Evaluaciones Bed and Breakfast Heliconia Island****

22 julio 2014

Heliconia Island****
Evaluaciones Bed and Breakfast Heliconia Island****
Heliconia Island, 48-3069, Puerto Viejo de Sarapiqui

Bed and Breakfast Heliconia Island ha obtenido 9,3 sobre 10, basado en 33 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Bed and Breakfast Heliconia Island**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Puerto Viejo de Sarapiqui. Además puedes encontrar 59 Fotos de vacaciones de Bed and Breakfast Heliconia Island**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Bed and Breakfast Heliconia Island****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Costa Rica. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Costa Rica. Compara Bed and Breakfast Heliconia Island**** con otros alojamientos en Puerto Viejo de Sarapiqui.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Heliconia Island**** / Puerto Viejo de Sarapiqui. Pero puedes agregar una.

33 evaluaciones para Heliconia Island****

9,1
Con mi pareja, Ene 2013
"Top plekje"traducir
gertie en rinus

28/01/2013 Het is een prachtige locatie met een schitterende botanische tuin waar je vaak meer dieren ziet dan in welk park dan ook.We zijn er 12 nachten geweest en je hoeft je niet te vervelen.Er is zoveel te doen in de omgeving bv Tirimbina, La Selva, Brauillo Carillo, Catarata del Toro, La Paz, Poas en we hebben zelfs een dagtour naar Arenal gedaan.Henk en Carolien zijn ontzettend gastvrij en kunnen je aan leuke tips helpen.Nogmaals Bedankt.

Con mi pareja, Sep 2012
"Waar paradijsje!!"traducir
Thijs en Irene

07/10/2012 Wij hebben hier 1 nacht gelogeerd, maar hadden achteraf gezien hier graag langer willen verblijven. Heliconia Island is een waar paradijsje! Het is heerlijk slapen in de cabina met al de jungle geluiden om je heen. Carolien heeft ons een prachtige rondleiding gegeven door hun mooie tuin waar we veel dieren gezien hebben, zoals luiaards, brulapen, uilen en nog veel meer... Kort om een aanrader!

Con mi pareja, Mar 2012
"Wat een schitterende tuin"traducir
Paula

21/04/2012 Heliconia heeft het helemaal, een schitterende tuin, overal bijzondere bloemen en planten, vogels en nog meer vogels. Caroline weet er alles van en leid je door haar tuin. Echt een heel bijzondere plek die je niet mag missen

Con mi pareja, Nov 2011
"Fantastische plek met mooie kamers"traducir
Janneke en Patrick

15/12/2011 erg mooie plek waar we in de botanische tuin erg veel dieren hebben gezien (door leuke en interessante rondleiding van de eigenares) zoals apen, luiaard, rode kikker, uil, een tijger reiger, en verschillende soorten vogels, zelfs een toekan. de eigenaren zijn erg vriendelijk en weten erg veel van de flora en fauna. in de omgeving is ook veel te zien en te doen. we hadden hier graag nog langer willen blijven!

Con mi pareja, Nov 2011
"Top spot"traducir
Albert-jan

10/01/2012 fantastische plek waar je lekker tot rust komt en waar het wildlife vanaf de luie bank te bewonderen is. Maar natuurlijk is een begeleide wandeling door de tuin een "must". Van de blue jeans frog tot luiaarden, van toekans tot eekhoorns en natuurlijk de heliconiaas, alles binnen handbereik te bewonderen. Vriendelijke gastheer en dame, schone kamers en een lekker ontbijt.............helemaal top.

Con mi pareja, Sep 2011
"Heerlijk mooi plekje midden in de jungle!"traducir
Wout

30/10/2011 Heerlijk mooi plekje midden in de jungle! Schitterende tuin, luxe nieuwe huisjes en in de tuin een enorme diversiteit aan dieren en planten.

Tijdens het ontbijt hebben we wel 35 mooie diverse vogels gezien op de speciale voederplek. De eigenaars weten exact de dieren te vinden, zoals een grote uil, luiaard en diverse andere vogels.

Fam. con niños , Ago 2011
"Mooie plek"traducir
Teuntje Vermaas

15/08/2011
Prachtige plek en vriendelijke gastheer en -vrouw. Hoewel super mooi om eiland/tuin te zien, is een kort verblijf voor ons genoeg geweest. Er zijn meer van dergelijke mooie plekken in CR en dan is een eiland/tuin klein. Wel meer te doen in de omgeving maar niet aan te wandelen. Het huisje was mooi en en heeft een veranda rondom, maar krijgt een 7 omdat je van alle kanten geen privacy hebt en naar anderen kijkt ipv alleen naar de natuur en het was matig schoon. Gegeten hebben wij er niet (kan ook niet omdat de privétijd van de eigenaren om 19:00 uur begint), maar het ontbijt was redelijk op het feit na dat er honden in de keuken rondlopen. Gastheer- en vrouw deden zeker hun best om persoonlijke aandacht te geven en waren vriendelijk, maar lijken wel opgebrand.

Con mi pareja, Jul 2011
"Prachtige plek"traducir
mmj.slabbekoorn

11/01/2012 Wij verbleven hier 3 nachten in juli 2011. We begonnen onze rondreis door Costa Rica in Tortuguero en kregen daarna onze huurauto. Heliconia Island was daarna onze bestemming. We zijn 4 weken door Costa Rica gereisd en hebben een supertijd gehad. Al onze hotels waren geboekt bij touroperator, deze hotels hebben allemaal Hollandse eigenaren. Op zich was dit wel prettig omdat deze ons hele goede tips voor excursies konden geven. Ook bij Henk en Carolien in Heliconia Island hebben we het heel goed gehad. De tuin is prachtig. Ook de kamers waren goed en schoon. We zijn nog met Henk wezen kanovaren en dat was heel gezellig. Zo leerde je elkaar meteen een beetje kennen. We zijn naar het Trimbina regenwoud geweest en naar Nationaal Park Braulio Carillo. Allebei zeker de moeite waard. Henk en Carolien wij hopen dat jullie nog veel bezoekers gaan krijgen.

Fam. con niños , Jul 2011
"Geweldig hotel met schitterende tuin."traducir
Familie Postma

07/08/2011 4-7-11 Heliconia Island was ons 2e hotel tijdens onze rondreis met onze dochter van 5 jaar. De hotel eigenaren Henk en Carolien zijn erg aardig en we hebben ons hier goed vermaakt. De hotelkamers zijn prima in orde, midden in de natuur.
Zeker de rondleiding door de schitterende tuin zullen we niet snel vergeten. Veel dieren en vogels gezien in de tuin. Ook zijn er vanuit hier veel excursies te doen. Wij hebben gekozen voor een bezoek aan het National park Braulio Carrillo en hier hebben wij de Canopy tour en de Aerial Tram gedaan. Ontzettend leuk. We zullen nog vaak terugdenken aan Costa Rica. Wij hebben al onze hotels van te voren geboekt, en dat is ons zeer goed bevallen.

Con mi pareja, Abr 2011
"Echt een rustpunt in een drukke vakantie"traducir
Monique Dekker

07/05/2011 Wij hebben pas een rondreis door Costa Rica gemaakt en het was prachtig, maar heel vermoeiend omdat wij zelf reden. Wij zijn 3 nachten op Heliconia island gebleven, echt een rustpuntje tijdens de reis. Het ligt in een schitterende tuin waar inderdaad van alles te zien is en met goede uitleg van Carolien, die het samen met Henk runt, je voelt je er echt welkom en wij hebben het heel gezellig gehad.
In de omgeving is van alles te zien, wij zijn haar een natuurpark geweest met een gids, zijn naar de vlindertuin geweest en hebben de chocoladetoer gedaan, in het hotel is veel informatie en als je dat wil wordt het ook voor je geregeld.
Ontbijten en lunchen is mogelijk, avondeten niet, maar wij vonden dat geen bezwaar omdat er in de directe omgeving genoeg restaurantjes zijn waar je goed kunt eten, en meestal eet je toch onderweg als je de omgeving verkent, wij hoeven daar niet perse in het hotel te eten. Mochten wij nog ooit naar CR gaan zullen wij zeker teruggaan naar Heliconia Island!

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?