Evaluaciones Casa de vacaciones Adriana***

Adriana***
Evaluaciones Casa de vacaciones Adriana***
Dracevac 32 A, dracevac 32 , Porec

Casa de vacaciones Adriana ha obtenido 9,4 sobre 10, basado en 32 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de vacaciones Adriana*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Porec. Además puedes encontrar 53 Fotos de vacaciones de Casa de vacaciones Adriana*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Croacia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Istria. Compara Casa de vacaciones Adriana*** con otros alojamientos en Porec.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Adriana*** / Porec. Pero puedes agregar una.

32 evaluaciones para Adriana***

Fam. con jóvenes, Sep 2014
"Mooie plek"traducir
Arnold in 't veld
Cantidad de espacio

06/10/2014 Wij hebben genoten van dit vakantiehuis, zo mooi van alle gemakken voorzien en super. Van het zwembad, de ligstoelen, hangmatten en grote parasols hebben wij veel gebruik gemaakt, heerlijk. Het plaatsje Dracevac zelf is klein en heerlijk rustig en met een 10 min rijden zit je in Porec met de gezellige boulevard en heerlijke restaurantjes. Wij gaan zeker nog een keer terug

Fam. con niños , Ago 2014
"Paradijs op aarde!"traducir
Bart Dupont
Cantidad de espacio

12/09/2014 Voor de tweede maal hebben wij een zalige en onvergetelijke vakantie gehad in Villa Adriana! Wim en Inge zijn erin geslaagd een stukje paradijs te creëren in het landelijke Dracevac, ver van alle drukte, maar toch centraal in Istrië. Alle bezienswaardigheden zijn binnen het half uur bereikbaar. Een compleet uitgeruste villa met alle comfort dat we thuis ook gewoon zijn, zelfs nog meer!
De buren zijn hele vriendelijke mensen en o zo behulpzaam. Ook de contacten met de eigenaars verlopen zeer vlot!

Fam. con niños , Ago 2014
"Mooi huis in een heerlijk rustige omgeving"traducir
Familie van Haren
Cantidad de espacio

22/08/2014 We hebben genoten van twee heerlijke weken vakantie in dit goed verzorgde, ruime en rustig gelegen huis. Wilde we rust dan bleven we bij het huis waar onze kinderen zich prima vermaakte in het zwembad. Wilde we wat vertier dan zochten we een van de leuke stadjes of restaurantjes in de omgeving op. We hadden een bootje mee en hebben leuk kunnen varen en kunnen aanleggen bij de vele eilandjes voor de kust waar we geweldig konden zwemmen, snorkelen, krabben vangen (de kinderen dan) en relaxen.
Kroatië heeft ons aangenaam verrast en het fijne huis heeft daar zeker een grote bijdrage aan geleverd.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Super locatie, echt een aanrader!!!"traducir
Danny Westland
Cantidad de espacio

06/08/2014 Wij hebben genoten van dit vakantiehuis, zo mooi van alle gemakken voorzien en superschoon. Van het zwembad, de ligstoelen, hangmatten en grote parasols hebben wij veel gebruik gemaakt, heerlijk. Het plaatsje Dracevac zelf is klein en heerlijk rustig en met een kwartiertje rijden zit je in Porec met de gezellige boulevard en heerlijke restaurantjes. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Fantastische plek!!"traducir
e_dol
Cantidad de espacio

21/07/2014 Al voor de vierde keer in dit huis geweest, het blijft TOP! Alles is aanwezig, ruim huis met 3 mooie slaapkamers. Airco aanwezig, wasmachine, vaatwasser, kortom: genoeg luxe!
Het zwembad in de tuin is heerlijk, zeker ook de ligstoelen die er zijn en 2 grote parasols, genoeg schaduwplekken! Het is een rustig dorpje, binnen 10 minuten ben je in de gezellige badplaats Porec. Genoeg grote supermarkten op een kwartiertje rijden, in de buurt is ook een wat kleinere supermarkt. Wij hebben ons weer prima vermaakt en gaan er zeker nog een keer terugkomen!

Fam. con niños , Jun 2014
"Absoluut de reis waard!"traducir
Ilona Duursma
Cantidad de espacio

28/07/2014 Super complete en schone vakantiewoning! Met het zwembad is het optimaal genieten. De woning is zeer rustig gelegen aan de rand van het dorp. Binnen enkele autominuten ben je in het centrum van Porec. Een vakantie op deze plek is absoluut de reis waard!

Viaje en grupo, Jun 2014
"Nog een keer graag!"traducir
Ronald Sloot
Cantidad de espacio

15/06/2014 Bedankt voor jullie geweldige vakantiewoning. De woning is gezellig, zeer verzorgd en alles is meer dan aanwezig (spelletjes, strips, fietsen, NL TV, goede ligstoelen). We hebben genoten van het zwembad, lekker gebarbecued en gelukkig konden we ook Nederland zien winnen van Spanje met 5-1 hehe!! Het is er lekker rustig maar je rijdt zo naar een van de omliggende kust plaatsjes (zoals Porec) voor restaurants of aktiviteiten (zo hebben wij een dag tochtje naar Venetie gedaan). 's-Ochtends kun je op steenworp afstand lekker vers brood halen - smullen! En vergeet ook niet wat lokale grappa en wijn te proberen van de lokale wijnerijen. Zeker voor herhaling vatbaar !

Con mi pareja, Jun 2014
"Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar"traducir
Fam. Van Oosterhout
Cantidad de espacio

04/07/2014 De vakantiewoning ligt heerlijk rustig in een klein dorpje. Geen winkel in het dorp, maar wel een bakker die iedere dag langskomt met super vers brood! Op 5 /6 km ( porec) liggen een paar grote supermarkten met veel parkeerruimte. Je hebt in de buurt ook diverse restaurantjes waar je heel lekker kan eten. Het eigen zwembad was heerlijk, zeker omdat het zo warm was. De ligging is ook fijn voor een aantal dorpjes te bezoeken, dit hebben wij ook gedaan. Er wordt heel veel gefietst in de buurt. Dat hebben we deze keer niet gedaan, maar wellicht de volgende keer. We komen zeker nog een keer terug.

Con mi pareja, May 2014
"Super vakantie gehad!"traducir
S.Broersma
Cantidad de espacio

25/06/2014 Prachtig huis in een heel mooi land!
Voor herhaling vatbaar!

Met vriendelijke groet,

Fam Broersma

Fam. con jóvenes, May 2014
"Fantastiche plek met prive zwembad"traducir
Wim
Cantidad de espacio

03/06/2014 gelegen aan de rand van rustig dorpje dicht bij alle bezienswaardigheden van Istrie

¿En qué país prefieres conducir?