Evaluaciones Hotel Selva Verde lodge**

Selva Verde lodge**
Evaluaciones Hotel Selva Verde lodge**
9kms de Puerto Viejo de Sarapiqui , CR-99403, Puerto Viejo de Sarapiqui

Hotel Selva Verde lodge ha obtenido 8,1 sobre 10, basado en 14 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Selva Verde lodge** y otros datos útiles para tus vacaciones en Puerto Viejo de Sarapiqui. Además puedes encontrar 12 Fotos de vacaciones de Hotel Selva Verde lodge** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Costa Rica. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Costa Rica. Compara Hotel Selva Verde lodge** con otros alojamientos en Puerto Viejo de Sarapiqui.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Selva Verde lodge** / Puerto Viejo de Sarapiqui. Pero puedes agregar una.

14 evaluaciones para Selva Verde lodge**

8,2
6,9
6,7
Fam. con jóvenes, Ago 2012
"Verblijf midden in het regenwoud"traducir
Babs

19/09/2012 De gehele accommodaties lag midden in het woud. Op 1 meter afstand van je balkon zaten de leguanen op de boom. De passages tussen receptie, restaurant en lodges waren geheel overdekt, zodat je altijd droog bleef bij een regenbui. Hier hebben we echt het gevoel gehad in de jungle te zitten.
Ook hier 2x2-persoons bedden en ventilators op de ruime kamers. Badkamer met douche. Over het algemeen schoon, de horren en plafonds mogen wel een stofzuigerbeurt krijgen: deze waren namelijk erg stoffig.
Ontbijt en lunch waren erg sober, zeker vergeleken met Tortuguero. Diner hebben we in Puerto Viejo gebruikt.
Personeel erg vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd (bijna allemaal Engelssprekend )
Het zwembad is niet groot, maar goed onderhouden en schoon. Een fijne afkoeling als er geen zee in de buurt is.
Wifi bij de receptie en bij het restaurant /bar

Con mi pareja, Mar 2011
"Mooi gelegen"traducir
lettyannokkee

22/04/2011 De lodge ligt midden in het Sarapiqui Nationaal Park.
De ruime kamers zijn geschakeld en voorzien van plafonventilator, badkamer met douche en zitje met hangmat op de veranda.
Vriendelijk personeel, bij de receptie PC met gratis internet voor de gasten.
Mogelijkheid tot leuke excursies.
Veel dieren gespot

Fam. con jóvenes, Dic 2010
"Geweldig, prachtige tuin, zeer goede kamers"traducir
Fam. Lenssinck

09/01/2011 Tijdens onze rondreis door Costa Rica hebben we hier 1 nacht doorgebracht. De weg ernaar toe was goed. De ontvangst was zeer vriendelijk. Dit hotel, verschillende lodges, is prachtig gelegen. We hebben genoten van de schitterende tuin, gelegen aan de rivier Sarapiqui. Alle paden in de tuin zijn overdekt, dus als het regent, heb je daar geen last van als je bijv. naar het restaurant of de receptie gaat. Wij vonden het buffetrestaurant goed, er was genoeg keus tijdens ontbijt, lunch en diner. Het buffetrestaurant is gelegen op de 1e etage en heeft een ontzettend mooi uitzicht op de tuin met diverse vogels, o.a. toekans. De kamers zijn uitstekend in orde. Een absolute aanrader wat ons betreft!

Con mi pareja, Ago 2010
"Midden in de natuur, veel dieren gespot!"traducir
Paololeo

12/09/2010 Veel mogelijkheden om zelf wandeltochten te maken, waarbij we erg veel dieren gespot hebben, zelfs een tayra! Eerste ontmoeting met de vele 'blue jeans' kikkertjes. Veel leguanen en zelfs een kaaiman in het beekje bij de receptie.
Het resort ligt aan een drukke weg, maar aan de achterzijde grenst het aan het natuureservaat en het restaurant ligt verrassend mooi direct aan de oever van de rivier Sarapiqui. Er is een scheiding tussen eten a-la carte en het buffetrestaurant, dit laatste bevindt zich op de sfeerloze, met TL buizen verlichte bovenetage.
Aanrader is om de vroege bird-watch tour te maken.
Het aangrenzende park is alleen bereikbaar onder begeleiding en tegen betaling.

"Prachtige jungle lodge! "traducir
!ngr!d

09/08/2009 Mooie jungle lodge met een fantastische tuin waar veel flora en fauna te zien zijn!! In de omgeving zijn veel mooie excursies te maken. Het Tirimbinareservaat is een aanrader.

De kamers zien er netjes uit en hebben een veranda met stoelen en/of hangmat.

Minpunt: in dit hotel is onze fotocamera uit de hotelkamer gestolen!

Verder sluit ik mij aan bij de vorige reacties.

Het hotel op zich is zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!

Con mi pareja, Feb 2009
"Prachtige tuinen!"traducir
Edwin Penterman

25/08/2009 Wij hebben hier overnacht dd 05/02/2009. We hadden een lodge aan de andere kant van de weg. Tussen de beide delen van het terrein loopt inderdaad een redelijk drukke weg. Maar wel een prachtige tuin, veel vogels en dieren. En het eten was ook goed. Helaas maar 1 nacht gebleven. De brug naar het natuurterrein is tijdens onze nacht compleet vernield en weggespoeld door de wilde rivier. Er was veel regen gevallen...........Aanrader!

Viaje en grupo
"Een topper"traducir
jan

27/10/2008 Een mooie lodge/resort op een mooie locatie, alleen een beetje jammer van de drukke weg die dwars door de lodge heen gaat.

Viaje en grupo, Ago 2008
"Supermooi"traducir
Johanna

19/09/2009 De lodge ligt middenin het regenwoud, heel mooi. Er is een heerlijk zwembad dat midden tussen de bomen ligt. De paden zijn overdekt, dat is ook wel erg handig met die tropische buien en aan weerszijden groeien mooie jungleplanten.
Vooraan de lodge is een groot overdekt terras dat aan de rivier ligt. Hier kun je eten en in een schommelstoel een cocktail drinken met uitzicht op de rivier.
Er is een natuurreservaat vlakbij, waar je kunt wandelen in het regenwoud en verschillende hangbruggen over loopt. Je kunt daar ook een cacaoplantage bekijken.

Viaje en grupo, Ene 2008
O. Hofstra

11/02/2008 Prachtige lodge, midden in de jungle. Heel sfeervol. overdekte paden naar de huisjes. Bij het restaurant hebben we een neusbeertje gezien.

Viaje en grupo, Ago 2007
Annemieke

19/09/2007 Prachtig gelegen midden in de jungle. De kamers zijn opgetrokken uit hout en staan op palen. De paden van/naar de receptie en het eetgedeelte zijn overdekt; een heel sfeervol geheel. Bij de eetzaal is ook een kikkerpoeltje waar we de groene boomkikker met de rode ogen hebben gezien.

's Ochtends is er een birdwatchingtour en er is ook een selfguided trail waar we bijna struikelden over de zwart/groene en blue-jean kikkertjes. De excursiemogelijkheden bestaan onder andere uit raften (wat voor een ieder goed te doen is) en wij hebben ook een ontzettend leuke paardrijtocht gemaakt die ook voor de beginneling prima te doen is.

Hele mooie locatie, goede maaltijden, veel flora en fauna. Een aanrader!

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?