Evaluaciones Camping 2000 / Jested***

2000 / Jested***
Evaluaciones Camping 2000 / Jested***
Januv Dul 15, CZ-46352, Januv Dul

Camping 2000 / Jested ha obtenido 7,1 sobre 10, basado en 323 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping 2000 / Jested*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Januv Dul. Además puedes encontrar 260 Fotos de vacaciones de Camping 2000 / Jested*** en Zoover. Puedes ver 2 Videos de Camping 2000 / Jested***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Chequia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Liberecký. Compara Camping 2000 / Jested*** con otros alojamientos en Januv Dul.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para 2000 / Jested*** / Januv Dul. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

7,5
"Heerlijke vakantie"traducir
michael
Estado de los sanitarios

31/08/2014 ik kwam hier ivm onenigheid op een andere camping, werd echt zeer enthousiast ontvangen, en kreeg gelijk alle info die ik nodig had. ik zat in een safari tent die net nieuw was dus zeer goed. Ook het sanitair gebouw is nieuw en zeer goed vooral leuk voor de kids die douchen onder een boom met douchkoppen. Het personeel is echt heel aardig en gezellig. ben zelfs nog wezen stappen met ze. omgeving is zeer mooi ook erg veel te doen vooral in libirec. animatie team voor de kids is ook gweldig. me dochter is verliefd op tippy de indiaan. kantine is ook zeer leuk en gezellig en heeft de beste biefstuk uit de omgeving met dank aan de kok. en het nederlandse echtpaar die de camping runt is ook zeer vriendelijk. kortom een top camping. niets op aan te merken.

Fam. con jóvenes, Ago 2014
"Leuke camping in mooie omgeving"traducir
Mariette Bakkers
Estado de los sanitarios

24/08/2014 Wij hebben met onze kids van 13 en 11 jaar genoten van een heerlijke week vakantie in een glamourtent. De tent is redelijk ruim met een fijne eigen badkamer; enige wat hierin ontbreekt, zijn enkele ophanghaakjes voor de handdoeken. Bedden zijn redelijk; iets te hard naar onze zin maar niet slecht.
Het personeel is zeer vriendelijk en doet zijn best het de gasten naar de zin te maken. Ook de sfeer onder de gasten hebben wij als positief ervaren: kinderen zoeken elkaar op en ouders wisselen ervaringen uit waardoor wij de laatste dag nog naar het mooie Panska Skala zijn geweest (zie hieronder bij tips).
Minpunt van de camping vinden wij het onverwarmde zwembadwater. Daartegenover staat het goede restaurant dat di do en za prima pizza's bakt en op ma wo en za een beperkt menu biedt maar de maaltijden goed bereidt, zeker voor een camping; hulde hiervoor.
Met de hartelijke groeten van de gasten van tafel 15 (zoals beloofd)

"Ideale gezinscamping"traducir
Jacco Pauw
Estado de los sanitarios

07/09/2014 Camping 2000 is een ideale camping voor kinderen, er is een leuke animatie in de omgeving is ook zat te doen.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, als er wat is wordt het gelijk opgelost.
Het sanitair is brandschoon.

Fam. con jóvenes, 2014
"Langt fra alm. Standard"traducir
Stella Sandbæk
Estado de los sanitarios

10/08/2014 Vi 2 voksne og 2 børn ville have god pool udflugter til vild natur og købmand og restaurant.
Pizza kunne kun fåes 3 dage om ugen, de øvrige dage var der et par Hollandske retter. Kødet i retten var blævret og senefyldt ikke spiseligt.
Salaten var kun med tomat og løg.brødet var tørre skiver skåret ud af resterne fra morgen"flutene" ingen af os kunne få det ned selvom vi var hundesultne. Aldrig har vi fået så ringe mad.

Wc og bad var fint og rent.
Poolen var fin, dog ikke ren. Vores søn blev syg og fik øjenbetændelse efter 1. Dag i poolen havde feber resten af ferien.

Hvad vi ikke vidste var at pladsen var for Hollændere. Al Info var på Hollandsk, maden var Hollandsk, guiderne til børnene var på Hollandsk, vi fik intet at vide om pladsen, aktiviteter seværdigheder eller noget.

Vi kommer ikke igen.

"Heerlijke vakantie"traducir
FamVosRidderkerk
Estado de los sanitarios

20/08/2014 Net terug van een 2 wekelijkse vakantie met onze eigen tent. We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar. Eerste indruk (welke juist)was een hele vrije camping, kinderen overal en alles heel gemoedelijk.
Campingplaatsen prima in orde en redelijk vlak. De omgeving was prachtig, tussen de bergen en bossen.
Het oude sanitairgebouw werd helaas aan zijn lot overgelaten en wij hebben al snel besloten om voortaan gebruik te maken van de nieuwe, deze was erg goed onderhouden.
Het restaurant stelt niet veel voor en de kaart is heel klein, je kan hier alleen eten op vaste dagen, de andere dagen kan je pizza eten en die zijn zeer aan te raden. Snacks, zoals patat enz. kan je altijd halen.
Het personeel is top. Hele gezellige jongelui en vooral Zoef is een topper, altijd bezig en aanwezig.
Het grote minpunt was de schandalige hoge prijs voor wifi (€ 4, - per dag of € 24, - per week). Tevens mistte een soort infomap bij aankomst en moest je alles zelf uitzoeken.
Prijs/kwaliteit is kloppend.

"Gehuurde Mobile Home was vies omgeving oke"traducir
gerritsen
Estado de los sanitarios

01/09/2014 Onze mobile Home was vies spinnenwebben bij hoofdeinden van bed, wolken stof onder de bedden etc. Bestek lade was ook verre van schoon.
De douchecabine zat schimmel bij diverse kitnaden.
De omgeving is prachtig. In de omgeving is genoeg te zien en te doen.
Wandelen bij Boheems Paradijs of Hřensko , Terezin (concentratiekamp), Skoda Museum + fabriek bezoek (van te voren aanmelden) , Praag +/- 80 miniuten rijden. Jested Aquapark Babylon Liberec is een mooi zwembad maar ontzettend duur en onbeschoft. Met 2 volwassen en 2 kids >140 cm uurtje zwemmen 600 kronen. Hele dag 1150 kronen. Op de camping hebben wij niet gegeten maar in Český Dub restaurant op de markt heerlijke pasta. De eigenaren spraken wij niet omdat deze of bij de receptie of in de kantine (bar) zaten. Op de camping heb ik ze niet gezien.
In osecna zitten 2 kleine winkeltjes voor dagelijkse boodschappen. De campingwinkel had een heel beperkt assortiment. De LIDL is 30 auto minuten.

Fam. con jóvenes, 2014
"Heimwee"traducir
Agnes
Estado de los sanitarios

29/07/2014 Heerlijke vakantie gehad op camping 2000!
Prachtige plekken, erg ruim met fantastisch uitzicht! Mooie omgeving, ook voor uitstapjes, vriendelijke mensen en gezellige activiteiten voor de jonge en wat oudere kinderen.
Niet altijd even georganiseerd en jammer dat het winkeltje beperkt aanbod en openingstijden heeft.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben "last van heimwee".

Fam. con niños , Jul 2014
"Mooie locatie, maar erg commercieel ingesteld"traducir
Rolien
Estado de los sanitarios

29/07/2014 Het is een mooie camping en het nieuwe sanitair gebouw is prachtig. Helaas op de camping geen Tsjechische prijzen, dus er wordt goed verdiend. Je moet betalen voor de douchebeurten. Deze worden op een sleutel gezet. Helaas verdwijnen deze soms zo, maar daar kan je niet over communiceren met de eigenaresse. Communicatie gaat niet goed en je wordt niet gehoord. Voor de kleine kinderen was de animatie fantastisch. Wij hebben wel erg veel geluidsoverlast gehad van de tieners. Deze waren tot in de nacht luidruchtig en hier was geen controle op. Wel een leuke vakantie gehad, want de omgeving is prachtig en de animatie voor de kids ook erg leuk!

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Tegenvaller!"traducir
bert_vanophalvens
Estado de los sanitarios

31/08/2014 Ondanks de ruime plekken (waarvoor je extra betaald) en het mooie weer, was het al bij al een tegenvaller!
Zo goed als geen informatie gekregen bij aankomst, dus zelf moeten uitzoeken hoe afval oet gesorteerd worden, wanneer de slagboom sluit, tijdstip waarop je dient te vertrekken enz...
Winkeltje stelt niet veel voor, zo hadden ze bvb geen product voor een chemisch toilet.Bovendien zijn de br0odjes bijna dubbel zo duur als in het winkeltje 2km verderop.
Ook de openingsuren na 10 aug werden maar half meer gerespecteerd.
Voor de 1ste dag na aankomst moet je jezelf behelpen want broodjes moeten de dag voordien bestedl worden, en dat kan niet meer bij aankomst!!!
Douchen met een sleutelt is echt niet meer van deze tijd. Bovendien is het bij drukte lauw tot koud water. Voor 10 kronen mag je dan toch warm water verwachten.
Bij de afwas idem: bij drukte amper warm water, op kalme periodes gloeiend heet en koud water is niet voorzien in de afwasruimte.

Con mi pareja, Jul 2014
"Af te raden voor camperaars"traducir
Fam. Meijer
Estado de los sanitarios

10/08/2014 Wij hebben een nacht met onze camper op deze camping gestaan, op een hobbelig camperveld dat ook door een aantal medekampeerders als parkeerplaats en speelveld werd gebruikt. We ontvingen bij inschrijving geen enkele informatie over de camping. De stroom deed het van de 16 uur ca. 13 uur niet, maar de receptie verbond hieraan geen enkele excuses of teruggaaf van het stroomtarief. Er werd niet geluisterd. We betaalden bij aankomst, maar bij vertrek was daarover aanvankelijk niets te vinden in alle stapels van papiertjes. Ook ontvingen we geen nota. We dachten dat we, gezien het hoge bedrag, borg hadden betaald voor de 'druppel', maar dat bleek niet het geval. We betaalden, omgerekend, 36 euro voor een nacht op een camperplaats!!! Ondanks het mooie, maar zeer rumoerige, sanitairgebouw (dat om 22.30 uur dichtgaat...), adviseren wij camperaars om deze camping voorbij te rijden. Men heeft duidelijk geen behoefte aan campers.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?