Pastura****
Evaluaciones Hotel Pastura****
Vrilo 28, HR-21410, Postira (Isla de Brac)

Hotel Pastura ha obtenido 8,9 sobre 10, basado en 14 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Pastura**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Postira (Isla de Brac). Además puedes encontrar 45 Fotos de vacaciones de Hotel Pastura**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Croacia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Dalmacia. Compara Hotel Pastura**** con otros alojamientos en Postira (Isla de Brac).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Pastura**** / Postira (Isla de Brac). Pero puedes agregar una.

14 evaluaciones para Pastura****

8,8
9,1
9,1
8,2
9,2
8,2
Con mi pareja, Jul 2013
"We hebben een fantastische vakantie gehad"traducir
Peter Wientjens en ...

08/08/2013 Wij zijn twee weken in hotel Pastura geweest.
Een schitterend hotel.
We hebben een hele fijne vakantie gehad.
Het hotel zag er heel netjes uit, schone kamers, hele nette bediening, bij de receptie, restaurant en aan de bar en bij de bar aan het zwembad.
Een hele rustige omgeving.
Mooi uitzicht.
We hadden ook twee weken geweldig weer.

groetjes van Peter en Helma uit Wijchen

Con mi pareja, Sep 2012
"In een woord geweldig"traducir
pal wijnen

13/09/2012 een heel mooi hotel, op een unieke locatie.Van hieruit kun je schitterende wandelingen maken en fietstochten ondernemen.Het personeel is keivriendelijk en behulpzaam.Je hebt er geen handdoekenservice.Dit wordt nergens vermeld, dus hou hier wel rekening mee.We hebben nog nooit zo'n rustige, relaxde vakantie gehad.Dit was precies wat we verwachtten.GEWELDIG!!!

Amigos, Ago 2011
"Een verademing!"traducir
Gerard en Jeannette...

14/09/2011 "Leven als God in Frankrijk" is passé.
Hij is verhuisd naar het eiland Brac en heeft zijn intrek genomen in hotel Pastura!
Wat een vriendelijkheid en een service.
Werkelijk subliem.
Het is een verademing om daar te verblijven!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Pastura**** en...

Con mi pareja, Jun 2011
"Rustig gelegen aan een mooie kleine haven"traducir
Jacques Gielen

30/07/2011 Leuk hotel kamer zeer mooi.
Goed onbijt.
Wij hadden half pension, eten niet slecht maar geen verfijnde keuken.
In de buurt van het hotel op loopafstand overal heel rustige strandjes waar heerlijk kunt zonnen.

Amigos, Ago 2008
"Wat een service!"traducir
Annet

28/09/2008 Dit is een keurig hotel! Het eten is goed, het personeel vriendelijk en bereid om alles voor je te doen. De massage is zeer aan te raden. De ligging is aan zee, waardoor je zo een duik kunt nemen. Wel schoentjes aan! Het Hotel is schoon en excursies zijn georganiseerd vanuit het hotel!

Familia, Ago 2008
"Kom ik zeker terug"traducir
A.A. Saribekian

23/08/2008 Paradijs op aarde-zeer mooi (stuk) land, alleen beetje saai, maar ja, als je in Amsterdam woont dan heb je soms rust nodig.

Con mi pareja, Ago 2008
"Onorthodoxe gastvrijheid rust service"traducir
schoot

22/08/2008 een 40-50 kamer hotelletje dachten we. het is een voor paira prima hotel. aan een eenvoudig zeker niet overlopen rustiek haventje. voor een vakantie met bijna zongarantie, boekje soms wat snorkelen of zwemmen in het zwembad. eten half italiaans half kroatisch. heb heel watr afgereisd in mijn leven, maar dit is er een bij de top tien.

Con mi pareja, Jul 2008
"Rustig, authentiek en heerlijk weer!"traducir
Marijke Hezemans

08/08/2008 Het hotel ligt aan het haventje van Postira, leuk dorpje waar je veel permanente bewoners tegenkomt. Ook zonder auto zijn (dag)trips makkelijk vanuit Postira te ondernemen.

Con mi pareja
kitty en frank

07/01/2008 goed hotel vriendelijk personeel, klen maar gezellig dorpje.Nadeel je zitop een eilandvoor een week is het te doen.

Con mi pareja, Ago 2007
Hans

07/09/2007 Hotel Pastura heeft een schitterend uitzicht op het biokovo gebergte en het dorp Postira. Het personeel is ontzettend aardig (vooral de chef in de eetzaal weet elke dag weer een glimlach op je gezicht te krijgen) Het eten in het restaurant is goed en je hebt elke dag wat anders. Tip: eet tussen de middag
eens een pizza bij het hotel erg lekker.

La gente más simpática las encuentras en: