Evaluaciones Camping 2000 / Jested***

2000 / Jested***
Evaluaciones Camping 2000 / Jested***
Januv Dul 15, CZ-46352, Januv Dul

Camping 2000 / Jested ha obtenido 7,1 sobre 10, basado en 300 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Camping 2000 / Jested*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Januv Dul. Además puedes encontrar 256 Fotos de vacaciones de Camping 2000 / Jested*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Camping 2000 / Jested***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Chequia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Liberecký. Compara Camping 2000 / Jested*** con otros alojamientos en Januv Dul.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para 2000 / Jested*** / Januv Dul. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

300 evaluaciones para 2000 / Jested***

Fam. con jóvenes, 2014
"Heimwee"traducir
Agnes
Estado de los sanitarios

29/07/2014 Heerlijke vakantie gehad op camping 2000!
Prachtige plekken, erg ruim met fantastisch uitzicht! Mooie omgeving, ook voor uitstapjes, vriendelijke mensen en gezellige activiteiten voor de jonge en wat oudere kinderen.
Niet altijd even georganiseerd en jammer dat het winkeltje beperkt aanbod en openingstijden heeft.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben "last van heimwee".

Fam. con niños , Jul 2014
"Mooie locatie, maar erg commercieel ingesteld"traducir
Rolien
Estado de los sanitarios

29/07/2014 Het is een mooie camping en het nieuwe sanitair gebouw is prachtig. Helaas op de camping geen Tsjechische prijzen, dus er wordt goed verdiend. Je moet betalen voor de douchebeurten. Deze worden op een sleutel gezet. Helaas verdwijnen deze soms zo, maar daar kan je niet over communiceren met de eigenaresse. Communicatie gaat niet goed en je wordt niet gehoord. Voor de kleine kinderen was de animatie fantastisch. Wij hebben wel erg veel geluidsoverlast gehad van de tieners. Deze waren tot in de nacht luidruchtig en hier was geen controle op. Wel een leuke vakantie gehad, want de omgeving is prachtig en de animatie voor de kids ook erg leuk!

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Ongeorganiseerd"traducir
Bianca
Estado de los sanitarios

27/07/2014 Deze camping is het net allemaal niet. Zij blinken uit in ongeorganiseerdheid. Reserveringen die niet kloppen, (verkeerde plaatsen), meerdere keren bij het restaurant meegemaakt dat bestellingen verkeerd werden gebracht, niet compleet waren, of dat je er heel lang op moest wachten of dat het gewoon op was.. Sanitair is redelijk schoon, maar je moet eerst kijken op welk toilet er uberhaupt nog toiletpapier is. Temperatuur van het douchewater fluctueert enorm, en zo kan het zijn dat je met je maar 3 minuten douchen 3 minuten lang koud water hebt. Douchesleutel vind ik ook niet meer van deze tijd. Kapotte stoel van onze vrienden werd nooit meer vervangen. De activiteiten voor de kinderen zijn leuk, maar verlopen ook vaak chaotisch, zoals de dropping. Vooral de tweede week, toen het een stuk drukker werd, was te merken, dat het overigens veelal welwillende personeel , het te druk kreeg, was gewoon te veel werk met te weinig mensen. Omgeving verder mooi.

"Komen volgend jaar weer."traducir
Jacques
Estado de los sanitarios

26/07/2014 Zeer leuke camping voor jong en oud. Personeel is vriendelijk en gastvrij. Zo kun je ook prima eten op de camping, zondags algemene barbecue en om de dag pizzadag. Prima sanitair en voor de kinderen een leuke boomdouche. Zo is er ook een leuk en enthousiast animatieteam. En alle kinderen gaan leuk met mekaar om en vermaken zich prima. Een prima aanrader voor mensen die niet alleen maar luxe verwachten en avontuurlijk zijn ingesteld.

Fam. con jóvenes, Jul 2014
"Een echte aanrader"traducir
stella_van_garderen
Estado de los sanitarios

20/07/2014 Net terug van twee weken naar camping 2000. Vorig jaar ook geweest en nu alweer heimwee terug. Super leuke camping. Schoon, netjes en al het personeel even vriendelijk. Ze doen hun uiterste best dat je het optimaal naar je zin hebt. Voor de kinderen is het er super, de eerste dag hebben ze al vriendjes waardoor jezelf ook aan jezelf toe komt. Ik lees dat er mensen zijn die klagen over vies sanitair of anderzins...dat is absolute onzin. Als mensen er dingen in gooien in een wc die er niet in horen kunnen zelfs de beste campingeigenaren er niets aan doen. Ik heb de hele dag gezien dat er continue werd schoon gemaakt en bijgehouden. Bedankt Ciska, Jan, Zoef, Youssef, Emi, Jill en al andere voor de supervakantie. Volgend jaar weer..kijk er nu al naar uit. En als het kon pakte ik de auto en ging zo weer van de week. We hebben echt heimwee naar deze leuke camping.

"Tot volgend jaar!"traducir
Fam. Verhaaf
Estado de los sanitarios

25/07/2014 Wij zijn net terug van een super vakantie. Het is een gezellige familiecamping voor jong en oud. Zo kan ik mij ook totaal niet vinden in eerdere recensies over onvriendelijk personeel, deze ervaring hebben wij zeker niet gehad. En het voorste sanitairgebouw waarover gesproken wordt is nog het oude gebouw, die gewoon dagelijks schoongemaakt wordt. Mijn kinderen hebben zich prima vermaakt met het animatieteam voor jong en oud. Alle kinderen gaan ook heel leuk met mekaar om, waarschijnlijk omdat toch de meeste gasten Nederlands zijn. Zo kan je er ook prima eten op de camping, echt een aanrader, maar buiten de deur is er ook genoeg te vinden. De camping ligt in een mooie bergachtige omgeving en is er voor jong en oud genoeg te doen en alles is relatief goedkoop. Wat mij betreft een echte aanrader voor de gene die niet alleen maar luxe verwacht en niet op alle slakken zout legt (;

Jan en Ciska bedankt voor onze onvergetelijke vakantie!

Con mi pareja, Jun 2014
"Niet meer"traducir
pieter de vries
Estado de los sanitarios

02/07/2014 Wij zullen geen bezoek meer aan Camping 2000 brengen. Reden? Ze zijn alleen maar bezig met het hoogseizoen. In het voorseizoen of middenseizoen mag je er camperen, maar er is niets. Geen verlichting op de camping, geen menukaart, geen broodjes geen winkel. Ze zijn wel goed bezig om alles netjes te krijgen, maar meer aandacht voor de gasten, die buiten het hoogseizoen komen zou een aanrader zijn. Zoef is trouwens een kanjer.

Amigos, 2014
"Stukje hemel op aarde"traducir
Philip217
Estado de los sanitarios

19/03/2014 Met goede vrienden naar Tsjechië geweest, een betere locatie hadden we ons niet kunnen wensen. Voor de kinderen was het ook erg leuk maar de volwassenen hebben geen last gehad van deze kinderen. De eigenaar was erg vriendelijk, hij nam ons zelfs mee naar de lokale kroeg toen we er naar vroegen. Een aanrader voor gezinnen maar ook jongeren.

Con mi pareja, 2014
"Fantastisch!!"traducir
Henk Knoester
Estado de los sanitarios

13/02/2014 5 jaar op rij gaan wij al naar Camping 2000 en ieder jaar weer top. Mijn vrouw heeft astma en leeft helemaal op in dit bosrijk gebied. Zelf vind ik het leuker om de berg op te lopen. 2 uurtjes tot de aan de top (1000 meter). In de kantine zijn we allebei van de karaoke avonden en de Hollandse dag. Wij hebben net geboekt en gaan dit jaar voor bezoek nummer 6! Wij zien jullie daar!!!

2013
"Niet zo tevreden"traducir
Robin
Estado de los sanitarios

13/09/2013 Eerste indruk was leek het ons een leuke camping, maar toen we er een paar dagen zaten werd het al snel duidelijk dat het personeel niet veel zin meer had om hun werk te doen, het was namelijk het einde van het seizoen. Ik werd erg slecht behandeld bij de receptioniste als wat aan haar vroeg, heb de eerste 3 dagen geen wifi gehad, ben er mee naar al het personeel geweest of ze me konden helpen zodat ik een beetje met familie uit Nederland kon praten, ik kreeg als reactie: ja jammer dan, wij hebben hier ook geen wifi....
Oud en slecht sanitair, bij het nieuwe sanitairgebouw waren dingen slecht geregeld, bijvoorbeeld het toiletpapier was op, vloeren zeiknat, wasbakken niet schoon enz.
Maar ondanks hebben we een super weekje gehad met onze buren ( DAT VIND JE LEUK HE?!) en niet te vergeten Billy en Henni!!!!
Deze mensen waren erg vriendelijk en wat was het gezellig met hun!! Bedankt!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

La gente más simpática las encuentras en: