Evaluaciones Grebastica

9,1

31 octubre 2014

Grebastica
Evaluaciones Grebastica

¿Tienes curiosidad por saber como otros han opinado sobre sus vacaciones en Grebastica? Averigua en esta página las valoraciones de otros viajeros sobre Grebastica. ¿Has estado de vacaciones en Grebastica? Entonces añade tu propia valoración.
Grebastica ha obtenido 9,3 sobre 10, basado en 5 evaluaciones
¿Tienes curiosidad en saber lo que otros viajeros han opinado sobre sus vacaciones en Grebastica? Aquí puedes ver las valoraciones de otros viajeros sobre Grebastica. ¿Has estado de vacaciones en Grebastica? Entonces añade aquí tu propia valoración. Aquí puedese encontrar opiniones de 21 Apartamentos en Grebastica. En Zoover encuentras además 21 Fotos de vacaciones de Grebastica. En esta página puedes ver todos los alojamientos en Grebastica. También puedes ver otros alojamientos en Croacia. Ver todas las posibilidades de pernoctar en Dalmacia.
Lamentablemente no hay de momento evaluaciones en español para el destino Grebastica. Pero puedes dejar tu evaluación para el destino Grebastica .

¿Has estado en este destino?

5 evaluaciones para Grebastica

Fam. con niños , Jul 2013
"Super !!!"traducir
Susanne Kleinhans
Ambiente

16/08/2013 Grebastica ist der schönste Urlaubsort !!! Immer wieder !!!

Con mi pareja, May 2013
"Heel mooi gezellig dorp maar niet voor jongeren"traducir
piketdick70
Ambiente

09/09/2013 Uitstekende bestemming voor gezinnen met veilige stranden, niet ver van Siebenik en Primosten ( 13 km ) en natuurlijk het nat park Krka ( 30 km ) heel druk maar de moeite waard

Con mi pareja, Ago 2010
"Uniek plekje"traducir
Marcel en Tonny Dek...
Ambiente

27/08/2010 In augustus 2010, na 20 jaar, weer eens naar Grebastica geweest, een klein dorp onder Sibenik waar alles nog puur en eenvoudig is, hadden een fantastisch appartement, 10 meter van het (kiezel)strand waar het heerlijk toeven was/is.
Het dorp zelf heeft 2 supermarktjes, 2 pizzeria's en een aantal restaurantjes waar je voor een prikkie zeer smakelijk kan eten ( voornamelijk vis )
De eigenaresse van appartement Dani is heel hartelijk, altijd in voor een praatje en zeer behulpzaam. Het appartement was bijzonder groot en schoon en had een gigantisch balkon met uitzicht op de zee. In een woord GEWELDIG!!.
We gaan volgend jaar zeker weer, we kijken er nu al naar uit

Con mi pareja, Ago 2010
"Unieke plek"traducir
Marcel en Tonny Dek...
Ambiente

27/08/2010 Zijn na 20 jaar dit jaar weer naar Grebatica geweest, een klein dorpje in een baai onder Sibenik waar alles nog puur en heerlijk eenvoudig is. Logeerden in appartement Dani waar we een zeer schoon en groot appartement hadden met airco, nog geen 10 meter van het strand en met een groot balkon met zeezicht.

De eigenaresse, Darinka,was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Dagelijks werden we verwend met vijgen en goede tips en gingen regelmatig op de koffie ( of borrel) bij haar waar we dan de heerlijk zelfgebakken koeken en/of kaas en ham voorgeschoteld kregen.
Het dorpje zelf heeft 2 kleine supermarktjes, 2 kraampjes (groente, fruit en verse vis) en een aantal restaurantjes waar je de heerlijkste gerechten kan bestellen ( voornamelijk vis ) voor een prikkie.
De omgeving is fantastisch, toeren langs de kust en het binnenland is zeker aan te raden.
Volgend jaar gaan we absoluut terug.

Fam. con niños
"Super voor gezinnen met kleine kinderen"traducir
Fronie Dizdarevic
Playas

03/03/2010 de afgelopen 7 jaar hebben wij onze vakantie hier gehouden. klein plaatsje, lekker rustig voor gezinnen met kleine kinderen. Tevens een mooi aangelegd kiezelstrand, wat langzaam afloopt in zee. paar restaurantjes en barretjes aanwezig en een soort spar voor de boodschappen. grote steden als Sibenik, Zadar en Split voor een dagje weg. en natuurlijk Trogir (UNESCO) en Skradin (watervallen)en Primosten zijn zeer bezienswaardig. zeer centrale locatie, niet zo toeristisch als Istrië. In Primosten is een hele grote discotheek.

¿En qué país prefieres conducir?