Evaluaciones Camping Sibinj**

Sibinj**
Evaluaciones Camping Sibinj**
Sibinj 9, HR-51252, Klenovica

Camping Sibinj ha obtenido 8,7 sobre 10, basado en 24 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping Sibinj** y otros datos útiles para tus vacaciones en Klenovica. Además puedes encontrar 54 Fotos de vacaciones de Camping Sibinj** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Camping Sibinj**. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Croacia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Golfo del Cuarnero. Compara Camping Sibinj** con otros alojamientos en Klenovica.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Sibinj** / Klenovica. Pero puedes agregar una.

24 evaluaciones para Sibinj**

Fam. con niños , Jul 2014
"Prachtig uitzicht"traducir
Irma
Estado de los sanitarios

31/07/2014 Deze camping is een echte charme camping. Niet zo groot, redelijk rustig en een geweldig uitzicht. Een aantal plekken liggen direct aan zee. Zo'n 5 treden naar beneden en je staat in de zee. Wij hadden een bootje mee, die makkelijk in en uit het water kon. Deze camping is niet duur: 26 euro per nacht voor een gezin met 2 kinderen (11 en 8 jaar). Het sanitair was prima te doen. De schoonmaakster was er vaak aan het schoonmaken. Wij hebben niet bij het restaurant gegeten, dus daar geen cijfer voor. Vooraan bij de weg kun je brood en wat kleine boodschappen kopen. Een aanrader voor mensen die een rustige camping met geweldig uitzicht willen. Verwacht geen animatie en speeltoestellen.

Amigos, 2014
""Több éve visszajárunk""traducir
Túri-Kisné Szőke Me...
Estado de los sanitarios

20/07/2014 Csendes, nyugodt, családias környezet. Barátságos camping tulajdonosok. A kilátás gyönyörű, napszaktól függően más-más színben pompázó Krk-sziget. A környéket bejártuk, kedvenceink: Crkvenica, Novi-Vinodolski, Senj. A személyzet barátságos és segítőkész. Egyetlen negatívum, hogy a fürdéshez használt melegvíz hamar elfogy, ezért rendszerint langyos, inkább hideg vizes tusolási lehetőség esténként. Lakókocsiban laktunk, amely ár-érték arányban kiváló. Az éttermet mi nem próbáltuk ki, saját magunk főztünk. Gyerekbarát szálláshely. Rendkívül pozitív, hogy a lakókocsiból főzés közben is rálátni a tengerre, a nagyobb gyerekeket így fél szemmel tudja a szülő követni. :-)

Con mi pareja, 2013
"Camping Sibinj"traducir
Wilfried
Estado de los sanitarios

31/12/2013 Kleiner direkt am Meer gelegener Campingplatz . Restaurant und Bar in unmittelbarer Nähe - Auch ein Kiosk mit den wichtigsten Verpflegungen ist vorhanden . Personal ( Familienbetrieb ) sehr freundlich und hilfsbereit .

Con mi pareja, 2013
"Campingurlaub in Sibinj"traducir
Wilfried
Estado de los sanitarios

29/12/2013 Kleiner sauberer Campingplatz direkt am Meer gelegen - Restaurant , Bar u.Kiosk in unmittelbarer Nähe . Personal ( Familienbetrieb ) sehr freundlich u. hilfsbereit . Preis / Leistung in Ordnung .

Con mi pareja, Jun 2013
"Leuk om wat dagen te blijven"traducir
A v Geemert
Estado de los sanitarios

24/10/2013 De camping is op zich niet verkeert ,maar het oude sanitare gebouwtje kan echt niet meer.Betreft de plekken zijn ook niet ruim. Maar wij hebben ons best vermaakt stadjes in de buurt en een goed restaurantje op de camping met wifi

Fam. con jóvenes, Jun 2013
"Posto rilassante e tranquillo"traducir
gbailoni
Estado de los sanitarios

26/06/2013 Questo campeggio è piccolo, tranquillo mare bello e pulito, spiaggia di sassi e mare che scende subito, poco adatto a bambini, servizi sanitari puliti. Rapporto qualità prezzo buono. Posto fuori da centro abitato (bisogna eventaualmente spostarsi in macchina). Adatto a chi cerca vacanza di solo mare e relax

Con mi pareja, Sep 2012
"Prachtig direct aan zee gelegen"traducir
Paul
Estado de los sanitarios

30/09/2012 Inderdaad een verademing bij de megacampings vergeleken, maar prijs kwaliteit verhouding is daardoor ook wel zoek. 180kuna/€22 half september voor 2 personen is teveel. Eigenaren erg vriendelijk hebben relatief veel verspijkerd aan de camping, nieuw sanitair (wordt goed schoongemaakt) nog wel met gordijntjes en zeer lauw tot koud water en nieuwe elektrakasten met 16A, maar verder geen voorzieningen. Ik vond het verkeer op de bovenliggende kustweg wel storend , mn vrachtverkeer hoorde je doordat de camping in een baai/bocht ligt 2x voorbij denderen. Dit is afhankelijk hoe de wind staat. Dit stuk van de kust staat bekend om de regelmatige zeer harde Bora (voordeel kraakheldere geblazen zee) maar als je dit treft zoals, wij beleef je angstige momenten in je caravan. Het uitzicht op Krk is door verschillend licht telkens weer fantastisch om naar te kijken. Senj met een Konzum is een 10min rijden. In de directe omgeving is geen wifi, ook daarvoor naar Senj. Restaurant op camping is wel ok.

Fam. con niños , Jun 2012
"Leuke kleine camping"traducir
Petra
Estado de los sanitarios

26/07/2012 Wij waren op de terug reis en besloten hier een nachtje te staan.Na de beoordelingen te hebben gelezen op internet.
We mochten idd zelf een plekje uitzoeken en dit werd dus op het strand.
Geweldig! Helder blauw water waar de kinderen heerlijk konden snorkelen.
Het restaurant op de camping is een aanrader. Erg leuk zitten en vriendelijk.
We vertrokken de volgende dag naar vrsar en wat hadden we een spijt dat we niet een paar dagen langer waren gebleven. Het sanitair is inderdaad wat verouderd maar wel schoon. Als je niet te veel eisen hebt moet je hier gewoon een keer naar toe. Wij komen er volgend jaar zeker weer,

Con mi pareja, May 2012
"Zeker een aanrader"traducir
Geert
Estado de los sanitarios

14/06/2012 Eigenlijk een simpele camping, eens wat anders dan de megacampings die je hier vaak aantreft. Dus inderdaad eenvoudig sanitair. Geen zwembad, maar vrijwel elke plek staat direct aan zee. Leuk restaurant op de camping, maar ook nog een aan de overkant van de straat met prima verse vis. Lekker ongecompliceerd: zoek een plek uit die je aanstaat, de campingbaas klopt tegen de avond wel op je camper voor de betaling. Gemoedelijk sfeertje dus. Helemaal goed. Geen last gehad van de kustweg, de branding compenseert veel.

Fam. con niños , Ago 2011
"Ogni campersita dovrebbe provarlo..."traducir
Ivan
Estado de los sanitarios

21/08/2011 La tranquillità del posto, l'incanto di un mare cristallino e la sosta con il camper in riva al mare, dormire cullati dal rumore delle onde e dal vento... Una meraviglia!

La gente más simpática las encuentras en: