Evaluaciones Casa de campo Kaliste

Kaliste
Evaluaciones Casa de campo Kaliste
Trojany 1, 382 72 , Dolni Dvoriste

Casa de campo Kaliste ha obtenido 8,9 sobre 10, basado en 14 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de campo Kaliste y otros datos útiles para tus vacaciones en Dolni Dvoriste. Además puedes encontrar 10 Fotos de vacaciones de Casa de campo Kaliste en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Chequia. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Bohemia Meridional. Compara Casa de campo Kaliste con otros alojamientos en Dolni Dvoriste.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Kaliste / Dolni Dvoriste. Pero puedes agregar una.

14 evaluaciones para Kaliste

Con mi pareja, Ago 2013
"Ontzettend gastvrij"traducir
beatrix soesbergen
Cantidad de espacio

25/08/2013 De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en staan steeds voor je klaar, de gastvrouw is daarnaast ook een uitstekende kokkin! Tel dit op bij de rust die je hier vindt en je hebt een topverblijf!

Fam. con niños , Dic 2011
"Harteljke ontvangst en lekker bijkomen"traducir
Peter
Cantidad de espacio

24/02/2013 Drie jaar achtereen met gezin en vrienden op wintersport in december. Prima geskied in Lipno om het skieen te leren. Verblijf op Kaliste was erg leuk.

Fam. con niños , Jul 2011
"Een unieke locatie"traducir
famS
Cantidad de espacio

13/07/2011 Prachtig hotel in een historische landhuis op een mooie rustige lokatie

Fam. con niños , Ago 2010
"Gastvrij, goedkoop en familiair vakantie vieren!"traducir
Suzanne E.
Cantidad de espacio

19/08/2010 We hebben een geweldige week gehad in Kaliste!
Frans en Sonja zijn erg vriendelijk (zelfs als je er midden in de nacht aankomt door een foutje bij het plannen van de route).
De wandeltocht met picknick in het bos was super en mijn zoon van bijna vier heeft er genoten van het spelen met de andere aanwezige kinderen, de trampoline en de ruimte!
Sonja tovert iedere dag een eenvoudige maar zeer smakelijke en mooi opgemaakte maaltijd op tafel voor een klein prijsje; genieten!

We hebben al met al een heerlijke, rustige week gehad in Kaliste en in de buurt is genoeg te doen!

Con mi pareja, Jun 2010
"Onthaasting ten top, ook bij regen"traducir
kwakernaak
Cantidad de espacio

17/06/2010 Een paar dagen waren we hier op doorreis naar Wenen. Het was koud (10 graden) en erg nat. Toch heerlijke dagen gehad met wandelen en lezen bij het knapperende vuur. Het eten is echt heerlijk! Zeer gastvrij.

Con mi pareja, Ago 2009
"Heerlijk temidden van de natuur"traducir
Diana Hooyberghs
Cantidad de espacio

01/09/2009 Frans en Sonja zijn geknipt als gastheer en gastdame. Grote, heldere en kraaknette kamer. Zeer vriendelijk personeel. Een uitmuntend adres in Tjechië.

Familia, Jul 2008
"Een culinaire verrassing middenin de natuur"traducir
Suzanne, Rob en Reg...
Cantidad de espacio

17/09/2008 Door de goede routebeschrijving is het afgelegen gasthuis goed te vinden. De zeer ruime kamer 8 op de bovenste verdieping is ons (2 volw. + 1 kind 7 jr) huis de komende week. We hebben ons gelaafd aan de ruimte en zeer relaxte sfeer in en rondom het huis. Met kleine accenten is het warm ingericht. Het 3 gangen diner was iedere avond verrassend en af. De combinatie van eenvoud met smaak, gastvrijheid, lekker eten en drinken, een prachtig wandelgebied (met everzwijnen, herten, etc.) en een aantal steden in de nabije omgeving zorgen voor veel afwisseling. De sauna in huis boeken, na een fikse wandeling: zalig onthaasten. De lekkere biertjes van de tap en de goede zorgen van Frans, Sonja geven het ultieme vakantiegevoel! We gaan nooit ergens voor een 2e keer terug, maar Kaliste gaat de uitzondering worden. En dan boeken we het appartement met eigen open haard en slepen we onze vrienden mee naar dit paradijsje. Veel kinderen tijdens onze vakantieweek, dit moet je wel leuk vinden.

Familia
Erik

02/04/2008 W zijn al 4 keer in de Kaliste geweest en iedere keer is het weer heerlijk vertoeven. De rust, de natuur en de cultuur zijn fantastisch. En niet te vergeten de eigenaren Frans en Sonja die altijd hun uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken.

Familia
CJJ

10/08/2007 In augustus 2006 zijn we in Kaliste geweest met onze zoon van 1,5 jaar.
Kaliste ligt erg afgelegen van alles, dus wil je iets zien is het veel autorijden.
Op de plaatjes vind ik het er net iets netter uitzien dan in het echt.
Maar, op zich een redelijke vakantie bestemming.
Met heel klein kind niet aan te raden (oud bedje met muf matrasje). Tip: neem zelf campingbed mee.
Maar als je kijkt naar de prijs, klopt t prima. Gastvrouw en heer zijn uitermate vriendelijk.

Con mi pareja, Ago 2007
"Een absolute aanrader"traducir
marnix
Cantidad de espacio

26/08/2008 als je goedkoop en toch degelijk op vakantie wil MOET je hier zijn...
Echt degelijke service en top gastvrijheid

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?