Evaluaciones Crucero Costa Favolosa****

Costa Favolosa****
Evaluaciones Crucero Costa Favolosa****
cruise

Crucero Costa Favolosa ha obtenido 7,6 sobre 10, basado en 65 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Crucero Costa Favolosa**** y otros datos útiles para tus vacaciones en cruise. Además puedes encontrar 113 Fotos de vacaciones de Crucero Costa Favolosa**** en Zoover.

1 2 3 4 5 6 7 siguiente

65 evaluaciones para Costa Favolosa****

7,7
7,4
Fam. con niños , May 2014
"Che esperienza...terrificante!"traducir
Antonio
Animación

04/06/2014 Una Crociera nata per spendere denari. La compagnia fa di tutto, sin da subito, per farvi pagare ogni cosa: anche la più banale. Se proprio avete scelto la "Favolosa" andateci muniti di acqua minerale.Il personale "vive" per inseguire la tua carta di credito e svuotartela. Il personale è tutto straniero. Non si riesce a dialogare. Gli ambienti, alcuni, sono molto sporchi. I servizi-tutti- sono a pagamento. Esempio: una pallina da biliardo costa 1 euro: figurati quanto costa un'intera partita. Caffè Italiano 4.95€ +0.45 di supplemento. 8 euro obbligatorie di mancia giornaliera. Servizi in camera deludenti e sotto richiesta esplicita di ricaricare il sapone per lavarsi o cambiare le lenzuola. Se uno volesse usufruire del servizio internet deve: effettuare una registrazione, 3 euro, per poi pagare 27 euro ogni 15 minuti: un ladrocinio. Il cinema 4d, 15 minuti, lo abbiamo pagato 37 euro *4 persone. 1 lattina di pepsi 4.95. Ect...Che vergona! Il Ristorante è fatiscente e il cibo mediocre.

Con mi pareja, Nov 2013
"Een schip voor rokers."traducir
janniepeter
Animación

14/11/2013 Personeel erg vriendelijk en werken hard. Balkon hut erg ruim en schoon. Eten goed. Buffetten erg druk. Erg veel geschreeuw door het animatieteam. Engels slecht te verstaan door het Italiaanse accent. Doordat je zowat in elke ruimte mag roken is de rooklucht door het hele schip te ruiken.

Con mi pareja, Nov 2013
"Eerste cruise"traducir
rob Kempers
Animación

02/12/2013 Natuurlijk is het massaal je kiest voor een grote boot. Echter de service is fantastisch, Het eten elke avond keuze genoeg zonder beperking je kunt voor deze prijs niet beter verwachten. Inderdaad is het jammer dat er te veel gerookt wordt dat is mijn enige minpunt. Het massale hoef je niet op te zoeken. Kamer wordt twee maal per dag schoon gemaakt als er iets niet in orde was dan werd dit in een tel opgelost. Als je niet naar het buffet gaat maar naar de restaurants gaat dan is het prima vertoeven

Con mi pareja, Sep 2013
"Te groot schip"traducir
Marijke
Animación

05/04/2014 Ik heb al 5x met Costa gecruisd, maar dit schip met 3700 passagiers is
te massaal. Ik was dan ook enigszins teleurgesteld. De buitenhut met
balkon is prima en schoon. Goede service van het personeel, die altijd
zeer hard werkt. Daar de kinderen gratis mee mogen, veel Italiaanse kinderen aan boord met daardoor veel lawaai, vooral 's avonds laat.

"Di favoloso solo il nome. . ."traducir
sara
Animación

12/08/2013 Organizzazione scarsa, attenzione verso il cliente quasi nulla specie se le persone hanno particolari problemi alimentari. Tutto molto caro, dall acqua alle bibite di ogni genere. Vige un regime quasi militare, per scendere per le esclusioni, per mangiare. Per tutto! L igiene e la pulizia delle cabine scarsa. Abbiamo avuto due dita di polvere per una settimana.ed ho contratto una congiuntivite in nave... Quello che pensa l organizzazione nel momento che saliamo a bordo è soltanto che siamo una carta di credito viaggiante. E dopo sette giorni il cameriere ancore ti chiede cosa vuoi la mattina,quando per sette giorni hai ordinato sempre le stesse cose! Attenzione verso il cliente? Non direi!!!

"Mai più! un incubo !"traducir
alex
Animación

12/08/2013 Imbarcata e se pur celiaca e notificatolo mandata al buffet comune.mi sono sentita male polvere ovunque sommata al freddo polare presente in tutte le aree della nave ha fatto venire una congiuntivite alla persona che era con me.piatto doccia intasato 8 ore per farlo aggiustare e 12 per avere un rotolo di carta igienica. tutto è a pagamente .tassa per le mance. Animazione di terzo. Ordine. piscine inadeguate con la mole di persone come inadeguato il servizio ristorante.il personale scortese.Per me celiaca davvero poca poca scelta dei pasti e quantità assai inferiori alla media.Tanta forma e poca sostanza.Buonele escursioni egli spettacoli serali. Rapporto qualità prezzo assolutamente scarso .Durante l'ultima riunione la direttrice Stefania ci ha CALDAMENTE invitato a mettere eccellente sul questionario di gradimento.Ahahaha. ah beh sveglia alle 7 la mattina dello sbarco poiché la stanza va lasciata alle 8 ma si attracca alle 10!!!! E tempo per visitare i posti pochissimo.

Con mi pareja, Ago 2013
"Deze rederij ooit zeker nog een keer"traducir
Nick
Animación

11/09/2013 Bezocht eind 27-8 tot 3-9. Barcelona naar Barcelona via mallorca, Valetta, Catania, Napels, Savona. Snap niet waar sommige mensen over kunnen klagen. Een werkelijk prachtige boot (hoop glas, glitters en lampen). geweldige service, prima hut (wij hadden een binnenhut. Niet groot maar zeker groot genoeg voor 2 personen. Meer dan prima buffetten, altijd is ergens wel wat et eten. Avond diner was ook elke avond de moeite waard. Elke dag andere thema's met heerlijke gerechten. Druk is het zeker, maar dat weet je toch als op een cruise schip stapt. Zwembaden zijn inderdaad niet erg groot. Maar waar wel ? gewoon anders ff een buiten douche nemen en voor de rest genieten van de heerlijke cocktails en het prachtige uitzicht continue. Personeel is ongelofelijk vriendelijk. Doen alles met een glimlach. 2 x per dag maken ze je hut schoon. Hoop gedoe in Savona ? valt wel mee, ja er gaan er zo'n 1500 van boord en aan boord. Merk je vrij weinig van. Nee, Costa kunnen we absoluut aanraden.

"Geweldige eerste Cruise ervaring"traducir
Jonas
Animación

26/06/2013 Midden Juni hebben we voor het eerst cruise gemaakt. Het was werkelijk een onvergetelijke ervaring!

Reisschema: Savona-Barcelona-Palma-Malta-Catania-Napels
We hebben nooit een excursie geboekt, alles zelf verkend met openbaar vervoer, dit was goed te doen. Enkel werd er wat kort aangemeerd in Barcelona en Napels

Eten & drinken: A la carte is perfect! Buffet is redelijk druk, maar lekker en afwisselend, bediening top, super vriendelijk personeel.

All inclusive pakket: zeker de moeite waard! heel veel sterke drank en cocktails zitten in het pakket, alle frisdranken uit blik ook.

Transfer luchthaven: perfect georganiseerd, in luchthaven en haven staan ze je steeds op te wachten.

Shows: elke avond is er een prachtige show, in elke bar is er live muziek

Annimatie: waren wat onvriendelijk

Prijs: we betaalde 1500 euro voor 2 pers. incl vlucht, all inclusive en transfer van luchthaven, geen geld voor wat we gekregen hebben!

Hut: heel proper en ruim!

Zeker een aanrader !!

"Dit schip nooit meer....."traducir
Sandra en Olaf
Animación

19/06/2013 We waren vroeg in juni gegaan voor de rust.... Bleken de italiaanse scholen al vakantie te hebben en daardoor waren er heel veel kinderen aan boord. Alle plekken bij en in het zwembad werden door deze kinderen ingenomen, ook was er hierdoor erg veel lawaai. Zwembaden zijn veel te klein voor zoveel mensen.

Het entertainment viel ons erg tegen, er was een zuid afrikaans zangduo aan boord maar dit zong Vreselijk vals (vooral de man). Wij zijn 2 keer de show uitgelopen.

Onze geboekte excursie op de laatste dag in Napels ging niet door, er was geen Duitssprekende gids. Dit hoorden we helaas pas de avond ervoor.

Het eten was goed, niet bijzonder, maar dat kan ook haast niet voor zoveel mensen. Het personeel doet erg hun best, zij werken 12 uur per dag, 7 dagen per week, 8 maanden achter elkaar, geen wonder dat ze niet altijd even vriendelijk overkomen. Het schip was schoon, de hutten prima verzorgd.
Al met al een redelijke vakantie, maar veel te massaal en te lawaaiig.

"Leuk maar Masaal."traducir
Michel
Animación

20/06/2013 Reizen met de Costa Favalosa was over het geheel positief te noemen en voot herhaling vatbaar. De boot is een genot om op te verblijven. Diverse sfeervolle (lounge) barren. Prima eten en schone hutten. Absoluut een groot voordeel is het all inclusive dranken pakket van 19.99 euro. Je kan bestellen wat je wilt tot aan luxe cocktails toe. Nadeel is het massale gebeuren rondom ontbijt en lunch. Mensenmassa.En de bediening achter de bar. Je wordt genegeert als je niet commanderend en op luide toon je bestelling doet. Vreemd. Verder prima cruise. Heerlijke manier van reizen slapend naar je volgende bestemming. Top.

1 2 3 4 5 6 7 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: