Evaluaciones Camping 2000 / Jested***

2000 / Jested***
Evaluaciones Camping 2000 / Jested***
Januv Dul 15, CZ-46352, Januv Dul

Camping 2000 / Jested ha obtenido 7,1 sobre 10, basado en 312 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping 2000 / Jested*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Januv Dul. Además puedes encontrar 256 Fotos de vacaciones de Camping 2000 / Jested*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Camping 2000 / Jested***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Chequia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Liberecký. Compara Camping 2000 / Jested*** con otros alojamientos en Januv Dul.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para 2000 / Jested*** / Januv Dul. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

312 evaluaciones para 2000 / Jested***

6,9
7,2
Fam. con jóvenes, 2014
"Langt fra alm. Standard"traducir
Stella Sandbæk
Estado de los sanitarios

10/08/2014 Vi 2 voksne og 2 børn ville have god pool udflugter til vild natur og købmand og restaurant.
Pizza kunne kun fåes 3 dage om ugen, de øvrige dage var der et par Hollandske retter. Kødet i retten var blævret og senefyldt ikke spiseligt.
Salaten var kun med tomat og løg.brødet var tørre skiver skåret ud af resterne fra morgen"flutene" ingen af os kunne få det ned selvom vi var hundesultne. Aldrig har vi fået så ringe mad.

Wc og bad var fint og rent.
Poolen var fin, dog ikke ren. Vores søn blev syg og fik øjenbetændelse efter 1. Dag i poolen havde feber resten af ferien.

Hvad vi ikke vidste var at pladsen var for Hollændere. Al Info var på Hollandsk, maden var Hollandsk, guiderne til børnene var på Hollandsk, vi fik intet at vide om pladsen, aktiviteter seværdigheder eller noget.

Vi kommer ikke igen.

Fam. con niños , Ago 2014
"Heerlijke vakantie"traducir
FamVosRidderkerk
Estado de los sanitarios

20/08/2014 Net terug van een 2 wekelijkse vakantie met onze eigen tent. We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar. Eerste indruk (welke juist)was een hele vrije camping, kinderen overal en alles heel gemoedelijk.
Campingplaatsen prima in orde en redelijk vlak. De omgeving was prachtig, tussen de bergen en bossen.
Het oude sanitairgebouw werd helaas aan zijn lot overgelaten en wij hebben al snel besloten om voortaan gebruik te maken van de nieuwe, deze was erg goed onderhouden.
Het restaurant stelt niet veel voor en de kaart is heel klein, je kan hier alleen eten op vaste dagen, de andere dagen kan je pizza eten en die zijn zeer aan te raden. Snacks, zoals patat enz. kan je altijd halen.
Het personeel is top. Hele gezellige jongelui en vooral Zoef is een topper, altijd bezig en aanwezig.
Het grote minpunt was de schandalige hoge prijs voor wifi (€ 4, - per dag of € 24, - per week). Tevens mistte een soort infomap bij aankomst en moest je alles zelf uitzoeken.
Prijs/kwaliteit is kloppend.

Fam. con jóvenes, 2014
"Heimwee"traducir
Agnes
Estado de los sanitarios

29/07/2014 Heerlijke vakantie gehad op camping 2000!
Prachtige plekken, erg ruim met fantastisch uitzicht! Mooie omgeving, ook voor uitstapjes, vriendelijke mensen en gezellige activiteiten voor de jonge en wat oudere kinderen.
Niet altijd even georganiseerd en jammer dat het winkeltje beperkt aanbod en openingstijden heeft.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben "last van heimwee".

Fam. con niños , Jul 2014
"Mooie locatie, maar erg commercieel ingesteld"traducir
Rolien
Estado de los sanitarios

29/07/2014 Het is een mooie camping en het nieuwe sanitair gebouw is prachtig. Helaas op de camping geen Tsjechische prijzen, dus er wordt goed verdiend. Je moet betalen voor de douchebeurten. Deze worden op een sleutel gezet. Helaas verdwijnen deze soms zo, maar daar kan je niet over communiceren met de eigenaresse. Communicatie gaat niet goed en je wordt niet gehoord. Voor de kleine kinderen was de animatie fantastisch. Wij hebben wel erg veel geluidsoverlast gehad van de tieners. Deze waren tot in de nacht luidruchtig en hier was geen controle op. Wel een leuke vakantie gehad, want de omgeving is prachtig en de animatie voor de kids ook erg leuk!

Con mi pareja, Jul 2014
"Af te raden voor camperaars"traducir
Fam. Meijer
Estado de los sanitarios

10/08/2014 Wij hebben een nacht met onze camper op deze camping gestaan, op een hobbelig camperveld dat ook door een aantal medekampeerders als parkeerplaats en speelveld werd gebruikt. We ontvingen bij inschrijving geen enkele informatie over de camping. De stroom deed het van de 16 uur ca. 13 uur niet, maar de receptie verbond hieraan geen enkele excuses of teruggaaf van het stroomtarief. Er werd niet geluisterd. We betaalden bij aankomst, maar bij vertrek was daarover aanvankelijk niets te vinden in alle stapels van papiertjes. Ook ontvingen we geen nota. We dachten dat we, gezien het hoge bedrag, borg hadden betaald voor de 'druppel', maar dat bleek niet het geval. We betaalden, omgerekend, 36 euro voor een nacht op een camperplaats!!! Ondanks het mooie, maar zeer rumoerige, sanitairgebouw (dat om 22.30 uur dichtgaat...), adviseren wij camperaars om deze camping voorbij te rijden. Men heeft duidelijk geen behoefte aan campers.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Ongeorganiseerd"traducir
Bianca
Estado de los sanitarios

27/07/2014 Deze camping is het net allemaal niet. Zij blinken uit in ongeorganiseerdheid. Reserveringen die niet kloppen, (verkeerde plaatsen), meerdere keren bij het restaurant meegemaakt dat bestellingen verkeerd werden gebracht, niet compleet waren, of dat je er heel lang op moest wachten of dat het gewoon op was.. Sanitair is redelijk schoon, maar je moet eerst kijken op welk toilet er uberhaupt nog toiletpapier is. Temperatuur van het douchewater fluctueert enorm, en zo kan het zijn dat je met je maar 3 minuten douchen 3 minuten lang koud water hebt. Douchesleutel vind ik ook niet meer van deze tijd. Kapotte stoel van onze vrienden werd nooit meer vervangen. De activiteiten voor de kinderen zijn leuk, maar verlopen ook vaak chaotisch, zoals de dropping. Vooral de tweede week, toen het een stuk drukker werd, was te merken, dat het overigens veelal welwillende personeel , het te druk kreeg, was gewoon te veel werk met te weinig mensen. Omgeving verder mooi.

"Komen volgend jaar weer."traducir
Jacques
Estado de los sanitarios

26/07/2014 Zeer leuke camping voor jong en oud. Personeel is vriendelijk en gastvrij. Zo kun je ook prima eten op de camping, zondags algemene barbecue en om de dag pizzadag. Prima sanitair en voor de kinderen een leuke boomdouche. Zo is er ook een leuk en enthousiast animatieteam. En alle kinderen gaan leuk met mekaar om en vermaken zich prima. Een prima aanrader voor mensen die niet alleen maar luxe verwachten en avontuurlijk zijn ingesteld.

Fam. con niños , Jul 2014
"Top camping voor families met kinderen!"traducir
Richard
Estado de los sanitarios

06/08/2014 Na lezen van reacties op ZOOVER hebben wij besloten om naar Camping 2000 te gaan en niet te hoge verwachtingen te stellen aan ons verblijf daar. De camping is echter prima, goed sanitair wat meerdere malen per dag schoongemaakt wordt en waar ook wc-papier hangt. Ruime standplaatsen en een zeer actief animatieteam. WiFi kost ca €4 p/dag. De eigenaars Jan en Ciska zijn harde werkers en zeer klantvriendelijk net als de rest van het personeel. Shouf regelt het wel in het restaurant waar je goed kunt eten en afhalen. Bepaalde dagen 'a la carte', andere dagen pizza en op zondag BBQ. Zwembad is niet verwarmd, maar wel schoon (pH is rond 7). Douchen werkt met sleuteltje (10Ckr/5 min). De jungledouche is voor kinderen een spektakel! Om ca. 23 uur gaat het sanitairgebouw dicht en kun je gebruik maken van 2 wc's. Genoeg voorzieningen zoals ruime afwasgelegenheid met warm water en wasmachines (100Ckr/wasbeurt). In het winkeltje elke dag verse broodjes. Voor ons een reden om weer terug te komen!

"Fantastiche camping"traducir
Arjan Jonkers
Estado de los sanitarios

04/08/2014 Camping 2000 is een mooie Nederlandse camping in Tsjechië.
De camping heeft een mooi buitenbad met glijbaan niet verwarmd maar door het mooie weer is het snel op temperatuur.
De kantine is zeer goed en door het leuke personeel een genot om er een drankje te doen of even heerlijke eten.
Ook is er een goed en leuk animatie team die de kinderen de hele ochtend kunnen vermaken, en 's avonds is er ook van alles te doen.
Het weer bij de Jested is heerlijk de voorspellingen kun je niks van op aan. Ook in de omgeving zijn er leuke bezienswaardigheden en Praag is iets meer dan een uurtje rijden. Kortom de moeite waard voor een paar weken Tsjechië.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Een echte aanrader"traducir
stella_van_garderen
Estado de los sanitarios

20/07/2014 Net terug van twee weken naar camping 2000. Vorig jaar ook geweest en nu alweer heimwee terug. Super leuke camping. Schoon, netjes en al het personeel even vriendelijk. Ze doen hun uiterste best dat je het optimaal naar je zin hebt. Voor de kinderen is het er super, de eerste dag hebben ze al vriendjes waardoor jezelf ook aan jezelf toe komt. Ik lees dat er mensen zijn die klagen over vies sanitair of anderzins...dat is absolute onzin. Als mensen er dingen in gooien in een wc die er niet in horen kunnen zelfs de beste campingeigenaren er niets aan doen. Ik heb de hele dag gezien dat er continue werd schoon gemaakt en bijgehouden. Bedankt Ciska, Jan, Zoef, Youssef, Emi, Jill en al andere voor de supervakantie. Volgend jaar weer..kijk er nu al naar uit. En als het kon pakte ik de auto en ging zo weer van de week. We hebben echt heimwee naar deze leuke camping.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: