Evaluaciones Casa de vacaciones Adriana***

Adriana***
Evaluaciones Casa de vacaciones Adriana***
Dracevac 32 A, dracevac 32 , Porec

Casa de vacaciones Adriana ha obtenido 9,6 sobre 10, basado en 21 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de vacaciones Adriana*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Porec. Además puedes encontrar 48 Fotos de vacaciones de Casa de vacaciones Adriana*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Croacia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Istria. Compara Casa de vacaciones Adriana*** con otros alojamientos en Porec.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Adriana*** / Porec. Pero puedes agregar una.

21 evaluaciones para Adriana***

8,9
8,8
Con mi pareja, Sep 2013
"Rust, luxe, compleet, geweldig"traducir
connynijs
Cantidad de espacio

03/10/2013 Voor het eerst in het huis van Wim en Inge geweest, jammer genoeg maar voor 1 week. Geweldig huis van alle gemakken voorzien, een gezellige woonkamer, een luxe keuken, 3 leuke slaapkamers, zwembad en een ruime tuin. Voor ons zeer zeker met het gevoel van thuis maar dan in een omgeving van rust.
Diverse supermarkten in de omgeving, zodat je gemakkelijk je boodschappen kunt doen om de BBQ in de tuin aan te steken
Het huis ligt in een klein dorp niet ver van Porec, waar ook het strand is en voor de liefhebbers zo met de kustlijn mee kunt lopen en mocht het teveel zijn stap je in het treintje voor een paar centen en deze brengt je weer terug naar Porec.
Maakt niet uit welke richting je heen gaat er is zoveel moois te zien dat je zonder enige inspanning cultuur kunt snuiven en genieten van al het moois.
Zeker de moeite waard om vaker te gaan, we hebben lang nog niet alles gezien

Amigos, Sep 2013
"Geweldige plek om te zijn"traducir
chris_wezenbeek
Cantidad de espacio

23/10/2013 Alles wat je nodig hebt is aanwezig, zowel binnen als buiten. Heel goed verzorgde accomodatie. We zijn beide net boven de 60 en vinden het een heerlijk rustig plaatsje. Het huis de tuin en zwembad greven je een echt vakantiegevoel. Heerlijk buiten leven en sochtens ontbijt in de open lucht Een BBQ met zijn gezelligheid. Buren die vriendeliijk zijn, en als je sochtens bij de bakker staat, een praatje met je maken. Ook leuk als de wat ouder buren dan alleen in het Croatisch doen. Bezienswaardigheden zijn er in overvloed, langs de kust maar ook het binneland in. Natuurliefhebbers kunnen er heerlijk wandelen. Na de vakantie heb je zeker stevigere kuiten, dan toen je aan kwam. En natuurlijk fietsen mag je niet overslaan, ook hier weer het glooiende van de heuvels. En overal terasjes en restaurantjes waar je uit kunt rusten.

Amigos, 2013
"Fantastisch!"traducir
rachel liefting

22/08/2013 Ontzettend mooie locatie en voorzien van alle luxe

Amigos, Ago 2013
"Heerlijke vakantie gehad"traducir
Marit
Cantidad de espacio

06/09/2013 We hebben 2 weken doorgebracht in dit huis. Heerlijk rustige omgeving, en het huis is van alle gemakken voorzien. Voor kleine kinderen is het wel wat lastig om het zwembad af te schermen zodat ze er niet inlopen.
Binnen max 10 minuten ben je in Porec, en hier zijn verschillende supermarkten te vinden.
De buren zijn zeer vriendelijk, en alles ziet er goed verzorgd uit.

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Mooi huis"traducir
natascha geilen
Cantidad de espacio

25/07/2013 Bij aankomst viel meteen op hoe perfect schoon het huis was.De bedden waren voor ons opgemaakt de handdoeken lagen klaar.
Een fles welkomswijn stond op tafel.Over het vakantie huis dan ook niks dan goeds ,enorm compleet uitgerust , je hoeft echt helemaal niks mee te nemen ( behalve je kleding dan)
Qua ligging , het huis ligt heerlijk rustig, ( je hebt dus wel voor alles je auto nodig) of je moet gebruik maken van de twee fietsen die in garage staan.
Wat ons beterft geen probleem zo heb je de keuze voor de drukte van de toeristische dorpen of voor de absolute rust.
Het enige kleine minpuntje( in eerste instantie) was voor ons de beperkte privacy bij het zwembad, echter na wat bleek er komt er nauwelijks iemand voorbij en van de buren heb je zeker geen last.
Al met al , zeker een aanrader!

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Een Toppertje!"traducir
Fam. Kruger
Cantidad de espacio

22/08/2013 Wij zijn een gezin met 3 kinderen van 10, 11 en 12 jaar oud. Voor deze doelgroep is het huis fantastisch. Wij zijn al een aantal keren naar dit huis geweest en blijven met alle liefde terug komen. Ook de kinderen. Voor ons is de ligging zeer goed. In het rustige Dracevac, maar op korte afstand van het drukke Porec of Vrsar en winkels. Het huis is altijd zeer schoon als je aankomt en van alle gemakken voorzien. Je hoeft echt alleen je kleding en goed gezelschap mee te nemen om een topvakantie te hebben in huis Adriana. Geniet van het zwembad, veranda, airco, goede bedden, vaatwasser, wasmachine en alle andere luxe. Wat wil je nog meer?!

Amigos, Jun 2013
"Geweldig"traducir
john en ineke
Cantidad de espacio

25/06/2013 Wij zijn net thuis van een geweldige vakantie in het mooie huis van Wim en Inge wat een heerlijke plek en het huis is van alle gemakken voorzien.
Wat hebben wij genoten van het geweldige zwembad heerlijk afkoelen want onze laatste week was erg warm en wat is het dan lekker om je eigen zwembad voor de deur te hebben.
Ook hebben wij een aantal keren gebruik gemaakt van de barbecue heerlijk was dat.
Elke ochtend rond 9 uur komt de bakker in het dorp met zijn auto dan toetert hij en dan heb je heerlijk vers brood.
Het was voor ons de eerste keer in Kroatië maar zeker niet de laatste keer wat een prachtig land vriendelijke mensen en zo mooie groen en schoon.
Uit eten kan je er ook goed en dan ook nog voor weinig geld.
Kroatië heeft ons hart gestolen.
Wim en Inge wij geven jullie een dikke 10 voor het mooie en schonen huis wij komen zeker nog een keer terug om te genieten van jullie huis en het mooie Kroatie

Con mi pareja, Jun 2013
"Fantastisch huis!"traducir
Platerink
Cantidad de espacio

11/07/2013 Wat een ontzettend mooi huis is dit! Veel ruimte in en om het huis, een mooi zwembad om even heerlijk in af te koelen. Wij hebben veel door de omgeving gefietst en vele mooie plekjes gezien. De kust ligt op 7km afstand en een supermarkt waar je echt van alles kunt krijgen is 3km verderop. Wij hebben genoten!

Amigos, Sep 2012
"Geweldig!!"traducir
Mary en Leon Meliss...
Cantidad de espacio

07/10/2012 Wij waren voor het eerst in Kroatie,dus ook een mooi huis geboekt!
Maar het heeft zeeeeer zeker zijn sporen achter gelaten bij ons!!!
Wat een geweldig mooi huis is dit werkelijk alles is aan wezig.
Voor jong en oud.
Neem alleen je kleren mee en je goed humeur,en je hebt de vakantie van je leven! ook Kroatie is geweldig mooi,twijfel niet meer en ga!!!!!

Fam. con niños , Jul 2012
"Een PARADIJS op aarde!!!"traducir
Ellen
Cantidad de espacio

13/08/2012 Wat een geweldige accomodatie is dit! Wij zijn er dit jaar voor de derde keer geweest, het was alsof we thuiskwamen!
Voor ons de eerste keer met zwembad , dat was er de vorige twee keren niet, wat een heerlijkheid!
Eigenlijk hoef je nergens heen, er is voldoende:zwembad, ligstoelen, hangmatten, parasols, boeken, donald duckjes, spelletjes........allemaal super geregeld!
Het huis is van alle gemakken voorzien, je mist echt niets.
Binnen 10 minuten ben je in het gezellige Porec en bij de zee, dus alles in de buurt.
Een dikke TIEN voor dit mooie plekje!!