Evaluaciones Camping 2000 / Jested***

2000 / Jested***
Evaluaciones Camping 2000 / Jested***
Januv Dul 15, CZ-46352, Januv Dul

Camping 2000 / Jested ha obtenido 7,1 sobre 10, basado en 295 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping 2000 / Jested*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Januv Dul. Además puedes encontrar 233 Fotos de vacaciones de Camping 2000 / Jested*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Camping 2000 / Jested***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Chequia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Liberecký. Compara Camping 2000 / Jested*** con otros alojamientos en Januv Dul.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para 2000 / Jested*** / Januv Dul. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

295 evaluaciones para 2000 / Jested***

7,7
7,9
Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Een echte aanrader"traducir
stella_van_garderen
Estado de los sanitarios

20/07/2014 Net terug van twee weken naar camping 2000. Vorig jaar ook geweest en nu alweer heimwee terug. Super leuke camping. Schoon, netjes en al het personeel even vriendelijk. Ze doen hun uiterste best dat je het optimaal naar je zin hebt. Voor de kinderen is het er super, de eerste dag hebben ze al vriendjes waardoor jezelf ook aan jezelf toe komt. Ik lees dat er mensen zijn die klagen over vies sanitair of anderzins...dat is absolute onzin. Als mensen er dingen in gooien in een wc die er niet in horen kunnen zelfs de beste campingeigenaren er niets aan doen. Ik heb de hele dag gezien dat er continue werd schoon gemaakt en bijgehouden. Bedankt Ciska, Jan, Zoef, Youssef, Emi, Jill en al andere voor de supervakantie. Volgend jaar weer..kijk er nu al naar uit. En als het kon pakte ik de auto en ging zo weer van de week. We hebben echt heimwee naar deze leuke camping.

Con mi pareja, Jun 2014
"Niet meer"traducir
pieter de vries
Estado de los sanitarios

02/07/2014 Wij zullen geen bezoek meer aan Camping 2000 brengen. Reden? Ze zijn alleen maar bezig met het hoogseizoen. In het voorseizoen of middenseizoen mag je er camperen, maar er is niets. Geen verlichting op de camping, geen menukaart, geen broodjes geen winkel. Ze zijn wel goed bezig om alles netjes te krijgen, maar meer aandacht voor de gasten, die buiten het hoogseizoen komen zou een aanrader zijn. Zoef is trouwens een kanjer.

Amigos, 2014
"Stukje hemel op aarde"traducir
Philip217
Estado de los sanitarios

19/03/2014 Met goede vrienden naar Tsjechië geweest, een betere locatie hadden we ons niet kunnen wensen. Voor de kinderen was het ook erg leuk maar de volwassenen hebben geen last gehad van deze kinderen. De eigenaar was erg vriendelijk, hij nam ons zelfs mee naar de lokale kroeg toen we er naar vroegen. Een aanrader voor gezinnen maar ook jongeren.

Con mi pareja, 2014
"Fantastisch!!"traducir
Henk Knoester
Estado de los sanitarios

13/02/2014 5 jaar op rij gaan wij al naar Camping 2000 en ieder jaar weer top. Mijn vrouw heeft astma en leeft helemaal op in dit bosrijk gebied. Zelf vind ik het leuker om de berg op te lopen. 2 uurtjes tot de aan de top (1000 meter). In de kantine zijn we allebei van de karaoke avonden en de Hollandse dag. Wij hebben net geboekt en gaan dit jaar voor bezoek nummer 6! Wij zien jullie daar!!!

2013
"Niet zo tevreden"traducir
Robin
Estado de los sanitarios

13/09/2013 Eerste indruk was leek het ons een leuke camping, maar toen we er een paar dagen zaten werd het al snel duidelijk dat het personeel niet veel zin meer had om hun werk te doen, het was namelijk het einde van het seizoen. Ik werd erg slecht behandeld bij de receptioniste als wat aan haar vroeg, heb de eerste 3 dagen geen wifi gehad, ben er mee naar al het personeel geweest of ze me konden helpen zodat ik een beetje met familie uit Nederland kon praten, ik kreeg als reactie: ja jammer dan, wij hebben hier ook geen wifi....
Oud en slecht sanitair, bij het nieuwe sanitairgebouw waren dingen slecht geregeld, bijvoorbeeld het toiletpapier was op, vloeren zeiknat, wasbakken niet schoon enz.
Maar ondanks hebben we een super weekje gehad met onze buren ( DAT VIND JE LEUK HE?!) en niet te vergeten Billy en Henni!!!!
Deze mensen waren erg vriendelijk en wat was het gezellig met hun!! Bedankt!!

Fam. con niños , Ago 2013
"Nooit meer!!!!!!"traducir
Galjaard
Estado de los sanitarios

26/01/2014 Mensen die houden van een schone camping met vriendelijke eigenaren zijn hier niet aan het goede adres...
Werkelijk alles is of stuk of vreselijk smerig!!!
De hutjes van de camping (voor aan) zijn te ranzig.
Schandalig dat daar zo veel geld voor wordt gevraagd!
Kom je daar aan na een jaar vol ellende, en dan slaap je dus op de meest smerige matrassen die ik ooit gezien heb.
Niet echt vakantie mensen!
De eigenaren zijn niet voor rede vatbaar, zero communicatie-skills!!!
Om dan nog maar te zwijgen over de staat van het sanitair gebouw aan de voorkant van de camping brrrrr.....heb er nog nachtmerries van...
Je zou voor het verblijf op deze camping geld toe moeten krijgen.
Nooit meer!!!

Fam. con niños , Ago 2013
"Zomer 2013"traducir
Oskam
Estado de los sanitarios

25/01/2014 Afgelopen zomer 11 dagen op de camping verbleven als uitvalsbasis voor wandelingen in het Boheemse Paradijs. Nette camping met ruime en goed verzorgde standplaatsen. Hoewel aangeprezen als kindvriendelijk misten we toch wel het een en ander: springkussen, zwembad met kindvriendelijke watertemperaratuur (was echt heel koud), skelters alleen tegen betaling beschikbaar en ondervonden we hinder, luidruchtige kinderdisco avonden en karaoke avonden helaas zijn we daar bij aankomst niet op gewezen bij het uitkiezen van een plek. Terug naar de uitvalsbasis, het Boheemse paradijs was toch ruim 3/4 uur rijden, dat viel toch wat tegen als je de aanprijzingen op de website leest.

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Gewoon een goede camping"traducir
Christine Heerkens
Estado de los sanitarios

24/08/2013 Camping 2000 is gewoon een goede camping.Prachtig gelegen in een omgeving waar je heerlijk van de natuur kunt genieten. Vriendelijk personeel en een enthousiast animatieteam.
Het zwembad heeft een leuke glijbaan,het water was wel aan de koude kant,dat was jammer. Leuke speeltuin en sportveld. Kippetjes scharrelen rond.
Het nieuwe sanitairgebouw was netjes en schoon.jammer dat twee kranen het nu al niet meer deden en sommige WC's regelmatig door bleven spoelen.
Ik miste wel een zeeppompje en een handendroger.En douchen met een sleuteltje vind ik persoonlijk een beetje uit de tijd.
Verder was het prima! Lekkere verse broodjes 'smorgens .
Genoeg te doen in de omgeving.En de prijzen zijn laag.
We komen zeker nog een keer terug.

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Prachtige vakantie gehad !"traducir
alossery stefaan
Estado de los sanitarios

23/08/2013 Na de meningen te lezen (ofwel super goed ofwel super slecht) gingen we met weinig verwachtingen naar deze camping, maar is super goed meegevallen. Mooie ruime plaatsen, heel proper nieuw sanitair gebouw, vriendelijk onthaal, lekkere pizza's op camping. Uitstap naar Praag met de bus is een aanrader met Engelstalige gids. We hadden heel warm weer maar hebbe ook enkele grote onweders gehad. Aanraders om te bezoeken in de streek zijn : Skoda museum en fabriek (had dit op voorhand gereserveerd en hadden een Nederlandstalige gids), Terezin, Tsjechisch Zwitserland, Cesky Rai. Grote supermarkten in Liberec, subtropisch zwembad in Babylon in Liberec. Op aanraden van andere kampeerders zijn we ook gaan eten in het restaurant van het nabijgelegen golfterrein heel lekker en spotgoedkoop in vergelijking met de prijzen in België. Kortom wij hebben een prachtige vakantie gehad in een voor ons tot nog toe onbekend land, wij komen zeker nog eens terug !!

Ago 2013
"Aanrader!"traducir
irene mullers
Sitios para comer

18/08/2013 Camping 2000 in Januv Dul is een relaxte gezellige camping in een mooie omgeving. het is erg relax, de omgeving is prachtig. Het leven gaat in een traag tempo en dag zorgt ervoor dat je je heel snel kunt ontspannen.
Het eten is goed en goedkoop.
een aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?