Evaluaciones Hotel Acapulco Beach Club & Resort*****

26 octubre 2014

Acapulco Beach Club & Resort*****
Evaluaciones Hotel Acapulco Beach Club & Resort*****
Catalkoy, Girne (Kyrenia)

Hotel Acapulco Beach Club & Resort ha obtenido 7,5 sobre 10, basado en 24 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** y otros datos útiles para tus vacaciones en Girne (Kyrenia). Además puedes encontrar 36 Fotos de vacaciones de Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Acapulco Beach Club & Resort*****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Chipre. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Kyrenia. Compara Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** con otros alojamientos en Girne (Kyrenia).
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Acapulco Beach Club & Resort***** / Girne (Kyrenia). Pero puedes agregar una.

24 evaluaciones para Acapulco Beach Club & Resort*****

6,4
Fam. con niños , Jun 2014
"Hotel Acapulco szalu nie ma!"traducir
Kinga

14/06/2014 Nie jestem wybredna, ale jadac z dziećmi spodziewalam sie czegoś lepszego.Oferta soft all inclusive nie sprawdzila sie.Dzieci między posilkami byly glodne.Pokoj w budynku głównym z widokiem na baseny i plaże. Sprzatane codziennie. Restauracja główna oddalona 100m od hotelu.Jedzenie pyszne. Ciężko jest doprosic sie kelnera w czasie obiadu i kolacji o napoje. Baseny ok, kryty to ogolne wrazenie brudnego.Mini klub to porażka. Siedza trzy panie i dlubia w nosie z nudów. Wyprosili mnie z córką 1 roczek pod stwierdzeniem ze beda mialy problem.Histeria dziecka bo musialam wyrwac jej zabawke i opuscic plac zabaw.Chlopcy syn 11 lat i 6nie mieli co tam robic bo zabawki wskazywaly na plac dla maluszkow. Jest inf ze mini club jest dla dzieci od 4-12 lat.Ale nigdy nie spotkalam sie z tak rystrykcyjnym podejsciem do sprawy.Bar przy plazy wcisniety w amfiteatr obsuga fatalna.Plaza kiepsko sprzatana.Uwaga miedzyladowanie w turcji brak inf u organizatora.Nie polecam wycieczek fatalny przewodnik.

Fam. con jóvenes, Oct 2013
"Zeer goed te doen"traducir
michel

26/10/2013 Alcapulco resort is echt een leuk hotel om een keer te verblijven wij zijn er nu en hebben het goed naar ons zin kamers zijn schoon personeel vaak vriendelijk (paar uitzonderingen en engelse taal zou beter kunnen) eten gewoon goed en best veel afwisseling strand prive is goed zwembad prachtig alleen het water belachelijk koud prijzen zijn voor cyprus zeker aan de hoge kant wij hebben al met al een hele leuke week gehad ( onze reisorganisatie ben ik nog niet mee klaar was zeker niet in orde ) masr daar kunnen ze hier niks aan doen

Con mi pareja, Feb 2013
"Super, geen vijf sterren maar een dikke 4"traducir
Anand

24/02/2013 Eten: zeer ruim aanbod, drank bij avondeten eten zelf betalen , gemiddeld een glas drinken 3,00
Personeel : aardig maar spreken slecht Nederlands
Internet tegen betaling, kost 10 tlr voor 3 uurtjes daadwerkelijk gebruik. Je kunt steeds in- en uitloggen
Ligging: afgelegen maar goede locatie. Huur een auto voor gemiddeld 20 per dag en hè kunt er elke op uit. Valt goed te rijden en veilig . Flitsers zorgen er voor dat er niet hard wordt gereden.
Casino: als je speelt onbeperkt eten en drinken en eventueel wat te roken.als je personeel tipt heb je full service. Percentage uitbetalingen van de kasten liggen hoger dan die van in Nederland.

Con mi pareja, Sep 2012
"Dit nooit meer"traducir
Daniela

21/09/2012 Slechtte bediening op alle terrassen , slechtte eten voor 5 stèren hotel niks bizondes, ieder dag het zelfde eten, geen fruit geen ijs etc...de 5 stèren waard niet..ik geef 3 stère en alles duur

Fam. con jóvenes, Jun 2012
"Voorkeursbehandeling + geen rustig verblijf."traducir
Danny

08/07/2012 Op zich goed hotel maar weinig inbegrepen, bijna alles is bijbetalen. Ligging ok. Eten, kan beter, weinig variatie, op de koop toe werd bevestigd door het hotel dat de kwaliteit nog minder was door de aanwezigheid van 2500 studenten. Deze kregen dan ook nog voorkeur op alles tov van de andere hotelgasten. Er werd door de hoteldirectie geen enkele maatregel getroffen om ook maar enige vorm van discipline te eisen aan de studenten voor wat betreft geluidsoverlast. Dag en nacht bonkende muziek en jellende roepende en tierende jongeren. We hebben daar geen oog toegedaan.
Hotel bevestigd dat reeds 6 maand op voorhand geweten was dat die jongeren organisatie dit geboekt had.
de touroperator heeft hier over in alle stilte gezwegen naar zijn klanten toe.

Kortom we zijn allen nog meer vermoeid thuis gekomen dan we vertrokken waren.

NOOIT MEER

Fam. con jóvenes, Jun 2012
"1x maar nooit meer"traducir
Suzan

06/07/2012 Hotel was prima, schoon, mooie kamers super lokatie en goed eten alleen waren ze vergeten te vermelden dat er 2500 studenten waren die heel de nacht feesten en geluidsoverlast veroorzaakten. Bungalows erg gehorig. Totaal geen begrip van hotelpersoneel en hielden geen rekening met andere hotelgasten. Verschrikkelijk gewoon. Moesten voor glas water betalen terwijl die studenten onbeperkt alles konden drinken en eten wat ze wilden. Als ik vantevoren had geweten dat gemiddelde leeftijd 18 was had ik deze vakantie niet gekozen. In de buurt niets te doen en dorpje vlakbij was ook niet veel te beleven, was blij dat we naar huis gingen

Con mi pareja, Oct 2011
"Volgend jaar september zeker weer!!!"traducir
fam gijsbers

08/11/2011 is een heerlijk hotel met geweldige kamers ,personeel is erg vriendelijk ,alleen engels is een beetje moeilijk,eten was werkelijk geweldig iedere dag weer ,de obers in het restaurant zijn alllemaal even vriendelijk ,mooi strand altijd ligbedden beschikbaar ,mooi zwembad ,kortom wij komen zeker terug en dan 15 dagen!!

Viaje en grupo, Oct 2011
"Goed Hotel"traducir
Elly van der Voort

15/10/2011 Hotel heeft 1 hoofdgebouw en meerdere bijgebouwen met hotel kamers.Ook bungalows staan op het zeer grote terrein. Deze hebben echter geen "zitje" buiten. Wij kregen bij aankomst een bungalow toegewezen maar hebben dat niet geaccepteerd.Het hoofdgebouw was die nacht vol, dus geen keus. De volgende dag opnieuw naar de receptie gegaan waarna we een kamer kregen met balkon en zij-zeezicht in het hoofdgebouw. (De keus die touroperator aanbood was hoofdgebouw +90 euro of bungalow. Wij hadden voor het eerste gekozen en ook betaald)
Het ontbijt en diner was uitstekend. Veel keuze, zowel ochtend als avond en men kon binnen of buiten zitten. Bij het avondeten moest voor het drinken worden betaald. 1 ltr water 2,50 euro. Het hotel heeft veel faciliteiten-zeer groot zwembad-(kinder) kermis-shuttle bus naar Kyrenia ( 2 euro pp.) spa centrum en privé strand met ligbedden. Handdoeken gratis. Kluis 9 euro pw. Naast het resort een militaire basis maar geen last van. In naaste omgeving geen winkels o.i.

Viaje en grupo, Oct 2011
"Prima"traducir
dunk

01/11/2012 Eten is warm goed en lekker. Resort schoon, zwembad helemaal top!! Voor een weekje in de zon in oktober prima locatie. Wel wat afgelegen. Door locale bevolking wordt geadviseerd niet in de zomer te komen veels te heet. Een geweldige vakantie gehad. Miste alleen een terras bij het appartement!

Amigos, Sep 2011
"Heel mooi groot hotel"traducir
Jack en Ria

25/09/2011 Hier in sept.2011 voor 1 week gelogeerd.
Groot complex, ligging 8 km buiten Kyrenia ,zeer rustig gelegen.Een huurauto is wel een aanrader,wij hadden er een voor 25 euro p.dag.Eten is geweldig, super veel keuze aan het ontbijt, alles lekker!!Het diner is ook geweldig, hier kan niemand zeggen dat er niets naar zijn gading is....het eten wordt vers bereid aan een grote cookingdish ,en daar mag je het ook opscheppen.Elke dag soep ,en een zeer uitgebreid saladebuffet,maar ook de lekkerste voorgerechtjes,zelfs met kaviaar!Dan altijd frites,aardappelpuree,heerlijke rijst,meerdere soorten pasta, vis, kip vlees, en alles supersmakelijk bereid!En dan natuurlijk nog een uitgebreid nagerecht en fruit buffet.Hierover kan je alleen maar supertevreden zijn!!Verder was de kamer ruim, met balcon,en het zwembad met glijbanen fantastisch!Ook het strand helemaal geweldig, met voldoende ligbedden.

¿En qué país prefieres conducir?