Evaluaciones Hotel El Bambu De Sarapiqui***

El Bambu De Sarapiqui***
Evaluaciones Hotel El Bambu De Sarapiqui***
Puerto Viejo de Sarapiqui, 1518-2100, Puerto Viejo de Sarapiqui

Hotel El Bambu De Sarapiqui ha obtenido 8,9 sobre 10, basado en 3 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel El Bambu De Sarapiqui*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Puerto Viejo de Sarapiqui. Además puedes encontrar 3 Fotos de vacaciones de Hotel El Bambu De Sarapiqui*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Costa Rica. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Costa Rica. Compara Hotel El Bambu De Sarapiqui*** con otros alojamientos en Puerto Viejo de Sarapiqui.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para El Bambu De Sarapiqui*** / Puerto Viejo de Sarapiqui. Pero puedes agregar una.

3 evaluaciones para El Bambu De Sarapiqui***

8,6
Viajando sólo, Ene 2012
"Prijs kwaliteit is super"traducir
marian

02/04/2012 goede rustige ligging .....super goede kamers..geweldig...tip top in orde

Viaje en grupo, Jul 2010
"Geweldig hotel!"traducir
van der maas

04/08/2010 het was een heel mooi hotel ook een mooi uitzicht, alleen maken ze de naam eco lodge niet echt waar! er zat namelijk een vleer muis in een kamer en wwij gingen naar de receptie om hem te laten vanen en buiten vrij te laten, maar in plaats daarvan heeft de man die mee ging hem dood gemaakt door midel van een klap met een bezem steel, en dit voor de ogen van mijn vader en een 15 jarig meisje, dit doe je toch niet als je in een eco lodge zit! dit heeft mij ook een slechte nocht bezorgd en steeds de zelfde gedachten waren we maar nooit naar de receptie gegaan.

Con mi pareja, Feb 2009
"Onverwachts jungelgevoel in de stad"traducir
Karin van Esch

06/03/2009 Het hotel ligt midden in de drukte van Sarpiqui. Maar het hotel is helemaal naar achteren gebouwd waar je een heel erg jungle gevoel krijgt. Het heeft een zwembad en het naast gelegen restaurant verzorgt het ontbijt. Erg snel zijn ze niet met bedienen. De kamer rook erg muf want er komt geen spatje zon binnen. Je hebt veel privacy in je kamer en op je balkon. Ons uitzicht was de jungle. De douche was erg armzalig, bij het aanzetten van de douche stond meteen de hele vloer blank! Een totaal waterballet dus. De deur tussen de badkamer en kamer was een vouwdeur die helemaal uit zijn voegen hing. Tegen al onze verwachtingen in werden we 's ochtends wakker door het gebrul van de brulapen!! Dat hadden we zo dicht bij de stad niet verwacht. Geweldig!! Het hotel is niet zo duur en daarom moet je er ook niet te hoge verwachtingen van hebben.