Evaluaciones Casa de campo Portegies

Portegies
Evaluaciones Casa de campo Portegies
Javornik

Casa de campo Portegies ha obtenido 6,0 sobre 10, basado en 5 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de campo Portegies y otros datos útiles para tus vacaciones en Javornik. Además puedes encontrar 2 Fotos de vacaciones de Casa de campo Portegies en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Chequia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Olomoucký. Compara Casa de campo Portegies con otros alojamientos en Javornik.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Portegies / Javornik. Pero puedes agregar una.

5 evaluaciones para Portegies

Fam. con niños , Feb 2011
"Nooit meer!"traducir
Ruud
Cantidad de espacio

29/03/2011 kwaliteit wijkt ernstig af van de omschrijving.
Douche water wordt regelmatig plotseling heet.
schimmel in slaapkamer. Oven kapot, dvd-speler en satelietontvanger die niet werkt. verwarming die elke dag een uur of twee uitvalt. Openhaard en wasmachine die je beter niet kan gebruiken.
En een eigenaar die niet meewerkt.

Fam. con niños
"Echt een topper, Prachtige villa!"traducir
Guus Nieuwboer

29/12/2008 De sevice was goed. We konden prima communiceren met de huisbaas, die prima Duits sprak. Het eten in de restaurants was ook goed. Op de kamers was niets aan te merken. Ook de kindvriendelijkheid was goed. Ze konden lekker zwemmen en op het omliggende land spelen. Het enige minpuntje is dat het een klein beetje hoog op de berg licht. Maar dat is goed voor de dagelijkse beweging denk ik dan maar. Kortom het was een topper

Familia, Jul 2008
"Geslaagde gezinsvakantie"traducir
De Breuck - Huys, O...
Cantidad de espacio

11/08/2008 Het landhuis Portegies in Javornik is ons heel heel goed meegevallen.

Bij aankomst wachtte ons de vriendelijke "bewaarengels" van het landhuis, met een uitgebreide uitleg over waar alles te vinden. We hadden zelfs te veel "basis"inkopen mee, want bv. toiletpapier was reeds aanwezig.

Heel goede accommodatie, goede uitvalsbasis naar Trutnov, Vrchlabi, Spindleruv Mlyn, Harrachov, Adrspach, ... te veel om op te noemen!

Eventuele aandachtspunten is
1) sateliet uitbreiden naar kanaal/sateliet met NL-talige zenders?
2) Zwembad liefst idd volgend jaar investering in verwarming. Bij minder weer water te koud met kids (maar die trokken zich er weinig van aan ;-))
3) De trappen, ja, die zijn er dus voor minder-validen minder toegankelijk, maar is dan wel weer goed voor de fysiek ;-)
4) In de keuken misten we een mixer en dat is zowat het enige waar we kunnen aan denken.

Een aanrader van jewelste! We komen zeker terug! En dan voor 2 weken!

Familia
jannie Rozendaal

25/07/2007 een mooi huis en een fijn zwembad.Je moet wel goed te been zijn en in goede contitie, je moet 45 treden op om bij het huis te komen.goed ingericht

willemjan

17/02/2007 Een ontzettend groot en luxeus opgezette villa met twee verdiepingen wij hebben hier een superleuke vakantie gehad, met een heel goed zwembad

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?