Evaluaciones Pension Aurora

Aurora
Evaluaciones Pension Aurora
Zandov 61, 403 39, Ústí nad Labem

Pension Aurora ha obtenido 9,6 sobre 10, basado en 11 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Pension Aurora y otros datos útiles para tus vacaciones en Ústí nad Labem. Además puedes encontrar 43 Fotos de vacaciones de Pension Aurora en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Chequia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Usti Nad Labem. Compara Pension Aurora con otros alojamientos en Ústí nad Labem.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Aurora / Ústí nad Labem. Pero puedes agregar una.

11 evaluaciones para Aurora

8,8
9,2
9,4
Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Bardzo fajne miejsce oraz przemili gospodarze"traducir
Jaroslaw

13/08/2013 Cisza spokój bardzo mili gospodarze a rano wspaniałe dźwięki przyrody :)
Wieczorem długo wspólnie siedzieliśmy z gospodarzami i podziwialiśmy przyrodę.

Po uciążliwym noclegu pod Pragą czuliśmy się tutaj jak w raju.

Con mi pareja, Sep 2012
"Geweldige vakantie"traducir
lisa

15/10/2012 Vakantie vieren en karper vissen een unieke combinatie. Heerlijk verblijf in Pension Aurora, met goed ontbijt en lekker relaxen in de tuin met zwembad. Vanuit de tuin heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Daarnaast voor manlief een karper vijver vlakbij waar de echte grote jongens gevangen worden. Niet alleen karpers, maar ook flink uit de kluiten gewassen snoek en meervallen En het voordeel is, je kunt er alles huren, van hengels tot boten, stoelen. stretchers enz. dus hoeft niet alles meegesleept te worden. Een visvergunning is niet nodig. Kortom een aanrader voor mensen die van cultuur, natuur en vissen houden. Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar.

Con mi pareja, May 2012
"Een aanrader!"traducir
Anja

29/06/2012 We zijn wel al weer ruim 1 1/2 maand thuis maar hebben het nog regelmatig over ons verblijf in pension Aurora. Afgezien van de zeer smaakvolle ingerichte en schone kamer en een prima ontbijt was het toch vooral de persoonlijke aandacht van Hansi en Louise die zo bijzonder was. Ze wisten ons van alles te vertellen wat er te doen en te zien was in de omgeving van Zandov en niets was ze teveel. Met name Hansi wist ons zeer te vermaken met zijn verhalen. Een echte aanrader!

Con mi pareja, Dic 2011
"Schöner urlaub in der pension aurora"traducir
Jürgen Nitschke

27/12/2011 wir waren im dez.2011 in der pension aurora, es war alles top sauber auch die betten haben super gut geschlafen, frühstück war auch super, die lage ist gut schöner ausblick ideal zum wandern, ein schöner pool ist auch vorhanden für den sommer, der parkplatz ist auch gut,die betreiber sind sehr nett und auch hilfsbereit,sie haben einen hund aber der stört nicht,auch in der nähe gibt es ein hotel ca.500m dort kann mann sehr gut essen,auch am abend waren wir mit dem betreiber paar zusammen und es war sehr schön alles in allem waren wir sehr zufrieden und fahren sehr gerne wieder zu [*] und und [*].

[*Namen von Privatpersonen / Personal werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

Fam. con jóvenes, 2011
"Příjemné místo"traducir
Libor

18/12/2011 Penzion AURORA je v klidné části Žandova.Ubytování je moc pěkné pokoje čisté koupelna také.Snídaně vždy čerstvé možnost nápojů.majitelé jsou moc pohostinný ,milí,komunikativní se spoustou typů a rad na výlety a sportovní vyžití.Je tam možnost lyžování v blízkém areálu Telnice kde jsme se byly podívat a vypadá to moc pěkně ,plno sjezdovek a tras na běžky. Na zahradě je velký nový bazén v létě určitě super koupání.Moc se těšíme na další shledání.

Con mi pareja, 2011
"Eine sehr schöne Pension"traducir
Rückert

16/12/2011 Sehr zu empfehlende Pension wenn man Ausspannen und Wandern möchte. Die Betreiber sehr freundlich und zuvorkommend, immer bedacht das der Gast sich wohl fühlt.

Con mi pareja, 2011
"Geweldig"traducir
Frans en Lia Kleiwe...

28/08/2011 Het is inderdaat wat lastig parkeren als je rijvaardigheid beneden gemiddeld is.
En als je verwacht in een viersterren hotel te komen dan valt het tegen ja.
Maar als je een fijne vacantie wil bij mensen waar je als vrienden wordt ontvangen en behandeld. Dan is dit pension zeer zeker een aanrader.
Schoon netjes gezellig en zo kan ik nog wel even door gaan. Wat betreft de hond daar word zeer goed op gepast en die komt zijn ren niet uit.[ik zou daar mijn eigen klijnkind met een gerust hart bij louisa achterlaten].

Viaje en grupo, Ago 2011
"Geweldige vakantie"traducir
J.H. Gerdes

25/08/2011 Hallo, wij zijn afgelopen augustus een week geweest en het was in een woord geweldig.
Iedere ochtend hadden we verse broodjes met beleg naar keuze.
Er kon overdag van alles besteld worden ( uitsmeiter,tostie's tot pannekoeken ).
De eigenaren geven je het gevoel thuis te zijn of met vrienden.
Ze kunnen veel vertellen over veel toeristische plekken.
De kamers zijn prima en de douche is luxe en hygienisch.
Van de hond hebben wij nog geen 1 keer last gehad en er is parkeer ruimte genoeg.
De tuin ( terras ) met zwembad zijn nieuw !
Zeker aan te bevelen !

Volgend jaar mei gaat de reis weer naar tsjechie,Pension Aurora en we kijken er nu al naar uit.

Fam Gerdes uit Emmen.

Fam. con jóvenes, Jul 2011
"Prima pension, heel gastvrij , familiaire insteek"traducir
Roger Houben , Amst...

24/08/2011 Pension met zwembad (nieuw) ruime en nette kamers, hygiene uitstekend.
Ontbijt dagelijks verse broodjes en beleg, compleet en voldoende keuze uit beleg en drank.
Eigenaren welke er ook wonen zijn heel gastvrij en Nederlanders van oorsprong.
Pension heeft 4 kamers en kan ongeveer 14 personen herbergen.
Er is drank en kleine hapjes te koop evenals ijs. Verder is er nog bv draadloos internet beschikbaar en tv op de kamers. Verder is er een nieuw aangelegde tuin met zwembad.
Eigenaren hebben veel tips voor uitstapjes en in de direkte omgeving is er al veel te zien zie ook de fotos.
Wij voelden ons in dit pension vanaf de eerste dag al thuis ,je word niet behandeld als ,,inkomstenbron,, maar als mens. Dit gecombineerd met hun gastvrijheid kan het in onze ogen maar tot een conclusie komen....mooie vakantie gehad bij Hans en Louise
Meer info over pension kijk eens op internet.
Aan te bevelen bij vrienden en bekenden.
Pension is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn i.v.m trap

Fam. con niños , Jul 2011
"Beren gezellig"traducir
rob lia en sabrina

25/08/2011 hier een reactie ten goede aan de eigenaren van pension aurora het is heel goed vertoeven bij jullie alles doen jullie om de gasten het naar de zin te maken en hans weet ontzettend veel van de omgeving en komt ook later op de dag vragen hoe het geweest was wij zijn er al 3 maal geweest en met open armen ontvangen dat geeft een warm gevoel dat heb je niet in een 4 sterren hotel wij gaan er zekker terug. als je van gezelligheid houd boek je bij hans en louise