's avonds heeel lekker en heel uitgebreid.
Ook goede avondanimatie, de animatoren waren zeer vriendelijk en sociaal.
Enige minpuntje : ik zou een volgende keer de dubbele kamer nemen, wij hadden een gewone doorloopkamer en de jongens moesten op een vrij hard zetelbed slapen.

Fam. con niños , Jun 2013
"Super hotel!"traducir
Annemie

15/07/2013 Zeer mooi hotel, 4 sterren waardig, mooie kamers, we hadden een familiekamer in hoofdgebouw: twee 2-persoonskamers connected met 2 badkamers, zeer netjes, modern, goed onderhouden, iedere dag schone handdoeken, gepoetst, fooi doet ook wonderen. Leuke zwembaden, alles goed onderhouden. Eerste week nog rustig, tweede week erg druk in het hotel. Ontbijt, keuze genoeg. Avondeten, meer dan genoeg, iedere avond andere gerechten erbij, kwaliteit prima! Het grote en het kleinere restaurant zijn altijd open, meer dan 800 mensen, gaat het derde restaurant ook open, word wel erg druk en lawaaierig.
Service is prima, vriendelijk personeel, dresscode: geen badkleding in het hotel, dresscode bij avondeten, geen badkleding, normaal, korte broek is prima bij de heren.
We hebben genoten van ons verblijf hier!

Con mi pareja, Sep 2012
"Niet zo geweldig"traducir
Meriam

02/10/2012 We zijn hier 10 dagen geweest in september. Er waren geen excursies meer te boeken, alles was al gereed voor de winter zodat het een hele sobere indruk maakte. Het buffet was iedere dag hetzelfde. We gaan altijd rond deze tijd op vakantie (meestal Spanje) maar hebben dit nog nooit meegemaakt. Voor ons was dit de 1e keer Kroatie maar ik denk ook de laatste keer.

"Super hotel met kinderen"traducir
Ingrid

08/08/2012 Net terug uit Kroatie met 2 kinderen van 10 en 8 jaar. Super gelegen hotel/dependance nabij strand, goed eten (buffet vorm) super zwembaden + animatie, leuke shows, mooie (gerenoveerde) kamers, schoon park, vriendelijk / behulpzaam personeel, diverse mogelijkheden voor uitstapjes in de nabije omgeving. Wij gaan zeker op zoek naar een locatie van een Sol Hotel voor volgend jaar ! Super !! Echt zijn sterren waard !

Fam. con niños , Jul 2012
"Goed hotel met zeer veel kinderfaciliteiten"traducir
Van der Poel

23/08/2012 Goed hotel, goed en gevarieerd eten, zeer uitgebreid aanbod van kinderfaciliteiten, goede kamer (met zijn 3-tjes een familiekamer nr. 728)

"Geweldig hotel! Volgend jaar weer!"traducir
fam cuypers

18/07/2012 Super hotel! Mooie kamer, alles mooi verzorgd, mooi zwembad, vriendelijk personeel, veel en proffesionele animatie, goed eten. Kortom geweldige plek voor een vakantie. In omgeving zijn mooie plaatsjes te bezichtigen

Fam. con jóvenes, Jul 2012
"Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen"traducir
Heyvaert

28/07/2012 mooi hotel zeer vriendelijk personeel kindvriendelijk en behulpzaam, het hotel licht op 2km van het stadje Umag te voet is het te doen maar je kan ook met een treintje gaan het is 20 kuna (munt) en op 100m van de zee , prijs/kwaliteit zeer te vreden
er is een nieuw acquapark met 3 waterglijbanen voor jong en oud je moet wel een bandje hebben om er binnen te gaan maar dat kan je vragen aan de receptie , het hotel telt 3 restaurants een grote en twee kleine in de kleine resteurants is het wel rustiger minder lawaai,
geniet van jullie vakantie

1 2 3 4 5 6 7 siguiente