Sol Garden Istra + dependances****
Evaluaciones Hotel Sol Garden Istra + dependances****
Katoro bb 2, HR-52470, Umag
Sitio web oficial

Hotel Sol Garden Istra + dependances ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 73 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Sol Garden Istra + dependances**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Umag. Además puedes encontrar 120 Fotos de vacaciones de Hotel Sol Garden Istra + dependances**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Sol Garden Istra + dependances****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Croacia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Istria. Compara Hotel Sol Garden Istra + dependances**** con otros alojamientos en Umag.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Sol Garden Istra + dependances**** / Umag. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

73 evaluaciones para Sol Garden Istra + dependances****

7,9
7,9
8,2
8,6
8,7
Fam. con niños , Ago 2014
"De moeite maar ook geen topper"traducir
Koen en co

26/08/2014 Morgen onze laatste dag Sol Garden.

Enkele reeds aangehaalde min-punten zijn inderdaad terecht zoals:
- kinder all-in pas vanaf 5 jaar (voor onze 7 jarige snuiter vervelend dat hij niet met zijn broertje van 4,5 kan gaan eten en ook nog eens helemaal alleen in een afgesloten zone moet gaan zitten eten - we hebben aan deze all-in dan ook zo goed als niets gehad)
- eetzalen doen echt refterachtig aan en zijn heel erg druk en luidruchtig (best in kleinste gaan eten dus)

Toch zijn er zeker en vast ook een heleboel positieve punten:
+ de meeste avondshows zijn van een heel hoog niveau
+ aan het zwembad is er rust (wel op tijd handdoekens leggen als je goede plaats wil)
+ personeel is vriendelijk en behulpzaam
+ voor fietsers goed uitgeruste bewaarplaats voor de eigen fietsen
+ de kamers (hoofdgebouw) waren heel erg net en goed uitgerust
.....

Zeker een goede reis gehad dus !

Fam. con niños , Ago 2014
"Perfecte combinatie Zwembad, Tennis en Zee"traducir
pinotte

18/08/2014 Wij zijn hier een paar dagen geweest met ons gezin en hebben het heerlijk gehad. Zeker omdat het op loopafstand zit van de tennisacademie waar onze twee oudste een paar dagen getraind hebben. Na afloop van de training loop je zo het (stenen) strand op om een duik te nemen in de zee of geniet je nog even van de watersport, glijbanen of het grote heerlijke zwembad bij het hotel. Verder is er veel te doen. Het enige minpuntje is het buffet bij het hotel, maar dat was voor ons geen groot ding. In elk geval komen wij hier nog een keer terug

Viaje en grupo, Ago 2014
"Super leuke 8 dagen gehad"traducir
Linda

15/08/2014 super leuk gehad op vakantie

leuke animartie
leuke shows

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Sol Garden Ist...

Fam. con niños , 2014
"Kinderen worden hier gediscrimineerd !"traducir
Jan De Vos

28/07/2014 Bij aankomst kregen onze kinderen een bandje. Tussen 5 en 12 jaar is dit een rood bandje. De rest is blauw. Rood betekent dat je kind gratis drankjes of een ijsja kan afhalen. Blauw bandje = alles betalen. Onze dochter van 4,5 jaar kreeg dus een blauw bandje en onze andere kinderen een rood. Dit betekende dat onze jongste geen drankje of ijsje mocht halen. Probeer dàt maar eens uit te leggen aan een jong kind. Bovendien moeten de kinderen die afhalen en terplekke nuttigen achter een afgesloten hekwerk waar geen blauwe bandjes mogen komen. Je zou maar eens een bekertje water moeten doorgeven... Je kinderen moeten dus alleen eten/drinken
Personeel ook zeer strikt en onvriendelijk.
Weinig variatie in het eten. Alles is betalend, zelfs water bij het avondeten.
Eigenlijk is alles daar zeer gefocust op extra bijbetalen. Je voelt je er niet echt welkom, je bent daar enkel een melkkoe om terplekke zoveel mogelijk geld uit te geven.
Af te raden voor kinderen jonger dan 5 !!

Fam. con niños , Jul 2014
"Goed hotel, al bij al fijne vakantie gehad"traducir
Evy

08/08/2014 fijn verlof, tof zwembad voor peuters, goede animatie, veel te doen in hotel. Toch wat minpuntjes: loshangend handdoekrekje (onderkant zelfs wat roestig) hoekjes af vh hoofdingsbord ah bed, stofraggen tss de lamellen vh plafond id badkamer, koelkast staat ie kast waardoor die de warmte niet kwijtraakt en slecht koelt.
Babybedjes oud en versleten (gammel, gaten id bekleding) ipv een matrasje lag er bij ons een deken in, daags nadien stond er een bedje met matras od gang (ben ik gaan wisselen met het onze)
airco op kamer was stuk, na melding dadelijk gerepareerd.
personeel behulpzaam, onze 1 jarige had om 21u overgegeven op bed,na tel stond de poetsploeg binnen 5 min ad deur.
Er was een all in vanaf 5j tot 12j, onze 4.5jarige kon hier niet van genieten, ronduit belachelijk! ze zouden hier beter van 0 tot 12j van maken. was ook alleen maar op 1 plaats (waterspeeltuin) en binnen een afgebakende ruimte
Verder zoals velen een 'eetzaalgevoel' ih restaurant en geen frietjes op het avondmenu

Fam. con niños , Jul 2014
"Ontzettend goede prijs-kwaliteitsverhouding"traducir
Johan

16/07/2014 De omschrijving die we van onze touroperator kregen was - gelukkig- onvoldoende. Ideaal hotel voor gezinnen met kinderen tot 14 jaar met 'n uitmuntende service en variëteit aan eten, zowel 's ochtends als 's avonds.

Fam. con niños , Jun 2014
"Fijne vakantie gehad in een mooi complex"traducir
Bianca

30/06/2014 De bijgebouwen zijn mooi met een perfecte ligging op het complex. Wij hadden een familiekamer met een woonslaapkamer en een ouderslaapkamer, deze was heerlijk ruim en goed vertoeven. Het is een rustige omgeving bij het hotel waar weinig te doen is, maar dit hebben wij niet direct als nadeel ervaren. Het eten in het buffet restaurant goed, maar niet super, zo waren er nooit frietjes bij het avondeten, wel bij het ontbijt... Het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Onderhoud van zwembad was meestal keurig. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Het was verder volledig kind vriendelijk en wij waren super blij en tevreden over de Club 4 waar we onze kinderen regelmatig heen hebben gebracht, vooral onze dochter van 3 1/2 vond het geweldig daar. De leidsters zijn bekwaam, alert en hygiëne staat hoog in het vaandel. Kinderbaden perfect! De glijbanen zijn vanaf 1 m lengte. Oh ja en hele goede entertainment, goede kwaliteit shows en afwisseling.

Fam. con niños , 2013
"Niet zo waaw"traducir
marieke thooft

17/09/2013 We hadden niet zo'n toffe vakantie, veel te druk, en eten ook niet zo goed ( niet warm, was meestal lauw)

Fam. con niños , Ago 2013
"Super vakantie in Kroatie"traducir
debeld

01/09/2013 Net terug van een leuke vakantie in dit zeer kindvriendelijke hotel !
We hadden een geschakelde familiekamer in het bijgebouw met zeer goede geluidsisolatie en een goede airco . Bij aankomst was er schimmel in de douche en in de minibar ! Na melding aan de receptie werd dit direct met 2 personen opgelost + de ganse kamer werd nog eens gepoetst ,ramen en al .
Ze doen echt hun best om een goede indruk na te laten . Er werd zelfs voorgesteld om een andere kamer te kiezen .

Enige minpuntje is dat er onderweg geen bewegwijzering naar het hotel is , geen Nederlandstalige informatie alsook geen Nederlandstalige animatie . Voor de kinderen is dit soms wel lastig .

De animatie is echt van topniveau , ook de avondanimatie en shows met professionele dansers waren super !

Over het eten hadden we geen klagen en de kinderen genoten zowat van een all-in .

Fam. con niños , Jul 2013
"Mooi complex"traducir
Remco78

28/07/2013 Dit hotel is wat ons betreft zijn vier sterren absoluut waard. Onze kamer (premium met zeezicht) was comfortabel, schoon en ruim. Verbeterpuntje voor de kamers; een buitenlamp op het balkon zou wel handig zijn voor s avonds. Het hotel staat een paar honderd meter van zee. De stranden zijn rotsstranden, met zeer helder water. Het hotel heeft een aantal mooie zwembaden , met een aquapark (glijbanen etc) erbij. Er wordt veel georganiseerd voor kinderen (kinderdisco, musicals etc), voor iedere leeftijdsgroep is er wel een kidsclub. Zowel het ontbijt als avondeten is in buffetvorm, met heel veel keuze en voordat het op is wordt het al bijgevuld. De grote eetzaal is wel erg rumoerig, maar er zijn nog twee andere zalen. Het hotel ligt op een ongeveer vijf kilometer van het dorp Umag, maar dichtbij het hotel kun je iedere 20 minuten in een treintje stappen dat naar het centrum van Umag rijdt. Vlakbij het hotel zijn wel een supermarkt, enkele restaurants en een pinautomaat.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: