Evaluaciones Casa de vacaciones Adriana***

Adriana***
Evaluaciones Casa de vacaciones Adriana***
Dracevac 32 A, dracevac 32 , Porec

Casa de vacaciones Adriana ha obtenido 9,6 sobre 10, basado en 26 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de vacaciones Adriana*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Porec. Además puedes encontrar 54 Fotos de vacaciones de Casa de vacaciones Adriana*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Croacia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Istria. Compara Casa de vacaciones Adriana*** con otros alojamientos en Porec.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Adriana*** / Porec. Pero puedes agregar una.

26 evaluaciones para Adriana***

8,9
8,8
9,2
Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Fantastische plek!!"traducir
e_dol
Cantidad de espacio

21/07/2014 Al voor de vierde keer in dit huis geweest, het blijft TOP! Alles is aanwezig, ruim huis met 3 mooie slaapkamers. Airco aanwezig, wasmachine, vaatwasser, kortom: genoeg luxe!
Het zwembad in de tuin is heerlijk, zeker ook de ligstoelen die er zijn en 2 grote parasols, genoeg schaduwplekken! Het is een rustig dorpje, binnen 10 minuten ben je in de gezellige badplaats Porec. Genoeg grote supermarkten op een kwartiertje rijden, in de buurt is ook een wat kleinere supermarkt. Wij hebben ons weer prima vermaakt en gaan er zeker nog een keer terugkomen!

Viaje en grupo, Jun 2014
"Nog een keer graag!"traducir
Ronald Sloot
Cantidad de espacio

15/06/2014 Bedankt voor jullie geweldige vakantiewoning. De woning is gezellig, zeer verzorgd en alles is meer dan aanwezig (spelletjes, strips, fietsen, NL TV, goede ligstoelen). We hebben genoten van het zwembad, lekker gebarbecued en gelukkig konden we ook Nederland zien winnen van Spanje met 5-1 hehe!! Het is er lekker rustig maar je rijdt zo naar een van de omliggende kust plaatsjes (zoals Porec) voor restaurants of aktiviteiten (zo hebben wij een dag tochtje naar Venetie gedaan). 's-Ochtends kun je op steenworp afstand lekker vers brood halen - smullen! En vergeet ook niet wat lokale grappa en wijn te proberen van de lokale wijnerijen. Zeker voor herhaling vatbaar !

Con mi pareja, Jun 2014
"Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar"traducir
Fam. Van Oosterhout
Cantidad de espacio

04/07/2014 De vakantiewoning ligt heerlijk rustig in een klein dorpje. Geen winkel in het dorp, maar wel een bakker die iedere dag langskomt met super vers brood! Op 5 /6 km ( porec) liggen een paar grote supermarkten met veel parkeerruimte. Je hebt in de buurt ook diverse restaurantjes waar je heel lekker kan eten. Het eigen zwembad was heerlijk, zeker omdat het zo warm was. De ligging is ook fijn voor een aantal dorpjes te bezoeken, dit hebben wij ook gedaan. Er wordt heel veel gefietst in de buurt. Dat hebben we deze keer niet gedaan, maar wellicht de volgende keer. We komen zeker nog een keer terug.

Con mi pareja, May 2014
"Super vakantie gehad!"traducir
S.Broersma
Cantidad de espacio

25/06/2014 Prachtig huis in een heel mooi land!
Voor herhaling vatbaar!

Met vriendelijke groet,

Fam Broersma

Fam. con jóvenes, May 2014
"Fantastiche plek met prive zwembad"traducir
Wim
Cantidad de espacio

03/06/2014 gelegen aan de rand van rustig dorpje dicht bij alle bezienswaardigheden van Istrie

Con mi pareja, Sep 2013
"Rust, luxe, compleet, geweldig"traducir
connynijs
Cantidad de espacio

03/10/2013 Voor het eerst in het huis van Wim en Inge geweest, jammer genoeg maar voor 1 week. Geweldig huis van alle gemakken voorzien, een gezellige woonkamer, een luxe keuken, 3 leuke slaapkamers, zwembad en een ruime tuin. Voor ons zeer zeker met het gevoel van thuis maar dan in een omgeving van rust.
Diverse supermarkten in de omgeving, zodat je gemakkelijk je boodschappen kunt doen om de BBQ in de tuin aan te steken
Het huis ligt in een klein dorp niet ver van Porec, waar ook het strand is en voor de liefhebbers zo met de kustlijn mee kunt lopen en mocht het teveel zijn stap je in het treintje voor een paar centen en deze brengt je weer terug naar Porec.
Maakt niet uit welke richting je heen gaat er is zoveel moois te zien dat je zonder enige inspanning cultuur kunt snuiven en genieten van al het moois.
Zeker de moeite waard om vaker te gaan, we hebben lang nog niet alles gezien

Amigos, Sep 2013
"Geweldige plek om te zijn"traducir
chris_wezenbeek
Cantidad de espacio

23/10/2013 Alles wat je nodig hebt is aanwezig, zowel binnen als buiten. Heel goed verzorgde accomodatie. We zijn beide net boven de 60 en vinden het een heerlijk rustig plaatsje. Het huis de tuin en zwembad greven je een echt vakantiegevoel. Heerlijk buiten leven en sochtens ontbijt in de open lucht Een BBQ met zijn gezelligheid. Buren die vriendeliijk zijn, en als je sochtens bij de bakker staat, een praatje met je maken. Ook leuk als de wat ouder buren dan alleen in het Croatisch doen. Bezienswaardigheden zijn er in overvloed, langs de kust maar ook het binneland in. Natuurliefhebbers kunnen er heerlijk wandelen. Na de vakantie heb je zeker stevigere kuiten, dan toen je aan kwam. En natuurlijk fietsen mag je niet overslaan, ook hier weer het glooiende van de heuvels. En overal terasjes en restaurantjes waar je uit kunt rusten.

Amigos, 2013
"Fantastisch!"traducir
rachel liefting

22/08/2013 Ontzettend mooie locatie en voorzien van alle luxe

Amigos, Ago 2013
"Heerlijke vakantie gehad"traducir
Marit
Cantidad de espacio

06/09/2013 We hebben 2 weken doorgebracht in dit huis. Heerlijk rustige omgeving, en het huis is van alle gemakken voorzien. Voor kleine kinderen is het wel wat lastig om het zwembad af te schermen zodat ze er niet inlopen.
Binnen max 10 minuten ben je in Porec, en hier zijn verschillende supermarkten te vinden.
De buren zijn zeer vriendelijk, en alles ziet er goed verzorgd uit.

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Mooi huis"traducir
natascha geilen
Cantidad de espacio

25/07/2013 Bij aankomst viel meteen op hoe perfect schoon het huis was.De bedden waren voor ons opgemaakt de handdoeken lagen klaar.
Een fles welkomswijn stond op tafel.Over het vakantie huis dan ook niks dan goeds ,enorm compleet uitgerust , je hoeft echt helemaal niks mee te nemen ( behalve je kleding dan)
Qua ligging , het huis ligt heerlijk rustig, ( je hebt dus wel voor alles je auto nodig) of je moet gebruik maken van de twee fietsen die in garage staan.
Wat ons beterft geen probleem zo heb je de keuze voor de drukte van de toeristische dorpen of voor de absolute rust.
Het enige kleine minpuntje( in eerste instantie) was voor ons de beperkte privacy bij het zwembad, echter na wat bleek er komt er nauwelijks iemand voorbij en van de buren heb je zeker geen last.
Al met al , zeker een aanrader!

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?